Blok - VUZ-1617 - programy PS (bez PG) |
min. 15 kreditov |
Študenti a študentky uč. psychológie si nezapisujú povinne voliteľné predmety Sociálna
psychológia pre učiteľov a Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov. Kredity za
príslušné predmety sa presúvajú do komponentu predmetovej aprobácie.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZex012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex016/22 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex016/22 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex024/22 |
Rodinná výchova - V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex024/22 |
Rodinná výchova - V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/L |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex030/22 |
Environmentálna výchova - Š. Ferková, M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sP
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex030/22 |
Environmentálna výchova - Š. Ferková, M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/L |
5sP
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3, 4/Z |
5sPS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3, 4/L |
5sPS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex033/22 |
Multikultúrna výchova - K. Minarovičová, E. Mistrík |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex033/22 |
Multikultúrna výchova - K. Minarovičová, E. Mistrík |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská |
2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, K. Minarovičová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, K. Minarovičová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex036/22 |
Školský manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sPS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex036/22 |
Školský manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2, 3, 4/L |
5sPS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex037/22 |
Výchovné poradenstvo - Š. Ferková, J. Derková, V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex037/22 |
Výchovné poradenstvo - Š. Ferková, J. Derková, V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
Blok - PSY-1617a - skupina A |
min. 10 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPsPp/B-PSYex016/22 |
Úvod do štúdia psychológie - PdF.KPsPp |
1/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex017/22 |
Filozofia výchovy - S. Drozdová |
1/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex018/22 |
Tréning komunikačných kompetencií - A. Hamranová |
1/L |
5sC
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex019/22 |
Filozofické koncepcie človeka - B. Malík |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex020/22 |
Základy sociológie - PdF.KPsPp |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex021/22 |
Etická propedeutika - M. Bizoň |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex022/22 |
Interkultúrna psychológia - PdF.KPsPp |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - PSY-1617b - skupina B |
min. 12 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPsPp/B-PSYex023/22 |
Liečebná pedagogika pre pomáhajúce profesie - PdF.KPsPp |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex024/22 |
Psychológia ľudí s mentálnym postihnutím - A. Hamranová |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex025/22 |
Psychológia ľudí so zrakovým postihnutím - PdF.KPsPp |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex026/22 |
Základy logopédie - PdF.KPsPp |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex027/22 |
Psychológia ľudí so sluchovým postihnutím - M. Groma |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYex028/22 |
Psychológia ľudí s telesným postihnutím a chronickým ochorením - PdF.KPsPp |
4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex029/22 |
Základy psychiatrie - PdF.KPsPp |
4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex030/22 |
Sociálna patológia - PdF.KPsPp |
4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEM-1617a1 - SKUPINA A1 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMex003/22 |
Nemecká fonetika a fonológia - PdF.KNJL |
1/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex003/22 |
Nemecká fonetika a fonológia - PdF.KNJL |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex015/22 |
Seminár z nemeckej morfológie - PdF.KNJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEM-1617a2 - SKUPINA A2 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMex010/22 |
Prehľad dejín, literatúry a kultúry nemecky hovoriacich krajín - PdF.KNJL |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex014/22 |
Seminár z nemeckej literatúry 19. storočia - PdF.KNJL |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex014/22 |
Seminár z nemeckej literatúry 19. storočia - PdF.KNJL |
4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex039/22 |
Predprimárna pedagogika - PdF.KNJL |
2, 3/L |
5sPS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex039/22 |
Predprimárna pedagogika - PdF.KNJL |
3/Z |
5sPS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEM-1617a3 - SKUPINA A3 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMex001/22 |
Jazykový seminár (pravopis) - F. Schörkhuber |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/B-NEMex013/22 |
Seminár z nemeckej lexikológie - PdF.KNJL |
4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex036/22 |
Didaktika nemeckého jazyka pre predprimárny stupeň - PdF.KNJL |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex036/22 |
Didaktika nemeckého jazyka pre predprimárny stupeň - PdF.KNJL |
4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex001/22 |
Jazykový seminár (pravopis) - F. Schörkhuber |
Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEM-1617a4 - SKUPINA A4 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMex011/22 |
Reálie Nemecka - F. Schörkhuber |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/B-NEMex012/22 |
Reálie Rakúska, Švajčiarska a Lichtenštajnska - PdF.KNJL |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEM-1617b1 - SKUPINA B1 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMex019/22 |
Analýza literárnych textov - PdF.KNJL |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex030/22 |
Seminár z úvodu do literárnej vedy - PdF.KNJL |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex035/22 |
Celostná pedagogika vo vyučovaní nemeckého jazyka - I. Kolečáni Lenčová |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/B-NEMex035/22 |
Celostná pedagogika vo vyučovaní nemeckého jazyka - I. Kolečáni Lenčová |
4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex019/22 |
Analýza literárnych textov - PdF.KNJL |
Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEM-1617b2 - SKUPINA B2 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMex020/22 |
Jazykový seminár I - F. Schörkhuber |
1/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/B-NEMex024/22 |
Praktické cvičenia z nemeckej gramatiky I - PdF.KNJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex031/22 |
Seminár z úvodu do štúdia nemeckého jazyka - PdF.KNJL |
1/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex024/22 |
Praktické cvičenia z nemeckej gramatiky I - PdF.KNJL |
L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEM-1617b3 - SKUPINA B3 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMex021/22 |
Jazykový seminár II (receptívne kompetencie v nemeckom jazyku) - F. Schörkhuber |
1, 2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/B-NEMex025/22 |
Praktické cvičenia z nemeckej gramatiky II - PdF.KNJL |
2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex026/22 |
Praktické cvičenia z nemeckej ortoepie - PdF.KNJL |
2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEM-1617b4 - SKUPINA B4 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMex022/22 |
Jazykový seminár III (produktívne kompetencie v nemeckom jazyku) - F. Schörkhuber |
2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex029/22 |
Seminár z nemeckej syntaxe - PdF.KNJL |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex034/22 |
Základy lexikografie - PdF.KNJL |
2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEM-1617b5 - SKUPINA B5 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMex028/22 |
Seminár z nemeckej literatúry pre deti a mládež - PdF.KNJL |
2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex032/22 |
Úvod do didaktiky literatúry - PdF.KNJL |
2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex028/22 |
Seminár z nemeckej literatúry pre deti a mládež - PdF.KNJL |
L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEM-1617b6 - SKUPINA B6 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMex023/22 |
Odborná komunikácia v nemeckom jazyku - P. Gergel |
2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/B-NEMex027/22 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku - PdF.KNJL |
3/Z |
5sPS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex033/22 |
Základy jazykovej kultúry - PdF.KNJL |
2, 3/Z |
5sPS
|
H
|
2 |
|
!
|
|
Blok - VUZ-2223 - programy PS |
Študenti uč. psychológie si z výberových predmetov nezapisujú Patopsychológia pre
učiteľov. Kredity za príslušný predmet sa presúvajú do komponentu predmetovej aprobácie.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZex013/22 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex013/22 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex015/16 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex015/16 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex017/16 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex017/16 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex025/16 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex025/16 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - PdF.KPg |
1, 2, 3, 4/Z |
5sC
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - PdF.KPg |
1, 2, 3, 4/L |
5sC
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex038/22 |
Odborný cudzí jazyk - P. Gergel, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex038/22 |
Odborný cudzí jazyk - P. Gergel, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex039/22 |
Tvorivá trieda - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, A. Poliaková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex039/22 |
Tvorivá trieda - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, A. Poliaková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
Blok - PSY-1617 - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPsPp/B-PSYex031/16 |
Základy arteterapie - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex031/16 |
Základy arteterapie - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex032/16 |
Základy dramatoterapie - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex032/16 |
Základy dramatoterapie - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex033/16 |
Základy psychoterapie hrou - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex033/16 |
Základy psychoterapie hrou - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex034/16 |
Základy aplikovanej behaviorálnej analýzy - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex034/16 |
Základy aplikovanej behaviorálnej analýzy - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex035/22 |
Sociálno-psychologický výcvik II. - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/Z |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYex035/22 |
Sociálno-psychologický výcvik II. - PdF.KPsPp |
1, 2, 3, 4/L |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEM-2223 - SKUPINA C |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMex037/22 |
Gramatika a konverzácia B1 - PdF.KNJL |
1/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMex038/22 |
Gramatika a konverzácia B2 - PdF.KNJL |
1/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
|