|
Blok - ANG - 2-ročné, platnosť od AR 23/24 |
min. 27 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KAJL/M-ANGex001/22 |
Lexikológia anglického jazyka - PdF.KAJL |
1, 2/Z |
5sPS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex001/22 |
Lexikológia anglického jazyka - PdF.KAJL |
1/L |
5sPS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex002/22 |
Didaktika anglického jazyka - PdF.KAJL |
1/Z |
5sS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex003/22 |
Moderná anglická literatúra - PdF.KAJL |
1/L |
5sPS
|
S
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex004/22 |
Súčasné trendy v didaktike anglického jazyka - PdF.KAJL |
1, 2/L |
5sPS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex004/22 |
Súčasné trendy v didaktike anglického jazyka - PdF.KAJL |
2/Z |
5sPS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex005/22 |
Psychologické aspekty učenia sa cudzích jazykov - PdF.KAJL |
1/L |
5sPS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex005/22 |
Psychologické aspekty učenia sa cudzích jazykov - PdF.KAJL |
2/Z |
5sPS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex006/22 |
Kontrastívna lingvistika - PdF.KAJL |
2/Z |
5sPS
|
S
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex007/22 |
Moderná americká literatúra - PdF.KAJL |
2/Z |
5sPS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex008/22 |
Praktický jazyk C1 - PdF.KAJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex008/22 |
Praktický jazyk C1 - PdF.KAJL |
1/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex018/22 |
Didaktika anglického jazyka pre mladší školský vek - PdF.KAJL |
1, 2/Z |
5sS
|
S
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex018/22 |
Didaktika anglického jazyka pre mladší školský vek - PdF.KAJL |
1/L |
5sS
|
S
|
3 |
|
!
|
Blok - NEM - 2-ročné, platnosť od AR 23/24 |
min. 24 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMex001/22 |
Jazykové prostriedky v didaktike nemeckého jazyka - PdF.KNJL |
1/Z |
5sS
|
H
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex002/22 |
Receptívne a produktívne zručnosti v didaktike nemeckého jazyka - PdF.KNJL |
1/L |
5sP
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex003/22 |
Nemecká frazeológia - PdF.KNJL |
1/Z |
5sP
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex004/22 |
Nemecká literatúra 20. storočia I - PdF.KNJL |
1/Z |
5sP
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex005/22 |
Nemecká literatúra 20. storočia II - PdF.KNJL |
1/L |
5sP
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex006/22 |
Nemecká štylistika - PdF.KNJL |
1/L |
5sP
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex012/22 |
Postkomunikatívna didaktika nemeckého jazyka - I. Kolečáni Lenčová |
2/Z |
5sP
|
H
|
3 |
P
|
!
|
Blok - VUZ - 2-ročné, platnosť od AR 23/24 |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZex001/22 |
Pedagogická diagnostika a evalvácia - M. Kuruc, Š. Ferková |
1, 2/Z |
5sPS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex001/22 |
Pedagogická diagnostika a evalvácia - M. Kuruc, Š. Ferková |
1, 2/L |
5sPS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex003/22 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/Z |
5sP
|
H
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex003/22 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/L |
5sP
|
H
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KP/M-VUZex004/22 |
Seminár k diplomovej práci - PdF.KP, vedúci diplomovej práce |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZex004/22 |
Seminár k diplomovej práci - PdF.KP, vedúci diplomovej práce |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZex005/22 |
Pedagogická prax 1 (A) - PdF.KP |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZex005/22 |
Pedagogická prax 1 (A) - PdF.KP |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZex006/22 |
Pedagogická prax 1 (B) - PdF.KP |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZex006/22 |
Pedagogická prax 1 (B) - PdF.KP |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZex007/22 |
Pedagogická prax 2 (A) - PdF.KP |
2/Z |
3tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZex007/22 |
Pedagogická prax 2 (A) - PdF.KP |
2/L |
3tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZex008/22 |
Pedagogická prax 2 (B) - PdF.KP |
2/Z |
3tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZex008/22 |
Pedagogická prax 2 (B) - PdF.KP |
2/L |
3tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex021/22 |
Teórie učenia sa a koncepcie vyučovania - PdF.KPg |
1, 2/Z |
5sPS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex021/22 |
Teórie učenia sa a koncepcie vyučovania - PdF.KPg |
1, 2/L |
5sPS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
Pedagogické praxe: Pedagogická prax 1, Pedagogická prax 2 z obidvoch aprobácií (A,
B) sa realizuje v termínoch určených harmonogramom akademického roka PdF UK. Predchádza
jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov s metodikom praxe danej aprobácie. Označenie
A pri praxiach platí pre prvú odborovú aprobáciu v kombinácii, označenie B pre druhú
(podľa skratky študijného programu).
|
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok - ANG - skupiny A-E |
min. 9 kreditov |
Z povinne voliteľných predmetov (skupiny A-E) si študent vyberá podľa vlastného uváženia
a usmernení tak, aby dosiahol minimálne 9 kreditov. SKUPINA A (lingvistika) = M-ANGex011-014 a 028; SKUPINA B (literatúra) = M-ANGex015, 017 a 050; SKUPINA C (didaktika) = M-ANGex021, 029-030; SKUPINA D (kultúra a história) = M-ANGex023-025; SKUPINA E (praktický jazyk) = M-ANGex026-027;
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KAJL/M-ANGex011/22 |
Sémantika - PdF.KAJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex011/22 |
Sémantika - PdF.KAJL |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex012/22 |
Sociolingvistika - PdF.KAJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex012/22 |
Sociolingvistika - PdF.KAJL |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex013/22 |
Lingvistická analýza textu I - PdF.KAJL |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex013/22 |
Lingvistická analýza textu I - PdF.KAJL |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex014/22 |
Lingvistická analýza textu II - PdF.KAJL |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex014/22 |
Lingvistická analýza textu II - PdF.KAJL |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex028/22 |
Porovnávacia lexikológia anglického a slovenského jazyka - PdF.KAJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex028/22 |
Porovnávacia lexikológia anglického a slovenského jazyka - PdF.KAJL |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex015/22 |
Práca s literárnym textom - PdF.KAJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex015/22 |
Práca s literárnym textom - PdF.KAJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex017/22 |
Anglicky písaná literatúra minorít - PdF.KAJL |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex017/22 |
Anglicky písaná literatúra minorít - PdF.KAJL |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex050/22 |
Elektronická literatúra - PdF.KAJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex050/22 |
Elektronická literatúra - PdF.KAJL |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex021/22 |
Didaktika anglického jazyka pre dospelých - PdF.KAJL |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex021/22 |
Didaktika anglického jazyka pre dospelých - PdF.KAJL |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex029/22 |
Didaktika anglického jazyka pre predškolský vek - PdF.KAJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex029/22 |
Didaktika anglického jazyka pre predškolský vek - PdF.KAJL |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex030/22 |
Didaktika gramatiky - PdF.KAJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex030/22 |
Didaktika gramatiky - PdF.KAJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex023/22 |
Interkultúrny prístup v jazykovom vzdelávaní - PdF.KAJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex023/22 |
Interkultúrny prístup v jazykovom vzdelávaní - PdF.KAJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex024/22 |
Mediálna kultúra - PdF.KAJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex024/22 |
Mediálna kultúra - PdF.KAJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex025/22 |
Súčasná americká a britská kultúra - PdF.KAJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex025/22 |
Súčasná americká a britská kultúra - PdF.KAJL |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex026/22 |
Praktický jazyk - prezentačné zručnosti - PdF.KAJL |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex026/22 |
Praktický jazyk - prezentačné zručnosti - PdF.KAJL |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex027/22 |
Príprava na test CA - PdF.KAJL |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex027/22 |
Príprava na test CA - PdF.KAJL |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEMa1 - SKUPINA A1 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMex007/22 |
Praktická štylistika nemeckého jazyka - PdF.KNJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex008/22 |
Seminár z nemeckej literatúry 20. storočia II - PdF.KNJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex026/22 |
Využitie médií vo vyučovaní - PdF.KNJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEMb1 - SKUPINA B1 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMex021/22 |
Prozaické a lyrické žánre v nemeckej literatúre - PdF.KNJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex021/22 |
Prozaické a lyrické žánre v nemeckej literatúre - PdF.KNJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex023/22 |
Seminár z nemeckej literatúry 20. storočia I - PdF.KNJL |
1/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex025/22 |
Didaktika nemeckého jazyka pre primárny stupeň - PdF.KNJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex025/22 |
Didaktika nemeckého jazyka pre primárny stupeň - PdF.KNJL |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEMb2 - SKUPINA B2 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMex018/22 |
Lingvistický seminár - PdF.KNJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex018/22 |
Lingvistický seminár - PdF.KNJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex022/22 |
Seminár z nemeckej frazeológie - PdF.KNJL |
1/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex027/22 |
Seminár z textovej lingvistiky - PdF.KNJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex027/22 |
Seminár z textovej lingvistiky - PdF.KNJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex033/22 |
Teória a prax primárneho vzdelávania - PdF.KNJL |
1/Z |
5sPS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex033/22 |
Teória a prax primárneho vzdelávania - PdF.KNJL |
1/L |
5sPS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEMb3 - SKUPINA B3 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMex011/22 |
Didaktika celoživotného vzdelávania - PdF.KNJL |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex019/22 |
Literatúra pre deti a mládež Rakúska a Švajčiarska - PdF.KNJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEMb4 - SKUPINA B4 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMex013/22 |
Didaktika literatúry - PdF.KNJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex013/22 |
Didaktika literatúry - PdF.KNJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex020/22 |
Nemecká literatúra 21. storočia - PdF.KNJL |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex024/22 |
Súčasná rakúska a švajčiarska literatúra - PdF.KNJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex024/22 |
Súčasná rakúska a švajčiarska literatúra - PdF.KNJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEMb5 - SKUPINA B5 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMex014/22 |
Jazyk médií - PdF.KNJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex014/22 |
Jazyk médií - PdF.KNJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex015/22 |
Jazyková politika - podpora vyučovania cudzích jazykov v EÚ - PdF.KNJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex015/22 |
Jazyková politika - podpora vyučovania cudzích jazykov v EÚ - PdF.KNJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex016/22 |
Zostavenie vyučovacej hodiny - I. Kolečáni Lenčová |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex017/22 |
Kognitívna lingvistika - PdF.KNJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex017/22 |
Kognitívna lingvistika - PdF.KNJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - VUZ - 2-ročné, platnosť od AR 23/24 |
min. 4 kredity |
Študent si vyberá povinne voliteľné predmety v rozsahu minimálne 4 kredity. Z ponuky
povinne voliteľných predmetov si študent musí zapísať najmenej jeden predmet so psychologickým
zameraním: M-VUZex022 Kognitívna psychológia a neurodidaktika, M-VUZex017 Osobnostný a sociálny rozvoj, M-VUZex023 Poruchy detského vývinu, učenia sa a správania alebo M-VUZex018 Psychologická analýza školských výchovných situácií.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZex002/22 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová |
1, 2/L |
5sPS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex002/22 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová |
1, 2/Z |
5sPS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex014/22 |
Inkluzívne vzdelávanie - PdF.KPg |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex014/22 |
Inkluzívne vzdelávanie - PdF.KPg |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex015/22 |
Tvorba a hodnotenie učebníc a edukačných zdrojov - Š. Ferková, A. Poliaková, J. Strakoš |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex015/22 |
Tvorba a hodnotenie učebníc a edukačných zdrojov - Š. Ferková, A. Poliaková, J. Strakoš |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex016/22 |
Religionistika - M. Zaviš, M. Bizoň |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex016/22 |
Religionistika - M. Zaviš, M. Bizoň |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex017/22 |
Osobnostný a sociálny rozvoj - PdF.KPg |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex017/22 |
Osobnostný a sociálny rozvoj - PdF.KPg |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex018/22 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - PdF.KPg |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex018/22 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - PdF.KPg |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex022/22 |
Kognitívna psychológia a neurodidaktika - PdF.KPg |
1, 2/Z |
5sP
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex022/22 |
Kognitívna psychológia a neurodidaktika - PdF.KPg |
1, 2/L |
5sP
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex023/22 |
Poruchy detského vývinu, učenia sa a správania - PdF.KPg |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex023/22 |
Poruchy detského vývinu, učenia sa a správania - PdF.KPg |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex024/22 |
Spracovanie a interpretácia štatistických dát - L. Koreňová |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex024/22 |
Spracovanie a interpretácia štatistických dát - L. Koreňová |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex025/22 |
Triedny manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex025/22 |
Triedny manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
|
|
|
Blok - ANG - platnosť od AR 23/24 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KAJL/M-ANGex046/22 |
Pragmalingvistika - PdF.KAJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex046/22 |
Pragmalingvistika - PdF.KAJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex047/22 |
Kognitívna lingvistika - PdF.KAJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex047/22 |
Kognitívna lingvistika - PdF.KAJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex049/22 |
Praktický jazyk - konverzácia C1 - PdF.KAJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/M-ANGex049/22 |
Praktický jazyk - konverzácia C1 - PdF.KAJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEM - SKUPINA C |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMex028/22 |
Od textu k projektu - PdF.KNJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex028/22 |
Od textu k projektu - PdF.KNJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex029/22 |
Metódy aktívneho učenia sa - PdF.KNJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex029/22 |
Metódy aktívneho učenia sa - PdF.KNJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex030/22 |
Didaktika nemčiny v kontexte viacjazyčnosti - PdF.KNJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex030/22 |
Didaktika nemčiny v kontexte viacjazyčnosti - PdF.KNJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex031/22 |
Gramatika a konverzácia B2 - PdF.KNJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex031/22 |
Gramatika a konverzácia B2 - PdF.KNJL |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex032/22 |
Gramatika a konverzácia C1 - PdF.KNJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMex032/22 |
Gramatika a konverzácia C1 - PdF.KNJL |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - VUZ - 2-ročné, platnosť od AR 23/24 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZex010/16 |
Pedeutológia - PdF.KPg |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex010/16 |
Pedeutológia - PdF.KPg |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex011/16 |
Andragogika - PdF.KPg |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex011/16 |
Andragogika - PdF.KPg |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex012/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov - PdF.KPg |
1, 2/Z |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex012/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov - PdF.KPg |
1, 2/L |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex026/22 |
Stratégie rozvoja tvorivosti žiaka - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, A. Poliaková |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZex026/22 |
Stratégie rozvoja tvorivosti žiaka - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, A. Poliaková |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZex027/24 |
Študentská vedecká, odborná a umelecká činnosť 1 - PdF.KP |
1, 2/L |
|
BZ
|
2 |
|
|
|
|