Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 22/23 |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde001/22 |
Pedagogická diagnostika a evalvácia - M. Kuruc |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/M-VUZde003/22 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík, M. Potočárová |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KPg/M-VUZde003/22 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík, M. Potočárová |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KP/M-VUZde004/22 |
Seminár k diplomovej práci - P. Makyna, M. Šipošová, I. Kolečáni Lenčová, J. Šrank, M. Repiská, M. Bizoň |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde004/22 |
Seminár k diplomovej práci - P. Makyna, M. Šipošová, I. Kolečáni Lenčová, J. Šrank, M. Repiská, M. Bizoň |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde005/22 |
Pedagogická prax 1 (A) - I. Kolečáni Lenčová, E. Faithová, K. Minarovičová, I. Dendys, B. Gómez-Pablos Calvo, L. Hlavatá, P. Kotlebová |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde005/22 |
Pedagogická prax 1 (A) - I. Kolečáni Lenčová, E. Faithová, K. Minarovičová, I. Dendys, B. Gómez-Pablos Calvo, L. Hlavatá, P. Kotlebová |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde006/22 |
Pedagogická prax 1 (B) - K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, I. Dendys, D. Weissová, B. Gómez-Pablos Calvo, L. Hlavatá, P. Kotlebová |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde006/22 |
Pedagogická prax 1 (B) - K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, I. Dendys, D. Weissová, B. Gómez-Pablos Calvo, L. Hlavatá, P. Kotlebová |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde007/22 |
Pedagogická prax 2 (A) - Ľ. Horváthová, K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, I. Dendys, L. Hlavatá, E. Smetanová |
2/Z |
3tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde007/22 |
Pedagogická prax 2 (A) - Ľ. Horváthová, K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, I. Dendys, L. Hlavatá, E. Smetanová |
2/L |
3tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde008/22 |
Pedagogická prax 2 (B) - K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, I. Dendys, D. Weissová, L. Hlavatá, E. Smetanová |
2/Z |
3tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde008/22 |
Pedagogická prax 2 (B) - K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, I. Dendys, D. Weissová, L. Hlavatá, E. Smetanová |
2/L |
3tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde021/22 |
Teórie učenia sa a koncepcie vyučovania - E. Tóblová |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/M-VUZde021/22 |
Teórie učenia sa a koncepcie vyučovania - E. Tóblová |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
Pedagogické praxe: Pedagogická prax 1, Pedagogická prax 2 z obidvoch aprobácií (A,
B) sa realizuje v termínoch určených harmonogramom akademického roka PdF UK. Predchádza
jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov s metodikom praxe danej aprobácie. Označenie
A pri praxiach platí pre prvú odborovú aprobáciu v kombinácii, označenie B pre druhú
(podľa skratky študijného programu).
|
|
Blok - ANG-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 27 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KAJL/M-ANGde001/22 |
Lexikológia anglického jazyka - P. Bojo |
1, 2/Z |
2S
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde001/22 |
Lexikológia anglického jazyka - P. Bojo |
1/L |
2S
|
S
|
3 |
|
|
PdF.KAJL/M-ANGde002/22 |
Didaktika anglického jazyka - M. Šipošová |
1/Z |
2S
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KAJL/M-ANGde003/22 |
Moderná anglická literatúra - D. Židová |
1/L |
2PS
|
S
|
3 |
|
|
PdF.KAJL/M-ANGde004/22 |
Súčasné trendy v didaktike anglického jazyka - M. Šipošová, E. Smetanová |
1/L |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KAJL/M-ANGde005/22 |
Psychologické aspekty učenia sa cudzích jazykov - G. Lojová |
1/L |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KAJL/M-ANGde006/22 |
Kontrastívna lingvistika - P. Kotlebová |
2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
|
PdF.KAJL/M-ANGde007/22 |
Moderná americká literatúra - T. Karáth |
2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KAJL/M-ANGde008/22 |
Praktický jazyk C1 - S. Wilbur |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KAJL/M-ANGde018/22 |
Didaktika anglického jazyka pre mladší školský vek - E. Smetanová |
1/L |
2S
|
S
|
3 |
|
|
Blok - NEM-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 24 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMde001/22 |
Jazykové prostriedky v didaktike nemeckého jazyka - I. Kolečáni Lenčová |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde001/22 |
Jazykové prostriedky v didaktike nemeckého jazyka - I. Kolečáni Lenčová |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde002/22 |
Receptívne a produktívne zručnosti v didaktike nemeckého jazyka - I. Kolečáni Lenčová |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde002/22 |
Receptívne a produktívne zručnosti v didaktike nemeckého jazyka - I. Kolečáni Lenčová |
1/L |
2P
|
S
|
3 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde003/22 |
Nemecká frazeológia - M. Vajičková |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde004/22 |
Nemecká literatúra 20. storočia I - A. Mikulášová |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde005/22 |
Nemecká literatúra 20. storočia II - R. Mikuláš |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde006/22 |
Nemecká štylistika - M. Vajičková |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde012/22 |
Postkomunikatívna didaktika nemeckého jazyka - I. Kolečáni Lenčová |
2/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
|
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 22/23 |
min. 4 kredity |
Študent si vyberá povinne voliteľné predmety v rozsahu minimálne 4 kredity. Z ponuky
povinne voliteľných predmetov si študent musí zapísať najmenej jeden predmet so psychologickým
zameraním: M-VUZde022 Kognitívna psychológia a neurodidaktika, M-VUZde017 Osobnostný a sociálny rozvoj, M-VUZde023 Poruchy detského vývinu, učenia sa a správania alebo M-VUZde018 Psychologická analýza školských výchovných situácií.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde002/22 |
Metodológia pedagogického výskumu - D. Kostrub, L. Koldeová, P. Ostradický |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde002/22 |
Metodológia pedagogického výskumu - D. Kostrub, L. Koldeová, P. Ostradický |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde014/22 |
Inkluzívne vzdelávanie - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde014/22 |
Inkluzívne vzdelávanie - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/22 |
Tvorba a hodnotenie učebníc a edukačných zdrojov - J. Strakoš |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/22 |
Tvorba a hodnotenie učebníc a edukačných zdrojov - J. Strakoš |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde016/22 |
Religionistika - M. Bizoň |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/22 |
Religionistika - M. Bizoň |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde017/22 |
Osobnostný a sociálny rozvoj - M. Lemešová |
1, 2/Z |
24sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde017/22 |
Osobnostný a sociálny rozvoj - M. Lemešová |
1, 2/L |
24sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/22 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/22 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde022/22 |
Kognitívna psychológia a neurodidaktika - Z. Zacharová, A. Hamranová |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde022/22 |
Kognitívna psychológia a neurodidaktika - Z. Zacharová, A. Hamranová |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde023/22 |
Poruchy detského vývinu, učenia sa a správania - Z. Štefanec |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde023/22 |
Poruchy detského vývinu, učenia sa a správania - Z. Štefanec |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde024/22 |
Spracovanie a interpretácia štatistických dát - L. Koreňová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde024/22 |
Spracovanie a interpretácia štatistických dát - L. Koreňová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde025/22 |
Triedny manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde025/22 |
Triedny manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - ANG-1617 - skupiny A-E |
min. 9 kreditov |
Z povinne voliteľných predmetov (skupiny A-E) si študent vyberá podľa vlastného uváženia
a usmernení tak, aby dosiahol minimálne 9 kreditov. SKUPINA A (lingvistika) = M-ANGde011-014 a 028; SKUPINA B (literatúra) = M-ANGde015, 017 a 050; SKUPINA C (didaktika) = M-ANGde021, 029-030; SKUPINA D (kultúra a história) = M-ANGde023-025; SKUPINA E (praktický jazyk) = M-ANGde026-027;
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KAJL/M-ANGde011/22 |
Sémantika - PdF.KAJL |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde012/22 |
Sociolingvistika - P. Bojo |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KAJL/M-ANGde013/22 |
Lingvistická analýza textu I - P. Bojo |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KAJL/M-ANGde014/22 |
Lingvistická analýza textu II - P. Kotlebová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KAJL/M-ANGde028/22 |
Porovnávacia lexikológia anglického a slovenského jazyka - PdF.KAJL |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde015/22 |
Práca s literárnym textom - J. Kundra, S. Babenská |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KAJL/M-ANGde017/22 |
Anglicky písaná literatúra minorít - T. Karáth |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KAJL/M-ANGde050/22 |
Elektronická literatúra - PdF.KAJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde021/22 |
Didaktika anglického jazyka pre dospelých - PdF.KAJL |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde029/22 |
Didaktika anglického jazyka pre predškolský vek - PdF.KAJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KAJL/M-ANGde030/22 |
Didaktika gramatiky - M. Šipošová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KAJL/M-ANGde023/22 |
Interkultúrny prístup v jazykovom vzdelávaní - PdF.KAJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde024/22 |
Mediálna kultúra - D. Židová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde024/22 |
Mediálna kultúra - D. Židová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KAJL/M-ANGde025/22 |
Súčasná americká a britská kultúra - T. Karáth |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde025/22 |
Súčasná americká a britská kultúra - T. Karáth |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KAJL/M-ANGde026/22 |
Praktický jazyk - prezentačné zručnosti - S. Wilbur |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde026/22 |
Praktický jazyk - prezentačné zručnosti - S. Wilbur |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KAJL/M-ANGde027/22 |
Príprava na test CA - S. Wilbur |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - NEMa-1617 - SKUPINA A1 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMde007/22 |
Praktická štylistika nemeckého jazyka - M. Vajičková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde008/22 |
Seminár z nemeckej literatúry 20. storočia II - R. Mikuláš |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde026/22 |
Využitie médií vo vyučovaní - PdF.KNJL |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEMb1-1617 - SKUPINA B1 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMde021/22 |
Prozaické a lyrické žánre v nemeckej literatúre - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde023/22 |
Seminár z nemeckej literatúry 20. storočia I - A. Mikulášová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde025/22 |
Didaktika nemeckého jazyka pre primárny stupeň - PdF.KNJL |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEMb2-1617 - SKUPINA B2 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMde018/22 |
Lingvistický seminár - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde022/22 |
Seminár z nemeckej frazeológie - M. Vajičková |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde027/22 |
Seminár z textovej lingvistiky - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde033/22 |
Teória a prax primárneho vzdelávania - PdF.KNJL |
1/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEMb3-1617 - SKUPINA B3 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMde011/22 |
Didaktika celoživotného vzdelávania - PdF.KNJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde019/22 |
Literatúra pre deti a mládež Rakúska a Švajčiarska - A. Mikulášová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - NEMb4-1617 - SKUPINA B4 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMde013/22 |
Didaktika literatúry - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde020/22 |
Nemecká literatúra 21. storočia - PdF.KNJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde024/22 |
Súčasná rakúska a švajčiarska literatúra - R. Mikuláš |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - NEMb5-1617 - SKUPINA B5 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMde014/22 |
Jazyk médií - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde015/22 |
Jazyková politika - podpora vyučovania cudzích jazykov v EÚ - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde016/22 |
Zostavenie vyučovacej hodiny - I. Kolečáni Lenčová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde017/22 |
Kognitívna lingvistika - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde016/22 |
Zostavenie vyučovacej hodiny - I. Kolečáni Lenčová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
|
Blok - VUZ-2223 - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov - M. Kuruc |
1, 2/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov - M. Kuruc |
1, 2/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde026/22 |
Stratégie rozvoja tvorivosti žiaka - B. Jaslovská, P. Ostradický, A. Poliaková, M. Kuruc |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde026/22 |
Stratégie rozvoja tvorivosti žiaka - B. Jaslovská, P. Ostradický, A. Poliaková, M. Kuruc |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde027/24 |
Študentská vedecká, odborná a umelecká činnosť 1 - PdF.KP |
1, 2/L |
|
BZ
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde028/24 |
Spevácky zbor COMENIUS I. - M. Bažíková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde028/24 |
Spevácky zbor COMENIUS I. - M. Bažíková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde029/24 |
Spevácky zbor COMENIUS II. - M. Bažíková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde029/24 |
Spevácky zbor COMENIUS II. - M. Bažíková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - ANG-1617 - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KAJL/M-ANGde046/22 |
Pragmalingvistika - PdF.KAJL |
Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde047/22 |
Kognitívna lingvistika - PdF.KAJL |
L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde049/22 |
Praktický jazyk - konverzácia C1 - PdF.KAJL |
Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEM-2223 - SKUPINA C |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMde028/22 |
Od textu k projektu - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde029/22 |
Metódy aktívneho učenia sa - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde030/22 |
Didaktika nemčiny v kontexte viacjazyčnosti - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde031/22 |
Gramatika a konverzácia B2 - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde032/22 |
Gramatika a konverzácia C1 - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
|