|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 22/23 |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde001/22 |
Pedagogická diagnostika a evalvácia - M. Kuruc |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/M-VUZde003/22 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík, M. Potočárová |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KPg/M-VUZde003/22 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík, M. Potočárová |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KP/M-VUZde004/22 |
Seminár k diplomovej práci - P. Makyna, M. Šipošová, I. Kolečáni Lenčová, J. Šrank, M. Repiská, M. Bizoň |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde004/22 |
Seminár k diplomovej práci - P. Makyna, M. Šipošová, I. Kolečáni Lenčová, J. Šrank, M. Repiská, M. Bizoň |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde005/22 |
Pedagogická prax 1 (A) - I. Kolečáni Lenčová, E. Faithová, K. Minarovičová, I. Dendys, B. Gómez-Pablos Calvo, L. Hlavatá, P. Kotlebová |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde005/22 |
Pedagogická prax 1 (A) - I. Kolečáni Lenčová, E. Faithová, K. Minarovičová, I. Dendys, B. Gómez-Pablos Calvo, L. Hlavatá, P. Kotlebová |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde006/22 |
Pedagogická prax 1 (B) - K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, I. Dendys, D. Weissová, B. Gómez-Pablos Calvo, L. Hlavatá, P. Kotlebová |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde006/22 |
Pedagogická prax 1 (B) - K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, I. Dendys, D. Weissová, B. Gómez-Pablos Calvo, L. Hlavatá, P. Kotlebová |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde007/22 |
Pedagogická prax 2 (A) - Ľ. Horváthová, K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, I. Dendys, L. Hlavatá, E. Smetanová |
2/Z |
3tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde007/22 |
Pedagogická prax 2 (A) - Ľ. Horváthová, K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, I. Dendys, L. Hlavatá, E. Smetanová |
2/L |
3tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde008/22 |
Pedagogická prax 2 (B) - K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, I. Dendys, D. Weissová, L. Hlavatá, E. Smetanová |
2/Z |
3tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde008/22 |
Pedagogická prax 2 (B) - K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, I. Dendys, D. Weissová, L. Hlavatá, E. Smetanová |
2/L |
3tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde021/22 |
Teórie učenia sa a koncepcie vyučovania - E. Tóblová |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/M-VUZde021/22 |
Teórie učenia sa a koncepcie vyučovania - E. Tóblová |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
Pedagogické praxe: Pedagogická prax 1, Pedagogická prax 2 z obidvoch aprobácií (A,
B) sa realizuje v termínoch určených harmonogramom akademického roka PdF UK. Predchádza
jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov s metodikom praxe danej aprobácie. Označenie
A pri praxiach platí pre prvú odborovú aprobáciu v kombinácii, označenie B pre druhú
(podľa skratky študijného programu).
|
|
Blok - ESP-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 26 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/M-ESPde001/22 |
Miesto románskych literatúr vo svetovej literatúre - R. Bojničanová, Z. Malinovská |
1, 2/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
P
|
|
PdF.KRoJL/M-ESPde002/22 |
Kontrastívna lingvistika 1. - B. Gómez-Pablos Calvo, R. Štrbáková |
1, 2/Z |
2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KRoJL/M-ESPde003/22 |
Miesto španielskej literatúry vo svetovej literatúre - Z. Malinovská, R. Bojničanová |
1, 2/L |
2P + 2S
|
S
|
6 |
P
|
|
PdF.KRoJL/M-ESPde004/22 |
Kontrastívna lingvistika 2. - B. Gómez-Pablos Calvo, R. Štrbáková |
1, 2/L |
2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KRoJL/M-ESPde005/22 |
Didaktika španielskeho jazyka - B. Gómez-Pablos Calvo, Z. Tóth |
1, 2/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
P
|
!
|
Blok - ITAd-2122 - platnosť od AR 22/23 |
min. 26 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/M-ITAde001/22 |
Miesto románskych literatúr vo svetovej literatúre - T. Palágyi, Z. Malinovská |
1, 2/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
P
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde002/22 |
Kontrastívna lingvistika 1. - K. Klimová |
1, 2/Z |
2S
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde003/22 |
Miesto talianskej literatúry vo svetovej literatúre - G. Domokos, T. Palágyi |
1, 2/L |
2P + 2S
|
S
|
6 |
P
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde004/22 |
Kontrastívna lingvistika 2. - K. Klimová |
1, 2/L |
2S
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde005/22 |
Didaktika talianskeho jazyka - G. Domokos, Z. Tóth |
1, 2/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
P
|
!
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 22/23 |
min. 4 kredity |
Študent si vyberá povinne voliteľné predmety v rozsahu minimálne 4 kredity. Z ponuky
povinne voliteľných predmetov si študent musí zapísať najmenej jeden predmet so psychologickým
zameraním: M-VUZde022 Kognitívna psychológia a neurodidaktika, M-VUZde017 Osobnostný a sociálny rozvoj, M-VUZde023 Poruchy detského vývinu, učenia sa a správania alebo M-VUZde018 Psychologická analýza školských výchovných situácií.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde002/22 |
Metodológia pedagogického výskumu - D. Kostrub, L. Koldeová, P. Ostradický |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde002/22 |
Metodológia pedagogického výskumu - D. Kostrub, L. Koldeová, P. Ostradický |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde014/22 |
Inkluzívne vzdelávanie - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde014/22 |
Inkluzívne vzdelávanie - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/22 |
Tvorba a hodnotenie učebníc a edukačných zdrojov - J. Strakoš |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/22 |
Tvorba a hodnotenie učebníc a edukačných zdrojov - J. Strakoš |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde016/22 |
Religionistika - M. Bizoň |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/22 |
Religionistika - M. Bizoň |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde017/22 |
Osobnostný a sociálny rozvoj - M. Lemešová |
1, 2/Z |
24sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde017/22 |
Osobnostný a sociálny rozvoj - M. Lemešová |
1, 2/L |
24sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/22 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/22 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde022/22 |
Kognitívna psychológia a neurodidaktika - Z. Zacharová, A. Hamranová |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde022/22 |
Kognitívna psychológia a neurodidaktika - Z. Zacharová, A. Hamranová |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde023/22 |
Poruchy detského vývinu, učenia sa a správania - Z. Štefanec |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde023/22 |
Poruchy detského vývinu, učenia sa a správania - Z. Štefanec |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde024/22 |
Spracovanie a interpretácia štatistických dát - L. Koreňová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde024/22 |
Spracovanie a interpretácia štatistických dát - L. Koreňová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde025/22 |
Triedny manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde025/22 |
Triedny manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - ESP-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 8 kreditov |
POZOR! Kredity za absolvované predmety s kódom "M-ROMde" môžu byť študentom, ktorí
študujú kombináciu dvoch románskych jazykov, započítané do požadovaného počtu kreditov
len jedného z nich!
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/M-ESPde010/22 |
Lexikológia, frazeológia a lexikografia španielskeho jazyka - B. Gómez-Pablos Calvo, R. Štrbáková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde010/22 |
Lexikológia, frazeológia a lexikografia španielskeho jazyka - B. Gómez-Pablos Calvo, R. Štrbáková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KRoJL/M-ESPde011/22 |
Analýza textov v španielskom jazyku 1. - R. Bojničanová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde011/22 |
Analýza textov v španielskom jazyku 1. - R. Bojničanová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde012/22 |
Norma a úzus 1. - R. Štrbáková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde012/22 |
Norma a úzus 1. - R. Štrbáková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde013/22 |
Vývoj románskych jazykov - R. Štrbáková, B. Gómez-Pablos Calvo |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde013/22 |
Vývoj románskych jazykov - R. Štrbáková, B. Gómez-Pablos Calvo |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde015/22 |
Teritoriálne špecifiká španielskeho jazyka - B. Gómez-Pablos Calvo, R. Štrbáková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde015/22 |
Teritoriálne špecifiká španielskeho jazyka - B. Gómez-Pablos Calvo, R. Štrbáková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KRoJL/M-ESPde016/22 |
Analýza textov v španielskom jazyku 2. - R. Bojničanová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde016/22 |
Analýza textov v španielskom jazyku 2. - R. Bojničanová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde017/22 |
Norma a úzus 2. - R. Štrbáková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde017/22 |
Norma a úzus 2. - R. Štrbáková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde018/22 |
Kinematografia krajín španielskeho jazyka - M. Medveczká |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde018/22 |
Kinematografia krajín španielskeho jazyka - M. Medveczká |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde020/22 |
Vybrané kapitoly z kultúry hispanofónnych krajín 1. - M. Medveczká |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/M-ESPde020/22 |
Vybrané kapitoly z kultúry hispanofónnych krajín 1. - M. Medveczká |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde021/22 |
Seminár z literatúry - Z. Malinovská |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde021/22 |
Seminár z literatúry - Z. Malinovská |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde022/22 |
Metodika vyučovania španielskeho jazyka - B. Gómez-Pablos Calvo |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde022/22 |
Metodika vyučovania španielskeho jazyka - B. Gómez-Pablos Calvo |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde023/22 |
Analýza textov v španielskom jazyku 3. - M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde023/22 |
Analýza textov v španielskom jazyku 3. - M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde024/22 |
Praktická štylistika španielskeho jazyka - B. Gómez-Pablos Calvo |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde024/22 |
Praktická štylistika španielskeho jazyka - B. Gómez-Pablos Calvo |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde025/22 |
Vybrané kapitoly z kultúry hispanofónnych krajín 2. - M. Medveczká |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde025/22 |
Vybrané kapitoly z kultúry hispanofónnych krajín 2. - M. Medveczká |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde014/22 |
Súčasná lingvistika pre romanistov - M. Malovecký |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde014/22 |
Súčasná lingvistika pre romanistov - M. Malovecký |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde015/22 |
Aplikovaná lingvistika pre učiteľov románskych jazykov - M. Malovecký, Z. Tóth, K. Klimová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde015/22 |
Aplikovaná lingvistika pre učiteľov románskych jazykov - M. Malovecký, Z. Tóth, K. Klimová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde020/22 |
Inovatívne prístupy v didaktike románskych jazykov - Z. Tóth |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde020/22 |
Inovatívne prístupy v didaktike románskych jazykov - Z. Tóth |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
Blok - ITAd-2122 - platnosť od AR 22/23 |
min. 8 kreditov |
POZOR! Kredity za absolvované predmety s kódom "M-ROMde" môžu byť študentom, ktorí
študujú kombináciu dvoch románskych jazykov, započítané do požadovaného počtu kreditov
len jedného z nich!
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/M-ITAde010/22 |
Lexikológia, frazeológia a lexikografia talianskeho jazyka - T. Palágyi, Z. Tóth |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde010/22 |
Lexikológia, frazeológia a lexikografia talianskeho jazyka - T. Palágyi, Z. Tóth |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde011/22 |
Analýza textov v talianskom jazyku 1. - T. Palágyi |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde011/22 |
Analýza textov v talianskom jazyku 1. - T. Palágyi |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde012/22 |
Norma a úzus 1. - Z. Tóth |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde012/22 |
Norma a úzus 1. - Z. Tóth |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde013/22 |
Vývoj románskych jazykov - G. Domokos |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde013/22 |
Vývoj románskych jazykov - G. Domokos |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde015/22 |
Teritoriálne špecifiká talianskeho jazyka - T. Palágyi |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde015/22 |
Teritoriálne špecifiká talianskeho jazyka - T. Palágyi |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde016/22 |
Analýza textov v talianskom jazyku 2. - T. Palágyi |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde016/22 |
Analýza textov v talianskom jazyku 2. - T. Palágyi |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde017/22 |
Norma a úzus 2. - Z. Tóth, K. Klimová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde017/22 |
Norma a úzus 2. - Z. Tóth, K. Klimová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde018/22 |
Talianska kinematografia - G. Domokos |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde018/22 |
Talianska kinematografia - G. Domokos |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde020/22 |
Vybrané kapitoly z talianskej kultúry 1. - T. Palágyi |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde020/22 |
Vybrané kapitoly z talianskej kultúry 1. - T. Palágyi |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde021/22 |
Seminár z literatúry - G. Domokos |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde021/22 |
Seminár z literatúry - G. Domokos |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde022/22 |
Metodika vyučovania talianskeho jazyka - Z. Tóth, G. Domokos |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde022/22 |
Metodika vyučovania talianskeho jazyka - Z. Tóth, G. Domokos |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde023/22 |
Analýza textov v talianskom jazyku 3. - T. Palágyi, Z. Tóth |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde023/22 |
Analýza textov v talianskom jazyku 3. - T. Palágyi, Z. Tóth |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde024/22 |
Praktická štylistika talianskeho jazyka - T. Palágyi, K. Klimová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde024/22 |
Praktická štylistika talianskeho jazyka - T. Palágyi, K. Klimová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde025/22 |
Vybrané kapitoly z talianskej kultúry 2. - T. Palágyi |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde025/22 |
Vybrané kapitoly z talianskej kultúry 2. - T. Palágyi |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde014/22 |
Súčasná lingvistika pre romanistov - M. Malovecký |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde014/22 |
Súčasná lingvistika pre romanistov - M. Malovecký |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde015/22 |
Aplikovaná lingvistika pre učiteľov románskych jazykov - M. Malovecký, Z. Tóth, K. Klimová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde015/22 |
Aplikovaná lingvistika pre učiteľov románskych jazykov - M. Malovecký, Z. Tóth, K. Klimová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde020/22 |
Inovatívne prístupy v didaktike románskych jazykov - Z. Tóth |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde020/22 |
Inovatívne prístupy v didaktike románskych jazykov - Z. Tóth |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
|
|
|
Blok - VUZ-2223 - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov - M. Kuruc |
1, 2/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov - M. Kuruc |
1, 2/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde026/22 |
Stratégie rozvoja tvorivosti žiaka - B. Jaslovská, P. Ostradický, A. Poliaková, M. Kuruc |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde026/22 |
Stratégie rozvoja tvorivosti žiaka - B. Jaslovská, P. Ostradický, A. Poliaková, M. Kuruc |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde027/24 |
Študentská vedecká, odborná a umelecká činnosť 1 - PdF.KP |
1, 2/L |
|
BZ
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde028/24 |
Spevácky zbor COMENIUS I. - M. Bažíková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde028/24 |
Spevácky zbor COMENIUS I. - M. Bažíková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde029/24 |
Spevácky zbor COMENIUS II. - M. Bažíková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde029/24 |
Spevácky zbor COMENIUS II. - M. Bažíková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - ESP-1617 - platnosť od AR 22/23 |
Študent musí získať min.2 kredity za výberové predmety, pričom sa za výberové predmety
počítajú predmety zo skupiny výberových predmetov vlastného študijného programu, predmety
zo skupiny povinne voliteľných predmetov nad rámec splnenia podmienky zisku min. 8
kreditov z danej skupiny, ako aj všetky predmety PdF UK resp. UK.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/M-ESPde026/22 |
Konverzačné cvičenia - M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde026/22 |
Konverzačné cvičenia - M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/M-ESPde028/22 |
Sociolingvistický seminár - M. Malovecký |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde028/22 |
Sociolingvistický seminár - M. Malovecký |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde029/22 |
Techniky efektívnej komunikácie v jazykovom vzdelávaní - M. Malovecký |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde029/22 |
Techniky efektívnej komunikácie v jazykovom vzdelávaní - M. Malovecký |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde030/22 |
Praktický jazyk - pokročilá úroveň - M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde030/22 |
Praktický jazyk - pokročilá úroveň - M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - ITAd-2122 - platnosť od AR 22/23 |
Študent musí získať min.2 kredity za výberové predmety, pričom sa za výberové predmety
počítajú predmety zo skupiny výberových predmetov vlastného študijného programu, predmety
zo skupiny povinne voliteľných predmetov nad rámec splnenia podmienky zisku min. 8
kreditov z danej skupiny, ako aj všetky predmety PdF UK resp. UK.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/M-ITAde026/21 |
Konverzačné cvičenia - Z. Tóth, T. Palágyi |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde026/21 |
Konverzačné cvičenia - Z. Tóth, T. Palágyi |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde028/22 |
Sociolingvistický seminár - M. Malovecký |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde028/22 |
Sociolingvistický seminár - M. Malovecký |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde029/22 |
Techniky efektívnej komunikácie v jazykovom vzdelávaní - M. Malovecký |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde029/22 |
Techniky efektívnej komunikácie v jazykovom vzdelávaní - M. Malovecký |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde030/22 |
Praktický jazyk - pokročilá úroveň - Z. Tóth |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde030/22 |
Praktický jazyk - pokročilá úroveň - Z. Tóth |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
|
|