|
Blok - VUZ-1516 - programy bez PS a PG |
min. 31 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde001/22 |
Teoretické základy výchovy - Š. Ferková, M. Potočárová |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde001/22 |
Teoretické základy výchovy - Š. Ferková, M. Potočárová |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde002/22 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde002/22 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde003/22 |
Psychológia pre učiteľov 1 - R. Schunová |
1, 2/Z |
2P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde003/22 |
Psychológia pre učiteľov 1 - R. Schunová |
1, 2/L |
2P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde004/22 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, D. Kostrub |
1, 2/Z |
1P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde004/22 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, D. Kostrub |
1, 2/L |
1P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde005/22 |
Pedagogická komunikácia - J. Danek |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde005/22 |
Pedagogická komunikácia - J. Danek |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde007/22 |
Psychológia pre učiteľov 2 - R. Schunová |
1, 2, 3/L |
2P + 2S
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde007/22 |
Psychológia pre učiteľov 2 - R. Schunová |
2, 3/Z |
2P + 2S
|
H
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KP/B-VUZde008/22 |
Seminár k bakalárskej práci - M. Viršinská, V. Valkovičová, M. Repiská, M. Malovecký, D. Kostrub, M. Šipošová, P. Gergel, M. Groma, M. Halašková, L. Hradská |
3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/B-VUZde008/22 |
Seminár k bakalárskej práci - M. Viršinská, V. Valkovičová, M. Repiská, M. Malovecký, D. Kostrub, M. Šipošová, P. Gergel, M. Groma, M. Halašková, L. Hradská |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde009/22 |
Pedagogická prax (A) - M. Potočárová, V. Zemančíková, E. Labudová, J. Danek |
1, 2/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde009/22 |
Pedagogická prax (A) - M. Potočárová, V. Zemančíková, E. Labudová, J. Danek |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde010/22 |
Pedagogická prax (B) - D. Kostrub, E. Tóblová, D. Brezány, P. Ostradický |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde010/22 |
Pedagogická prax (B) - D. Kostrub, E. Tóblová, D. Brezány, P. Ostradický |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde023/22 |
Pedagogika voľného času - E. Labudová, J. Danek |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde023/22 |
Pedagogika voľného času - E. Labudová, J. Danek |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
Pedagogické praxe: študent si zapisuje Pedagogickú prax (A) súbežne s predmetom alebo
až po absolvovaní predmetu Teoretické základy výchovy. Študent si zapisuje Pedagogickú prax (B) súbežne s predmetom alebo až po absolvovaní
predmetu Všeobecná didaktika. Pedagogická prax (A), Pedagogická prax (B) sa realizuje v termínoch určených harmonogramom
akademického roka PdF UK a predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov
s metodikom praxe.
|
|
Blok - VYT-1516 - platnosť od AR 22/23 |
min. 43 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KVV/B-VU-de001/22 |
Dejiny výtvarného umenia 1 - X. Bergerová |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KVV/B-VU-de002/22 |
Dejiny výtvarného umenia 2 - X. Bergerová |
1/L |
3PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KVV/B-VU-de003/22 |
Základy kresby - N. Okolicsányiová |
1/Z |
3S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KVV/B-VU-de004/22 |
Modelovanie - M. Šuda, D. Valachová |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KVV/B-VU-de005/22 |
Základy grafiky - M. Ševčovič |
1/L |
3PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KVV/B-VU-de006/22 |
Základy maľby - X. Bergerová, N. Okolicsányiová |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KVV/B-VU-de007/22 |
Fotografické techniky - M. Petráňová |
2/Z |
3S
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KVV/B-VU-de008/22 |
Základy vizuálnej komunikácie - A. Sládek |
2/L |
3PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KVV/B-VU-de009/22 |
Didaktika výtvarnej výchovy 1 - D. Valachová |
2/Z |
1X + 2PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KVV/B-VU-de010/22 |
Didaktika výtvarnej výchovy 2 - D. Weissová |
2/L |
1X + 2PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KUK_VV/B-VU-de011/22 |
Metodika písania odborného textu vo výtvarnej edukácii - D. Valachová, B. Katreníková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KVV/B-VU-de012/22 |
Kurz kresby a priestorovej tvorby v krajine - M. Ševčovič, M. Šuda |
1, 2/L |
39sSu
|
H
|
3 |
P
|
|
Blok - HIS-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 40 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KH/B-HISde001/22 |
Dejiny Slovenska I. - J. Nemeš |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KH/B-HISde002/22 |
Všeobecné dejiny II. - M. Kamenický |
1/L |
2P
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KH/B-HISde003/22 |
Dejiny Slovenska II. - M. Viršinská |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KH/B-HISde004/22 |
Všeobecné dejiny III. - M. Kamenický, J. Nemeš |
2/Z |
2P
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KH/B-HISde005/22 |
Dejiny Slovenska III. - P. Matula |
2/L |
3P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KH/B-HISde006/22 |
Všeobecné dejiny IV. - M. Viršinská |
2/L |
2P
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KH/B-HISde007/22 |
Základy modernej didaktiky dejepisu - M. Viršinská, I. Dendys |
2/L |
2PS
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KH/B-HISde008/22 |
Dejiny Slovenska IV. - R. Letz |
3/Z |
4P
|
S
|
6 |
P
|
|
PdF.KH/B-HISde009/22 |
Všeobecné dejiny V. - R. Letz |
3/Z |
4P
|
S
|
6 |
P
|
|
PdF.KH/B-HISde024/22 |
Seminár k základom modernej didaktiky dejepisu - I. Dendys |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KH/B-HISde011/22 |
Úvod do štúdia dejepisu - M. Viršinská |
1/Z |
2P
|
S
|
2 |
|
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok - VUZ-1516 - programy bez PS a PG |
min. 17 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň, S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň, S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/22 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde016/22 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde019/22 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - M. Lemešová |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde019/22 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - M. Lemešová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/22 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov - M. Lemešová |
2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/22 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov - M. Lemešová |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš, M. Kamenický |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš, M. Kamenický |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde024/22 |
Rodinná výchova - M. Potočárová, V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde024/22 |
Rodinná výchova - M. Potočárová, V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde030/22 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde030/22 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde033/22 |
Multikultúrna výchova - L. Hlavatá |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde033/22 |
Multikultúrna výchova - L. Hlavatá |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská, E. Labudová |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská, E. Labudová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, O. Hronec |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, O. Hronec |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde036/22 |
Školský manažment - A. Poliaková |
2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde036/22 |
Školský manažment - A. Poliaková |
2, 3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde037/22 |
Výchovné poradenstvo - V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde037/22 |
Výchovné poradenstvo - V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
Blok - VYT-1516a - Skupina A |
min. 8 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KVV/B-VU-de013/22 |
Kontexty vizuálneho umenia - M. Repiská |
1, 2/L |
3S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KVV/B-VU-de014/22 |
Pedagogika výtvarného umenia - M. Repiská |
2/L |
3S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KVV/B-VU-de015/22 |
Reflexívny didaktický seminár - D. Valachová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KVV/B-VU-de015/22 |
Reflexívny didaktický seminár - D. Valachová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KVV/B-VU-de016/22 |
Základy arteterapie - Z. Ťulák Krčmáriková |
2, 3/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
|
Blok - VYT-1516b - Skupina B |
min. 9 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KVV/B-VU-de017/22 |
Kresba - N. Okolicsányiová, X. Bergerová |
1, 2/L |
3PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KVV/B-VU-de018/22 |
Základy keramiky - M. Šuda, D. Valachová |
1, 2, 3/L |
3S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KVV/B-VU-de019/22 |
Grafika - M. Ševčovič |
2, 3/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KVV/B-VU-de020/22 |
Maľba - N. Okolicsányiová |
2, 3/L |
3PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KVV/B-VU-de021/22 |
Fotografia - M. Petráňová |
2/L |
3S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KVV/B-VU-de022/22 |
Grafický dizajn - A. Sládek |
3/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KVV/B-VU-de022/22 |
Grafický dizajn - A. Sládek |
3/L |
3S
|
H
|
3 |
|
!
|
Blok - HIS-1617a - skupina A |
min. 8 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KH/B-HISde010/22 |
Všeobecné dejiny I. - P. Makyna |
1/Z |
3PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KH/B-HISde012/22 |
Regionálne dejiny Slovenska - I. Dendys |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KH/B-HISde013/22 |
Metodika písania odborného textu v histórii - J. Nemeš |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KH/B-HISde034/22 |
Historický proseminár - P. Matula, J. Jasič |
1/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
|
Blok - HIS-1617b - skupina B |
min. 12 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KH/B-HISde014/22 |
Seminár k všeobecným dejinám I. - P. Makyna |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KH/B-HISde015/22 |
Latinčina pre učiteľov dejepisu - M. Kamenický |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KH/B-HISde015/22 |
Latinčina pre učiteľov dejepisu - M. Kamenický |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KH/B-HISde016/22 |
Seminár k dejinám Slovenska I. - J. Nemeš |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KH/B-HISde017/22 |
Seminár k všeobecným dejinám II. - M. Kamenický, L. Nagy Izsóf |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KH/B-HISde019/22 |
Historická geografia - P. Makyna |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KH/B-HISde020/22 |
Seminár k dejinám Slovenska II. - J. Nemeš |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KH/B-HISde021/22 |
Seminár k všeobecným dejinám III. - J. Nemeš |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KH/B-HISde022/22 |
Seminár k dejinám Slovenska III. - P. Matula, J. Jasič |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KH/B-HISde023/22 |
Seminár k všeobecným dejinám IV. - M. Viršinská |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KH/B-HISde025/22 |
Seminár k dejinám Slovenska IV. - R. Letz |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KH/B-HISde026/22 |
Seminár k všeobecným dejinám V. - P. Makyna |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KH/B-HISde035/22 |
Didaktika neformálneho dejepisného vzdelávania - I. Dendys |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
|
|
|
Blok - VUZ-2223 - programy bez PS |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde013/22 |
Digitálne technológie 3 - J. Záhorec |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde013/22 |
Digitálne technológie 3 - J. Záhorec |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - V. Valkovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - V. Valkovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde020/22 |
Patopsychológia pre učiteľov - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde020/22 |
Patopsychológia pre učiteľov - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - D. Kostrub |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - D. Kostrub |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde038/22 |
Odborný cudzí jazyk - T. Palágyi, M. Medveczká, M. Malovecký, Z. Tóth |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde038/22 |
Odborný cudzí jazyk - T. Palágyi, M. Medveczká, M. Malovecký, Z. Tóth |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde039/23 |
Zvedavé učenie 1 - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, D. Brezány |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde040/23 |
Zvedavé učenie 2 - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, D. Brezány |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KP/B-VUZde041/24 |
Študentská vedecká, odborná a umelecká činnosť 1 - PdF.KP |
1, 2, 3/L |
|
BZ
|
2 |
|
|
PdF.KP/B-VUZde042/24 |
Študentská vedecká, odborná a umelecká činnosť 2 - PdF.KP |
2, 3/L |
|
BZ
|
2 |
|
|
PdF.KP/B-VUZde043/24 |
COMENIUS – prax v speváckom zbore I. - M. Bažíková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/B-VUZde043/24 |
COMENIUS – prax v speváckom zbore I. - M. Bažíková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/B-VUZde044/24 |
COMENIUS – prax v speváckom zbore II. - M. Bažíková |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/B-VUZde044/24 |
COMENIUS – prax v speváckom zbore II. - M. Bažíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Poznámka k ŠVOUČ: študent si pri prvej účasti zapisuje predmet ŠVOUČ 1, predmet ŠVOUČ
2 si zapisuje len pri opakovanej účasti (keď už má ŠVOUČ1)
|
|
Blok - VYT-1516 - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KVV/B-VU-de023/15 |
Polohy kresby - M. Ševčovič |
2, 3/Z |
3CS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KVV/B-VU-de024/15 |
Priestorová tvorba - PdF.KVV |
1, 2/Z |
3S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KVV/B-VU-de024/15 |
Priestorová tvorba - PdF.KVV |
2/L |
3S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KVV/B-VU-de025/15 |
Podoby maľby - X. Bergerová, N. Okolicsányiová |
2, 3/Z |
3CS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KVV/B-VU-de025/15 |
Podoby maľby - X. Bergerová, N. Okolicsányiová |
2, 3/L |
3CS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KVV/B-VU-de026/15 |
Úžitková grafika - A. Sládek |
2/L |
3CS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KVV/B-VU-de026/15 |
Úžitková grafika - A. Sládek |
3/Z |
3CS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KVV/B-VU-de027/15 |
Počítačová grafika - A. Sládek |
2, 3/L |
3S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KVV/B-VU-de027/15 |
Počítačová grafika - A. Sládek |
3/Z |
3S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KVV/B-VU-de028/15 |
Fotografické koncepty - PdF.KVV |
2/L |
3S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KVV/B-VU-de028/15 |
Fotografické koncepty - PdF.KVV |
3/Z |
3S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KVV/B-VU-de029/20 |
Artefiletika - PdF.KVV |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KVV/B-VU-de030/15 |
Umenie a inštitúcie - D. Weissová |
1, 2/L |
26sE
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KVV/B-VU-de030/15 |
Umenie a inštitúcie - D. Weissová |
Z |
26sE
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KVV/B-VU-de031/15 |
Kurz maľby a fotografickej tvorby v krajine - N. Okolicsányiová, M. Lukić |
2/L |
39sSu
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - HIS-1617 - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KH/B-HISde027/16 |
Exkurzia I. - J. Nemeš, P. Makyna |
1/L |
1E
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KH/B-HISde028/16 |
Prax v kultúrnych inštitúciách - P. Makyna |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KH/B-HISde029/20 |
Dejepisná olympiáda - I. Dendys |
2/Z |
20sZ
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KH/B-HISde030/20 |
Projektová činnosť - I. Dendys |
2/L |
20sZ
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KH/B-HISde031/20 |
Exkurzia - I. Dendys |
2/L |
20sZ
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KH/B-HISde032/20 |
Empirický prieskum - I. Dendys |
2/L |
30sZ
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KH/B-HISde033/20 |
Krúžková činnosť - I. Dendys |
2/Z |
30sZ
|
H
|
2 |
|
!
|
|
|