Blok - VUZ-1516 - programy bez PS a PG |
min. 31 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde001/22 |
Teoretické základy výchovy - Š. Ferková, M. Potočárová |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde001/22 |
Teoretické základy výchovy - Š. Ferková, M. Potočárová |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde002/22 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde002/22 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde003/22 |
Psychológia pre učiteľov 1 - R. Schunová |
1, 2/Z |
2P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde003/22 |
Psychológia pre učiteľov 1 - R. Schunová |
1, 2/L |
2P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde004/22 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, D. Kostrub |
1, 2/Z |
1P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde004/22 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, D. Kostrub |
1, 2/L |
1P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde005/22 |
Pedagogická komunikácia - J. Danek |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde005/22 |
Pedagogická komunikácia - J. Danek |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde007/22 |
Psychológia pre učiteľov 2 - R. Schunová |
1, 2, 3/L |
2P + 2S
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde007/22 |
Psychológia pre učiteľov 2 - R. Schunová |
2, 3/Z |
2P + 2S
|
H
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KP/B-VUZde008/22 |
Seminár k bakalárskej práci - M. Viršinská, V. Valkovičová, M. Repiská, M. Malovecký, D. Kostrub, M. Šipošová, P. Gergel, M. Groma, M. Halašková, L. Hradská |
3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/B-VUZde008/22 |
Seminár k bakalárskej práci - M. Viršinská, V. Valkovičová, M. Repiská, M. Malovecký, D. Kostrub, M. Šipošová, P. Gergel, M. Groma, M. Halašková, L. Hradská |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde009/22 |
Pedagogická prax (A) - M. Potočárová, V. Zemančíková, E. Labudová, J. Danek |
1, 2/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde009/22 |
Pedagogická prax (A) - M. Potočárová, V. Zemančíková, E. Labudová, J. Danek |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde010/22 |
Pedagogická prax (B) - D. Kostrub, E. Tóblová, D. Brezány, P. Ostradický |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde010/22 |
Pedagogická prax (B) - D. Kostrub, E. Tóblová, D. Brezány, P. Ostradický |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde023/22 |
Pedagogika voľného času - E. Labudová, J. Danek |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde023/22 |
Pedagogika voľného času - E. Labudová, J. Danek |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
Pedagogické praxe: študent si zapisuje Pedagogickú prax (A) súbežne s predmetom alebo
až po absolvovaní predmetu Teoretické základy výchovy. Študent si zapisuje Pedagogickú prax (B) súbežne s predmetom alebo až po absolvovaní
predmetu Všeobecná didaktika. Pedagogická prax (A), Pedagogická prax (B) sa realizuje v termínoch určených harmonogramom
akademického roka PdF UK a predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov
s metodikom praxe.
|
|
Blok - RJL - kombinácia dvoch rom. jazykov |
min. 46 kreditov |
Študenti kombinácie Učiteľstvo španielskeho jazyka a literatúry a Učiteľstvo talianskeho
jazyka a literatúry, absolvujú predmety s kódom "B-ROMde" v rámci všetkých blokov
povinných predmetov len 1x, t. j. musia za bloky povinných predmetov aprobácií získať
spolu 84 kreditov.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/B-ESPde003/22 |
Úvod do dejín a kultúry krajín španielskeho jazyka - M. Medveczká, R. Bojničanová |
1/L |
4PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde005/22 |
Jazykový systém španielskeho jazyka 1. - M. Medveczká, B. Gómez-Pablos Calvo |
2, 3/Z |
4S
|
S
|
6 |
P
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde006/22 |
Prehľad dejín literatúry španielskeho jazyka 1. - R. Bojničanová, M. Medveczká, R. Štrbáková |
2, 3/Z |
4S
|
S
|
6 |
P
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde007/22 |
Jazyková činnosť v interakcii – ústny prejav v španielskom jazyku - B. Gómez-Pablos Calvo |
2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde008/22 |
Jazykový systém španielskeho jazyka 2. - M. Medveczká, B. Gómez-Pablos Calvo |
2, 3/L |
4S
|
S
|
6 |
P
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde009/22 |
Prehľad dejín literatúry španielskeho jazyka 2. - R. Bojničanová, M. Medveczká, R. Štrbáková |
2, 3/L |
4S
|
S
|
6 |
P
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde010/22 |
Jazyková činnosť v interakcii – písomný prejav v španielskom jazyku - B. Gómez-Pablos Calvo |
2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde011/22 |
Základy didaktiky cudzích jazykov - B. Gómez-Pablos Calvo |
2, 3/L |
2P + 2S
|
S
|
6 |
P
|
|
PdF.KRoJL/B-ROMde001/22 |
Úvod do jazykovedy pre romanistov - G. Domokos, M. Malovecký |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KRoJL/B-ROMde002/22 |
Úvod do štúdia literatúry pre romanistov - Z. Malinovská, M. Malovecký |
1/L |
2P
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KRoJL/B-ROMde012/22 |
Metodika písania odborného textu - R. Štrbáková, R. Bojničanová, M. Malovecký |
3/Z |
2PS
|
H
|
2 |
P
|
|
Blok - RJL2 - kombinácia dvoch rom. jazykov |
min. 38 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/B-ITAde003/22 |
Úvod do dejín a kultúry Talianska - G. Domokos |
1/L |
4PS
|
S
|
4 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde005/22 |
Jazykový systém talianskeho jazyka 1. - K. Klimová |
2, 3/Z |
4S
|
S
|
6 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde006/22 |
Prehľad dejín talianskej literatúry 1. - G. Domokos, T. Palágyi |
2, 3/Z |
4S
|
S
|
6 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde007/22 |
Jazyková činnosť v interakcii – ústny prejav v talianskom jazyku - Z. Tóth, G. Domokos, T. Palágyi |
2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde008/22 |
Jazykový systém talianskeho jazyka 2. - K. Klimová |
2, 3/L |
4S
|
S
|
6 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde009/22 |
Prehľad dejín talianskej literatúry 2. - G. Domokos, T. Palágyi |
2, 3/L |
4S
|
S
|
6 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde010/22 |
Jazyková činnosť v interakcii – písomný prejav v talianskom jazyku - Z. Tóth, K. Klimová, G. Domokos |
2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde011/22 |
Základy didaktiky cudzích jazykov - G. Domokos, Z. Tóth |
2, 3/L |
2P + 2S
|
S
|
6 |
|
|
|
Blok - VUZ-1516 - programy bez PS a PG |
min. 17 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň, S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň, S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/22 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde016/22 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde019/22 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - M. Lemešová |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde019/22 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - M. Lemešová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/22 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov - M. Lemešová |
2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/22 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov - M. Lemešová |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš, M. Kamenický |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš, M. Kamenický |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde024/22 |
Rodinná výchova - M. Potočárová, V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde024/22 |
Rodinná výchova - M. Potočárová, V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde030/22 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde030/22 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde033/22 |
Multikultúrna výchova - L. Hlavatá |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde033/22 |
Multikultúrna výchova - L. Hlavatá |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská, E. Labudová |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská, E. Labudová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, O. Hronec |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, O. Hronec |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde036/22 |
Školský manažment - A. Poliaková |
2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde036/22 |
Školský manažment - A. Poliaková |
2, 3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde037/22 |
Výchovné poradenstvo - V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde037/22 |
Výchovné poradenstvo - V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
Blok - RJL - kombinácia dvoch rom. jazykov |
min. 32 kreditov |
Študenti kombinácie Učiteľstvo španielskeho jazyka a literatúry a Učiteľstvo talianskeho
jazyka a literatúry absolvujú predmety s kódom "B-ROMde" v rámci všetkých blokov povinne
voliteľných predmetov len 1x, pričom musia za bloky povinne voliteľných predmetov
aprobácií získať spolu minimálne 32 kreditov.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/B-ESPde002/22 |
Jazyková činnosť v interakcii – počúvanie s porozumením v španielskom jazyku - M. Medveczká |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde004/22 |
Jazyková činnosť v interakcii – čítanie s porozumením v španielskom jazyku - B. Gómez-Pablos Calvo, R. Štrbáková |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde015/22 |
Mediačné činnosti v španielskom jazyku 1. - R. Bojničanová, M. Medveczká |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde015/22 |
Mediačné činnosti v španielskom jazyku 1. - R. Bojničanová, M. Medveczká |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde017/22 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 1. - R. Štrbáková, M. Medveczká |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde020/22 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 2. - R. Štrbáková, M. Medveczká |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde021/22 |
Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 1. - R. Štrbáková, R. Bojničanová |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde021/22 |
Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 1. - R. Štrbáková, R. Bojničanová |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde022/22 |
Kultúra a civilizácia krajín španielskeho jazyka 1. - M. Medveczká |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde022/22 |
Kultúra a civilizácia krajín španielskeho jazyka 1. - M. Medveczká |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde023/22 |
Cvičenia z fonetiky, fonológie a pravopisu - R. Štrbáková |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde023/22 |
Cvičenia z fonetiky, fonológie a pravopisu - R. Štrbáková |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde024/22 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 3 - M. Medveczká, R. Štrbáková |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde025/22 |
Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 2. - R. Štrbáková, R. Bojničanová |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde025/22 |
Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 2. - R. Štrbáková, R. Bojničanová |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde026/22 |
Kultúra a civilizácia krajín španielskeho jazyka 2. - M. Medveczká |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde026/22 |
Kultúra a civilizácia krajín španielskeho jazyka 2. - M. Medveczká |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde027/22 |
Cvičenia z morfológie a syntaxe 1. - M. Medveczká, R. Štrbáková |
2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde028/22 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 4. - M. Medveczká, R. Štrbáková |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde029/22 |
Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 3. - R. Bojničanová, R. Štrbáková |
2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde029/22 |
Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 3. - R. Bojničanová, R. Štrbáková |
2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde031/22 |
Literatúra pre deti a mládež - R. Bojničanová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde031/22 |
Literatúra pre deti a mládež - R. Bojničanová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde032/22 |
Praktické cvičenia z didaktiky cudzích jazykov - Z. Tóth, B. Gómez-Pablos Calvo |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde032/22 |
Praktické cvičenia z didaktiky cudzích jazykov - Z. Tóth, B. Gómez-Pablos Calvo |
3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde033/22 |
Cvičenia z morfológie a syntaxe 2. - M. Medveczká, R. Štrbáková |
2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde034/22 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 5. - M. Medveczká, R. Štrbáková |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde036/22 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 6. - M. Medveczká, R. Štrbáková |
3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde037/22 |
Cvičenia z lexikológie a sémantiky - B. Gómez-Pablos Calvo, R. Štrbáková |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde037/22 |
Cvičenia z lexikológie a sémantiky - B. Gómez-Pablos Calvo, R. Štrbáková |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde013/22 |
Úvod do teórie prekladu a tlmočenia - M. Malovecký, R. Bojničanová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde013/22 |
Úvod do teórie prekladu a tlmočenia - M. Malovecký, R. Bojničanová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde014/22 |
Dejiny jazykovedných teórií - M. Malovecký |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde014/22 |
Dejiny jazykovedných teórií - M. Malovecký |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde016/22 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 1. - M. Malovecký, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde016/22 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 1. - M. Malovecký, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde019/22 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 2. - M. Malovecký, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde019/22 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 2. - M. Malovecký, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde031/22 |
Metodika vyučovania plurilingvizmu v krajinách EÚ - Z. Tóth |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde031/22 |
Metodika vyučovania plurilingvizmu v krajinách EÚ - Z. Tóth |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde032/22 |
Inkluzívne vzdelávanie a pluralistické prístupy k jazykom - Z. Tóth |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde032/22 |
Inkluzívne vzdelávanie a pluralistické prístupy k jazykom - Z. Tóth |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde035/22 |
Interkultúrna komunikácia - M. Medveczká, Z. Tóth |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde035/22 |
Interkultúrna komunikácia - M. Medveczká, Z. Tóth |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde002/22 |
Jazyková činnosť v interakcii – počúvanie s porozumením v talianskom jazyku - G. Domokos, Z. Tóth, T. Palágyi |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde004/22 |
Jazyková činnosť v interakcii – čítanie s porozumením v talianskom jazyku - T. Palágyi |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde015/22 |
Mediačné činnosti v talianskom jazyku 1. - K. Klimová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde015/22 |
Mediačné činnosti v talianskom jazyku 1. - K. Klimová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde017/22 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 1. - Z. Tóth, K. Klimová |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde020/22 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 2. - K. Klimová |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde021/22 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 1. - T. Palágyi, K. Klimová |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde021/22 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 1. - T. Palágyi, K. Klimová |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde022/22 |
Kultúra a civilizácia Talianska 1. - G. Domokos |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde022/22 |
Kultúra a civilizácia Talianska 1. - G. Domokos |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde023/22 |
Cvičenia z fonetiky, fonológie a pravopisu - Z. Tóth, K. Klimová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde023/22 |
Cvičenia z fonetiky, fonológie a pravopisu - Z. Tóth, K. Klimová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde024/22 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 3. - K. Klimová |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde025/22 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 2. - T. Palágyi, K. Klimová |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde025/22 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 2. - T. Palágyi, K. Klimová |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde026/22 |
Kultúra a civilizácia Talianska 2. - G. Domokos |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde026/22 |
Kultúra a civilizácia Talianska 2. - G. Domokos |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde027/22 |
Cvičenia z morfológie a syntaxe 1. - Z. Tóth, K. Klimová |
2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde028/22 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 4. - K. Klimová, Z. Tóth, T. Palágyi |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde029/22 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 3. - T. Palágyi, K. Klimová |
2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde029/22 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 3. - T. Palágyi, K. Klimová |
2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde031/22 |
Literatúra pre deti a mládež - T. Palágyi |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde031/22 |
Literatúra pre deti a mládež - T. Palágyi |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde032/22 |
Praktické cvičenia z didaktiky cudzích jazykov - Z. Tóth, T. Palágyi, G. Domokos |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde032/22 |
Praktické cvičenia z didaktiky cudzích jazykov - Z. Tóth, T. Palágyi, G. Domokos |
3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde033/22 |
Cvičenia z morfológie a syntaxe 2. - Z. Tóth, K. Klimová |
2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde034/22 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 5. - Z. Tóth, K. Klimová |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde036/22 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 6. - Z. Tóth, K. Klimová |
3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde037/22 |
Cvičenia z lexikológie a sémantiky - T. Palágyi, Z. Tóth |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde037/22 |
Cvičenia z lexikológie a sémantiky - T. Palágyi, Z. Tóth |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
|
Blok - VUZ-2223 - programy bez PS |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde013/22 |
Digitálne technológie 3 - J. Záhorec |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde013/22 |
Digitálne technológie 3 - J. Záhorec |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - V. Valkovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - V. Valkovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde020/22 |
Patopsychológia pre učiteľov - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde020/22 |
Patopsychológia pre učiteľov - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - D. Kostrub |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - D. Kostrub |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde038/22 |
Odborný cudzí jazyk - T. Palágyi, M. Medveczká, M. Malovecký, Z. Tóth |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde038/22 |
Odborný cudzí jazyk - T. Palágyi, M. Medveczká, M. Malovecký, Z. Tóth |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde039/23 |
Zvedavé učenie 1 - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, D. Brezány |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde040/23 |
Zvedavé učenie 2 - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, D. Brezány |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KP/B-VUZde041/24 |
Študentská vedecká, odborná a umelecká činnosť 1 - PdF.KP |
1, 2, 3/L |
|
BZ
|
2 |
|
|
PdF.KP/B-VUZde042/24 |
Študentská vedecká, odborná a umelecká činnosť 2 - PdF.KP |
2, 3/L |
|
BZ
|
2 |
|
|
PdF.KP/B-VUZde043/24 |
COMENIUS – prax v speváckom zbore I. - M. Bažíková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/B-VUZde043/24 |
COMENIUS – prax v speváckom zbore I. - M. Bažíková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/B-VUZde044/24 |
COMENIUS – prax v speváckom zbore II. - M. Bažíková |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/B-VUZde044/24 |
COMENIUS – prax v speváckom zbore II. - M. Bažíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Poznámka k ŠVOUČ: študent si pri prvej účasti zapisuje predmet ŠVOUČ 1, predmet ŠVOUČ
2 si zapisuje len pri opakovanej účasti (keď už má ŠVOUČ1)
|
|
Blok - RJL - kombinácia dvoch rom. jazykov |
Študent musí získať min. 4 kredity za výberové predmety, pričom sa za výberové predmety
počítajú predmety zo skupiny výberových predmetov vlastného študijného programu, predmety
zo skupiny povinne voliteľných predmetov nad rámec splnenia podmienky zisku min. 32
kreditov z danej skupiny, ako aj všetky predmety PdF UK resp. UK.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/B-ESPde038/16 |
Praktický španielsky jazyk 1. - M. Medveczká, R. Štrbáková, B. Gómez-Pablos Calvo |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde039/16 |
Praktický španielsky jazyk 2. - M. Medveczká, R. Štrbáková |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ESPde040/16 |
Praktický španielsky jazyk 3. - M. Medveczká, R. Štrbáková, B. Gómez-Pablos Calvo |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde042/16 |
Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 4. - R. Bojničanová |
2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde042/22 |
Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 4. - R. Bojničanová |
2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde043/22 |
Tvorivá dramatická dielňa v španielskom jazyku - M. Medveczká |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde043/22 |
Tvorivá dramatická dielňa v španielskom jazyku - M. Medveczká |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde044/22 |
Podpora literárneho čítania - R. Bojničanová, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde044/22 |
Podpora literárneho čítania - R. Bojničanová, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde045/22 |
Mediačné činnosti v španielskom jazyku 2. - R. Bojničanová, M. Medveczká |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde045/22 |
Mediačné činnosti v španielskom jazyku 2. - R. Bojničanová, M. Medveczká |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde038/17 |
Praktický taliansky jazyk 1. - Z. Tóth |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde039/17 |
Praktický taliansky jazyk 2. - Z. Tóth |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde040/17 |
Praktický taliansky jazyk 3. - Z. Tóth |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde042/22 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 4. - K. Klimová |
2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde042/22 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 4. - K. Klimová |
2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde043/22 |
Tvorivá dramatická dielňa v talianskom jazyku - G. Domokos, T. Palágyi |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde043/22 |
Tvorivá dramatická dielňa v talianskom jazyku - G. Domokos, T. Palágyi |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde044/22 |
Podpora literárneho čítania - G. Domokos |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde044/22 |
Podpora literárneho čítania - G. Domokos |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde045/22 |
Mediačné činnosti v talianskom jazyku 2. - K. Klimová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde045/22 |
Mediačné činnosti v talianskom jazyku 2. - K. Klimová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde046/22 |
Aktivizácia jazykovej kompetencie 1. - Z. Tóth, G. Domokos, K. Klimová, T. Palágyi, V. Valchárová |
1, 2/Z |
25sC
|
H
|
1 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde047/22 |
Aktivizácia jazykovej kompetencie 2. - G. Domokos, Z. Tóth, K. Klimová, T. Palágyi |
1, 2/L |
25sC
|
H
|
1 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde048/22 |
Aktivizácia jazykovej kompetencie 3. - G. Domokos, Z. Tóth, T. Palágyi |
2, 3/Z |
25sC
|
H
|
1 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde049/22 |
Aktivizácia jazykovej kompetencie 4. - G. Domokos, Z. Tóth |
2, 3/L |
25sC
|
H
|
1 |
|
!
|
|