Blok - VUZ-1617 - programy PS (bez PG) |
min. 15 kreditov |
Študenti a študentky uč. psychológie si nezapisujú povinne voliteľné predmety Sociálna
psychológia pre učiteľov a Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov. Kredity za
príslušné predmety sa presúvajú do komponentu predmetovej aprobácie.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZex012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex016/22 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex016/22 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex024/22 |
Rodinná výchova - V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex024/22 |
Rodinná výchova - V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/L |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex030/22 |
Environmentálna výchova - Š. Ferková, M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sP
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex030/22 |
Environmentálna výchova - Š. Ferková, M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/L |
5sP
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3, 4/Z |
5sPS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3, 4/L |
5sPS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex033/22 |
Multikultúrna výchova - K. Minarovičová, E. Mistrík |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex033/22 |
Multikultúrna výchova - K. Minarovičová, E. Mistrík |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská |
2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, K. Minarovičová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, K. Minarovičová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex036/22 |
Školský manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sPS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex036/22 |
Školský manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2, 3, 4/L |
5sPS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex037/22 |
Výchovné poradenstvo - Š. Ferková, J. Derková, V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex037/22 |
Výchovné poradenstvo - Š. Ferková, J. Derková, V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
Blok - PSY-1617a - skupina A |
min. 10 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPsPp/B-PSYex016/22 |
Úvod do štúdia psychológie - PdF.KPsPp |
1/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex017/22 |
Filozofia výchovy - S. Drozdová |
1/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex018/22 |
Tréning komunikačných kompetencií - A. Hamranová |
1/L |
5sC
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex019/22 |
Filozofické koncepcie človeka - B. Malík |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex020/22 |
Základy sociológie - PdF.KPsPp |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex021/22 |
Etická propedeutika - M. Bizoň |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex022/22 |
Interkultúrna psychológia - PdF.KPsPp |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - PSY-1617b - skupina B |
min. 12 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPsPp/B-PSYex023/22 |
Liečebná pedagogika pre pomáhajúce profesie - PdF.KPsPp |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex024/22 |
Psychológia ľudí s mentálnym postihnutím - A. Hamranová |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex025/22 |
Psychológia ľudí so zrakovým postihnutím - PdF.KPsPp |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex026/22 |
Základy logopédie - PdF.KPsPp |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex027/22 |
Psychológia ľudí so sluchovým postihnutím - M. Groma |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex028/22 |
Psychológia ľudí s telesným postihnutím a chronickým ochorením - PdF.KPsPp |
4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex029/22 |
Základy psychiatrie - PdF.KPsPp |
4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex030/22 |
Sociálna patológia - PdF.KPsPp |
4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - SLO-1617s1 - skupina 1 |
min. 6 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/B-SLOex016/22 |
Lexikálny rozbor - Ľ. Horváthová |
1/L |
4sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/B-SLOex017/22 |
Morfologický rozbor - M. Dziviaková |
2/Z |
4sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/B-SLOex017/22 |
Morfologický rozbor - M. Dziviaková |
2/L |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex019/22 |
Syntaktický rozbor - M. Dziviaková |
2/L |
4sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/B-SLOex019/22 |
Syntaktický rozbor - M. Dziviaková |
3/Z |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex021/22 |
Základy korektorskej a redaktorskej činnosti - J. Šrank |
3/L |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex021/22 |
Základy korektorskej a redaktorskej činnosti - J. Šrank |
4/Z |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex025/22 |
Komunikačno-prezentačné zručnosti - P. Žeňuch |
1, 2, 3/L |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex025/22 |
Komunikačno-prezentačné zručnosti - P. Žeňuch |
2, 3/Z |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - SLO-1617s2 - skupina 2 |
min. 6 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/B-SLOex015/22 |
Analýza literárneho textu - E. Faithová |
1, 2/Z |
4sS
|
H
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex015/22 |
Analýza literárneho textu - E. Faithová |
1/L |
4sS
|
H
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex018/22 |
Svetová literatúra II - E. Faithová |
2, 3/L |
4sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/B-SLOex018/22 |
Svetová literatúra II - E. Faithová |
3/Z |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex026/22 |
Výchova literatúrou - E. Faithová |
3, 4/Z |
6sS
|
H
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex026/22 |
Výchova literatúrou - E. Faithová |
3/L |
6sS
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOex027/22 |
Slovenská literatúra a knižná kultúra po roku 1989 - J. Šrank |
4/Z |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex028/22 |
Kontexty európskeho kultúrneho myslenia - E. Brtáňová |
2, 3, 4/Z |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex028/22 |
Kontexty európskeho kultúrneho myslenia - E. Brtáňová |
2, 3/L |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
|
Blok - VUZ-2223 - programy PS |
Študenti uč. psychológie si z výberových predmetov nezapisujú Patopsychológia pre
učiteľov. Kredity za príslušný predmet sa presúvajú do komponentu predmetovej aprobácie.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZex013/22 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex013/22 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex015/16 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex015/16 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex017/16 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex017/16 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex025/16 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex025/16 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - PdF.KPg |
1, 2, 3, 4/Z |
5sC
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - PdF.KPg |
1, 2, 3, 4/L |
5sC
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex038/22 |
Odborný cudzí jazyk - P. Gergel, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex038/22 |
Odborný cudzí jazyk - P. Gergel, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex039/22 |
Tvorivá trieda - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, A. Poliaková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex039/22 |
Tvorivá trieda - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, A. Poliaková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KP/B-VUZex041/24 |
Študentská vedecká, odborná a umelecká činnosť 1 - PdF.KP |
3, 4/L |
|
BZ
|
2 |
|
|
PdF.KP/B-VUZex042/24 |
Študentská vedecká, odborná a umelecká činnosť 2 - PdF.KP |
3, 4/L |
|
BZ
|
2 |
|
|
Blok - PSY-1617 - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPsPp/B-PSYex031/16 |
Základy arteterapie - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex031/16 |
Základy arteterapie - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex032/16 |
Základy dramatoterapie - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex032/16 |
Základy dramatoterapie - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex033/16 |
Základy psychoterapie hrou - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex033/16 |
Základy psychoterapie hrou - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex034/16 |
Základy aplikovanej behaviorálnej analýzy - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex034/16 |
Základy aplikovanej behaviorálnej analýzy - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex035/22 |
Sociálno-psychologický výcvik II. - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/Z |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex035/22 |
Sociálno-psychologický výcvik II. - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/L |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
|