Study programme - Approved

Academic year:
2024/2025
Study programme:
Špeciálna pedagogika pre učiteľov (pedagogika jednotlivcov s poruchami učenia a správania) (cU-PUS)
(rozširujúce štúdium, iné D st., externá forma)
Study field:
38. Teacher Training and Education Science

Study section
Compulsory courses

Block: 1. ročník
Subject code Subject title - Teacher Ac. year
/Semester
Range
and form
Con-
cluding
Credits Core
course
Current
 PdF/C-1PUS-02/23  Diagnostika porúch učenia - N. Szászová, S. Síthová, T. Harčaríková   16sL     S   0        
 PdF/C-1PUS-03/23  Pedagogika jednotlivcov s poruchami učenia - T. Harčaríková, M. Podhorská   16sL     S   0        
 PdF/C-1PUS-04/23  Pedagogika jednotlivcov s poruchami správania - D. Smetanová, A. Škoviera   16sL     S   0        
 PdF/C-1PUS-05/23  Základy logopédie pre špeciálnych pedagógov - V. Hauskrechtová, M. Robinson   16L     S   0        
 PdF/C-1PUS-06/23  Diagnostika porúch správania - D. Smetanová, S. Síthová, T. Harčaríková   16sL     S   0        
 PdF/C-1PUS-09/23  Špeciálnopedagogická prax - T. Harčaríková   20sX     H   0        
 PdF/C-1PUS-01/24  Základy a dejiny špeciálnej pedagogiky - P. Pavlis   14sL     S   0        
 PdF/C-1PUS-08/24  Seminár k záverečnej práci a praxi - T. Harčaríková     4sS     H   0        

Block: 2. ročník
Subject code Subject title - Teacher Ac. year
/Semester
Range
and form
Con-
cluding
Credits Core
course
Current
 PdF/C-2PUS-01/23  Teória edukácie jednotlivcov s poruchami učenia - M. Bartoňová   16sL     S   0        
 PdF/C-2PUS-02/23  Individuálna logopedická intervencia pre jednotlivcov s poruchami učenia - N. Szászová   16sL     S   0        
 PdF/C-2PUS-03/23  Didaktika predmetov vzdelávania a špeciálnopedagogickej podpory pre žiakov s poruchami učenia - M. Bartoňová, M. Podhorská   8sL     H   0        
 PdF/C-2PUS-04/23  Didaktika predmetov vzdelávania a špeciálnopedagogickej podpory pre žiakov s poruchami spravania - S. Síthová, T. Harčaríková   8sL     H   0        
 PdF/C-2PUS-05/23  Stimulácia a korekcia u jednotlivcov s poruchami učenia, špecifiká edukácie a predmetových metodík postupu u jednotlivcov s poruchami učenia - S. Síthová, N. Szászová, T. Harčaríková   16sL     H   0        
 PdF/C-2PUS-06/23  Teória edukácie a intervenčnej činnosti u jednotlivcov s poruchami správania - A. Škoviera   16sL     S   0        
 PdF/C-2PUS-07/23  Špeciálne výchovne postupy a metodické postupy u jednotlivcov s poruchami správania - S. Síthová, A. Škoviera, T. Harčaríková   16sL     S   0        
 PdF/C-2PUS-08/23  Špecifiká edukácie u jednotlivcov s poruchami správania - A. Škoviera   8sL     S   0        
 PdF/C-2PUS-09/23  Technická a multimediálna facilitácia v edukácii jednotlivcov s poruchami učenia a s poruchami správania - J. Lopúchová   8sL     H   0        
 PdF/C-2PUS-10/23  Záverečná práca - T. Harčaríková   0sO     H   0        
 PdF/C-2PUS-11/23  Špeciálnopedagogická prax - T. Harčaríková   20sX     H   0        
 

State exams
Compulsory courses

Block: záverečné skúšky
Subject code Subject title Credits Current
 PdF/C-2PUS-ZS01/24  Obhajoba záverečnej práce   OB   0        
 PdF/C-2PUS-ZS02/24  Špeciálna pedagogika   SS   0        
 PdF/C-2PUS-ZS03/24  Pedagogika a edukácia jednotlivcov s poruchami správania   SS   0        
 PdF/C-2PUS-ZS04/24  Pedagogika a edukácia jednotlivcov s poruchami učenia   SS   0        
 PdF/C-2PUS-ZS05/24  Individuálna logopedická intervencia   SS   0        
 PdF/C-2PUS-ZS06/24  Logopédia a individuálna logopedická intervencia   SS   0        
 

Such a symbol can occur after the teaching range: d - days in a semester, h - hours in a week, r - hours in a year, s - hours in a semester, t - weeks in a semester
When none of these symbols are given, expected range of teaching is "hours in a week".
Form: P - practicals, IW - independent work, E - excursion, O - other, C - course, LP - laboratory practicals, p - practical, TS - training session, L - lecture, S - seminar, FW - fieldwork, X - practice, I - internship, LS - lecture + seminar, PL - practicals + lecture, PS - practicals + seminar