|
Blok - VUZps - pre PS, 3-ročné, platnosť od AR 23/24 |
min. 23 kreditov |
Študenti a študentky uč. psychológie si z povinných predmetov učiteľského základu
nezapisujú predmety Psychológia pre učiteľov 1 a 2. Kredity za príslušné predmety
sa presúvajú do komponentu predmetovej aprobácie.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZex001/22 |
Teoretické základy výchovy - Š. Ferková, M. Potočárová |
1, 2/Z |
5sPS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZex001/22 |
Teoretické základy výchovy - Š. Ferková, M. Potočárová |
1, 2/L |
5sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex002/22 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex002/22 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex004/22 |
Všeobecná didaktika - J. Strakoš, D. Kostrub, P. Ostradický |
1, 2/Z |
8sPS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZex004/22 |
Všeobecná didaktika - J. Strakoš, D. Kostrub, P. Ostradický |
1, 2/L |
8sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex005/22 |
Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZex005/22 |
Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KP/B-VUZex008/22 |
Seminár k bakalárskej práci - P. Gergel, V. Valkovičová, M. Šipošová, M. Halašková |
3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/B-VUZex008/22 |
Seminár k bakalárskej práci - P. Gergel, V. Valkovičová, M. Šipošová, M. Halašková |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex009/22 |
Pedagogická prax (A) - Š. Ferková |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex009/22 |
Pedagogická prax (A) - Š. Ferková |
1, 2/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex010/22 |
Pedagogická prax (B) - J. Strakoš |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex010/22 |
Pedagogická prax (B) - J. Strakoš |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex023/22 |
Pedagogika voľného času - J. Danek |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZex023/22 |
Pedagogika voľného času - J. Danek |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
3 |
P
|
!
|
Pedagogické praxe: študent si zapisuje Pedagogickú prax (A) súbežne s predmetom alebo
až po absolvovaní predmetu Teoretické základy výchovy. Študent si zapisuje Pedagogickú prax (B) súbežne s predmetom alebo až po absolvovaní
predmetu Všeobecná didaktika. Pedagogická prax (A), Pedagogická prax (B) sa realizuje v termínoch určených harmonogramom
akademického roka PdF UK a predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov
s metodikom praxe.
|
|
Blok - PSY - 3-ročné, platnosť od AR 23/24 |
min. 48 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPsPp/B-PSYex001/22 |
Všeobecná psychológia - PdF.KPsPp |
1/Z |
11sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex002/22 |
Anatómia a fyziológia nervovej sústavy - PdF.KPsPp |
1/Z |
5sP
|
S
|
4 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex003/22 |
Sociálno-psychologický výcvik I. - A. Hamranová |
1/Z |
5sC
|
H
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex004/22 |
Dejiny psychológie - PdF.KPsPp |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex005/22 |
Vývinová psychológia - M. Glasová |
1/L |
11sPS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex006/22 |
Metodológia psychologického výskumu - B. Šramová |
1/L |
5sPS
|
S
|
4 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex007/22 |
Sociálna psychológia - M. Lemešová |
1/L |
5sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex008/22 |
Psychológia osobnosti - M. Glasová |
2/Z |
11sPS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex009/22 |
Úvod do vyučovania psychológie - A. Hamranová |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex010/22 |
Všeobecná patopsychológia - V. Basaliukov, M. Groma |
2/Z |
5sP
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex011/22 |
Pedagogická psychológia - Z. Štefanec |
2/L |
11sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex012/22 |
Štatistické metódy a techniky - E. Vancu |
2/L |
5sC
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex013/22 |
Metodika písania odborného textu v psychológii - PdF.KPsPp |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex014/22 |
Psychológia tvorivosti - K. Cabanová |
3/Z |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex015/22 |
Poruchy detského vývinu - Z. Štefanec |
3/Z |
5sPS
|
S
|
4 |
|
!
|
Blok - NEM - 3-ročné, platnosť od AR 23/24 |
min. 40 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMex002/22 |
Metodika písania odborného textu v nemeckom jazyku - F. Schörkhuber |
3/Z |
5sS
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KNJL/B-NEMex004/22 |
Nemecká lexikológia - M. Vajičková |
3/Z |
5sP
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KNJL/B-NEMex005/22 |
Nemecká literatúra 18. storočia - R. Mikuláš |
2/Z |
5sP
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KNJL/B-NEMex006/22 |
Nemecká literatúra 19. storočia - F. Schörkhuber |
2/L |
5sP
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KNJL/B-NEMex007/22 |
Nemecká literatúra pre deti a mládež - PdF.KNJL |
1/L |
5sP
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex008/22 |
Nemecká morfológia - M. Vajičková |
1/L |
5sP
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KNJL/B-NEMex009/22 |
Nemecká syntax - M. Vajičková |
2/Z |
5sP
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KNJL/B-NEMex016/22 |
Úvod do didaktiky nemeckého jazyka - I. Kolečáni Lenčová |
2/L |
5sP
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KNJL/B-NEMex017/22 |
Úvod do literárnej vedy - PdF.KNJL |
1/Z |
5sP
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex018/22 |
Úvod do štúdia nemeckého jazyka - P. Gergel |
1/Z |
5sP
|
S
|
4 |
P
|
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok - VUZps - pre PS |
min. 15 kreditov |
Študenti a študentky uč. psychológie si nezapisujú povinne voliteľné predmety učiteľského
základu Sociálna psychológia pre učiteľov a Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov.
Kredity za príslušné predmety sa presúvajú do komponentu predmetovej aprobácie.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZex012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
2, 3/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex016/22 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex016/22 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex024/22 |
Rodinná výchova - V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex024/22 |
Rodinná výchova - V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex030/22 |
Environmentálna výchova - Š. Ferková, M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
5sP
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex030/22 |
Environmentálna výchova - Š. Ferková, M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
5sP
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3/Z |
5sPS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3/L |
5sPS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex033/22 |
Multikultúrna výchova - K. Minarovičová, E. Mistrík |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex033/22 |
Multikultúrna výchova - K. Minarovičová, E. Mistrík |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská |
2, 3/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex036/22 |
Školský manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
2, 3/Z |
5sPS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex036/22 |
Školský manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
2, 3/L |
5sPS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex037/22 |
Výchovné poradenstvo - Š. Ferková, J. Derková, V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex037/22 |
Výchovné poradenstvo - Š. Ferková, J. Derková, V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
Blok - PSYa - SKUPINA A |
min. 10 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPsPp/B-PSYex016/22 |
Úvod do štúdia psychológie - PdF.KPsPp |
1/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex017/22 |
Filozofia výchovy - S. Drozdová |
1/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex018/22 |
Tréning komunikačných kompetencií - A. Hamranová |
1/Z |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex019/22 |
Filozofické koncepcie človeka - B. Malík |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex020/22 |
Základy sociológie - PdF.KPsPp |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex021/22 |
Etická propedeutika - M. Bizoň |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex022/22 |
Interkultúrna psychológia - PdF.KPsPp |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - PSYb - SKUPINA B |
min. 12 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPsPp/B-PSYex023/22 |
Liečebná pedagogika pre pomáhajúce profesie - PdF.KPsPp |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex024/22 |
Psychológia ľudí s mentálnym postihnutím - A. Hamranová |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex025/22 |
Psychológia ľudí so zrakovým postihnutím - PdF.KPsPp |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex026/22 |
Základy logopédie - PdF.KPsPp |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex027/22 |
Psychológia ľudí so sluchovým postihnutím - M. Groma |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex028/22 |
Psychológia ľudí s telesným postihnutím a chronickým ochorením - PdF.KPsPp |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex029/22 |
Základy psychiatrie - PdF.KPsPp |
3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex030/22 |
Sociálna patológia - PdF.KPsPp |
3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEMa1 - SKUPINA A1 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMex003/22 |
Nemecká fonetika a fonológia - PdF.KNJL |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex003/22 |
Nemecká fonetika a fonológia - PdF.KNJL |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex015/22 |
Seminár z nemeckej morfológie - PdF.KNJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEMa2 - SKUPINA A2 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMex010/22 |
Prehľad dejín, literatúry a kultúry nemecky hovoriacich krajín - PdF.KNJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex014/22 |
Seminár z nemeckej literatúry 19. storočia - PdF.KNJL |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex039/22 |
Predprimárna pedagogika - PdF.KNJL |
2/Z |
5sPS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex039/22 |
Predprimárna pedagogika - PdF.KNJL |
2/L |
5sPS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex010/22 |
Prehľad dejín, literatúry a kultúry nemecky hovoriacich krajín - PdF.KNJL |
Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEMa3 - SKUPINA A3 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMex001/22 |
Jazykový seminár (pravopis) - F. Schörkhuber |
2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex001/22 |
Jazykový seminár (pravopis) - F. Schörkhuber |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/B-NEMex013/22 |
Seminár z nemeckej lexikológie - PdF.KNJL |
3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex036/22 |
Didaktika nemeckého jazyka pre predprimárny stupeň - PdF.KNJL |
3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEMa4 - SKUPINA A4 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMex011/22 |
Reálie Nemecka - F. Schörkhuber |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex011/22 |
Reálie Nemecka - F. Schörkhuber |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/B-NEMex012/22 |
Reálie Rakúska, Švajčiarska a Lichtenštajnska - PdF.KNJL |
2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex012/22 |
Reálie Rakúska, Švajčiarska a Lichtenštajnska - PdF.KNJL |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEMb1 - SKUPINA B1 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMex019/22 |
Analýza literárnych textov - PdF.KNJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex019/22 |
Analýza literárnych textov - PdF.KNJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex030/22 |
Seminár z úvodu do literárnej vedy - PdF.KNJL |
1/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex035/22 |
Celostná pedagogika vo vyučovaní nemeckého jazyka - I. Kolečáni Lenčová |
2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex035/22 |
Celostná pedagogika vo vyučovaní nemeckého jazyka - I. Kolečáni Lenčová |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
Blok - NEMb2 - SKUPINA B2 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMex020/22 |
Jazykový seminár I - F. Schörkhuber |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/B-NEMex020/22 |
Jazykový seminár I - F. Schörkhuber |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex024/22 |
Praktické cvičenia z nemeckej gramatiky I - PdF.KNJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex024/22 |
Praktické cvičenia z nemeckej gramatiky I - PdF.KNJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex031/22 |
Seminár z úvodu do štúdia nemeckého jazyka - PdF.KNJL |
1/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEMb3 - SKUPINA B3 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMex021/22 |
Jazykový seminár II (receptívne kompetencie v nemeckom jazyku) - F. Schörkhuber |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/B-NEMex021/22 |
Jazykový seminár II (receptívne kompetencie v nemeckom jazyku) - F. Schörkhuber |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex025/22 |
Praktické cvičenia z nemeckej gramatiky II - PdF.KNJL |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex025/22 |
Praktické cvičenia z nemeckej gramatiky II - PdF.KNJL |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex026/22 |
Praktické cvičenia z nemeckej ortoepie - PdF.KNJL |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex026/22 |
Praktické cvičenia z nemeckej ortoepie - PdF.KNJL |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEMb4 - SKUPINA B4 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMex022/22 |
Jazykový seminár III (produktívne kompetencie v nemeckom jazyku) - F. Schörkhuber |
2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/B-NEMex022/22 |
Jazykový seminár III (produktívne kompetencie v nemeckom jazyku) - F. Schörkhuber |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex029/22 |
Seminár z nemeckej syntaxe - PdF.KNJL |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex034/22 |
Základy lexikografie - PdF.KNJL |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEMb5 - SKUPINA B5 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMex028/22 |
Seminár z nemeckej literatúry pre deti a mládež - PdF.KNJL |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex028/22 |
Seminár z nemeckej literatúry pre deti a mládež - PdF.KNJL |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex032/22 |
Úvod do didaktiky literatúry - PdF.KNJL |
2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex032/22 |
Úvod do didaktiky literatúry - PdF.KNJL |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEMb6 - SKUPINA B6 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMex023/22 |
Odborná komunikácia v nemeckom jazyku - P. Gergel |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/B-NEMex023/22 |
Odborná komunikácia v nemeckom jazyku - P. Gergel |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex027/22 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku - PdF.KNJL |
3/Z |
5sPS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex033/22 |
Základy jazykovej kultúry - PdF.KNJL |
3/Z |
5sPS
|
H
|
2 |
|
!
|
|
|
|
Blok - VUZps - pre PS |
Študenti a študentky uč. psychológie si z výberových predmetov učiteľského základu
nezapisujú Patopsychológia pre učiteľov. Kredity za príslušný predmet sa presúvajú
do komponentu predmetovej aprobácie.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZex013/22 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex013/22 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex015/16 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex015/16 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex017/16 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex017/16 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex025/16 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex025/16 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
5sC
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
5sC
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex038/22 |
Odborný cudzí jazyk - P. Gergel, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex038/22 |
Odborný cudzí jazyk - P. Gergel, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex039/22 |
Tvorivá trieda - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, A. Poliaková |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex039/22 |
Tvorivá trieda - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, A. Poliaková |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KP/B-VUZex041/24 |
Študentská vedecká, odborná a umelecká činnosť 1 - PdF.KP |
1, 2, 3/L |
|
BZ
|
2 |
|
|
PdF.KP/B-VUZex042/24 |
Študentská vedecká, odborná a umelecká činnosť 2 - PdF.KP |
2, 3/L |
|
BZ
|
2 |
|
|
Poznámka k ŠVOUČ: študent si pri prvej účasti zapisuje predmet ŠVOUČ 1, predmet ŠVOUČ
2 si zapisuje len pri opakovanej účasti (keď už má ŠVOUČ1)
|
|
Blok - PSY - platnosť od AR 23/24 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPsPp/B-PSYex031/16 |
Základy arteterapie - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex031/16 |
Základy arteterapie - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex032/16 |
Základy dramatoterapie - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex032/16 |
Základy dramatoterapie - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex033/16 |
Základy psychoterapie hrou - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex033/16 |
Základy psychoterapie hrou - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex034/16 |
Základy aplikovanej behaviorálnej analýzy - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex034/16 |
Základy aplikovanej behaviorálnej analýzy - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex035/22 |
Sociálno-psychologický výcvik II. - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/Z |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex035/22 |
Sociálno-psychologický výcvik II. - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/L |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEM - SKUPINA C |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMex037/22 |
Gramatika a konverzácia B1 - PdF.KNJL |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex037/22 |
Gramatika a konverzácia B1 - PdF.KNJL |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex038/22 |
Gramatika a konverzácia B2 - PdF.KNJL |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex038/22 |
Gramatika a konverzácia B2 - PdF.KNJL |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
|
|