Blok - bUAXX - Povinné predmety |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PriF.KDPP/N-bUXX-038/22 |
Psychológia pre učiteľov (1) - J. Ciceková, P. Ikhardt, E. Paulisová |
1/Z |
2P + 2S
|
H
|
4 |
P
|
|
PriF.KDPP/N-bUXX-039/22 |
Psychológia pre učiteľov (2) - J. Ciceková, P. Ikhardt, E. Paulisová |
1/L |
2P + 2S
|
H
|
4 |
P
|
|
PriF.KDPP/N-bXDI-012/22 |
Teoretické základy výchovy - P. Ikhardt |
2/Z |
1P + 1S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KDPP/N-bXDI-014/22 |
Pedagogická komunikácia - Z. Haláková |
2/Z |
1P + 1S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KDPP/N-bXDI-022/22 |
Digitálne technológie vo vzdelávaní - Š. Karolčík, H. Mázorová, M. Križanová, L. Šikulíncová, D. Šmida |
2/Z |
1P + 2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PriF.KDPP/N-bUXX-037/22 |
Všeobecná didaktika - Z. Haláková |
2/L |
2P + 1S
|
H
|
3 |
P
|
|
PriF.KDPP/N-bUXX-040/22 |
Seminár k bakalárskej práci (1) - M. Prokša, Z. Haláková, Š. Karolčík, E. Čipková, J. Ciceková, A. Drozdíková, P. Ikhardt, L. Šikulíncová, M. Križanová, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, Š. Zolcer, M. Horňák, D. Gurňák, K. Danielová, I. Ružek, J. Tatiersky, J. Chrappová, M. Mečiarová, K. Pavličková, S. Jančovičová, Z. Országhová, M. Vaculík, P. Štefánik, E. Záhorská, M. Cigáň, M. Fuchs, D. Šmida, E. Paulisová |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
P
|
|
PriF.KDPP/N-bUXX-023/22 |
Pedagogická prax 1 (A) - Š. Karolčík, M. Prokša, Z. Haláková, M. Križanová, A. Drozdíková, E. Čipková, M. Fuchs, P. Likavský, H. Mázorová, K. Pavličková, H. Žarnovičan |
3/L |
5dX
|
H
|
1 |
|
|
PriF.KDPP/N-bUXX-024/22 |
Pedagogická prax 1 (B) - Š. Karolčík, M. Prokša, Z. Haláková, M. Križanová, A. Drozdíková, E. Čipková, M. Fuchs, P. Likavský, H. Mázorová, K. Pavličková, H. Žarnovičan, L. Steyne, M. Šajánková, M. Masaryk, J. Machaj |
3/L |
5dX
|
H
|
1 |
|
|
PriF.KDPP/N-bUXX-026/22 |
Školský manažment - Z. Haláková |
3/L |
1P + 2S
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KDPP/N-bUXX-041/22 |
Seminár k bakalárskej práci (2) - M. Prokša, Z. Haláková, Š. Karolčík, E. Čipková, J. Ciceková, A. Drozdíková, P. Ikhardt, L. Šikulíncová, M. Križanová, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, Š. Zolcer, M. Horňák, D. Gurňák, K. Danielová, I. Ružek, J. Tatiersky, J. Chrappová, M. Mečiarová, K. Pavličková, S. Jančovičová, Z. Országhová, M. Vaculík, P. Štefánik, E. Záhorská, M. Cigáň, M. Fuchs, D. Šmida, E. Paulisová |
3/L |
2S
|
H
|
2 |
P
|
|
Blok - bUACH - Povinné predmety |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PriF.KAgCh/N-bCXX-002/22 |
Chemické výpočty (1) - J. Tatiersky, O. Monfort |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KAgCh/N-bUCH-034/22 |
Všeobecná chémia pre učiteľov - J. Tatiersky |
1/Z |
2P + 2S
|
H
|
4 |
P
|
|
PriF.KAgCh/N-bUCH-035/22 |
Laboratórna technika pre učiteľov - D. Lacušková |
1/Z |
4C
|
H
|
4 |
P
|
|
PriF.KAgCh/N-bUCH-037/22 |
Anorganická chémia pre učiteľov - J. Tatiersky |
1/L |
2P + 2S
|
H
|
4 |
P
|
|
PriF.KAgCh/N-bUCH-038/22 |
Cvičenie z anorganickej chémie pre učiteľov - D. Lacušková |
1/L |
3C
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KFTCh/N-bUCH-002/22 |
Fyzikálna chémia pre učiteľov - M. Jerigová, T. Sebechlebská |
2/Z |
3P + 2S
|
H
|
5 |
P
|
|
PriF.KFTCh/N-bUCH-003/22 |
Cvičenie z fyzikálnej chémie pre učiteľov - E. Noskovičová |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KOrCh/N-bUCH-004/22 |
Organická chémia pre učiteľov - P. Šramel, M. Mečiarová, D. Mravcová, V. Némethová, T. Peňaška |
2/L |
4P + 2S
|
H
|
6 |
P
|
|
PriF.KOrCh/N-bUCH-005/22 |
Cvičenie z organickej chémie pre učiteľov - V. Poláčková, L. Kováčiková |
2/L |
1C
|
H
|
1 |
|
|
PriF.KBCh/N-bUCH-003/22 |
Biochémia pre učiteľov - K. Mikušová, M. Mentel, J. Zemanová, B. Bučková, P. Chovančíková |
3/Z |
4P + 2S
|
H
|
7 |
P
|
|
PriF.KDPP/N-bUCH-038/22 |
Didaktika školských pokusov z chémie - A. Drozdíková |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KAlCh/N-bUCH-039/22 |
Cvičenie z analytickej chémie pre učiteľov - R. Halko, K. Chovancová |
3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KAlCh/N-bUCH-038/22 |
Analytická chémia pre učiteľov - R. Halko, R. Góra |
3/L |
2P + 2S
|
H
|
5 |
P
|
|
PriF.KDPP/N-bUCH-039/22 |
Didaktika chémie - A. Drozdíková |
3/L |
2P + 2S
|
H
|
4 |
|
|
Blok - buAN-P - Anglický jazyk a literatúra UAP-1 |
min. 48 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KAA/A-buAN-01/18 |
Úvod do štúdia anglického jazyka - B. Borošová |
1/Z |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-201/22 |
Dejiny a reálie Veľkej Británie - K. Brziaková |
1/Z |
3S
|
H
|
4 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-202/22 |
Úvod do štúdia literatúry - I. Lacko, A. Smiešková |
1/Z |
2S
|
H
|
4 |
P
|
|
FiF.KAA/A-buAN-02/15 |
Fonetika a fonológia - B. Borošová |
1/L |
4S
|
H
|
4 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-203/22 |
Dejiny a reálie USA - J. Pecina |
1/L |
3S
|
H
|
4 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-204/18 |
Britská literatúra 1 - L. Grauzľová, M. Gazdík |
2/Z |
3S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-104/20 |
Lexikológia a lexikografia - D. Lančarič, M. Hroteková |
2/Z |
1P + 2S
|
H
|
5 |
P
|
|
FiF.KAA/A-buAN-205/18 |
Britská literatúra 2 - L. Grauzľová |
2/L |
3S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-03/20 |
Morfológia a syntax - D. Lančarič |
2/L |
1P + 2S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-206/18 |
Americká literatúra do konca 19. storočia - I. Lacko, J. Pecina |
3/Z |
3S
|
H
|
5 |
P
|
|
FiF.KAA/A-buAN-301/22 |
Úvod do didaktiky anglického jazyka a literatúry - L. Steyne, E. Reid |
3/Z |
3S
|
H
|
4 |
P
|
|
|
Blok - bUAXX - Povinne voliteľné predmety - Telovýchovná príprava |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PriF.KTV/N-bUXX-201/22 |
Zimné telovýchovné sústredenie - M. Mokošák |
1, 2, 3/Z |
5dSu
|
H
|
1 |
|
|
PriF.KTV/N-bUXX-206/22 |
Letné telovýchovné sústredenie - M. Kirchmayerová, M. Mokošák, I. Remák, L. Vandáková, K. Vanýsková, D. Strečanská, A. Homer, P. Nehila, S. Rášiová |
1, 2/L |
5dSu
|
H
|
1 |
|
|
Blok - bUAXX - Povinne voliteľné predmety - Prírodovedecká fakulta UK |
Študenti si z tohto bloku predmetov zapíšu aspoň jeden. * Študent si vyberá z bloku povinne voliteľných predmetov fakúlt, na ktorých študuje.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PriF.KAn/N-bUXX-002/22 |
Biológia dieťaťa a školská hygiena - S. Bodoriková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KDPP/N-bXDI-023/22 |
Digitálne technológie vo vzdelávaní 2 - H. Mázorová, L. Šikulíncová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KDPP/N-bXDI-024/22 |
Digitálne technológie vo vzdelávaní 3 - H. Mázorová, M. Križanová |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KDPP/N-bXDI-025/22 |
Environmentálna etika - Výchova k udržateľnému rozvoju - Š. Zolcer, J. Ciceková, Š. Karolčík |
3/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KEM/N-bEXX-160/22 |
Smerujeme k trvalej udržateľnosti - K. Pavličková, B. Šerá, H. Žarnovičan |
3/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
|
Blok - bUAXX - Povinne voliteľné predmety - Podporné prírodovedné predmety |
Podporné prírodovedné predmety Študenti si z bloku povinne voliteľných predmetov Podporné prírodovedné predmety zapíšu
2 a odporúča sa im rozdeliť si ich tak, aby v ZS absolvovali jeden z nich a v LS druhý. Študenti si z ponúkaných predmetov nezapisujú tie, ktoré sú súčasťou ich aprobácie,
ani tie ktoré sú rozsiahlejšou súčasťou ich študijných plánov. Namiesto predmetu PriF/N-bUXX-001/22 - Matematika sa uznáva absolvovanie predmetu
PriF/N-bUXX-003/22 - Kalkulus pre učiteľov chémie.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PriF.KFR/N-bBXX-002/22 |
Výzvy súčasnej biológie - M. Martinka, Ľ. Tomáška, R. Beňuš, J. Turňa, M. Zeman, P. Vďačný, S. Stuchlík, Y. Gbelská, T. Derka, B. Klempa, E. Zahradníková |
1/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
|
PriF/N-bUXX-001/22 |
Matematika - P. Vankúš |
1/Z |
2P + 1S
|
H
|
3 |
|
|
PriF/N-bUXX-002/22 |
Fyzika - L. Bartošovič, V. Haverlíková |
1/L |
2P + 1S
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KAgCh/N-bCAG-024/22 |
Chémia pre učiteľov nechemických predmetov - J. Tatiersky, J. Chrappová, D. Lacušková |
1/L |
1P + 2S
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KGP/N-bGPA-119/22 |
Geológia pre učiteľov - D. Pivko |
1 |
2P + 1S
|
H
|
3 |
|
|
Blok - buAN-PV - Povinne voliteľné predmety |
min. 12 kreditov |
Študent musí za obdobie štúdia získať min. 12 kreditov z povinne voliteľných predmetov.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KAA/A-buAN-05/15 |
Jazykové semináre - L. Steyne, S. Bajáková, M. Hroteková, L. Grauzľová, B. Borošová |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-116/15 |
Britská angličtina - B. Borošová |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-218/19 |
Populárna kultúra anglofónnych oblastí - I. Lacko, T. Eštok |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-bpAN-220/19 |
Literatúra a film - A. Smiešková, S. Bajáková |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-bpAN-215/15 |
Anglická literatúra pre deti a mládež - S. Bajáková |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-bpAN-065/11 |
Mimoškolská odborná činnosť 1 - I. Lacko, L. Grauzľová, M. Kabát, M. Hroteková |
2, 3/Z |
2I
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-107/15 |
Akademické písanie - L. Grauzľová |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-117/20 |
Úvod do angličtiny na akademické účely - L. Grauzľová |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-buAN-213/15 |
Úvod do kanadskej literatúry - L. Grauzľová |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-buAN-209/15 |
Reálie Kanady - L. Grauzľová |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-buAN-219/22 |
Kanadské dejiny a spoločnosť - L. Grauzľová |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-buAN-214/15 |
Kanadská poviedka 20. storočia - M. Gazdík |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-buAN-210/15 |
Reálie Austrálie a Nového Zélandu - J. Barrer |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-muAN-103/15 |
Neologizácia anglickej lexiky - M. Hroteková, D. Lančarič |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-211/15 |
Anglický román 18. storočia - M. Gazdík |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-buAN-120/17 |
Lexikálno-gramatická analýza písaného textu - D. Lančarič, M. Hroteková |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-119/16 |
Lingvistická analýza písaného textu - D. Lančarič |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-muAN-110/15 |
Angličtina na špecifické účely - E. Reid, I. Poláček |
3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-buAN-118/16 |
Sémantika - D. Lančarič |
3/Z |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-buAN-220/17 |
Globálne problémy vo vzdelávaní - I. Lacko, E. Reid |
1, 2, 3/Z |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-buAN-116/15 |
Britská angličtina - B. Borošová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-430/18 |
Dejiny komiksu v USA - J. Pecina |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-210/17 |
Reálie Austrálie a Nového Zélandu - J. Barrer |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-muAN-103/15 |
Neologizácia anglickej lexiky - M. Hroteková, D. Lančarič |
3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-bpAN-066/11 |
Mimoškolská odborná činnosť 2 - I. Lacko, L. Grauzľová, M. Kabát, M. Hroteková |
2, 3/L |
2I
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-209/15 |
Reálie Kanady - L. Grauzľová |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-buAN-218/15 |
Populárna kultúra anglofónnych oblastí - I. Lacko, T. Eštok |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-bpAN-221/19 |
Text a vizuálna kultúra - A. Smiešková, S. Bajáková |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-bpAN-220/20 |
Literatúra a film - A. Smiešková, S. Bajáková |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-214/15 |
Kanadská poviedka 20. storočia - M. Gazdík |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-107/15 |
Akademické písanie - L. Grauzľová |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-109/18 |
Základy prekladu z angličtiny pre učiteľov - I. Poláček |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-buAN-220/17 |
Globálne problémy vo vzdelávaní - I. Lacko, E. Reid |
1, 2, 3/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-buAN-211/15 |
Anglický román 18. storočia - M. Gazdík |
3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-buAN-213/15 |
Úvod do kanadskej literatúry - L. Grauzľová |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-216/23 |
Úvod do írskych štúdií - J. O’Conaill, A. Smiešková, S. Bajáková |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-buAN-216/23 |
Úvod do írskych štúdií - J. O’Conaill, A. Smiešková, S. Bajáková |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-buAN-221/23 |
Korektívna výslovnosť - E. Reid, D. Mihaľová |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-221/23 |
Korektívna výslovnosť - E. Reid, D. Mihaľová |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-222/23 |
Interkultúrne komunikačné kompetencie: orientácia v globálnej rozmanitosti - E. Reid |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-buAN-222/23 |
Interkultúrne komunikačné kompetencie: orientácia v globálnej rozmanitosti - E. Reid |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-223/24 |
Írsky jazyk a kultúra 1 - J. O’Conaill, A. Smiešková, S. Bajáková |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-224/24 |
Írsky jazyk a kultúra 2 - J. O’Conaill, A. Smiešková, S. Bajáková |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-229/24 |
Úvod do írskych štúdií 1 - J. O’Conaill, A. Smiešková, S. Bajáková |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-229/24 |
Úvod do írskych štúdií 1 - J. O’Conaill, A. Smiešková, S. Bajáková |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-230/24 |
Úvod do írskych štúdií 2 - J. O’Conaill, A. Smiešková, S. Bajáková |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-buAN-230/24 |
Úvod do írskych štúdií 2 - J. O’Conaill, A. Smiešková, S. Bajáková |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-120/17 |
Lexikálno-gramatická analýza písaného textu - D. Lančarič, M. Hroteková |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-bpAN-221/19 |
Text a vizuálna kultúra - A. Smiešková, S. Bajáková |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
|
Blok - bUAXX - Výberové predmety - Prírodovedecká fakulta UK |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PriF.KAgCh/N-bCAG-025/22 |
Laboratórne cvičenia z chémie pre nechemikov - D. Lacušková |
1 |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KDPP/N-bXDI-006/22 |
Rétorika - Š. Zolcer |
1, 2, 3 |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KDPP/N-bUXX-042/22 |
Stratégia STEM v príprave budúcich učiteľov - R. Halko, M. Križanová |
2/L |
1P + 2S
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KDPP/N-bXDI-004/22 |
Úvod do filozofie (1) - Š. Zolcer |
3/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KDPP/N-bXDI-005/22 |
Úvod do filozofie (2) - Š. Zolcer |
3/L |
2P
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KEM/N-bEXX-038/22 |
Metódy propagácie ochrany prírody - M. Nevřelová, B. Lehotská, Z. Provazník |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KEM/N-bEXX-127/22 |
Územná ochrana a využívanie krajiny - K. Pavličková, M. Nevřelová, J. Ružičková, B. Lehotská |
2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
|
Blok - bXXX - Cudzie jazyky |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PriF.KJ/N-bXCJ-138/22 |
Latinčina - I. Lábaj, T. Slováková |
1 |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KJ/N-bXCJ-142/24 |
Slovenčina ako cudzí jazyk - K. Rózsová Wolfová |
1, 2, 3 |
4S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KJ/N-bXCJ-132/22 |
ESP 1/English for Specific Purposes - Š. Dugovičová, L. Jeleňová, B. Kordíková, S. Kováč, O. Pažitková, T. Slováková, S. Dobiašová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KJ/N-bXCJ-133/22 |
ESP 2/English for Specific Purposes - Š. Dugovičová, L. Jeleňová, B. Kordíková, S. Kováč, O. Pažitková, T. Slováková, S. Dobiašová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KJ/N-bXCJ-134/22 |
ESP 3/English for Specific Purposes - Š. Dugovičová, L. Jeleňová, B. Kordíková, S. Kováč, O. Pažitková, T. Slováková |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KJ/N-bXCJ-136/22 |
Fachdeutsch in Naturwissenschaften 1 - K. Rózsová Wolfová |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KJ/N-bXCJ-140/23 |
Príprava na UNIcert 1 - Š. Dugovičová, L. Jeleňová, B. Kordíková, T. Slováková |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KJ/N-bXCJ-135/22 |
ESP 4/English for Specific Purposes - Š. Dugovičová, L. Jeleňová, B. Kordíková, S. Kováč, O. Pažitková, T. Slováková |
3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KJ/N-bXCJ-137/22 |
Fachdeutsch in Naturwissenschaften 2 - K. Rózsová Wolfová |
3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KJ/N-bXCJ-141/23 |
Príprava na UNIcert 2 - B. Kordíková, T. Slováková, A. Barnes, L. Jeleňová |
3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - bXXX - Telesná výchova |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PriF.KTV/N-bXTV-101/22 |
Telesná výchova 1 - K. Vanýsková, M. Kirchmayerová, M. Mokošák, I. Remák, L. Vandáková, D. Strečanská, A. Homer, P. Nehila, S. Rášiová, G. Berisha |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KTV/N-bXTV-109/22 |
Výstup na Ďumbier - M. Kirchmayerová, M. Mokošák, I. Remák, L. Vandáková, K. Vanýsková, D. Strečanská, A. Homer, P. Nehila, S. Rášiová, G. Berisha |
1, 2, 3/Z |
3dI
|
H
|
1 |
|
|
PriF.KTV/N-bXTV-107/22 |
Zimné telovýchovné sústredenie - M. Kirchmayerová, M. Mokošák, I. Remák, L. Vandáková, K. Vanýsková, A. Homer, P. Nehila, S. Rášiová, D. Strečanská, G. Berisha |
1, 2, 3/Z |
5dSu
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KTV/N-bXTV-102/22 |
Telesná výchova 2 - K. Vanýsková, M. Kirchmayerová, M. Mokošák, I. Remák, L. Vandáková, D. Strečanská, A. Homer, P. Nehila, S. Rášiová, G. Berisha |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KTV/N-bXTV-110/22 |
Splav - M. Kirchmayerová, M. Mokošák, I. Remák, L. Vandáková, K. Vanýsková, D. Strečanská, A. Homer, P. Nehila, S. Rášiová, G. Berisha |
1, 2, 3/L |
3dI
|
H
|
1 |
|
|
PriF.KTV/N-bXTV-108/22 |
Letné telovýchovné sústredenie - M. Kirchmayerová, M. Mokošák, I. Remák, L. Vandáková, K. Vanýsková, D. Strečanská, A. Homer, P. Nehila, S. Rášiová, G. Berisha |
1, 2/L |
5dSu
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KTV/N-bXTV-103/22 |
Telesná výchova 3 - K. Vanýsková, M. Kirchmayerová, M. Mokošák, I. Remák, L. Vandáková, D. Strečanská, A. Homer, P. Nehila, S. Rášiová, G. Berisha |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KTV/N-bXTV-104/22 |
Telesná výchova 4 - K. Vanýsková, M. Kirchmayerová, M. Mokošák, I. Remák, L. Vandáková, D. Strečanská, A. Homer, P. Nehila, S. Rášiová, G. Berisha |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KTV/N-bXTV-105/22 |
Telesná výchova 5 - K. Vanýsková, M. Kirchmayerová, M. Mokošák, I. Remák, L. Vandáková, D. Strečanská, A. Homer, P. Nehila, S. Rášiová, G. Berisha |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KTV/N-bXTV-106/22 |
Telesná výchova 6 - K. Vanýsková, M. Kirchmayerová, M. Mokošák, I. Remák, L. Vandáková, D. Strečanská, A. Homer, P. Nehila, S. Rášiová, G. Berisha |
3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
Blok - bXXX - Prírodovedné predmety |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PriF.ULVG/N-bXXX-003/23 |
Soft-skills: Vedecká gramotnosť a komunikácia v prírodných vedách - M. Urík |
1, 2, 3/Z |
1P
|
H
|
1 |
|
|
PriF.KAn/N-XXXX-005/21 |
Bioarcheológia - R. Beňuš, S. Bodoriková, M. Dörnhöferová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KBo/N-XXXX-003/21 |
Rastliny známe neznáme - E. Zahradníková, K. Mišíková, J. Ščevková |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KEGD/N-bZEG-055/24 |
Svet, spoločnosť a rozvoj očami humánnej geografie a demografie - V. Bačík, B. Bleha, J. Rusnák, J. Buček, M. Horňák, J. Majo |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KIHG/N-XXXX-012/21 |
Praktická geológia pre všetkých - R. Fľaková, R. Adamcová, R. Pašteka, M. Bednarik, D. Krčmář, A. Mojzeš, I. Ondrejková, V. Greif, R. Tornyai, T. Durmeková, M. Zatlakovič, M. Seman |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KJCh/N-XXXX-011/21 |
Perspektívy chémie - M. Putala, I. Černušák, E. Rakovský, P. Hrobárik, O. Rosskopfová, T. Sebechlebská, D. Tóthová, R. Halko, M. Masár, J. Korduláková, P. Polčic, A. Boháč |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KPl/N-XXXX-008/21 |
Človek ako súčasť prírody - M. Zvaríková, P. Dlapa, M. Reiffers Čierniková, E. Masarovičová, P. Prokop, P. Fedor, E. Chmielewská, M. Labuda, E. Pauditšová, H. Žarnovičan, S. Rapant, Ľ. Jurkovič, T. Lánczos, K. Pavličková |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KRGRR/N-XXXX-002/21 |
Praktická geografia pre prírodovedcov - R. Cákoci, K. Danielová, D. Gurňák, F. Križan, E. Rajčáková, M. Sládeková Madajová, A. Švecová, M. Šveda, L. Tolmáči, A. Tolmáči, G. Zubriczký |
1, 2, 3/Z |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KBCh/N-XXXX-010/22 |
Perspektívy biochémie - M. Mentel, K. Mikušová, A. Horváth, S. Huszár, J. Korduláková, M. Neboháčová, P. Polčic, V. Hodorová, I. Sveráková, I. Zeman |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KGP/N-XXXX-007/21 |
Geológia v kocke - R. Aubrecht, N. Hlavatá Hudáčková, J. Hók, M. Kováč, A. Lačný, J. Fridrichová, O. Nemec |
1, 2, 3/L |
1C + 2P
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KGe/N-XXXX-004/21 |
Genetika pre každého - R. Sepšiová, M. Slaninová, F. Červenák, A. Ševčovičová, E. Gálová, S. Kyzek |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KPl/N-XXXX-009/21 |
Globálne problémy životného prostredia - K. Pavličková, P. Dlapa, M. Zvaríková, Ľ. Jurkovič |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KRGRR/N-XXXX-001/21 |
Geografia sveta v 21. storočí - R. Cákoci, K. Danielová, D. Gurňák, F. Križan, E. Rajčáková, M. Sládeková Madajová, A. Švecová, M. Šveda, L. Tolmáči, A. Tolmáči, G. Zubriczký |
1, 2, 3/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KZ/N-XXXX-006/21 |
Teória druhu - P. Vďačný |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KEM/N-bXXX-001/22 |
Zelená univerzita 1 - J. Bella, M. Slaninová, H. Žarnovičan, M. Šebesta |
1, 2, 3 |
2C + 2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KEM/N-bXXX-002/22 |
Zelená univerzita 2 - J. Bella, M. Slaninová, M. Šebesta, H. Žarnovičan |
1, 2, 3 |
2C + 2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - bUACH - Výberové predmety |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PriF.KOrCh/N-bCXX-012/22 |
Perspektívy chémie - M. Putala, O. Rosskopfová, I. Černušák, P. Hrobárik, E. Rakovský, M. Masár, P. Polčic, R. Halko, T. Sebechlebská, D. Tóthová, J. Korduláková, A. Boháč |
1/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
|
PriF/N-bUXX-003/22 |
Kalkulus pre učiteľov chémie - K. Velmovská, T. Kozánek Kiss |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KAgCh/N-bCAG-005/22 |
Chemické výpočty (2) - J. Tatiersky, J. Šimunek |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KAgCh/N-bCAG-027/22 |
Praktikum z anorganickej chémie pre učiteľov - D. Lacušková |
1/L |
3C
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KAlCh/N-bCXX-043/22 |
Environmentálna chémia - R. Halko, R. Górová, H. Jurdáková |
1/L |
2P + 1S
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KAlCh/N-bCXX-008/22 |
Identifikácia a kvantifikácia chemických látok - A. Vojs Staňová, R. Góra, R. Bodor, M. Masár, R. Halko |
2/Z |
1P + 1S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KJCh/N-bCJD-045/22 |
Žiarenie a život pre učiteľov - E. Viglašová, D. Tóthová, M. Matulová, S. Vyhnáleková |
2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KAgCh/N-bCAG-026/22 |
Chemická olympiáda v práci učiteľa - J. Chrappová |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KOrCh/N-bCOR-001/22 |
Výberový seminár z organickej chémie - M. Mečiarová, P. Magdolen, V. Poláčková, H. Stankovičová, T. Peňaška, D. Mravcová, V. Némethová, B. Mravec |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KOrCh/N-bCOR-008/22 |
Výberový seminár z organickej syntézy - M. Mečiarová, H. Stankovičová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KOrCh/N-bCOR-024/22 |
Praktikum z organickej chémie pre učiteľov - V. Poláčková, L. Kováčiková |
2/L |
4C
|
H
|
4 |
|
|
PriF.KBCh/N-bCBI-027/22 |
Laboratórne cvičenie z biochémie pre učiteľov - P. Chovančíková, P. Polčic |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KOrCh/N-bUCH-041/22 |
Prírodné zlúčeniny - A. Almássy |
3/Z |
1P + 1S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KAlCh/N-bCAL-055/22 |
Analytická chémia v školských pokusoch - R. Halko, K. Chovancová |
3/L |
2C + 1S
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KOrCh/N-bBXX-015/22 |
Medicínska chémia - A. Boháč |
3/L |
1P + 1S
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KOrCh/N-bCXX-046/22 |
Toxikológia - H. Stankovičová, K. Stebelová |
3/L |
1P + 1S
|
H
|
2 |
|
|
|