|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 22/23 |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde001/22 |
Pedagogická diagnostika a evalvácia - M. Kuruc |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/M-VUZde003/22 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík, M. Potočárová |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KPg/M-VUZde003/22 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík, M. Potočárová |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KP/M-VUZde004/22 |
Seminár k diplomovej práci - P. Makyna, M. Šipošová, I. Kolečáni Lenčová, J. Šrank, M. Repiská, M. Bizoň |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde004/22 |
Seminár k diplomovej práci - P. Makyna, M. Šipošová, I. Kolečáni Lenčová, J. Šrank, M. Repiská, M. Bizoň |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde005/22 |
Pedagogická prax 1 (A) - I. Kolečáni Lenčová, E. Faithová, K. Minarovičová, I. Dendys, B. Gómez-Pablos Calvo, L. Hlavatá, P. Kotlebová |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde005/22 |
Pedagogická prax 1 (A) - I. Kolečáni Lenčová, E. Faithová, K. Minarovičová, I. Dendys, B. Gómez-Pablos Calvo, L. Hlavatá, P. Kotlebová |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde006/22 |
Pedagogická prax 1 (B) - K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, I. Dendys, D. Weissová, B. Gómez-Pablos Calvo, L. Hlavatá, P. Kotlebová |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde006/22 |
Pedagogická prax 1 (B) - K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, I. Dendys, D. Weissová, B. Gómez-Pablos Calvo, L. Hlavatá, P. Kotlebová |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde007/22 |
Pedagogická prax 2 (A) - Ľ. Horváthová, K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, I. Dendys, L. Hlavatá, E. Smetanová |
2/Z |
3tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde007/22 |
Pedagogická prax 2 (A) - Ľ. Horváthová, K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, I. Dendys, L. Hlavatá, E. Smetanová |
2/L |
3tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde008/22 |
Pedagogická prax 2 (B) - K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, I. Dendys, D. Weissová, L. Hlavatá, E. Smetanová |
2/Z |
3tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde008/22 |
Pedagogická prax 2 (B) - K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, I. Dendys, D. Weissová, L. Hlavatá, E. Smetanová |
2/L |
3tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde021/22 |
Teórie učenia sa a koncepcie vyučovania - E. Tóblová |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/M-VUZde021/22 |
Teórie učenia sa a koncepcie vyučovania - E. Tóblová |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
Pedagogické praxe: Pedagogická prax 1, Pedagogická prax 2 z obidvoch aprobácií (A,
B) sa realizuje v termínoch určených harmonogramom akademického roka PdF UK. Predchádza
jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov s metodikom praxe danej aprobácie. Označenie
A pri praxiach platí pre prvú odborovú aprobáciu v kombinácii, označenie B pre druhú
(podľa skratky študijného programu).
|
|
Blok - ESP-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 26 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/M-ESPde001/22 |
Miesto románskych literatúr vo svetovej literatúre - R. Bojničanová, Z. Malinovská |
1, 2/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
P
|
|
PdF.KRoJL/M-ESPde002/22 |
Kontrastívna lingvistika 1. - B. Gómez-Pablos Calvo, R. Štrbáková |
1, 2/Z |
2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KRoJL/M-ESPde003/22 |
Miesto španielskej literatúry vo svetovej literatúre - Z. Malinovská, R. Bojničanová |
1, 2/L |
2P + 2S
|
S
|
6 |
P
|
|
PdF.KRoJL/M-ESPde004/22 |
Kontrastívna lingvistika 2. - B. Gómez-Pablos Calvo, R. Štrbáková |
1, 2/L |
2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KRoJL/M-ESPde005/22 |
Didaktika španielskeho jazyka - B. Gómez-Pablos Calvo, Z. Tóth |
1, 2/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
P
|
!
|
Blok - NEM-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 24 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMde001/22 |
Jazykové prostriedky v didaktike nemeckého jazyka - I. Kolečáni Lenčová |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde001/22 |
Jazykové prostriedky v didaktike nemeckého jazyka - I. Kolečáni Lenčová |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde002/22 |
Receptívne a produktívne zručnosti v didaktike nemeckého jazyka - I. Kolečáni Lenčová |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde002/22 |
Receptívne a produktívne zručnosti v didaktike nemeckého jazyka - I. Kolečáni Lenčová |
1/L |
2P
|
S
|
3 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde003/22 |
Nemecká frazeológia - M. Vajičková |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde004/22 |
Nemecká literatúra 20. storočia I - A. Mikulášová |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde005/22 |
Nemecká literatúra 20. storočia II - R. Mikuláš |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde006/22 |
Nemecká štylistika - M. Vajičková |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde012/22 |
Postkomunikatívna didaktika nemeckého jazyka - I. Kolečáni Lenčová |
2/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 22/23 |
min. 4 kredity |
Študent si vyberá povinne voliteľné predmety v rozsahu minimálne 4 kredity. Z ponuky
povinne voliteľných predmetov si študent musí zapísať najmenej jeden predmet so psychologickým
zameraním: M-VUZde022 Kognitívna psychológia a neurodidaktika, M-VUZde017 Osobnostný a sociálny rozvoj, M-VUZde023 Poruchy detského vývinu, učenia sa a správania alebo M-VUZde018 Psychologická analýza školských výchovných situácií.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde002/22 |
Metodológia pedagogického výskumu - D. Kostrub, L. Koldeová, P. Ostradický |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde002/22 |
Metodológia pedagogického výskumu - D. Kostrub, L. Koldeová, P. Ostradický |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde014/22 |
Inkluzívne vzdelávanie - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde014/22 |
Inkluzívne vzdelávanie - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/22 |
Tvorba a hodnotenie učebníc a edukačných zdrojov - J. Strakoš |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/22 |
Tvorba a hodnotenie učebníc a edukačných zdrojov - J. Strakoš |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde016/22 |
Religionistika - M. Bizoň |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/22 |
Religionistika - M. Bizoň |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde017/22 |
Osobnostný a sociálny rozvoj - M. Lemešová |
1, 2/Z |
24sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde017/22 |
Osobnostný a sociálny rozvoj - M. Lemešová |
1, 2/L |
24sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/22 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/22 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde022/22 |
Kognitívna psychológia a neurodidaktika - Z. Zacharová, A. Hamranová |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde022/22 |
Kognitívna psychológia a neurodidaktika - Z. Zacharová, A. Hamranová |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde023/22 |
Poruchy detského vývinu, učenia sa a správania - Z. Štefanec |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde023/22 |
Poruchy detského vývinu, učenia sa a správania - Z. Štefanec |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde024/22 |
Spracovanie a interpretácia štatistických dát - L. Koreňová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde024/22 |
Spracovanie a interpretácia štatistických dát - L. Koreňová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde025/22 |
Triedny manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde025/22 |
Triedny manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - ESP-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 8 kreditov |
POZOR! Kredity za absolvované predmety s kódom "M-ROMde" môžu byť študentom, ktorí
študujú kombináciu dvoch románskych jazykov, započítané do požadovaného počtu kreditov
len jedného z nich!
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/M-ESPde010/22 |
Lexikológia, frazeológia a lexikografia španielskeho jazyka - B. Gómez-Pablos Calvo, R. Štrbáková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde010/22 |
Lexikológia, frazeológia a lexikografia španielskeho jazyka - B. Gómez-Pablos Calvo, R. Štrbáková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KRoJL/M-ESPde011/22 |
Analýza textov v španielskom jazyku 1. - R. Bojničanová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde011/22 |
Analýza textov v španielskom jazyku 1. - R. Bojničanová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde012/22 |
Norma a úzus 1. - R. Štrbáková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde012/22 |
Norma a úzus 1. - R. Štrbáková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde013/22 |
Vývoj románskych jazykov - R. Štrbáková, B. Gómez-Pablos Calvo |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde013/22 |
Vývoj románskych jazykov - R. Štrbáková, B. Gómez-Pablos Calvo |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde015/22 |
Teritoriálne špecifiká španielskeho jazyka - B. Gómez-Pablos Calvo, R. Štrbáková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde015/22 |
Teritoriálne špecifiká španielskeho jazyka - B. Gómez-Pablos Calvo, R. Štrbáková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KRoJL/M-ESPde016/22 |
Analýza textov v španielskom jazyku 2. - R. Bojničanová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde016/22 |
Analýza textov v španielskom jazyku 2. - R. Bojničanová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde017/22 |
Norma a úzus 2. - R. Štrbáková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde017/22 |
Norma a úzus 2. - R. Štrbáková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde018/22 |
Kinematografia krajín španielskeho jazyka - M. Medveczká |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde018/22 |
Kinematografia krajín španielskeho jazyka - M. Medveczká |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde020/22 |
Vybrané kapitoly z kultúry hispanofónnych krajín 1. - M. Medveczká |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/M-ESPde020/22 |
Vybrané kapitoly z kultúry hispanofónnych krajín 1. - M. Medveczká |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde021/22 |
Seminár z literatúry - Z. Malinovská |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde021/22 |
Seminár z literatúry - Z. Malinovská |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde022/22 |
Metodika vyučovania španielskeho jazyka - B. Gómez-Pablos Calvo |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde022/22 |
Metodika vyučovania španielskeho jazyka - B. Gómez-Pablos Calvo |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde023/22 |
Analýza textov v španielskom jazyku 3. - M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde023/22 |
Analýza textov v španielskom jazyku 3. - M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde024/22 |
Praktická štylistika španielskeho jazyka - B. Gómez-Pablos Calvo |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde024/22 |
Praktická štylistika španielskeho jazyka - B. Gómez-Pablos Calvo |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde025/22 |
Vybrané kapitoly z kultúry hispanofónnych krajín 2. - M. Medveczká |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde025/22 |
Vybrané kapitoly z kultúry hispanofónnych krajín 2. - M. Medveczká |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde014/22 |
Súčasná lingvistika pre romanistov - M. Malovecký |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde014/22 |
Súčasná lingvistika pre romanistov - M. Malovecký |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde015/22 |
Aplikovaná lingvistika pre učiteľov románskych jazykov - M. Malovecký, Z. Tóth, K. Klimová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde015/22 |
Aplikovaná lingvistika pre učiteľov románskych jazykov - M. Malovecký, Z. Tóth, K. Klimová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde020/22 |
Inovatívne prístupy v didaktike románskych jazykov - Z. Tóth |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde020/22 |
Inovatívne prístupy v didaktike románskych jazykov - Z. Tóth |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
Blok - NEMa-1617 - SKUPINA A1 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMde007/22 |
Praktická štylistika nemeckého jazyka - M. Vajičková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde008/22 |
Seminár z nemeckej literatúry 20. storočia II - R. Mikuláš |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde026/22 |
Využitie médií vo vyučovaní - PdF.KNJL |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEMb1-1617 - SKUPINA B1 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMde021/22 |
Prozaické a lyrické žánre v nemeckej literatúre - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde023/22 |
Seminár z nemeckej literatúry 20. storočia I - A. Mikulášová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde025/22 |
Didaktika nemeckého jazyka pre primárny stupeň - PdF.KNJL |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEMb2-1617 - SKUPINA B2 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMde018/22 |
Lingvistický seminár - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde022/22 |
Seminár z nemeckej frazeológie - M. Vajičková |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde027/22 |
Seminár z textovej lingvistiky - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde033/22 |
Teória a prax primárneho vzdelávania - PdF.KNJL |
1/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEMb3-1617 - SKUPINA B3 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMde011/22 |
Didaktika celoživotného vzdelávania - PdF.KNJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde019/22 |
Literatúra pre deti a mládež Rakúska a Švajčiarska - A. Mikulášová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - NEMb4-1617 - SKUPINA B4 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMde013/22 |
Didaktika literatúry - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde020/22 |
Nemecká literatúra 21. storočia - PdF.KNJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde024/22 |
Súčasná rakúska a švajčiarska literatúra - R. Mikuláš |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - NEMb5-1617 - SKUPINA B5 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMde014/22 |
Jazyk médií - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde015/22 |
Jazyková politika - podpora vyučovania cudzích jazykov v EÚ - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde016/22 |
Zostavenie vyučovacej hodiny - I. Kolečáni Lenčová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde017/22 |
Kognitívna lingvistika - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde016/22 |
Zostavenie vyučovacej hodiny - I. Kolečáni Lenčová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
|
|
|
Blok - VUZ-2223 - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov - M. Kuruc |
1, 2/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov - M. Kuruc |
1, 2/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde026/22 |
Stratégie rozvoja tvorivosti žiaka - B. Jaslovská, P. Ostradický, A. Poliaková, M. Kuruc |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde026/22 |
Stratégie rozvoja tvorivosti žiaka - B. Jaslovská, P. Ostradický, A. Poliaková, M. Kuruc |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde027/24 |
Študentská vedecká, odborná a umelecká činnosť 1 - PdF.KP |
1, 2/L |
|
BZ
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde028/24 |
Spevácky zbor COMENIUS I. - M. Bažíková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde028/24 |
Spevácky zbor COMENIUS I. - M. Bažíková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde029/24 |
Spevácky zbor COMENIUS II. - M. Bažíková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde029/24 |
Spevácky zbor COMENIUS II. - M. Bažíková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - ESP-1617 - platnosť od AR 22/23 |
Študent musí získať min.2 kredity za výberové predmety, pričom sa za výberové predmety
počítajú predmety zo skupiny výberových predmetov vlastného študijného programu, predmety
zo skupiny povinne voliteľných predmetov nad rámec splnenia podmienky zisku min. 8
kreditov z danej skupiny, ako aj všetky predmety PdF UK resp. UK.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/M-ESPde026/22 |
Konverzačné cvičenia - M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde026/22 |
Konverzačné cvičenia - M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/M-ESPde028/22 |
Sociolingvistický seminár - M. Malovecký |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde028/22 |
Sociolingvistický seminár - M. Malovecký |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde029/22 |
Techniky efektívnej komunikácie v jazykovom vzdelávaní - M. Malovecký |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde029/22 |
Techniky efektívnej komunikácie v jazykovom vzdelávaní - M. Malovecký |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde030/22 |
Praktický jazyk - pokročilá úroveň - M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde030/22 |
Praktický jazyk - pokročilá úroveň - M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEM-2223 - SKUPINA C |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMde028/22 |
Od textu k projektu - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde029/22 |
Metódy aktívneho učenia sa - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde030/22 |
Didaktika nemčiny v kontexte viacjazyčnosti - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde031/22 |
Gramatika a konverzácia B2 - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde032/22 |
Gramatika a konverzácia C1 - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
|
|