|
Blok - SPPd-1617p - Pedagogicko-psychologický a metodologický komponent |
min. 14 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KŠP/M-SPPde001/22 |
Pedagogická a školská psychológia - Z. Zacharová |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KSPEC/M-SPPde002/22 |
Metodológia kvantitatívneho a kvalitatívneho výskumu - E. Severini |
1/Z |
3PS
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KŠP/M-SPPde003/22 |
Primárna pedagogika a edukácia - M. Belešová |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KŠP/M-SPPde004/22 |
Všeobecná didaktika - J. Strakoš, E. Tóblová, P. Ostradický |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KŠP/M-SPPde001/22 |
Pedagogická a školská psychológia - Z. Zacharová |
1/L |
2P
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPde003/22 |
Primárna pedagogika a edukácia - M. Belešová |
1/L |
2P
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPde005/22 |
Seminár k diplomovej práci - Z. Ivanová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - SPPd-1617š - Spoločný špeciálnopedagogický základ |
min. 28 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KŠP/M-SPPde007/22 |
Teória a didaktika špeciálnej edukácie a výchovnej rehabilitácie - D. Nemček, M. Záni |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KŠP/M-SPPde006/22 |
Komplexná a špeciálnopedagogická diagnostika postihnutých a zdravotne znevýhodnených - A. Biščo Kastelová |
1/Z |
3PS
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KŠP/M-SPPde010/22 |
Inkluzívna pedagogika a edukácia postihnutých - M. Bartoňová |
1, 2/Z |
2P
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KŠP/M-SPPde008/22 |
Logopédia pre špeciálnych pedagógov - M. Janíková, E. Číčelová |
1/Z |
3P
|
S
|
3 |
|
|
PdF.KSpP/M-SPPde014/22 |
Individuálna logopedická intervencia v špeciálnopedagogickej praxi - N. Szászová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPde046/22 |
Edukácia viacnásobne postihnutých - M. Bartoňová, K. Ondrašinová |
1/L |
2P
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPde047/22 |
Inkluzívne vzdelávanie a vzdelávacia podpora - Z. Ivanová, M. Bartoňová |
1/L |
2P
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KSpP/M-SPPde048/22 |
Pedagogika jednotlivcov s poruchami autistického spektra - L. Nadányi |
1/L |
2P
|
S
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPde050/22 |
Špeciálnopedagogické intervencie pre jednotlivcov s poruchami autistického spektra - L. Nadányi |
1, 2/L |
2S
|
S
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPde006/22 |
Komplexná a špeciálnopedagogická diagnostika postihnutých a zdravotne znevýhodnených - A. Biščo Kastelová |
1/L |
3PS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPde010/22 |
Inkluzívna pedagogika a edukácia postihnutých - M. Bartoňová |
1/L |
2P
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPde011/22 |
Neuropedagogika a špeciálne neuro-psycho-edukačné intervencie - N. Szászová, D. Nemček |
1/L |
2P
|
S
|
2 |
P
|
|
PdF.KSpP/M-SPPde014/22 |
Individuálna logopedická intervencia v špeciálnopedagogickej praxi - N. Szászová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSpP/M-SPPde046/22 |
Edukácia viacnásobne postihnutých - M. Bartoňová, K. Ondrašinová |
2/Z |
2P
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KSpP/M-SPPde047/22 |
Inkluzívne vzdelávanie a vzdelávacia podpora - Z. Ivanová, M. Bartoňová |
2/Z |
2P
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPde048/22 |
Pedagogika jednotlivcov s poruchami autistického spektra - L. Nadányi |
2/Z |
2P
|
S
|
2 |
P
|
|
PdF.KSpP/M-SPPde049/22 |
Edukácia jednotlivcov s poruchami autistického spektra - L. Nadányi |
2/Z |
2P
|
S
|
2 |
P
|
|
PdF.KSpP/M-SPPde050/22 |
Špeciálnopedagogické intervencie pre jednotlivcov s poruchami autistického spektra - L. Nadányi |
2/Z |
2S
|
S
|
2 |
P
|
|
PdF.KŠP/M-SPPde011/22 |
Neuropedagogika a špeciálne neuro-psycho-edukačné intervencie - N. Szászová, D. Nemček |
2/Z |
2P
|
S
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPde049/22 |
Edukácia jednotlivcov s poruchami autistického spektra - L. Nadányi |
2/L |
2P
|
S
|
2 |
P
|
!
|
Blok - PTPd-1617 - Špecializácia Pedagogika telesne postihnutých, chorých a zdravotne oslabených |
min. 22 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KŠP/M-PTPde001/22 |
Teória edukácie telesne postihnutých, chorých a zdravotne oslabených - T. Harčaríková |
1/L |
3P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KSpP/M-PTPde009/22 |
Edukácia nevyliečiteľne chorých - T. Harčaríková, K. Tkáčová |
1/L |
2PS
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KŠP/M-PTPde004/22 |
Špeciálnopedagogická prax C - K. Tkáčová, Z. Ivanová |
1, 2/L |
26sX
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-PTPde007/22 |
Špecifické vyučovacie predmety u telesne postihnutých - T. Harčaríková, Z. Ivanová |
2/Z |
4PS
|
S
|
4 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-PTPde008/22 |
Špeciálna didaktika pracovného vyučovania u telesne postihnutých - T. Harčaríková |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-PTPde009/22 |
Edukácia nevyliečiteľne chorých - T. Harčaríková, K. Tkáčová |
2/Z |
2PS
|
H
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KŠP/M-PTPde004/22 |
Špeciálnopedagogická prax C - K. Tkáčová, Z. Ivanová |
2/Z |
26sX
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-PTPde005/22 |
Didaktika primárnej edukácie u telesne postihnutých, chorých a zdravotne oslabených - T. Harčaríková |
2/Z |
3PS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSpP/M-PTPde007/22 |
Špecifické vyučovacie predmety u telesne postihnutých - T. Harčaríková, Z. Ivanová |
2/L |
4PS
|
S
|
4 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-PTPde008/22 |
Špeciálna didaktika pracovného vyučovania u telesne postihnutých - T. Harčaríková |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
Blok - PZPd-1617 - Špecializácia Pedagogika zrakovo postihnutých |
min. 22 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KŠP/M-PZPde001/22 |
Teória edukácie zrakovo postihnutých - J. Lopúchová |
1/L |
2P
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KŠP/M-PZPde006/22 |
Reedukácia zraku - J. Lopúchová, M. Hlina |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KSpP/M-PZPde010/22 |
Špeciálnopedagogické intervencie pre zrakovo postihnutých - J. Lopúchová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KŠP/M-PZPde004/22 |
Špeciálnopedagogická prax E - J. Lopúchová, S. Schallerová |
2/Z |
26sX
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-PZPde005/22 |
Didaktika primárnej edukácie zrakovo postihnutých - J. Lopúchová, M. Hlina |
2/Z |
3PS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KŠP/M-PZPde006/22 |
Reedukácia zraku - J. Lopúchová, M. Hlina |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-PZPde008/22 |
Špecifické vyučovacie predmety u zrakovo postihnutých - J. Lopúchová, M. Hlina |
2/Z |
3PS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSpP/M-PZPde009/22 |
Braillovo písmo a tyflografika v edukácii zrakovo postihnutých - M. Hlina |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-PZPde010/22 |
Špeciálnopedagogické intervencie pre zrakovo postihnutých - J. Lopúchová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-PZPde004/22 |
Špeciálnopedagogická prax E - J. Lopúchová, S. Schallerová |
2/L |
26sX
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-PZPde008/22 |
Špecifické vyučovacie predmety u zrakovo postihnutých - J. Lopúchová, M. Hlina |
2/L |
3PS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSpP/M-PZPde009/22 |
Braillovo písmo a tyflografika v edukácii zrakovo postihnutých - M. Hlina |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok - SPPd - platnosť od AR 22/23 |
min. 8 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KŠP/M-SPPde027/22 |
Komparatívna špeciálna pedagogika a alternatívne smery - A. Biščo Kastelová |
1, 2/Z |
1P
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSpP/M-SPPde052/22 |
Špeciálnopedagogické intervencie pre jednotlivcov s narušenou komunikačnou schopnosťou - N. Szászová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSpP/M-SPPde054/22 |
Špeciálnopedagogická prax G - pedagogika intelektovo nadaných - N. Szászová, K. Ondrašinová |
1, 2/L |
26sX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPde055/22 |
Komunikácia a špecifiká edukácie hluchoslepých - D. Tarcsiová |
1/L |
2CP
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPde027/22 |
Komparatívna špeciálna pedagogika a alternatívne smery - A. Biščo Kastelová |
1, 2/L |
1P
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPde034/22 |
Profesijná príprava postihnutých - T. Harčaríková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KŠP/M-SPPde035/22 |
Pedagogika intelektovo nadaných - J. Zeman |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPde052/22 |
Špeciálnopedagogické intervencie pre jednotlivcov s narušenou komunikačnou schopnosťou - N. Szászová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPde053/22 |
Špecifiká edukácie intelektovo nadaných - J. Jurášková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPde054/22 |
Špeciálnopedagogická prax G - pedagogika intelektovo nadaných - N. Szászová, K. Ondrašinová |
2/Z |
26sX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPde055/22 |
Komunikácia a špecifiká edukácie hluchoslepých - D. Tarcsiová |
2/Z |
2CP
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPde033/22 |
Špecifiká edukácie viacnásobne postihnutých - L. Nadányi |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KŠP/M-SPPde034/22 |
Profesijná príprava postihnutých - T. Harčaríková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPde035/22 |
Pedagogika intelektovo nadaných - J. Zeman |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPde053/22 |
Špecifiká edukácie intelektovo nadaných - J. Jurášková |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPde033/22 |
Špecifiká edukácie viacnásobne postihnutých - L. Nadányi |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
|
|
|
Blok - SPPd - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KSpP/M-SPPde040/22 |
Terapia hrou v špeciálnej pedagogike - K. Tkáčová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KŠP/M-SPPde013/22 |
Riadenie, manažment, legislatíva a systém špeciálnych škôl a zariadení - A. Biščo Kastelová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPde032/22 |
Komunikácia v posunkovom jazyku I - M. Tomášková, K. Ondrašinová |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPde036/22 |
Ergoterapia v špeciálnej pedagogike - K. Čierna, K. Majzlanová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPde037/22 |
Muzikoterapia v špeciálnej pedagogike - M. Osvaldová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPde038/22 |
Dramatoterapia a biblioterapia v špeciálnej pedagogike - K. Majzlanová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPde039/22 |
Arteterapia v špeciálnej pedagogike - J. Štefan |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPde043/22 |
Prstová abeceda - M. Tomášková, K. Ondrašinová |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPde044/22 |
Braillovo písmo - M. Hlina, S. Schallerová |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPde040/22 |
Terapia hrou v špeciálnej pedagogike - K. Tkáčová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPde056/22 |
Komunikácia v posunkovom jazyku II - M. Tomášková, K. Ondrašinová |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPde013/22 |
Riadenie, manažment, legislatíva a systém špeciálnych škôl a zariadení - A. Biščo Kastelová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPde032/22 |
Komunikácia v posunkovom jazyku I - M. Tomášková, K. Ondrašinová |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPde036/22 |
Ergoterapia v špeciálnej pedagogike - K. Čierna, K. Majzlanová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPde037/22 |
Muzikoterapia v špeciálnej pedagogike - M. Osvaldová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPde038/22 |
Dramatoterapia a biblioterapia v špeciálnej pedagogike - K. Majzlanová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPde039/22 |
Arteterapia v špeciálnej pedagogike - J. Štefan |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPde043/22 |
Prstová abeceda - M. Tomášková, K. Ondrašinová |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPde044/22 |
Braillovo písmo - M. Hlina, S. Schallerová |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPde056/22 |
Komunikácia v posunkovom jazyku II - M. Tomášková, K. Ondrašinová |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
|
|