|
Blok - VUZ-1516 - programy PS (bez PG) |
min. 23 kreditov |
Študenti uč. psychológie si nezapisujú predmety Psychológia pre učiteľov 1 a 2. Kredity
za príslušné predmety sa presúvajú do komponentu predmetovej aprobácie.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde001/22 |
Teoretické základy výchovy - Š. Ferková, M. Potočárová |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde001/22 |
Teoretické základy výchovy - Š. Ferková, M. Potočárová |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde002/22 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde002/22 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde004/22 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, D. Kostrub |
1, 2/Z |
1P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde004/22 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, D. Kostrub |
1, 2/L |
1P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde005/22 |
Pedagogická komunikácia - J. Danek |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde005/22 |
Pedagogická komunikácia - J. Danek |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KP/B-VUZde008/22 |
Seminár k bakalárskej práci - M. Viršinská, V. Valkovičová, M. Repiská, M. Malovecký, D. Kostrub, M. Šipošová, P. Gergel, M. Groma, M. Halašková, L. Hradská |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/B-VUZde008/22 |
Seminár k bakalárskej práci - M. Viršinská, V. Valkovičová, M. Repiská, M. Malovecký, D. Kostrub, M. Šipošová, P. Gergel, M. Groma, M. Halašková, L. Hradská |
3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde009/22 |
Pedagogická prax (A) - M. Potočárová, V. Zemančíková, E. Labudová, J. Danek |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde009/22 |
Pedagogická prax (A) - M. Potočárová, V. Zemančíková, E. Labudová, J. Danek |
1, 2/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde010/22 |
Pedagogická prax (B) - D. Kostrub, E. Tóblová, D. Brezány, P. Ostradický |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde010/22 |
Pedagogická prax (B) - D. Kostrub, E. Tóblová, D. Brezány, P. Ostradický |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde023/22 |
Pedagogika voľného času - E. Labudová, J. Danek |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde023/22 |
Pedagogika voľného času - E. Labudová, J. Danek |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
Pedagogické praxe: študent si zapisuje Pedagogickú prax (A) súbežne s predmetom alebo
až po absolvovaní predmetu Teoretické základy výchovy. Študent si zapisuje Pedagogickú prax (B) súbežne s predmetom alebo až po absolvovaní
predmetu Všeobecná didaktika. Pedagogická prax (A), Pedagogická prax (B) sa realizuje v termínoch určených harmonogramom
akademického roka PdF UK a predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov
s metodikom praxe.
|
|
Blok - PSY-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 48 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPsPp/B-PSYde001/22 |
Všeobecná psychológia - E. Vancu |
1/Z |
2P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde002/22 |
Anatómia a fyziológia nervovej sústavy - V. Čiernik Kevická |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde003/22 |
Sociálno-psychologický výcvik I. - A. Hamranová |
1/Z |
26sC
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde004/22 |
Dejiny psychológie - Z. Štefanec |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde005/22 |
Vývinová psychológia - M. Glasová |
1/L |
2P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde006/22 |
Metodológia psychologického výskumu - E. Vancu |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde007/22 |
Sociálna psychológia - M. Lemešová |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde008/22 |
Psychológia osobnosti - M. Glasová |
2/Z |
2P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde009/22 |
Úvod do vyučovania psychológie - A. Hamranová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde010/22 |
Všeobecná patopsychológia - M. Groma |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde011/22 |
Pedagogická psychológia - Z. Štefanec |
2/L |
4PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde012/22 |
Štatistické metódy a techniky - E. Vancu |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde013/22 |
Metodika písania odborného textu v psychológii - E. Vancu |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde014/22 |
Psychológia tvorivosti - R. Schunová |
3/Z |
26sC
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde015/22 |
Poruchy detského vývinu - Z. Štefanec |
3/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
|
Blok - SLO-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 48 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/B-SLOde001/22 |
Úvod do štúdia jazyka - P. Žeňuch |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde002/22 |
Úvod do štúdia literatúry - E. Faithová |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde003/22 |
Tvorba odborného textu v odbore slovenský jazyk a literatúra - P. Žeňuch |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde004/22 |
Fonetika a fonológia - M. Turočeková |
1/L |
2P + 1S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde005/22 |
Lexikológia - Ľ. Horváthová |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde006/22 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku - M. Turočeková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde007/22 |
Svetová literatúra I - E. Brtáňová |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde006/22 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku - M. Turočeková |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde007/22 |
Svetová literatúra I - E. Brtáňová |
2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde008/22 |
Morfológia - M. Dziviaková |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde009/22 |
Literatúra pre deti a mládež - E. Faithová |
1, 2/L |
3PS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde009/22 |
Literatúra pre deti a mládež - E. Faithová |
2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde010/22 |
Syntax - M. Dziviaková |
2/L |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde010/22 |
Syntax - M. Dziviaková |
3/Z |
2P
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde011/22 |
Dejiny slovenskej literatúry 20. storočia I - J. Šrank |
2/Z |
2P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde011/22 |
Dejiny slovenskej literatúry 20. storočia I - J. Šrank |
2/L |
2P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde012/22 |
Štylistika - Ľ. Horváthová |
2/L |
3PS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde013/22 |
Dejiny slovenskej literatúry 20. storočia II - J. Šrank |
2/L |
2P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde012/22 |
Štylistika - Ľ. Horváthová |
3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde013/22 |
Dejiny slovenskej literatúry 20. storočia II - J. Šrank |
3/Z |
2P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok - VUZ-1516 - programy PS (bez PG) |
min. 15 kreditov |
Študenti a študentky uč. psychológie si nezapisujú povinne voliteľné predmety Sociálna
psychológia pre učiteľov a Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov. Kredity za
príslušné predmety sa presúvajú do komponentu predmetovej aprobácie.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň, S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň, S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/22 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde016/22 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš, M. Kamenický |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš, M. Kamenický |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde024/22 |
Rodinná výchova - M. Potočárová, V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde024/22 |
Rodinná výchova - M. Potočárová, V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde030/22 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde030/22 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde033/22 |
Multikultúrna výchova - L. Hlavatá |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde033/22 |
Multikultúrna výchova - L. Hlavatá |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská, E. Labudová |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská, E. Labudová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, O. Hronec |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, O. Hronec |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde036/22 |
Školský manažment - A. Poliaková |
2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde036/22 |
Školský manažment - A. Poliaková |
2, 3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde037/22 |
Výchovné poradenstvo - V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde037/22 |
Výchovné poradenstvo - V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
Blok - PSY-1617a - skupina A |
min. 10 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPsPp/B-PSYde016/22 |
Úvod do štúdia psychológie - M. Glasová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde017/22 |
Filozofia výchovy - S. Drozdová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde018/22 |
Tréning komunikačných kompetencií - A. Hamranová |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde019/22 |
Filozofické koncepcie človeka - B. Malík |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde020/22 |
Základy sociológie - K. Minarovičová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde021/22 |
Etická propedeutika - M. Bizoň |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde022/22 |
Interkultúrna psychológia - PdF.KPsPp |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - PSY-1617b - skupina B |
min. 12 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPsPp/B-PSYde023/22 |
Liečebná pedagogika pre pomáhajúce profesie - T. Lelovič |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde024/22 |
Psychológia ľudí s mentálnym postihnutím - A. Hamranová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde025/22 |
Psychológia ľudí so zrakovým postihnutím - M. Lemešová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde026/22 |
Základy logopédie - E. Číčelová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde027/22 |
Psychológia ľudí so sluchovým postihnutím - M. Groma |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde028/22 |
Psychológia ľudí s telesným postihnutím a chronickým ochorením - M. Glasová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde029/22 |
Základy psychiatrie - M. Glasová |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde030/22 |
Sociálna patológia - PdF.KPsPp |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - SLO-1617s1 - skupina 1 |
min. 6 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/B-SLOde016/22 |
Lexikálny rozbor - Ľ. Horváthová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde017/22 |
Morfologický rozbor - M. Dziviaková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde019/22 |
Syntaktický rozbor - M. Dziviaková |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde021/22 |
Základy korektorskej a redaktorskej činnosti - J. Šrank |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde021/22 |
Základy korektorskej a redaktorskej činnosti - J. Šrank |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde019/22 |
Syntaktický rozbor - M. Dziviaková |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde025/22 |
Komunikačno-prezentačné zručnosti - M. Hríb, P. Žeňuch |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde025/22 |
Komunikačno-prezentačné zručnosti - M. Hríb, P. Žeňuch |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - SLO-1617s2 - skupina 2 |
min. 6 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/B-SLOde015/22 |
Analýza literárneho textu - M. Halašková, P. Žeňuch |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde015/22 |
Analýza literárneho textu - M. Halašková, P. Žeňuch |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde018/22 |
Svetová literatúra II - E. Faithová |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde018/22 |
Svetová literatúra II - E. Faithová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde026/22 |
Výchova literatúrou - E. Faithová |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde026/22 |
Výchova literatúrou - E. Faithová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde027/22 |
Slovenská literatúra a knižná kultúra po roku 1989 - PdF.KSJL |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde028/22 |
Kontexty európskeho kultúrneho myslenia - E. Brtáňová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde028/22 |
Kontexty európskeho kultúrneho myslenia - E. Brtáňová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
|
|
|
Blok - VUZ-2223 - programy PS |
Študenti uč. psychológie si z výberových predmetov nezapisujú Patopsychológia pre
učiteľov. Kredity za príslušný predmet sa presúvajú do komponentu predmetovej aprobácie.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde013/22 |
Digitálne technológie 3 - J. Záhorec |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde013/22 |
Digitálne technológie 3 - J. Záhorec |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - V. Valkovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - V. Valkovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - D. Kostrub |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - D. Kostrub |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde038/22 |
Odborný cudzí jazyk - T. Palágyi, M. Medveczká, M. Malovecký, Z. Tóth |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde038/22 |
Odborný cudzí jazyk - T. Palágyi, M. Medveczká, M. Malovecký, Z. Tóth |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde039/23 |
Zvedavé učenie 1 - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, D. Brezány |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde040/23 |
Zvedavé učenie 2 - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, D. Brezány |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KP/B-VUZde041/24 |
Študentská vedecká, odborná a umelecká činnosť 1 - PdF.KP |
1, 2, 3/L |
|
BZ
|
2 |
|
|
PdF.KP/B-VUZde042/24 |
Študentská vedecká, odborná a umelecká činnosť 2 - PdF.KP |
2, 3/L |
|
BZ
|
2 |
|
|
PdF.KP/B-VUZde043/24 |
COMENIUS – prax v speváckom zbore I. - M. Bažíková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/B-VUZde043/24 |
COMENIUS – prax v speváckom zbore I. - M. Bažíková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/B-VUZde044/24 |
COMENIUS – prax v speváckom zbore II. - M. Bažíková |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/B-VUZde044/24 |
COMENIUS – prax v speváckom zbore II. - M. Bažíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Poznámka k ŠVOUČ: študent si pri prvej účasti zapisuje predmet ŠVOUČ 1, predmet ŠVOUČ
2 si zapisuje len pri opakovanej účasti (keď už má ŠVOUČ1)
|
|
Blok - PSY-1617 - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPsPp/B-PSYde031/16 |
Základy arteterapie - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde031/16 |
Základy arteterapie - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde032/16 |
Základy dramatoterapie - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde032/16 |
Základy dramatoterapie - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde033/16 |
Základy psychoterapie hrou - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde033/16 |
Základy psychoterapie hrou - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde034/16 |
Základy aplikovanej behaviorálnej analýzy - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde034/16 |
Základy aplikovanej behaviorálnej analýzy - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde035/22 |
Sociálno-psychologický výcvik II. - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/Z |
26sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde035/22 |
Sociálno-psychologický výcvik II. - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/L |
26sC
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - SLO-1920 - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/B-SLOde024/19 |
Slovenčina pre cudzincov – jazykový kurz - M. Hríb |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde024/19 |
Slovenčina pre cudzincov – jazykový kurz - M. Hríb |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
|
|