Blok - VUZ-1516 - programy bez PS a PG |
min. 31 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde001/22 |
Teoretické základy výchovy - Š. Ferková, M. Potočárová |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde001/22 |
Teoretické základy výchovy - Š. Ferková, M. Potočárová |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde002/22 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde002/22 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde003/22 |
Psychológia pre učiteľov 1 - R. Schunová |
1, 2/Z |
2P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde003/22 |
Psychológia pre učiteľov 1 - R. Schunová |
1, 2/L |
2P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde004/22 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, D. Kostrub |
1, 2/Z |
1P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde004/22 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, D. Kostrub |
1, 2/L |
1P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde005/22 |
Pedagogická komunikácia - J. Danek |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde005/22 |
Pedagogická komunikácia - J. Danek |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde007/22 |
Psychológia pre učiteľov 2 - R. Schunová |
1, 2, 3/L |
2P + 2S
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde007/22 |
Psychológia pre učiteľov 2 - R. Schunová |
2, 3/Z |
2P + 2S
|
H
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KP/B-VUZde008/22 |
Seminár k bakalárskej práci - M. Viršinská, V. Valkovičová, M. Repiská, M. Malovecký, D. Kostrub, M. Šipošová, P. Gergel, M. Groma, M. Halašková, L. Hradská |
3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/B-VUZde008/22 |
Seminár k bakalárskej práci - M. Viršinská, V. Valkovičová, M. Repiská, M. Malovecký, D. Kostrub, M. Šipošová, P. Gergel, M. Groma, M. Halašková, L. Hradská |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde009/22 |
Pedagogická prax (A) - M. Potočárová, V. Zemančíková, E. Labudová, J. Danek |
1, 2/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde009/22 |
Pedagogická prax (A) - M. Potočárová, V. Zemančíková, E. Labudová, J. Danek |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde010/22 |
Pedagogická prax (B) - D. Kostrub, E. Tóblová, D. Brezány, P. Ostradický |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde010/22 |
Pedagogická prax (B) - D. Kostrub, E. Tóblová, D. Brezány, P. Ostradický |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde023/22 |
Pedagogika voľného času - E. Labudová, J. Danek |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde023/22 |
Pedagogika voľného času - E. Labudová, J. Danek |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
Pedagogické praxe: študent si zapisuje Pedagogickú prax (A) súbežne s predmetom alebo
až po absolvovaní predmetu Teoretické základy výchovy. Študent si zapisuje Pedagogickú prax (B) súbežne s predmetom alebo až po absolvovaní
predmetu Všeobecná didaktika. Pedagogická prax (A), Pedagogická prax (B) sa realizuje v termínoch určených harmonogramom
akademického roka PdF UK a predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov
s metodikom praxe.
|
|
Blok - ESP-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 46 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/B-ESPde003/22 |
Úvod do dejín a kultúry krajín španielskeho jazyka - M. Medveczká, R. Bojničanová |
1/L |
4PS
|
S
|
4 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde005/22 |
Jazykový systém španielskeho jazyka 1. - M. Medveczká, B. Gómez-Pablos Calvo |
2, 3/Z |
4S
|
S
|
6 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde006/22 |
Prehľad dejín literatúry španielskeho jazyka 1. - R. Bojničanová, M. Medveczká, R. Štrbáková |
2, 3/Z |
4S
|
S
|
6 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde007/22 |
Jazyková činnosť v interakcii – ústny prejav v španielskom jazyku - B. Gómez-Pablos Calvo |
2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde008/22 |
Jazykový systém španielskeho jazyka 2. - M. Medveczká, B. Gómez-Pablos Calvo |
2, 3/L |
4S
|
S
|
6 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde009/22 |
Prehľad dejín literatúry španielskeho jazyka 2. - R. Bojničanová, M. Medveczká, R. Štrbáková |
2, 3/L |
4S
|
S
|
6 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde010/22 |
Jazyková činnosť v interakcii – písomný prejav v španielskom jazyku - B. Gómez-Pablos Calvo |
2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde011/22 |
Základy didaktiky cudzích jazykov - B. Gómez-Pablos Calvo |
2, 3/L |
2P + 2S
|
S
|
6 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ROMde001/22 |
Úvod do jazykovedy pre romanistov - G. Domokos, M. Malovecký |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ROMde002/22 |
Úvod do štúdia literatúry pre romanistov - Z. Malinovská, M. Malovecký |
1/L |
2P
|
S
|
3 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ROMde012/22 |
Metodika písania odborného textu - R. Štrbáková, R. Bojničanová, M. Malovecký |
3/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
|
Blok - NEM-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 40 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMde002/22 |
Metodika písania odborného textu v nemeckom jazyku - F. Schörkhuber |
3/Z |
2S
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KNJL/B-NEMde004/22 |
Nemecká lexikológia - M. Vajičková |
3/Z |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KNJL/B-NEMde005/22 |
Nemecká literatúra 18. storočia - R. Mikuláš |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KNJL/B-NEMde006/22 |
Nemecká literatúra 19. storočia - A. Mikulášová |
2/L |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KNJL/B-NEMde007/22 |
Nemecká literatúra pre deti a mládež - A. Mikulášová |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KNJL/B-NEMde008/22 |
Nemecká morfológia - M. Vajičková |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KNJL/B-NEMde009/22 |
Nemecká syntax - M. Vajičková |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KNJL/B-NEMde016/22 |
Úvod do didaktiky nemeckého jazyka - I. Kolečáni Lenčová |
2/L |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KNJL/B-NEMde017/22 |
Úvod do literárnej vedy - R. Mikuláš |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KNJL/B-NEMde018/22 |
Úvod do štúdia nemeckého jazyka - P. Gergel |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
|
Blok - VUZ-1516 - programy bez PS a PG |
min. 17 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň, S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň, S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/22 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde016/22 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde019/22 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - M. Lemešová |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde019/22 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - M. Lemešová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/22 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov - M. Lemešová |
2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/22 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov - M. Lemešová |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš, M. Kamenický |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš, M. Kamenický |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde024/22 |
Rodinná výchova - M. Potočárová, V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde024/22 |
Rodinná výchova - M. Potočárová, V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde030/22 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde030/22 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde033/22 |
Multikultúrna výchova - L. Hlavatá |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde033/22 |
Multikultúrna výchova - L. Hlavatá |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská, E. Labudová |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská, E. Labudová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, O. Hronec |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, O. Hronec |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde036/22 |
Školský manažment - A. Poliaková |
2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde036/22 |
Školský manažment - A. Poliaková |
2, 3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde037/22 |
Výchovné poradenstvo - V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde037/22 |
Výchovné poradenstvo - V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
Blok - ESP-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 12 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/B-ESPde002/22 |
Jazyková činnosť v interakcii – počúvanie s porozumením v španielskom jazyku - M. Medveczká |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde004/22 |
Jazyková činnosť v interakcii – čítanie s porozumením v španielskom jazyku - B. Gómez-Pablos Calvo, R. Štrbáková |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde015/22 |
Mediačné činnosti v španielskom jazyku 1. - R. Bojničanová, M. Medveczká |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde015/22 |
Mediačné činnosti v španielskom jazyku 1. - R. Bojničanová, M. Medveczká |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde017/22 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 1. - R. Štrbáková, M. Medveczká |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde020/22 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 2. - R. Štrbáková, M. Medveczká |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde021/22 |
Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 1. - R. Štrbáková, R. Bojničanová |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde021/22 |
Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 1. - R. Štrbáková, R. Bojničanová |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde022/22 |
Kultúra a civilizácia krajín španielskeho jazyka 1. - M. Medveczká |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde022/22 |
Kultúra a civilizácia krajín španielskeho jazyka 1. - M. Medveczká |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde023/22 |
Cvičenia z fonetiky, fonológie a pravopisu - R. Štrbáková |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde023/22 |
Cvičenia z fonetiky, fonológie a pravopisu - R. Štrbáková |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde024/22 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 3 - M. Medveczká, R. Štrbáková |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde025/22 |
Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 2. - R. Štrbáková, R. Bojničanová |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde025/22 |
Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 2. - R. Štrbáková, R. Bojničanová |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde026/22 |
Kultúra a civilizácia krajín španielskeho jazyka 2. - M. Medveczká |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde026/22 |
Kultúra a civilizácia krajín španielskeho jazyka 2. - M. Medveczká |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde027/22 |
Cvičenia z morfológie a syntaxe 1. - M. Medveczká, R. Štrbáková |
2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde028/22 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 4. - M. Medveczká, R. Štrbáková |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde029/22 |
Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 3. - R. Bojničanová, R. Štrbáková |
2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde029/22 |
Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 3. - R. Bojničanová, R. Štrbáková |
2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde031/22 |
Literatúra pre deti a mládež - R. Bojničanová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde031/22 |
Literatúra pre deti a mládež - R. Bojničanová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde032/22 |
Praktické cvičenia z didaktiky cudzích jazykov - Z. Tóth, B. Gómez-Pablos Calvo |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde032/22 |
Praktické cvičenia z didaktiky cudzích jazykov - Z. Tóth, B. Gómez-Pablos Calvo |
3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde033/22 |
Cvičenia z morfológie a syntaxe 2. - M. Medveczká, R. Štrbáková |
2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde034/22 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 5. - M. Medveczká, R. Štrbáková |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde036/22 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 6. - M. Medveczká, R. Štrbáková |
3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde037/22 |
Cvičenia z lexikológie a sémantiky - B. Gómez-Pablos Calvo, R. Štrbáková |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde037/22 |
Cvičenia z lexikológie a sémantiky - B. Gómez-Pablos Calvo, R. Štrbáková |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde013/22 |
Úvod do teórie prekladu a tlmočenia - M. Malovecký, R. Bojničanová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde013/22 |
Úvod do teórie prekladu a tlmočenia - M. Malovecký, R. Bojničanová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde014/22 |
Dejiny jazykovedných teórií - M. Malovecký |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde014/22 |
Dejiny jazykovedných teórií - M. Malovecký |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde016/22 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 1. - M. Malovecký, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde016/22 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 1. - M. Malovecký, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde019/22 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 2. - M. Malovecký, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde019/22 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 2. - M. Malovecký, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde031/22 |
Metodika vyučovania plurilingvizmu v krajinách EÚ - Z. Tóth |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde031/22 |
Metodika vyučovania plurilingvizmu v krajinách EÚ - Z. Tóth |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde032/22 |
Inkluzívne vzdelávanie a pluralistické prístupy k jazykom - Z. Tóth |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde032/22 |
Inkluzívne vzdelávanie a pluralistické prístupy k jazykom - Z. Tóth |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde035/22 |
Interkultúrna komunikácia - M. Medveczká, Z. Tóth |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde035/22 |
Interkultúrna komunikácia - M. Medveczká, Z. Tóth |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
Blok - NEM-1617a1 - SKUPINA A1 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMde003/22 |
Nemecká fonetika a fonológia - PdF.KNJL |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMde015/22 |
Seminár z nemeckej morfológie - P. Gergel |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - NEM-1617a2 - SKUPINA A2 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMde010/22 |
Prehľad dejín, literatúry a kultúry nemecky hovoriacich krajín - PdF.KNJL |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMde014/22 |
Seminár z nemeckej literatúry 19. storočia - A. Mikulášová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/B-NEMde039/22 |
Predprimárna pedagogika - PdF.KNJL |
2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMde039/22 |
Predprimárna pedagogika - PdF.KNJL |
2/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEM-1617a3 - SKUPINA A3 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMde001/22 |
Jazykový seminár (pravopis) - F. Schörkhuber |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/B-NEMde013/22 |
Seminár z nemeckej lexikológie - P. Gergel |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/B-NEMde036/22 |
Didaktika nemeckého jazyka pre predprimárny stupeň - PdF.KNJL |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEM-1617a4 - SKUPINA A4 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMde011/22 |
Reálie Nemecka - F. Schörkhuber |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/B-NEMde012/22 |
Reálie Rakúska, Švajčiarska a Lichtenštajnska - PdF.KNJL |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEM-1617b1 - SKUPINA B1 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMde019/22 |
Analýza literárnych textov - F. Schörkhuber |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/B-NEMde030/22 |
Seminár z úvodu do literárnej vedy - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMde035/22 |
Celostná pedagogika vo vyučovaní nemeckého jazyka - PdF.KNJL |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEM-1617b2 - SKUPINA B2 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMde020/22 |
Jazykový seminár I - F. Schörkhuber |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/B-NEMde024/22 |
Praktické cvičenia z nemeckej gramatiky I - PdF.KNJL |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMde031/22 |
Seminár z úvodu do štúdia nemeckého jazyka - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEM-1617b3 - SKUPINA B3 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMde021/22 |
Jazykový seminár II (receptívne kompetencie v nemeckom jazyku) - F. Schörkhuber |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/B-NEMde025/22 |
Praktické cvičenia z nemeckej gramatiky II - PdF.KNJL |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMde026/22 |
Praktické cvičenia z nemeckej ortoepie - PdF.KNJL |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEM-1617b4 - SKUPINA B4 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMde022/22 |
Jazykový seminár III (produktívne kompetencie v nemeckom jazyku) - F. Schörkhuber |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMde029/22 |
Seminár z nemeckej syntaxe - P. Gergel |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/B-NEMde034/22 |
Základy lexikografie - PdF.KNJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMde022/22 |
Jazykový seminár III (produktívne kompetencie v nemeckom jazyku) - F. Schörkhuber |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - NEM-1617b5 - SKUPINA B5 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMde028/22 |
Seminár z nemeckej literatúry pre deti a mládež - A. Mikulášová, P. Kupka |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/B-NEMde032/22 |
Úvod do didaktiky literatúry - PdF.KNJL |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEM-1617b6 - SKUPINA B6 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMde023/22 |
Odborná komunikácia v nemeckom jazyku - P. Gergel |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/B-NEMde027/22 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku - PdF.KNJL |
3/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMde033/22 |
Základy jazykovej kultúry - PdF.KNJL |
3/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
|
Blok - VUZ-2223 - programy bez PS |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde013/22 |
Digitálne technológie 3 - J. Záhorec |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde013/22 |
Digitálne technológie 3 - J. Záhorec |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - V. Valkovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - V. Valkovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde020/22 |
Patopsychológia pre učiteľov - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde020/22 |
Patopsychológia pre učiteľov - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - D. Kostrub |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - D. Kostrub |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde038/22 |
Odborný cudzí jazyk - T. Palágyi, M. Medveczká, M. Malovecký, Z. Tóth |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde038/22 |
Odborný cudzí jazyk - T. Palágyi, M. Medveczká, M. Malovecký, Z. Tóth |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde039/23 |
Zvedavé učenie 1 - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, D. Brezány |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde040/23 |
Zvedavé učenie 2 - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, D. Brezány |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KP/B-VUZde041/24 |
Študentská vedecká, odborná a umelecká činnosť 1 - PdF.KP |
1, 2, 3/L |
|
BZ
|
2 |
|
|
PdF.KP/B-VUZde042/24 |
Študentská vedecká, odborná a umelecká činnosť 2 - PdF.KP |
2, 3/L |
|
BZ
|
2 |
|
|
PdF.KP/B-VUZde043/24 |
COMENIUS – prax v speváckom zbore I. - M. Bažíková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/B-VUZde043/24 |
COMENIUS – prax v speváckom zbore I. - M. Bažíková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/B-VUZde044/24 |
COMENIUS – prax v speváckom zbore II. - M. Bažíková |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/B-VUZde044/24 |
COMENIUS – prax v speváckom zbore II. - M. Bažíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Poznámka k ŠVOUČ: študent si pri prvej účasti zapisuje predmet ŠVOUČ 1, predmet ŠVOUČ
2 si zapisuje len pri opakovanej účasti (keď už má ŠVOUČ1)
|
|
Blok - ESP-1617 - platnosť od AR 22/23 |
Študent musí získať min. 2 kredity za výberové predmety, pričom sa za výberové predmety
počítajú predmety zo skupiny výberových predmetov vlastného študijného programu, predmety
zo skupiny povinne voliteľných predmetov nad rámec splnenia podmienky zisku min. 12
kreditov z danej skupiny, ako aj všetky predmety PdF UK resp. UK.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/B-ESPde038/16 |
Praktický španielsky jazyk 1. - M. Medveczká, R. Štrbáková, B. Gómez-Pablos Calvo |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde039/16 |
Praktický španielsky jazyk 2. - M. Medveczká, R. Štrbáková |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde040/16 |
Praktický španielsky jazyk 3. - M. Medveczká, R. Štrbáková, B. Gómez-Pablos Calvo |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde042/16 |
Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 4. - R. Bojničanová |
2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde042/22 |
Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 4. - R. Bojničanová |
2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde043/22 |
Tvorivá dramatická dielňa v španielskom jazyku - M. Medveczká |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde043/22 |
Tvorivá dramatická dielňa v španielskom jazyku - M. Medveczká |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde044/22 |
Podpora literárneho čítania - R. Bojničanová, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde044/22 |
Podpora literárneho čítania - R. Bojničanová, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde045/22 |
Mediačné činnosti v španielskom jazyku 2. - R. Bojničanová, M. Medveczká |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde045/22 |
Mediačné činnosti v španielskom jazyku 2. - R. Bojničanová, M. Medveczká |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEM-2223 - SKUPINA C |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/B-NEMde037/22 |
Gramatika a konverzácia B1 - PdF.KNJL |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/B-NEMde038/22 |
Gramatika a konverzácia B2 - PdF.KNJL |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
|