Blok - VUZ-1617 - programy bez PS a PG |
min. 17 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZex012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex016/22 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex016/22 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex019/22 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - PdF.KPg |
2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex019/22 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - PdF.KPg |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex021/22 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov - PdF.KPg |
2, 3, 4/Z |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex021/22 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov - PdF.KPg |
1, 2, 3, 4/L |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex024/22 |
Rodinná výchova - V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex024/22 |
Rodinná výchova - V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/L |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex030/22 |
Environmentálna výchova - Š. Ferková, M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sP
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex030/22 |
Environmentálna výchova - Š. Ferková, M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/L |
5sP
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3, 4/Z |
5sPS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3, 4/L |
5sPS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex033/22 |
Multikultúrna výchova - K. Minarovičová, E. Mistrík |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex033/22 |
Multikultúrna výchova - K. Minarovičová, E. Mistrík |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská |
2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, K. Minarovičová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, K. Minarovičová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex036/22 |
Školský manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sPS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex036/22 |
Školský manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2, 3, 4/L |
5sPS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex037/22 |
Výchovné poradenstvo - Š. Ferková, J. Derková, V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex037/22 |
Výchovné poradenstvo - Š. Ferková, J. Derková, V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
Blok - VOB-1617a - skupina A |
študent musí získať minimálne 20 kreditov SPOLOČNE za skupinu A aj B - zmena schválená
Akreditačnou radou UK oznámená 16.12.2024 (od LS 24/25 neplatí už povinné rozdelenie
8 za skup. A + 12 za skup.B)
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KEOV/B-VOBex011/22 |
Základy práva - K. Minarovičová, B. Faktor Pavlíková |
1/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex011/22 |
Základy práva - K. Minarovičová, B. Faktor Pavlíková |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex012/22 |
Základy ekonómie - B. Jaslovská |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex012/22 |
Základy ekonómie - B. Jaslovská |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex013/22 |
Základy religionistiky - M. Bizoň |
3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex013/22 |
Základy religionistiky - M. Bizoň |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex014/22 |
Sociálno-psychologický výcvik pre výchovu k občianstvu - M. Lemešová |
1/Z |
8sC
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex014/22 |
Sociálno-psychologický výcvik pre výchovu k občianstvu - M. Lemešová |
1/L |
8sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex015/22 |
Hodnoty a výchova - S. Drozdová |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex015/22 |
Hodnoty a výchova - S. Drozdová |
4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
Blok - VOB-1617b - skupina B |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KEOV/B-VOBex016/22 |
Rodové aspekty vzdelávania a výchovy - K. Minarovičová |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex016/22 |
Rodové aspekty vzdelávania a výchovy - K. Minarovičová |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex017/22 |
Teória demokracie - J. Lysý |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex017/22 |
Teória demokracie - J. Lysý |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex018/22 |
Sociálna antropológia - B. Malík |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex018/22 |
Sociálna antropológia - B. Malík |
3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex019/22 |
Globálne a rozvojové štúdiá - L. Hlavatá |
4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex019/22 |
Globálne a rozvojové štúdiá - L. Hlavatá |
4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex020/22 |
Sociológia výchovy a mládeže - K. Minarovičová |
4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex020/22 |
Sociológia výchovy a mládeže - K. Minarovičová |
4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex021/22 |
Kultúra a multikulturalizmus - E. Mistrík |
1/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex021/22 |
Kultúra a multikulturalizmus - E. Mistrík |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex022/22 |
Politická etika - PdF.KEOV |
3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex022/22 |
Politická etika - PdF.KEOV |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex023/22 |
Komunikačné a prezentačné zručnosti učiteľa - L. Hlavatá |
1/Z |
8sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex023/22 |
Komunikačné a prezentačné zručnosti učiteľa - L. Hlavatá |
1/L |
8sC
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - ANG-1617 - skupiny A-E |
min. 12 kreditov |
Z povinne voliteľných predmetov (skupiny A-E) si študent vyberá podľa vlastného uváženia
a usmernení tak, aby dosiahol spolu minimálne 12 kreditov. SKUPINA A (lingvistika) = B-ANGex015-018 a 031; SKUPINA B (literatúra) = B-ANGex022, 032-033; SKUPINA C (didaktika) = B-ANGdex023-024 a 034; SKUPINA D (kultúra a história) = B-ANGex027, 035-036; SKUPINA E (praktický jazyk) = B-ANGex028-030 a 037;
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KAJL/B-ANGex015/22 |
Prehľad vývoja anglického jazyka - PdF.KAJL |
2, 3/L |
2sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/B-ANGex016/22 |
Frazeológia anglického jazyka - P. Bojo |
3/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/B-ANGex017/22 |
Analýza diskurzu - PdF.KAJL |
3/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/B-ANGex018/22 |
Gramatická analýza textu - P. Kotlebová |
4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KAJL/B-ANGex031/22 |
Rozvoj foneticko-fonologických zručností - PdF.KAJL |
3/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/B-ANGex022/22 |
Anglo-americká krátka próza - D. Židová |
3/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KAJL/B-ANGex032/22 |
Vybrané kapitoly z britskej a americkej literatúry - D. Židová |
2/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KAJL/B-ANGex033/22 |
Literatúra a popkultúra - PdF.KAJL |
3/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/B-ANGex023/22 |
Vybrané kapitoly z didaktiky - PdF.KAJL |
3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/B-ANGex024/22 |
IKT v jazykovom vzdelávaní - PdF.KAJL |
3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/B-ANGex034/22 |
Analýza a tvorba učebných materiálov - M. Šipošová |
3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KAJL/B-ANGex027/22 |
Interkultúrna komunikácia - PdF.KAJL |
2/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/B-ANGex035/22 |
Kultúra anglicky hovoriacich krajín - PdF.KAJL |
1/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/B-ANGex036/22 |
Anglicky hovoriace krajiny v historickom kontexte - PdF.KAJL |
2/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/B-ANGex028/22 |
Praktický jazyk - čítanie s porozumením - PdF.KAJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/B-ANGex029/22 |
Praktický jazyk - písanie - P. Bojo |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KAJL/B-ANGex030/22 |
Praktický jazyk - rozprávanie - S. Wilbur |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KAJL/B-ANGex037/22 |
Rozvoj anglickej slovnej zásoby - PdF.KAJL |
2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/B-ANGex016/22 |
Frazeológia anglického jazyka - P. Bojo |
Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
|
Blok - VUZ-2223 - programy bez PS |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZex013/22 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex013/22 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex015/16 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex015/16 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex017/16 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex017/16 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex020/22 |
Patopsychológia pre učiteľov - PdF.KPg |
2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex020/22 |
Patopsychológia pre učiteľov - PdF.KPg |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex025/16 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex025/16 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - PdF.KPg |
1, 2, 3, 4/Z |
5sC
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - PdF.KPg |
1, 2, 3, 4/L |
5sC
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex038/22 |
Odborný cudzí jazyk - P. Gergel, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex038/22 |
Odborný cudzí jazyk - P. Gergel, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex039/22 |
Tvorivá trieda - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, A. Poliaková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex039/22 |
Tvorivá trieda - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, A. Poliaková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KP/B-VUZex041/24 |
Študentská vedecká, odborná a umelecká činnosť 1 - PdF.KP |
3, 4/L |
|
BZ
|
2 |
|
|
PdF.KP/B-VUZex042/24 |
Študentská vedecká, odborná a umelecká činnosť 2 - PdF.KP |
3, 4/L |
|
BZ
|
2 |
|
|
Blok - VOB-1617 - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KEOV/B-VOBex024/22 |
Dejiny európskej kultúry - E. Mistrík |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex024/22 |
Dejiny európskej kultúry - E. Mistrík |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex025/22 |
Situačná etika - M. Zaviš |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex025/22 |
Situačná etika - M. Zaviš |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex026/22 |
Náboženské systémy - M. Zaviš |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex026/22 |
Náboženské systémy - M. Zaviš |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex027/22 |
Stáž I. - S. Drozdová |
1, 2, 3, 4/Z |
32sZ
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex027/22 |
Stáž I. - S. Drozdová |
1, 2, 3, 4/L |
32sZ
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - ANG-1617 - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KAJL/B-ANGex051/22 |
Cvičenia z gramatiky anglického jazyka - PdF.KAJL |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/B-ANGex052/22 |
Stratégie efektívneho štúdia na vysokej škole - PdF.KAJL |
1, 2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/B-ANGex053/22 |
Praktický jazyk - konverzácia B2-C1 - S. Wilbur |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
|