|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 22/23 |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde001/22 |
Pedagogická diagnostika a evalvácia - M. Kuruc |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/M-VUZde003/22 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík, M. Potočárová |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KPg/M-VUZde003/22 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík, M. Potočárová |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KP/M-VUZde004/22 |
Seminár k diplomovej práci - P. Makyna, M. Šipošová, I. Kolečáni Lenčová, J. Šrank, M. Repiská, M. Bizoň |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde004/22 |
Seminár k diplomovej práci - P. Makyna, M. Šipošová, I. Kolečáni Lenčová, J. Šrank, M. Repiská, M. Bizoň |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde005/22 |
Pedagogická prax 1 (A) - I. Kolečáni Lenčová, E. Faithová, K. Minarovičová, I. Dendys, B. Gómez-Pablos Calvo, L. Hlavatá, P. Kotlebová |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde005/22 |
Pedagogická prax 1 (A) - I. Kolečáni Lenčová, E. Faithová, K. Minarovičová, I. Dendys, B. Gómez-Pablos Calvo, L. Hlavatá, P. Kotlebová |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde006/22 |
Pedagogická prax 1 (B) - K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, I. Dendys, D. Weissová, B. Gómez-Pablos Calvo, L. Hlavatá, P. Kotlebová |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde006/22 |
Pedagogická prax 1 (B) - K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, I. Dendys, D. Weissová, B. Gómez-Pablos Calvo, L. Hlavatá, P. Kotlebová |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde007/22 |
Pedagogická prax 2 (A) - Ľ. Horváthová, K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, I. Dendys, L. Hlavatá, E. Smetanová |
2/Z |
3tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde007/22 |
Pedagogická prax 2 (A) - Ľ. Horváthová, K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, I. Dendys, L. Hlavatá, E. Smetanová |
2/L |
3tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde008/22 |
Pedagogická prax 2 (B) - K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, I. Dendys, D. Weissová, L. Hlavatá, E. Smetanová |
2/Z |
3tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde008/22 |
Pedagogická prax 2 (B) - K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, I. Dendys, D. Weissová, L. Hlavatá, E. Smetanová |
2/L |
3tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde021/22 |
Teórie učenia sa a koncepcie vyučovania - E. Tóblová |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/M-VUZde021/22 |
Teórie učenia sa a koncepcie vyučovania - E. Tóblová |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
Pedagogické praxe: Pedagogická prax 1, Pedagogická prax 2 z obidvoch aprobácií (A,
B) sa realizuje v termínoch určených harmonogramom akademického roka PdF UK. Predchádza
jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov s metodikom praxe danej aprobácie. Označenie
A pri praxiach platí pre prvú odborovú aprobáciu v kombinácii, označenie B pre druhú
(podľa skratky študijného programu).
|
|
Blok - PED-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 20 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-PEDde001/22 |
Filozofia výchovy - M. Potočárová, M. Kuruc |
1/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
!
|
PdF.KPg/M-PEDde003/22 |
Projektovanie kurikula a paradigmy výučby - E. Tóblová, P. Ostradický |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPg/M-PEDde004/22 |
Interaktívne metódy vyučovania pedagogických disciplín - B. Jaslovská |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPg/M-PEDde005/22 |
Didaktika pedagogiky - D. Kostrub, Š. Ferková, J. Strakoš |
2/Z |
3PS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPg/M-PEDde023/22 |
Integratívna a inkluzívna pedagogika - V. Zemančíková, Š. Ferková |
1/Z |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
Blok - HIS-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 20 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KH/M-HISde001/22 |
Teória a metodika dejepisu - I. Dendys |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KH/M-HISde002/22 |
Stredná Európa v stredoveku a novoveku - M. Kamenický |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KH/M-HISde003/22 |
Osobnosť v dejinách - R. Letz, F. Lopuch |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KH/M-HISde004/22 |
Stredná Európa v 19. storočí - M. Viršinská |
1/L |
2P
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KH/M-HISde005/22 |
Stredná Európa v 20. storočí - P. Matula |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KH/M-HISde008/22 |
Seminár z teórie a metodiky dejepisu - I. Dendys |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
P
|
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 22/23 |
min. 4 kredity |
Študent si vyberá povinne voliteľné predmety v rozsahu minimálne 4 kredity. Z ponuky
povinne voliteľných predmetov si študent musí zapísať najmenej jeden predmet so psychologickým
zameraním: M-VUZde022 Kognitívna psychológia a neurodidaktika, M-VUZde017 Osobnostný a sociálny rozvoj, M-VUZde023 Poruchy detského vývinu, učenia sa a správania alebo M-VUZde018 Psychologická analýza školských výchovných situácií.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde002/22 |
Metodológia pedagogického výskumu - D. Kostrub, L. Koldeová, P. Ostradický |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde002/22 |
Metodológia pedagogického výskumu - D. Kostrub, L. Koldeová, P. Ostradický |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde014/22 |
Inkluzívne vzdelávanie - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde014/22 |
Inkluzívne vzdelávanie - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/22 |
Tvorba a hodnotenie učebníc a edukačných zdrojov - J. Strakoš |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/22 |
Tvorba a hodnotenie učebníc a edukačných zdrojov - J. Strakoš |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde016/22 |
Religionistika - M. Bizoň |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/22 |
Religionistika - M. Bizoň |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde017/22 |
Osobnostný a sociálny rozvoj - M. Lemešová |
1, 2/Z |
24sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde017/22 |
Osobnostný a sociálny rozvoj - M. Lemešová |
1, 2/L |
24sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/22 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/22 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde022/22 |
Kognitívna psychológia a neurodidaktika - Z. Zacharová, A. Hamranová |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde022/22 |
Kognitívna psychológia a neurodidaktika - Z. Zacharová, A. Hamranová |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde023/22 |
Poruchy detského vývinu, učenia sa a správania - Z. Štefanec |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde023/22 |
Poruchy detského vývinu, učenia sa a správania - Z. Štefanec |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde024/22 |
Spracovanie a interpretácia štatistických dát - L. Koreňová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde024/22 |
Spracovanie a interpretácia štatistických dát - L. Koreňová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde025/22 |
Triedny manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde025/22 |
Triedny manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - PED - platnosť od AR 22/23 |
min. 16 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-PEDde008/22 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-PEDde008/22 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-PEDde012/22 |
Kvalitatívne metódy výskumu v učiteľstve a v pedagogických vedách - D. Kostrub, P. Ostradický |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-PEDde012/22 |
Kvalitatívne metódy výskumu v učiteľstve a v pedagogických vedách - D. Kostrub, P. Ostradický |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-PEDde015/22 |
Tréning zážitkovej pedagogiky - M. Kuruc, V. Zemančíková, B. Jaslovská |
1, 2/Z |
20sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-PEDde015/22 |
Tréning zážitkovej pedagogiky - M. Kuruc, V. Zemančíková, B. Jaslovská |
1, 2/L |
20sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-PEDde016/22 |
Triedny manažment a triedny učiteľ v pedagogickej praxi - E. Tóblová, A. Poliaková, P. Ostradický |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-PEDde016/22 |
Triedny manažment a triedny učiteľ v pedagogickej praxi - E. Tóblová, A. Poliaková, P. Ostradický |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-PEDde018/22 |
Online nástroje vyučovania a základy e-learningu - A. Poliaková |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-PEDde018/22 |
Online nástroje vyučovania a základy e-learningu - A. Poliaková |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-PEDde019/22 |
Stáž v školských inštitúciách - A. Poliaková |
1, 2/Z |
20sZ
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-PEDde019/22 |
Stáž v školských inštitúciách - A. Poliaková |
1, 2/L |
20sZ
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-PEDde020/22 |
Vzdelávacia politika - P. Plavčan |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-PEDde020/22 |
Vzdelávacia politika - P. Plavčan |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-PEDde021/22 |
Tvorba projektov - M. Kuruc |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-PEDde021/22 |
Tvorba projektov - M. Kuruc |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-PEDde022/22 |
Evalvácia a autoevalvácia školy - A. Poliaková |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-PEDde022/22 |
Evalvácia a autoevalvácia školy - A. Poliaková |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-PEDde024/22 |
Školská sociálna pedagogika - V. Zemančíková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-PEDde024/22 |
Školská sociálna pedagogika - V. Zemančíková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-PEDde025/22 |
Predprimárna a primárna pedagogika - D. Kostrub |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-PEDde025/22 |
Predprimárna a primárna pedagogika - D. Kostrub |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-PEDde026/22 |
Komunikačné a prezentačné spôsobilosti učiteľa - E. Labudová, L. Koldeová |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-PEDde026/22 |
Komunikačné a prezentačné spôsobilosti učiteľa - E. Labudová, L. Koldeová |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - HIS-1617a - skupina A |
min. 6 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KH/M-HISde009/22 |
Vývoj školstva v Európe - M. Kamenický |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KH/M-HISde010/22 |
Dejepisectvo pre učiteľov - J. Nemeš |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KH/M-HISde011/22 |
Vyučovanie histórie v 21. storočí - M. Viršinská |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KH/M-HISde025/22 |
Práca s edukačnými médiami - I. Dendys, L. Nagy Izsóf |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - HIS-1617b - skupina B |
min. 10 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KH/M-HISde012/22 |
Každodennosť na stredovekom Slovensku - J. Nemeš |
1/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KH/M-HISde013/22 |
Osobnosti slovenských dejín 19. storočia - M. Viršinská |
1/Z |
2PS
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KH/M-HISde014/22 |
Každodennosť v novovekej Európe - M. Viršinská |
1/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KH/M-HISde015/22 |
Vznik, vývoj a rozpad sovietskeho bloku - M. Tonková |
1/L |
2PS
|
H
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KH/M-HISde016/22 |
Politické procesy v Československu po r. 1948 - R. Letz |
1/L |
2PS
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KH/M-HISde017/22 |
Slovenský politický exil v 20. storočí - R. Letz |
1/L |
2PS
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KH/M-HISde018/22 |
Kapitoly z cirkevných dejín - J. Nemeš |
1/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KH/M-HISde019/22 |
Dejiny vojenstva - R. Letz |
1/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KH/M-HISde020/22 |
Dejiny vo filme - P. Matula |
2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KH/M-HISde021/22 |
Ochrana kultúrneho a prírodného dedičstva - P. Makyna |
2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KH/M-HISde022/22 |
Dejiny vedy a techniky - P. Makyna |
2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KH/M-HISde024/22 |
Exkurzia II. - P. Makyna, P. Matula, M. Viršinská |
1/L |
40sE
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KH/M-HISde026/22 |
Historické audiovizuálne pramene v práci učiteľa - P. Matula |
1/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KH/M-HISde027/22 |
Pomocné vedy historické pre učiteľov - J. Nemeš |
1/Z |
2PS
|
H
|
2 |
P
|
|
|
|
|
Blok - VUZ-2223 - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov - M. Kuruc |
1, 2/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov - M. Kuruc |
1, 2/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde026/22 |
Stratégie rozvoja tvorivosti žiaka - B. Jaslovská, P. Ostradický, A. Poliaková, M. Kuruc |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde026/22 |
Stratégie rozvoja tvorivosti žiaka - B. Jaslovská, P. Ostradický, A. Poliaková, M. Kuruc |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde027/24 |
Študentská vedecká, odborná a umelecká činnosť 1 - PdF.KP |
1, 2/L |
|
BZ
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde028/24 |
Spevácky zbor COMENIUS I. - M. Bažíková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde028/24 |
Spevácky zbor COMENIUS I. - M. Bažíková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde029/24 |
Spevácky zbor COMENIUS II. - M. Bažíková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde029/24 |
Spevácky zbor COMENIUS II. - M. Bažíková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
|
|