Blok - muNE - A1 -povinné predmety |
min. 21 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KGNŠ/mUNE-001/15 |
Didaktika nemčiny ako cudzieho jazyka - M. Šajánková, J. Tancer |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
FiF.KGNŠ/A-mNE-107/15 |
Vybrané diela modernej rakúskej literatúry 1 - J. Tancer |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
FiF.KGNŠ/mUNE-007/15 |
Frazeológia - M. Šajánková, J. Stahl |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
FiF.KGNŠ/mUNE-004/15 |
Príprava a analýza vyučovacej hodiny - M. Šajánková |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KGNŠ/mUNE-030/22 |
Dejiny nemeckého jazyka - E. Mayerová |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KGNŠ/mUNE-006/15 |
Médiá vo vyučovaní nemeckého jazyka - M. Šajánková |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KGNŠ/A-mNE-105/15 |
Vybrané diela modernej nemeckej literatúry 1 - M. Szabó |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
Blok - muFI-A2 - Povinné predmety - Filozofia |
min. 32 kreditov |
Študent musí z tohto bloku absolvovať všetky predmety.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KFDF/A-moFI-001/22 |
Dejiny filozofie 20. storočia - E. Višňovský, R. Maco |
1/Z |
2P + 1S
|
H
|
5 |
P
|
|
FiF.KFDF/A-muFI-001/22 |
Didaktika filozofie - M. Chabada |
1/Z |
1P + 1S
|
H
|
5 |
P
|
|
FiF.KPol/A-bpSZ-25/22 |
Úvod do ekonómie - Z. Gál |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPol/A-muFI-033/15 |
Úvod do politológie - E. Láštic |
1/Z |
3S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KS/A-AboSO-35/15 |
Základy sociológie pre nesociológov - G. Lubelcová, T. Szabó |
1/L |
1P + 1S
|
H
|
4 |
|
|
FiF.KLMV/A-AmoLO-25/22 |
Metódy vedy a filozofie - L. Bielik |
2/Z |
1P + 2S
|
H
|
5 |
P
|
|
FiF.KFDF/A-moFI-008/22 |
Sociálne a etické problémy vedy - M. Szapuová |
2/Z |
1P + 1S
|
H
|
5 |
P
|
|
Blok - A-muSZ1 - Povinné predmety spoločného základu |
min. 8 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KPg/A-muSZ-002/22 |
Metodológia pedagogického výskumu - J. Matulčík, D. Dvorská |
1/Z |
2P + 2S
|
H
|
4 |
P
|
|
FiF.KPg/A-muSZ-001/22 |
Pedagogická diagnostika - D. Dvorská |
1/L |
2P
|
H
|
2 |
|
|
FiF.KFDF/A-muSZ-003/22 |
FIlozofické aspekty edukácie - M. Chabada, E. Lalíková, M. Szapuová, E. Višňovský, J. Machaj |
2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
|
Predmet Filozofické aspekty edukácie si nezapisujú študenti učiteľstva filozofie v
kombinácii. Namiesto tohto predmetu si zapisujú ľubovoľný predmet z ponuky povinne
voliteľných predmetov.
|
|
Blok - A-muSZ-PP2 - Pedagogická prax 2 |
min. 4 kredity |
Študent si z povinne zapisuje dve pedagogické praxe podľa svojich aprobácií
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KAA/A-muAN-590/22 |
Pedagogická prax 2 (anglický jazyk a literatúra) - L. Steyne |
1/L |
10dX
|
H
|
2 |
|
|
FiF.KFDF/A-muFI-590/22 |
Pedagogická prax 2 (filozofia) - M. Chabada |
1/L |
10dX
|
H
|
2 |
|
|
FiF.KGNŠ/A-muNE-590/22 |
Pedagogická prax 2 (nemecký jazyk a literatúra) - M. Šajánková |
1/L |
10dX
|
H
|
2 |
|
|
FiF.KPg/A-muPE-590/22 |
Pedagogická prax 2 (pedagogika) - A. Wiegerová |
1/L |
10dX
|
H
|
2 |
|
|
FiF.KVD/A-muHI-590/22 |
Pedagogická prax 2 (história) - J. Machaj |
1/L |
10dX
|
H
|
2 |
|
|
FiF.KSJ/A-muSL-590/22 |
Pedagogická prax 2 (slovenský jazyk a literatúra) - K. Muziková, M. Masaryk |
1/L |
10dX
|
H
|
2 |
|
|
FiF.KMJL/A-muMA-590/22 |
Pedagogická prax 2 (maďarský jazyk a literatúra) - A. Dušíková |
1/L |
10dX
|
H
|
2 |
|
|
FMFI.KDMFI+KAG/2-UXX-852/22 |
Pedagogická prax B (2) - M. Winczer, P. Horváth, M. Vargová, J. Chalmovianská |
1/L |
10dX
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KDPP/N-mUXX-104/22 |
Pedagogická prax 2 (B) - Š. Karolčík, M. Prokša, Z. Haláková, E. Čipková, M. Fuchs, P. Likavský, H. Mázorová, K. Pavličková, H. Žarnovičan, A. Drozdíková, M. Križanová, L. Šikulíncová, L. Steyne, M. Šajánková |
1/L |
10dX
|
H
|
2 |
|
|
Blok - A-muSZ-PP3 - Pedagogická prax 3 |
min. 6 kreditov |
Študent si z povinne zapisuje dve pedagogické praxe podľa svojich aprobácií
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KAA/A-muAN-591/22 |
Pedagogická prax 3 (anglický jazyk a literatúra) - L. Steyne |
2/Z |
15dX
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KFDF/A-muFI-591/22 |
Pedagogická prax 3 (filozofia) - M. Chabada |
2/Z |
15dX
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KGNŠ/A-muNE-591/22 |
Pedagogická prax 3 (nemecký jazyk a literatúra) - M. Šajánková |
2/Z |
15dX
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KMJL/A-muMA-591/22 |
Pedagogická prax 3 (maďarský jazyk a literatúra) - A. Dušíková |
2/Z |
15dX
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPg/A-muPE-591/22 |
Pedagogická prax 3 (pedagogika) - J. Medveďová |
2/Z |
15dX
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KSLLV/A-muSZ-591/22 |
Pedagogická prax 3 (slovenský jazyk a literatúra) - K. Muziková, M. Masaryk |
2/Z |
15dX
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KVD/A-muHI-591/22 |
Pedagogická prax 3 (história) - J. Machaj |
2/Z |
15dX
|
H
|
3 |
|
|
FMFI.KDMFI+KAG/2-UXX-854/22 |
Pedagogická prax B (3) - M. Winczer, P. Horváth, M. Vargová, J. Chalmovianská |
2/Z |
15dX
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KDPP/N-mUXX-114/22 |
Pedagogická prax 3 (B) - E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, M. Prokša, A. Drozdíková, H. Žarnovičan, M. Fuchs, L. Šikulíncová, L. Steyne, M. Šajánková |
2/Z |
15dX
|
H
|
3 |
|
|
Blok - A-muSZ-DS - Seminár k diplomovej práci |
min. 3 kredity |
Študenti si zapisujú jeden seminár k diplomovej práci podľa zvolenej špecializácie
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KAA/A-muAN-592/22 |
Seminár k diplomovej práci - J. Barrer, B. Borošová, K. Brziaková, M. Gazdík, L. Grauzľová, I. Juríková, M. Kabát, I. Lacko, D. Lančarič, J. Lonek, L. Paulínyová, J. Pecina, I. Poláček, E. Reid, A. Smiešková, D. Šulovská, P. Šveda, L. Steyne |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
P
|
|
FiF.KFDF/A-muFI-592/22 |
Seminár k diplomovej práci - M. Chabada, Z. Plašienková, E. Višňovský, F. Gahér, M. Zouhar, A. Kalaš, E. Lalíková, M. Szapuová, R. Maco, M. Nuhlíček, L. Bielik, J. Halas, V. Marko, F. Tvrdý, D. Vacek, J. Machaj |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
P
|
|
FiF.KGNŠ/A-muNE-592/22 |
Seminár k diplomovej práci - K. Motyková, M. Szabó, M. Šajánková, J. Tancer |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
P
|
|
FiF.KMJL/A-muMA-592/22 |
Seminár k diplomovej práci - Z. Csehy, A. Dušíková, K. Misadová, O. Nádor, K. Sándor, S. Sebők, P. Száz |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
P
|
|
FiF.KPg/A-muPE-592/22 |
Seminár k diplomovej práci - D. Dvorská, Z. Hrćan, J. Matulčík, J. Medveďová, Ľ. Sejčová, S. Ťupeková Dončevová, M. Matulčíková, G. Pleschová, A. Wiegerová |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
P
|
!
|
FiF.KSJ/A-muSL-350/22 |
Seminár k diplomovej práci - A. Bohunická, G. Múcsková, K. Muziková, O. Orgoňová, Z. Popovičová Sedláčková, M. Kazharnovich, M. Horváth, A. Bokníková, P. Darovec, M. Fülöpová, D. Garay Kročanová, Z. Kákošová, M. Koliová, M. Masaryk, M. Vojtech, V. Rácová |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
P
|
|
FiF.KVD/A-muHI-592/22 |
Seminár k diplomovej práci - M. Daniš, D. Hrnčiarová, M. Hurbanič, M. Ivančík, V. Kratochvíl, V. Múcska, E. Nižňanský, D. Rošková, L. Rybár, E. Škorvanková, D. Zupka, P. Benka, E. Benková, R. Holec, M. Homza, S. Kuzmová, P. Podolan, M. Vašš, J. Palko, I. Lukáč Labancová, P. Vanek |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
P
|
|
FMFI.KDMFI+KAG/2-UXX-939/22 |
Seminár k diplomovej práci - Z. Kubincová, P. Chalmovianský, P. Vankúš, K. Velmovská, I. Kalaš |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
P
|
|
PriF.KDPP/N-mUXX-102/22 |
Seminár k diplomovej práci - M. Prokša, Š. Karolčík, Z. Haláková, E. Čipková, S. Nagyová, P. Likavský, H. Mázorová, A. Drozdíková, L. Šikulíncová, L. Tolmáči, M. Horňák, I. Ružek, F. Križan, K. Danielová, M. Nevřelová, P. Ikhardt, Š. Zolcer, J. Ciceková, E. Gálová, A. Ševčovičová, J. Chrappová, J. Tatiersky, M. Mečiarová, M. Križanová, J. Kahan, B. Števove, S. Čerňanský, N. Hlavatá Hudáčková, D. Šmida, M. Fuchs |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
P
|
|
|
Blok - muNE-B1 - muNE povinne voliteľné predmety |
min. 9 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KGNŠ/mNE-2111/17 |
Vybrané aspekty z lexikológie - M. Šajánková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KGNŠ/A-moGE-121/21 |
Viacjazyčnosť - J. Tancer |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
FiF.KGNŠ/A-MNE-001/23 |
Ľúbostná lyrika a rodová problematika - J. König |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KGNŠ/A-mpNE-004/00 |
Simultánne tlmočenie 1 - T. Sovinec |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KGNŠ/A-mNE-106/15 |
Vybrané diela modernej nemeckej literatúry 2 - M. Szabó |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
FiF.KGNŠ/A-mNE-108/15 |
Vybrané diela modernej rakúskej literatúry 2 - J. Tancer |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
FiF.KGNŠ/m-NE-556/17 |
Moderná švajčiarska literatúra - M. Szabó |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KGNŠ/mNE-352/20 |
Ako učiť nemčinu - M. Šajánková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KGNŠ/A-moGE-136/21 |
Politické reálie nemecky hovoriacich krajín - J. König, M. Szabó |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KGNŠ/A-moGE-114/21 |
Nemecký jazyk a kultúra na Slovensku - J. Tancer |
1, 2/L |
2P
|
H
|
4 |
|
|
FiF.KGNŠ/A-mpNE-005/00 |
Simultánne tlmočenie 2 - J. Stahl |
1, 2/L |
2C
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KGNŠ/mUNE-014/15 |
Vybrané diela staršej nemeckej literatúry - E. Mayerová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
Blok - muFI-B2 - Povinne voliteľné predmety - Filozofia |
min. 8 kreditov |
Študent musí z tohto bloku absolvovať predmety v hodnote min. 8 kreditov.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KFDF/A-moFI-007/22 |
Metaetika - M. Chabada, M. Nuhlíček |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KLMV/A-AmoLO-26/22 |
Logická sémantika - F. Gahér |
1, 2/L |
1P + 2S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KFDF/A-moFI-112/22 |
Filozofická antropológia 1 - Z. Plašienková |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KFDF/A-moFI-116/22 |
Filozofický odkaz J. A. Komenského a T. G. Masaryka - E. Lalíková |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KFDF/A-moFI-117/22 |
Filozofický úvod do teórie množín - R. Maco |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KFDF/A-moFI-121/22 |
Helenistická filozofia - A. Kalaš |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KFDF/A-moFI-127/22 |
Medzi literatúrou a filozofiou - E. Lalíková |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KFDF/A-moFI-130/22 |
Nietzscheovské a existencialistické inšpirácie v slovenskej filozofii - E. Lalíková |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KFDF/A-moFI-131/22 |
Pragmatizmus 1: Klasický pragmatizmus - E. Višňovský |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KFDF/A-moFI-132/22 |
Pragmatizmus 2: Neopragmatizmus - E. Višňovský |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KFDF/A-moFI-133/22 |
Predmet metafyziky v stredovekej filozofii - M. Chabada |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KFDF/A-moFI-138/22 |
Slovenská filozofia v 20. storočí - E. Lalíková |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KFDF/A-moFI-140/22 |
Stoicizmus – osud alebo sloboda? - A. Kalaš |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KFDF/A-moFI-145/22 |
Texty z filozofie 20. storočia - R. Maco |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KFDF/A-moFI-154/22 |
Filozofia súčasnosti - E. Višňovský |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KFDF/A-moFI-160/22 |
Úvod do kvantovej teórie 1 - R. Maco |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KFDF/A-moFI-162/22 |
Pohľad do dejín feministickej filozofie - M. Szapuová |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KFDF/A-moFI-164/22 |
Koncepcie vedy vo filozofii 20. storočia - M. Szapuová |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KFDF/A-moFI-169/22 |
Filozofický skepticizmus - M. Nuhlíček |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KFDF/A-moFI-170/22 |
Axiológia - teória hodnôt - E. Višňovský |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KFDF/A-moFI-402/22 |
Special Issues in the Philosophy of Mind 1: Philosophy of Artificial Intelligence - E. Višňovský |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
+
|
FiF.KFDF/A-moFI-404/22 |
Ancient Philosophy - A. Kalaš |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KLMV/A-AmoLO-00/15 |
Neklasické logiky - M. Zouhar |
1, 2/Z |
1P + 2S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KLMV/A-AmoLO-01/15 |
Filozofia jazyka 1 - M. Zouhar |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KLMV/A-AmoLO-03/15 |
Úvod do Transparentnej intenzionálnej logiky - F. Gahér |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KLMV/A-AmoLO-10/15 |
Stoická sémantika a logika - F. Gahér |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KLMV/A-AmoLO-13/15 |
Logické interpretácie historických argumentov a ich rekonštrukcia - V. Marko |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KLMV/A-AmoLO-17/15 |
Myšlienkové experimenty - L. Bielik |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KLMV/A-AmoLO-18/15/15 |
Spoločenskovedná metateória K. Marxa - J. Halas |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KLMV/AmoLO-22/15/17 |
Súčasná analytická filozofia 1 - M. Zouhar, D. Vacek |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KLMV/AmoLO-24/19 |
Úvod do bayesiánskej epistemológie - L. Bielik |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KLMV/AmoLO-28/23 |
Dejiny analytickej filozofie 1 - M. Zouhar |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KFDF/A-moFI-113/22 |
Filozofická antropológia 2 - Z. Plašienková |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KFDF/A-moFI-136/22 |
Prirodzený zákon v stredovekej filozofii - M. Chabada |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KFDF/A-moFI-137/22 |
Problém národa v slovenskej filozofii - E. Lalíková |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KFDF/A-moFI-139/22 |
Sokrates a sokratici - A. Kalaš |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KFDF/A-moFI-157/22 |
Filozofia budúcnosti - E. Višňovský |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KFDF/A-moFI-159/22 |
Československý disent a filozofia - E. Lalíková |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KFDF/A-moFI-161/22 |
Úvod do kvantovej teórie 2 - R. Maco |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KFDF/A-moFI-165/22 |
Psychoanalýza a filozofia - R. Maco |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KFDF/A-moFI-166/22 |
Matematika v dejinách filozofie - R. Maco |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KFDF/A-moFI-167/22 |
Antický skepticizmus - A. Kalaš |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KFDF/A-moFI-168/22 |
Súčasné teórie poznania - M. Nuhlíček |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KFDF/A-moFI-171/22 |
Filozofia umelej inteligencie - E. Višňovský |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KFDF/A-moFI-172/23 |
Tomáš Akvinský o láske - M. Chabada |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KFDF/A-moFI-401/22 |
Aquinas - Theory of Law - M. Chabada |
1, 2/L |
2S
|
H
|
4 |
|
!
|
FiF.KFDF/A-moFI-403/22 |
Mathematics in the History of Philosophy - R. Maco |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KLMV/A-AmoLO-02/15 |
Filozofia jazyka 2 - M. Zouhar |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KLMV/A-AmoLO-04/15 |
Transparentná intenzionálna logika - F. Gahér |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KLMV/A-AmoLO-14/15 |
Kauzalita - V. Marko |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KLMV/A-AmoLO-15/15 |
Determinizmus - koncepcie a kritika - V. Marko |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KLMV/A-AmoLO-19/15 |
Metodológia kritickej sociálnej vedy K. Marxa - J. Halas |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KLMV/AmoLO-23/15/17 |
Súčasná analytická filozofia 2 - M. Zouhar |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KLMV/A-AmoLO-24/21 |
Abstrakcia a idealizácia - J. Halas |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KLMV/A-AmoLO-27/22 |
Interpretativizmus v sociálnych vedách - J. Halas |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
!
|
FiF.KLMV/AmoLO-29/23 |
Dejiny analytickej filozofie 2 - M. Zouhar |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
!
|
Blok - muSZ-B1 - Povinne voliteľné predmety spoločného základu |
min. 4 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KPg/A-muSZ-120/00 |
Alternatívne školy - M. Mikulcová |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
2 |
|
|
FiF.KPg/A-muSZ-129/17 |
Vybrané problémy zo sociálnej pedagogiky v škole - S. Ťupeková Dončevová |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-muSZ-128/00 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov - G. Herényiová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
FiF.KPA/A-muSZ-150/22 |
Rodové aspekty výchovy a socializácie - S. Ťupeková Dončevová |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KKIV/A-moIS-244/22 |
Informačná gramotnosť vo vzdelávaní - Ľ. Hrdináková, L. Lichnerová |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KJ/A-moCJ-101/22 |
Tvorivé písanie pre učiteľov 1 - V. Eliašová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KJ/A-moCJ-102/22 |
Tvorivé písanie pre učiteľov 2 - V. Eliašová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KS/A-AmoSO-30/22 |
Sociológia detstva a mladosti - G. Lubelcová |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KSJ/A-AmuSL-53/22 |
Učiteľská rétorika - A. Bohunická, O. Orgoňová |
1, 2/Z |
1P + 2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KŽ/A-moZU-153/22 |
Mediálna výchova - J. Hacek |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
|
Predmet učiteľská rétorika si nezapisujú študenti učiteľstva slovenského jazyka a
literatúry, ktorí ho absolvujú ako povinný predmet v rámci svojej aprobácie.
|
|
|