|
Blok - VUZ-1617 - programy PS (bez PG) |
min. 23 kreditov |
Študenti uč. psychológie si nezapisujú predmety Psychológia pre učiteľov 1 a 2. Kredity
za príslušné predmety sa presúvajú do komponentu predmetovej aprobácie.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZex001/22 |
Teoretické základy výchovy - Š. Ferková, M. Potočárová |
1/Z |
5sPS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZex001/22 |
Teoretické základy výchovy - Š. Ferková, M. Potočárová |
1/L |
5sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex002/22 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec |
1/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex002/22 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec |
1/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex004/22 |
Všeobecná didaktika - J. Strakoš, D. Kostrub, P. Ostradický |
2/Z |
8sPS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZex004/22 |
Všeobecná didaktika - J. Strakoš, D. Kostrub, P. Ostradický |
2/L |
8sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex005/22 |
Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská |
1/Z |
5sS
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZex005/22 |
Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská |
1/L |
5sS
|
H
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KP/B-VUZex008/22 |
Seminár k bakalárskej práci - P. Gergel, V. Valkovičová, M. Šipošová, M. Halašková |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex009/22 |
Pedagogická prax (A) - Š. Ferková |
2/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/B-VUZex008/22 |
Seminár k bakalárskej práci - P. Gergel, V. Valkovičová, M. Šipošová, M. Halašková |
4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex009/22 |
Pedagogická prax (A) - Š. Ferková |
2/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex010/22 |
Pedagogická prax (B) - J. Strakoš |
3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex010/22 |
Pedagogická prax (B) - J. Strakoš |
3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex023/22 |
Pedagogika voľného času - J. Danek |
3/Z |
5sS
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZex023/22 |
Pedagogika voľného času - J. Danek |
3/L |
5sS
|
H
|
3 |
P
|
!
|
Pedagogické praxe: študent si zapisuje Pedagogickú prax (A) súbežne s predmetom alebo
až po absolvovaní predmetu Teoretické základy výchovy. Študent si zapisuje Pedagogickú prax (B) súbežne s predmetom alebo až po absolvovaní
predmetu Všeobecná didaktika. Pedagogická prax (A), Pedagogická prax (B) sa realizuje v termínoch určených harmonogramom
akademického roka PdF UK a predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov
s metodikom praxe.
|
|
Blok - PSY-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 48 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPsPp/B-PSYex001/22 |
Všeobecná psychológia - PdF.KPsPp |
1/Z |
11sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex002/22 |
Anatómia a fyziológia nervovej sústavy - PdF.KPsPp |
1/Z |
5sP
|
S
|
4 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex003/22 |
Sociálno-psychologický výcvik I. - A. Hamranová |
2/Z |
5sC
|
H
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex004/22 |
Dejiny psychológie - PdF.KPsPp |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex005/22 |
Vývinová psychológia - M. Glasová |
1/L |
11sPS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex006/22 |
Metodológia psychologického výskumu - B. Šramová |
2/Z |
5sPS
|
S
|
4 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex007/22 |
Sociálna psychológia - M. Lemešová |
2/Z |
5sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex008/22 |
Psychológia osobnosti - M. Glasová |
3/Z |
11sPS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex009/22 |
Úvod do vyučovania psychológie - A. Hamranová |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex010/22 |
Všeobecná patopsychológia - V. Basaliukov, M. Groma |
2/L |
5sP
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex011/22 |
Pedagogická psychológia - Z. Štefanec |
3/Z |
11sPS
|
S
|
4 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex012/22 |
Štatistické metódy a techniky - E. Vancu |
3/L |
5sC
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex013/22 |
Metodika písania odborného textu v psychológii - PdF.KPsPp |
4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex014/22 |
Psychológia tvorivosti - K. Cabanová |
2/L |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex015/22 |
Poruchy detského vývinu - Z. Štefanec |
3/L |
5sPS
|
S
|
4 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex006/22 |
Metodológia psychologického výskumu - B. Šramová |
L |
5sPS
|
S
|
4 |
|
!
|
Blok - VOB-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 40 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KEOV/B-VOBex001/22 |
Úvod do štúdia výchovy k občianstvu - E. Mistrík |
1/Z |
5sS
|
H
|
4 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex001/22 |
Úvod do štúdia výchovy k občianstvu - E. Mistrík |
1/L |
5sS
|
H
|
4 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex002/22 |
Politológia I. - V. Valkovičová |
1/Z |
5sP
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex002/22 |
Politológia I. - V. Valkovičová |
1/L |
5sP
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex003/22 |
Politológia II. - V. Valkovičová |
1/L |
5sP
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex003/22 |
Politológia II. - V. Valkovičová |
2/Z |
5sP
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex004/22 |
Filozofická propedeutika - B. Malík |
2/Z |
5sPS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex004/22 |
Filozofická propedeutika - B. Malík |
2/L |
5sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex005/22 |
Dejiny filozofie I. - M. Bizoň |
2/L |
5sPS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex005/22 |
Dejiny filozofie I. - M. Bizoň |
3/Z |
5sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex006/22 |
Dejiny filozofie II. - B. Malík |
3/Z |
5sPS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex006/22 |
Dejiny filozofie II. - B. Malík |
3/L |
5sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex007/22 |
Etika - M. Bizoň |
3/Z |
6sP + 5sS
|
S
|
6 |
P
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex007/22 |
Etika - M. Bizoň |
3/L |
6sP + 5sS
|
S
|
6 |
P
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex008/22 |
Estetika - E. Mistrík |
3/L |
5sP
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex008/22 |
Estetika - E. Mistrík |
4/Z |
5sP
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex009/22 |
Sociológia - K. Minarovičová, B. Malík |
2/Z |
5sPS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex009/22 |
Sociológia - K. Minarovičová, B. Malík |
2/L |
5sPS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex010/22 |
Metodika písania odborného textu z výchovy k občianstvu - V. Valkovičová |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex010/22 |
Metodika písania odborného textu z výchovy k občianstvu - V. Valkovičová |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok - VUZ-1617 - programy PS (bez PG) |
min. 15 kreditov |
Študenti a študentky uč. psychológie si nezapisujú povinne voliteľné predmety Sociálna
psychológia pre učiteľov a Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov. Kredity za
príslušné predmety sa presúvajú do komponentu predmetovej aprobácie.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZex012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex016/22 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex016/22 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex024/22 |
Rodinná výchova - V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex024/22 |
Rodinná výchova - V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/L |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex030/22 |
Environmentálna výchova - Š. Ferková, M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sP
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex030/22 |
Environmentálna výchova - Š. Ferková, M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/L |
5sP
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3, 4/Z |
5sPS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3, 4/L |
5sPS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex033/22 |
Multikultúrna výchova - K. Minarovičová, E. Mistrík |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex033/22 |
Multikultúrna výchova - K. Minarovičová, E. Mistrík |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská |
2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, K. Minarovičová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, K. Minarovičová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex036/22 |
Školský manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sPS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex036/22 |
Školský manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2, 3, 4/L |
5sPS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex037/22 |
Výchovné poradenstvo - Š. Ferková, J. Derková, V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex037/22 |
Výchovné poradenstvo - Š. Ferková, J. Derková, V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
Blok - PSY-1617a - skupina A |
min. 10 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPsPp/B-PSYex016/22 |
Úvod do štúdia psychológie - PdF.KPsPp |
1/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex017/22 |
Filozofia výchovy - S. Drozdová |
1/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex018/22 |
Tréning komunikačných kompetencií - A. Hamranová |
1/L |
5sC
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex019/22 |
Filozofické koncepcie človeka - B. Malík |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex020/22 |
Základy sociológie - PdF.KPsPp |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex021/22 |
Etická propedeutika - M. Bizoň |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex022/22 |
Interkultúrna psychológia - PdF.KPsPp |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - PSY-1617b - skupina B |
min. 12 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPsPp/B-PSYex023/22 |
Liečebná pedagogika pre pomáhajúce profesie - PdF.KPsPp |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex024/22 |
Psychológia ľudí s mentálnym postihnutím - A. Hamranová |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex025/22 |
Psychológia ľudí so zrakovým postihnutím - PdF.KPsPp |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex026/22 |
Základy logopédie - PdF.KPsPp |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex027/22 |
Psychológia ľudí so sluchovým postihnutím - M. Groma |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex028/22 |
Psychológia ľudí s telesným postihnutím a chronickým ochorením - PdF.KPsPp |
4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex029/22 |
Základy psychiatrie - PdF.KPsPp |
4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex030/22 |
Sociálna patológia - PdF.KPsPp |
4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - VOB-1617a - skupina A |
študent musí získať minimálne 20 kreditov SPOLOČNE za skupinu A aj B - zmena schválená
Akreditačnou radou UK oznámená 16.12.2024 (od LS 24/25 neplatí už povinné rozdelenie
8 za skup. A + 12 za skup.B)
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KEOV/B-VOBex011/22 |
Základy práva - K. Minarovičová, B. Faktor Pavlíková |
1/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex011/22 |
Základy práva - K. Minarovičová, B. Faktor Pavlíková |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex012/22 |
Základy ekonómie - B. Jaslovská |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex012/22 |
Základy ekonómie - B. Jaslovská |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex013/22 |
Základy religionistiky - M. Bizoň |
3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex013/22 |
Základy religionistiky - M. Bizoň |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex014/22 |
Sociálno-psychologický výcvik pre výchovu k občianstvu - M. Lemešová |
1/Z |
8sC
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex014/22 |
Sociálno-psychologický výcvik pre výchovu k občianstvu - M. Lemešová |
1/L |
8sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex015/22 |
Hodnoty a výchova - S. Drozdová |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex015/22 |
Hodnoty a výchova - S. Drozdová |
4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
Blok - VOB-1617b - skupina B |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KEOV/B-VOBex016/22 |
Rodové aspekty vzdelávania a výchovy - K. Minarovičová |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex016/22 |
Rodové aspekty vzdelávania a výchovy - K. Minarovičová |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex017/22 |
Teória demokracie - J. Lysý |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex017/22 |
Teória demokracie - J. Lysý |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex018/22 |
Sociálna antropológia - B. Malík |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex018/22 |
Sociálna antropológia - B. Malík |
3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex019/22 |
Globálne a rozvojové štúdiá - L. Hlavatá |
4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex019/22 |
Globálne a rozvojové štúdiá - L. Hlavatá |
4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex020/22 |
Sociológia výchovy a mládeže - K. Minarovičová |
4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex020/22 |
Sociológia výchovy a mládeže - K. Minarovičová |
4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex021/22 |
Kultúra a multikulturalizmus - E. Mistrík |
1/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex021/22 |
Kultúra a multikulturalizmus - E. Mistrík |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex022/22 |
Politická etika - PdF.KEOV |
3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex022/22 |
Politická etika - PdF.KEOV |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex023/22 |
Komunikačné a prezentačné zručnosti učiteľa - L. Hlavatá |
1/Z |
8sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex023/22 |
Komunikačné a prezentačné zručnosti učiteľa - L. Hlavatá |
1/L |
8sC
|
H
|
2 |
|
!
|
|
|
|
Blok - VUZ-2223 - programy PS |
Študenti uč. psychológie si z výberových predmetov nezapisujú Patopsychológia pre
učiteľov. Kredity za príslušný predmet sa presúvajú do komponentu predmetovej aprobácie.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZex013/22 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex013/22 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex015/16 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex015/16 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex017/16 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex017/16 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex025/16 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex025/16 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - PdF.KPg |
1, 2, 3, 4/Z |
5sC
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - PdF.KPg |
1, 2, 3, 4/L |
5sC
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex038/22 |
Odborný cudzí jazyk - P. Gergel, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex038/22 |
Odborný cudzí jazyk - P. Gergel, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex039/22 |
Tvorivá trieda - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, A. Poliaková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex039/22 |
Tvorivá trieda - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, A. Poliaková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KP/B-VUZex041/24 |
Študentská vedecká, odborná a umelecká činnosť 1 - PdF.KP |
3, 4/L |
|
BZ
|
2 |
|
|
PdF.KP/B-VUZex042/24 |
Študentská vedecká, odborná a umelecká činnosť 2 - PdF.KP |
3, 4/L |
|
BZ
|
2 |
|
|
Blok - PSY-1617 - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPsPp/B-PSYex031/16 |
Základy arteterapie - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex031/16 |
Základy arteterapie - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex032/16 |
Základy dramatoterapie - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex032/16 |
Základy dramatoterapie - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex033/16 |
Základy psychoterapie hrou - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex033/16 |
Základy psychoterapie hrou - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex034/16 |
Základy aplikovanej behaviorálnej analýzy - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex034/16 |
Základy aplikovanej behaviorálnej analýzy - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex035/22 |
Sociálno-psychologický výcvik II. - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/Z |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex035/22 |
Sociálno-psychologický výcvik II. - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/L |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - VOB-1617 - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KEOV/B-VOBex024/22 |
Dejiny európskej kultúry - E. Mistrík |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex024/22 |
Dejiny európskej kultúry - E. Mistrík |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex025/22 |
Situačná etika - M. Zaviš |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex025/22 |
Situačná etika - M. Zaviš |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex026/22 |
Náboženské systémy - M. Zaviš |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex026/22 |
Náboženské systémy - M. Zaviš |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex027/22 |
Stáž I. - S. Drozdová |
1, 2, 3, 4/Z |
32sZ
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex027/22 |
Stáž I. - S. Drozdová |
1, 2, 3, 4/L |
32sZ
|
H
|
2 |
|
!
|
|
|