Blok - 2U-PMP - 2. ročník |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF/C-2UPMP-01/23 |
Pedagogika mentálne postihnutých - edukácia - M. Záni |
2 |
12sP
|
S
|
0 |
|
|
PdF/C-2UPMP-02/23 |
Pedagogika viacnásobne postihnutých - K. Ondrašinová |
2 |
12sP
|
H
|
0 |
|
|
PdF/C-2UPMP-03/23 |
Profesionálna orientácia a pracovná rehabilitácia - T. Harčaríková |
2 |
4sP
|
H
|
0 |
|
|
PdF/C-2UPMP-04/23 |
Špeciálnopedagogická diagnostika a prognostika - A. Biščo Kastelová |
2 |
10sP
|
S
|
0 |
|
|
PdF/C-2UPMP-05/23 |
Špeciálnopedagogické poradenstvo - N. Szászová |
2 |
8sP
|
H
|
0 |
|
|
PdF/C-2UPMP-06/23 |
Edukácia jednotlivcov s poruchami autistického spektra - L. Nadányi |
2 |
12sP
|
S
|
0 |
|
|
PdF/C-2UPMP-07/23 |
Školská integrácia a tvorba IVP - Z. Ivanová |
2 |
6sP
|
H
|
0 |
|
|
PdF/C-2UPMP-08/23 |
Individuálna log. intervencia a rozvíjanie komunikač. zručností - V. Hauskrechtová, M. Robinson |
2 |
10sP
|
S
|
0 |
|
|
PdF/C-2UPMP-09/23 |
Špeciálna metodika matematiky a informatickej výchovy - M. Šulovská |
2 |
8sP
|
S
|
0 |
|
|
PdF/C-2UPMP-10/23 |
Špeciálna metodika slovenského jazyka a literatúry - P. Pavlis |
2 |
8sP
|
S
|
0 |
|
|
PdF/C-2UPMP-11/23 |
Špeciálna metodika telesnej výchovy a zdravotnej telesnej výchovy - D. Nemček |
2 |
8sP
|
S
|
0 |
|
|
PdF/C-2UPMP-12/23 |
Špeciálna metodika pracovnej výchovy a vyučovania - P. Pavlis |
2 |
8sP
|
S
|
0 |
|
|
PdF/C-2UPMP-13/23 |
Špeciálna metodika spoločenskovedných predmetov - M. Šulovská |
2 |
8sP
|
S
|
0 |
|
|
PdF/C-2UPMP-14/23 |
Špeciálna metodika prírodovedných predmetov - M. Šulovská |
2 |
8sP
|
S
|
0 |
|
|
PdF/C-2UPMP-15/23 |
Špeciálna metodika výtvarnej výchovy - J. Zeman |
2 |
8sP
|
S
|
0 |
|
|
PdF/C-2UPMP-16/23 |
Špeciálna metodika hudobnej výchovy - M. Osvaldová |
2 |
8sP
|
S
|
0 |
|
|
PdF/C-2UPMP-17/23 |
Špeciálnopedagogická prax - T. Harčaríková |
2 |
20sX
|
H
|
0 |
|
|
PdF/C-2UPMP-18/23 |
Záverečná písomná práca - T. Harčaríková |
2 |
0sI
|
H
|
0 |
|
|