Blok - ANG-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 27 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KAJL/M-ANGex001/22 |
Lexikológia anglického jazyka - PdF.KAJL |
1, 2/Z |
5sPS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex002/22 |
Didaktika anglického jazyka - PdF.KAJL |
1/Z |
5sS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex003/22 |
Moderná anglická literatúra - PdF.KAJL |
3/Z |
5sPS
|
S
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex004/22 |
Súčasné trendy v didaktike anglického jazyka - PdF.KAJL |
1, 2/L |
5sPS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex005/22 |
Psychologické aspekty učenia sa cudzích jazykov - PdF.KAJL |
2/L |
5sPS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex006/22 |
Kontrastívna lingvistika - PdF.KAJL |
2/L |
5sPS
|
S
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex007/22 |
Moderná americká literatúra - PdF.KAJL |
3/Z |
5sPS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex008/22 |
Praktický jazyk C1 - PdF.KAJL |
3/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex018/22 |
Didaktika anglického jazyka pre mladší školský vek - PdF.KAJL |
1, 2/Z |
5sS
|
S
|
3 |
|
!
|
Blok - VUZ-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZex001/22 |
Pedagogická diagnostika a evalvácia - M. Kuruc, Š. Ferková |
1/Z |
5sPS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex001/22 |
Pedagogická diagnostika a evalvácia - M. Kuruc, Š. Ferková |
1/L |
5sPS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex003/22 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
2/Z |
5sP
|
H
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex003/22 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
2/L |
5sP
|
H
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KP/M-VUZex004/22 |
Seminár k diplomovej práci - PdF.KP, vedúci diplomovej práce |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZex004/22 |
Seminár k diplomovej práci - PdF.KP, vedúci diplomovej práce |
3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZex005/22 |
Pedagogická prax 1 (A) - PdF.KP |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZex005/22 |
Pedagogická prax 1 (A) - PdF.KP |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZex006/22 |
Pedagogická prax 1 (B) - PdF.KP |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZex006/22 |
Pedagogická prax 1 (B) - PdF.KP |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZex007/22 |
Pedagogická prax 2 (A) - PdF.KP |
2/Z |
3tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZex007/22 |
Pedagogická prax 2 (A) - PdF.KP |
2/L |
3tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZex008/22 |
Pedagogická prax 2 (B) - PdF.KP |
2/Z |
3tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZex008/22 |
Pedagogická prax 2 (B) - PdF.KP |
2/L |
3tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex021/22 |
Teórie učenia sa a koncepcie vyučovania - PdF.KPg |
1/Z |
5sPS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex021/22 |
Teórie učenia sa a koncepcie vyučovania - PdF.KPg |
1/L |
5sPS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
Pedagogické praxe: Pedagogická prax 1, Pedagogická prax 2 z obidvoch aprobácií (A,
B) sa realizuje v termínoch určených harmonogramom akademického roka PdF UK. Predchádza
jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov s metodikom praxe danej aprobácie. Označenie
A pri praxiach platí pre prvú odborovú aprobáciu v kombinácii, označenie B pre druhú
(podľa skratky študijného programu).
|
|
Blok - SLO-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 26 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/M-SLOex001/22 |
Didaktika slovenského jazyka - PdF.KSJL |
1, 2/Z |
12sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOex001/22 |
Didaktika slovenského jazyka - PdF.KSJL |
1/L |
12sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOex002/22 |
Dejiny staršej literatúry - PdF.KSJL |
2/Z |
10sP
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOex003/22 |
Didaktika literatúry - PdF.KSJL |
1, 2/L |
12sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOex003/22 |
Didaktika literatúry - PdF.KSJL |
2/Z |
12sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOex004/22 |
Dejiny literárneho klasicizmu a romantizmu - PdF.KSJL |
2/L |
10sP
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOex006/22 |
Základy jazykovej kultúry - M. Turočeková |
2/L |
8sS
|
H
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOex006/22 |
Základy jazykovej kultúry - M. Turočeková |
3/Z |
8sS
|
H
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOex007/22 |
Dejiny literárneho realizmu - PdF.KSJL |
3/Z |
8sP
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOex011/22 |
Dejiny spisovnej slovenčiny - P. Žeňuch |
1/L |
8sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOex011/22 |
Dejiny spisovnej slovenčiny - P. Žeňuch |
2/Z |
8sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
|
Blok - ANG-1617 - skupiny A-E |
min. 9 kreditov |
Z povinne voliteľných predmetov (skupiny A-E) si študent vyberá podľa vlastného uváženia
a usmernení tak, aby dosiahol minimálne 9 kreditov. SKUPINA A (lingvistika) = M-ANGex011-014 a 028; SKUPINA B (literatúra) = M-ANGex015, 017 a 050; SKUPINA C (didaktika) = M-ANGex021, 029-030; SKUPINA D (kultúra a história) = M-ANGex023-025; SKUPINA E (praktický jazyk) = M-ANGex026-027;
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KAJL/M-ANGex011/22 |
Sémantika - PdF.KAJL |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex012/22 |
Sociolingvistika - PdF.KAJL |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex013/22 |
Lingvistická analýza textu I - PdF.KAJL |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex014/22 |
Lingvistická analýza textu II - PdF.KAJL |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex028/22 |
Porovnávacia lexikológia anglického a slovenského jazyka - PdF.KAJL |
2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex015/22 |
Práca s literárnym textom - PdF.KAJL |
1/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex017/22 |
Anglicky písaná literatúra minorít - PdF.KAJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex050/22 |
Elektronická literatúra - PdF.KAJL |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex021/22 |
Didaktika anglického jazyka pre dospelých - PdF.KAJL |
3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex029/22 |
Didaktika anglického jazyka pre predškolský vek - PdF.KAJL |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex030/22 |
Didaktika gramatiky - PdF.KAJL |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex023/22 |
Interkultúrny prístup v jazykovom vzdelávaní - PdF.KAJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex024/22 |
Mediálna kultúra - PdF.KAJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex025/22 |
Súčasná americká a britská kultúra - PdF.KAJL |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex026/22 |
Praktický jazyk - prezentačné zručnosti - PdF.KAJL |
2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex027/22 |
Príprava na test CA - PdF.KAJL |
2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - VUZ-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 4 kredity |
Študent si vyberá povinne voliteľné predmety v rozsahu minimálne 4 kredity. Z ponuky
povinne voliteľných predmetov si študent musí zapísať najmenej jeden predmet so psychologickým
zameraním: M-VUZex022 Kognitívna psychológia a neurodidaktika, M-VUZex017 Osobnostný a sociálny rozvoj, M-VUZex023 Poruchy detského vývinu, učenia sa a správania alebo M-VUZex018 Psychologická analýza školských výchovných situácií.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZex002/22 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová |
1, 2, 3/Z |
5sPS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex002/22 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová |
1, 2, 3/L |
5sPS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex014/22 |
Inkluzívne vzdelávanie - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex014/22 |
Inkluzívne vzdelávanie - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex015/22 |
Tvorba a hodnotenie učebníc a edukačných zdrojov - Š. Ferková, A. Poliaková, J. Strakoš |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex015/22 |
Tvorba a hodnotenie učebníc a edukačných zdrojov - Š. Ferková, A. Poliaková, J. Strakoš |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex016/22 |
Religionistika - M. Zaviš, M. Bizoň |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex016/22 |
Religionistika - M. Zaviš, M. Bizoň |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex017/22 |
Osobnostný a sociálny rozvoj - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex017/22 |
Osobnostný a sociálny rozvoj - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex018/22 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex018/22 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex022/22 |
Kognitívna psychológia a neurodidaktika - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
5sP
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex022/22 |
Kognitívna psychológia a neurodidaktika - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
5sP
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex023/22 |
Poruchy detského vývinu, učenia sa a správania - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex023/22 |
Poruchy detského vývinu, učenia sa a správania - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex024/22 |
Spracovanie a interpretácia štatistických dát - L. Koreňová |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex024/22 |
Spracovanie a interpretácia štatistických dát - L. Koreňová |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex025/22 |
Triedny manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex025/22 |
Triedny manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - SLO-1617s1 - skupina 1 |
min. 4 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/M-SLOex014/22 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku - M. Dziviaková |
1/Z |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOex014/22 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku - M. Dziviaková |
1/L |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOex016/22 |
Komplexný jazykový rozbor - M. Dziviaková |
2/Z |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOex016/22 |
Komplexný jazykový rozbor - M. Dziviaková |
2/L |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOex027/22 |
Súčasná slovenčina z historického a nárečového hľadiska - P. Žeňuch |
1/Z |
4sS
|
H
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOex028/22 |
Tvorivé písanie - J. Šrank |
1, 2/L |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOex028/22 |
Tvorivé písanie - J. Šrank |
2, 3/Z |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOex029/22 |
Didaktika slovenčiny ako cudzieho jazyka - PdF.KSJL |
2/L |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOex029/22 |
Didaktika slovenčiny ako cudzieho jazyka - PdF.KSJL |
3/Z |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - SLO-1617s2 - skupina 2 |
min. 6 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/M-SLOex012/22 |
Seminár zo staršej literatúry - E. Brtáňová |
2/Z |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOex015/22 |
Seminár z literárneho klasicizmu a romantizmu - PdF.KSJL |
2/L |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOex018/22 |
Seminár z literárneho realizmu - PdF.KSJL |
3/Z |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOex030/22 |
Kompetencie učiteľa slovenského jazyka a literatúry v praxi - PdF.KSJL |
2/L |
4sS
|
H
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOex030/22 |
Kompetencie učiteľa slovenského jazyka a literatúry v praxi - PdF.KSJL |
3/Z |
4sS
|
H
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOex031/22 |
Procesy a kontexty kultúrnej komunikácie - P. Žeňuch |
2/L |
4sS
|
H
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOex031/22 |
Procesy a kontexty kultúrnej komunikácie - P. Žeňuch |
3/Z |
4sS
|
H
|
2 |
P
|
!
|
|
Blok - ANG-1617 - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KAJL/M-ANGex046/22 |
Pragmalingvistika - PdF.KAJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex047/22 |
Kognitívna lingvistika - PdF.KAJL |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex049/22 |
Praktický jazyk - konverzácia C1 - PdF.KAJL |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - VUZ-2223 - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZex010/16 |
Pedeutológia - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex010/16 |
Pedeutológia - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex011/16 |
Andragogika - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex011/16 |
Andragogika - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex012/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex012/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex026/22 |
Stratégie rozvoja tvorivosti žiaka - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, A. Poliaková |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex026/22 |
Stratégie rozvoja tvorivosti žiaka - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, A. Poliaková |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZex027/24 |
Študentská vedecká, odborná a umelecká činnosť 1 - PdF.KP |
L |
|
BZ
|
2 |
|
|
Blok - SLO-1617 - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/M-SLOex020/22 |
Literárna exkurzia - PdF.KSJL |
1, 2/Z |
8sE
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOex020/22 |
Literárna exkurzia - PdF.KSJL |
1/L |
8sE
|
H
|
2 |
|
!
|
|