Blok - muMA - Maďarský jazyk a literatúra |
min. 21 kreditov |
Povinné predmety
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KMJL/A-muMA-472/00 |
Úvod do sociolingvistiky - K. Sándor |
1/Z |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KMJL/A-muMA-103/15 |
Svetová literatúra - Z. Csehy, P. Száz |
1/Z |
1P + 1S
|
H
|
2 |
|
|
FiF.KMJL/A-muMA-111/15 |
Všeobecná jazykoveda - V. Dančová Jakabová, K. Misadová |
1/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
P
|
|
FiF.KMJL/A-muMA-105/15 |
Didaktika maďarskej literatúry - Z. Csehy, A. Dušíková, P. Száz |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
2 |
P
|
|
FiF.KMJL/A-muMA-102/15 |
Dejiny literárnej vedy - Z. Csehy, P. Száz |
1/Z |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KMJL/A-muMA-106/15 |
Dejiny maďarského jazyka a dialektológia 1 - K. Sándor |
1/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
P
|
|
FiF.KMJL/A-muMA-107/15 |
Dejiny maďarského jazyka a dialektológia 2 - K. Sándor |
2/Z |
1P + 1S
|
H
|
3 |
P
|
|
FiF.KMJL/A-muMA-104/15 |
Didaktika maďarského jazyka - K. Misadová |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
2 |
P
|
|
Blok - muAN - Anglický jazyk a literatúra |
min. 19 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KAA/A-muAN-301/22 |
Didaktika anglického jazyka a literatúry 1 - L. Steyne, E. Reid |
1/Z |
4S
|
H
|
4 |
P
|
|
FiF.KAA/A-muAN-201/22 |
Americká literatúra 20. a 21. storočia - A. Smiešková, I. Lacko |
1/Z |
2S
|
H
|
4 |
P
|
|
FiF.KAA/A-muAN-302/22 |
Didaktika anglického jazyka a literatúry 2 - L. Steyne, E. Reid |
1/L |
4S
|
H
|
4 |
P
|
|
FiF.KAA/A-muAN-101/20 |
Kontrastívny rozbor angličtiny a slovenčiny - D. Lančarič, M. Hroteková |
1/L |
2S
|
H
|
4 |
|
|
FiF.KAA/A-muAN-303/15 |
Tvorba učebných plánov a učebných materiálov - L. Steyne |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
Blok - A-muSZ1 - Povinné predmety spoločného základu |
min. 8 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KPg/A-muSZ-002/22 |
Metodológia pedagogického výskumu - J. Matulčík, D. Dvorská |
1/Z |
2P + 2S
|
H
|
4 |
P
|
|
FiF.KPg/A-muSZ-001/22 |
Pedagogická diagnostika - D. Dvorská |
1/L |
2P
|
H
|
2 |
|
|
FiF.KFDF/A-muSZ-003/22 |
FIlozofické aspekty edukácie - M. Chabada, E. Lalíková, M. Szapuová, E. Višňovský, J. Machaj |
2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
|
Predmet Filozofické aspekty edukácie si nezapisujú študenti učiteľstva filozofie v
kombinácii. Namiesto tohto predmetu si zapisujú ľubovoľný predmet z ponuky povinne
voliteľných predmetov.
|
|
Blok - A-muSZ-PP2 - Pedagogická prax 2 |
min. 4 kredity |
Študent si z povinne zapisuje dve pedagogické praxe podľa svojich aprobácií
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KAA/A-muAN-590/22 |
Pedagogická prax 2 (anglický jazyk a literatúra) - L. Steyne |
1/L |
10dX
|
H
|
2 |
|
|
FiF.KFDF/A-muFI-590/22 |
Pedagogická prax 2 (filozofia) - M. Chabada |
1/L |
10dX
|
H
|
2 |
|
|
FiF.KGNŠ/A-muNE-590/22 |
Pedagogická prax 2 (nemecký jazyk a literatúra) - M. Šajánková |
1/L |
10dX
|
H
|
2 |
|
|
FiF.KPg/A-muPE-590/22 |
Pedagogická prax 2 (pedagogika) - A. Wiegerová |
1/L |
10dX
|
H
|
2 |
|
|
FiF.KVD/A-muHI-590/22 |
Pedagogická prax 2 (história) - J. Machaj |
1/L |
10dX
|
H
|
2 |
|
|
FiF.KSJ/A-muSL-590/22 |
Pedagogická prax 2 (slovenský jazyk a literatúra) - K. Muziková, M. Masaryk |
1/L |
10dX
|
H
|
2 |
|
|
FiF.KMJL/A-muMA-590/22 |
Pedagogická prax 2 (maďarský jazyk a literatúra) - A. Dušíková |
1/L |
10dX
|
H
|
2 |
|
|
FMFI.KDMFI+KAG/2-UXX-852/22 |
Pedagogická prax B (2) - M. Winczer, P. Horváth, M. Vargová, J. Chalmovianská |
1/L |
10dX
|
H
|
2 |
|
|
PriF.KDPP/N-mUXX-104/22 |
Pedagogická prax 2 (B) - Š. Karolčík, M. Prokša, Z. Haláková, E. Čipková, M. Fuchs, P. Likavský, H. Mázorová, K. Pavličková, H. Žarnovičan, A. Drozdíková, M. Križanová, L. Šikulíncová, L. Steyne, M. Šajánková |
1/L |
10dX
|
H
|
2 |
|
|
Blok - A-muSZ-PP3 - Pedagogická prax 3 |
min. 6 kreditov |
Študent si z povinne zapisuje dve pedagogické praxe podľa svojich aprobácií
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KAA/A-muAN-591/22 |
Pedagogická prax 3 (anglický jazyk a literatúra) - L. Steyne |
2/Z |
15dX
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KFDF/A-muFI-591/22 |
Pedagogická prax 3 (filozofia) - M. Chabada |
2/Z |
15dX
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KGNŠ/A-muNE-591/22 |
Pedagogická prax 3 (nemecký jazyk a literatúra) - M. Šajánková |
2/Z |
15dX
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KMJL/A-muMA-591/22 |
Pedagogická prax 3 (maďarský jazyk a literatúra) - A. Dušíková |
2/Z |
15dX
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPg/A-muPE-591/22 |
Pedagogická prax 3 (pedagogika) - J. Medveďová |
2/Z |
15dX
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KSLLV/A-muSZ-591/22 |
Pedagogická prax 3 (slovenský jazyk a literatúra) - K. Muziková, M. Masaryk |
2/Z |
15dX
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KVD/A-muHI-591/22 |
Pedagogická prax 3 (história) - J. Machaj |
2/Z |
15dX
|
H
|
3 |
|
|
FMFI.KDMFI+KAG/2-UXX-854/22 |
Pedagogická prax B (3) - M. Winczer, P. Horváth, M. Vargová, J. Chalmovianská |
2/Z |
15dX
|
H
|
3 |
|
|
PriF.KDPP/N-mUXX-114/22 |
Pedagogická prax 3 (B) - E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, M. Prokša, A. Drozdíková, H. Žarnovičan, M. Fuchs, L. Šikulíncová, L. Steyne, M. Šajánková |
2/Z |
15dX
|
H
|
3 |
|
|
Blok - A-muSZ-DS - Seminár k diplomovej práci |
min. 3 kredity |
Študenti si zapisujú jeden seminár k diplomovej práci podľa zvolenej špecializácie
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KAA/A-muAN-592/22 |
Seminár k diplomovej práci - J. Barrer, B. Borošová, K. Brziaková, M. Gazdík, L. Grauzľová, I. Juríková, M. Kabát, I. Lacko, D. Lančarič, J. Lonek, L. Paulínyová, J. Pecina, I. Poláček, E. Reid, A. Smiešková, D. Šulovská, P. Šveda, L. Steyne |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
P
|
|
FiF.KFDF/A-muFI-592/22 |
Seminár k diplomovej práci - M. Chabada, Z. Plašienková, E. Višňovský, F. Gahér, M. Zouhar, A. Kalaš, E. Lalíková, M. Szapuová, R. Maco, M. Nuhlíček, L. Bielik, J. Halas, V. Marko, F. Tvrdý, D. Vacek, J. Machaj |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
P
|
|
FiF.KGNŠ/A-muNE-592/22 |
Seminár k diplomovej práci - K. Motyková, M. Szabó, M. Šajánková, J. Tancer |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
P
|
|
FiF.KMJL/A-muMA-592/22 |
Seminár k diplomovej práci - Z. Csehy, A. Dušíková, K. Misadová, O. Nádor, K. Sándor, S. Sebők, P. Száz |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
P
|
|
FiF.KPg/A-muPE-592/22 |
Seminár k diplomovej práci - D. Dvorská, Z. Hrćan, J. Matulčík, J. Medveďová, Ľ. Sejčová, S. Ťupeková Dončevová, M. Matulčíková, G. Pleschová, A. Wiegerová |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
P
|
!
|
FiF.KSJ/A-muSL-350/22 |
Seminár k diplomovej práci - A. Bohunická, G. Múcsková, K. Muziková, O. Orgoňová, Z. Popovičová Sedláčková, M. Kazharnovich, M. Horváth, A. Bokníková, P. Darovec, M. Fülöpová, D. Garay Kročanová, Z. Kákošová, M. Koliová, M. Masaryk, M. Vojtech, V. Rácová |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
P
|
|
FiF.KVD/A-muHI-592/22 |
Seminár k diplomovej práci - M. Daniš, D. Hrnčiarová, M. Hurbanič, M. Ivančík, V. Kratochvíl, V. Múcska, E. Nižňanský, D. Rošková, L. Rybár, E. Škorvanková, D. Zupka, P. Benka, E. Benková, R. Holec, M. Homza, S. Kuzmová, P. Podolan, M. Vašš, J. Palko, I. Lukáč Labancová, P. Vanek |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
P
|
|
FMFI.KDMFI+KAG/2-UXX-939/22 |
Seminár k diplomovej práci - Z. Kubincová, P. Chalmovianský, P. Vankúš, K. Velmovská, I. Kalaš |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
P
|
|
PriF.KDPP/N-mUXX-102/22 |
Seminár k diplomovej práci - M. Prokša, Š. Karolčík, Z. Haláková, E. Čipková, S. Nagyová, P. Likavský, H. Mázorová, A. Drozdíková, L. Šikulíncová, L. Tolmáči, M. Horňák, I. Ružek, F. Križan, K. Danielová, M. Nevřelová, P. Ikhardt, Š. Zolcer, J. Ciceková, E. Gálová, A. Ševčovičová, J. Chrappová, J. Tatiersky, M. Mečiarová, M. Križanová, J. Kahan, B. Števove, S. Čerňanský, N. Hlavatá Hudáčková, D. Šmida, M. Fuchs |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
P
|
|
|
Blok - muMA-A1 - Literatúra / Maďarský jazyk a literatúra |
min. 3 kredity |
Študenti sú povinní získať z každého z blokov A1, A2, A3 minimálne 1 predmet. Okrem
toho musia získať 4 kredity z uvedených blokov podľa svojej individuálnej profilácie.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KMJL/A-muMA207/15 |
Kapitoly zo súčasnej maďarskej literatúry - Z. Csehy |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KMJL/A-muMA-208/15 |
Masová a elitná literatúra v 19. a 20. storočí - Z. Csehy, A. Dušíková |
2/Z |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KMJL/A-muMA-562/00 |
Maďarská literatúra 20.storočia v kontexte svetovej literatúry - Z. Csehy, P. Száz |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KMJL/A-muMA-206/15 |
Identita a literatúra - Z. Csehy |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KMJL/A-muMA-214/18 |
Grécka mytológia a dráma - Z. Csehy |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KFDF/A-boFI-901/22 |
Základy filozofie - R. Maco, M. Nuhlíček |
1, 2/L |
2S
|
H
|
4 |
|
|
Blok - muMA-A2 - Lingvistika / Maďarský jazyk a literatúra |
min. 3 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KMJL/A-muMA-201/15 |
Uralistika - K. Sándor |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KMJL/A-muMA-202/15 |
Vybrané kapitoly z aplikovanej jazykovedy - O. Nádor |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KMJL/A-muMA-203/15 |
Kapitoly z maďarskej onomastiky - K. Misadová |
1/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KMJL/A-muMA-204/15 |
Úvod do textológie - O. Nádor |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KMJL/A-moED-217/20 |
Národy a jazyky stredovýchodnej Európy - O. Nádor |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
|
Blok - muMA-A3 - Didaktika + preklad / Maďarský jazyk a literatúra |
min. 3 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KMJL/A-muMA-210/15 |
Didaktika maďarčiny ako cudzieho jazyka - O. Nádor |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KMJL/A-muMA-211/15 |
Preklad pragmatických textov - K. Misadová, S. Sebők |
1/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KMJL/A-muMA-212/15 |
Umelecký preklad - Z. Csehy |
1, 2/L |
1S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KMJL/A-muMA-209/15 |
Prozaické dielo ako učebná látka - O. Nádor, A. Dušíková |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KMJL/A-muMA-213/22 |
Literatúra pre deti a mládež - Z. Csehy |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
|
Blok - muAN-PV - Povinne voliteľné predmety / Anglický jazyk a literatúra UAP |
min. 15 kreditov |
Študent musí za obdobie štúdia získať min. 15 kreditov z povinne voliteľných predmetov.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KAA/A-muAN-206/19 |
Americké divadlo a spoločnosť - A. Smiešková, I. Lacko, T. Eštok |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-muAN-431/20 |
Americký Juh - J. Pecina |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-muAN-066/12 |
Mimoškolská odborná činnosť 1 - I. Lacko, L. Grauzľová, M. Kabát, M. Hroteková |
1, 2/Z |
2I
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-muAN-103/15 |
Neologizácia anglickej lexiky - M. Hroteková, D. Lančarič |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-muAN-106/15 |
Sociolingvistika - B. Borošová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-muAN-213/15 |
Filmové adaptácie literárnych diel - K. Brziaková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-muAN-110/15 |
Angličtina na špecifické účely - E. Reid, I. Poláček |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-buAN-220/17 |
Globálne problémy vo vzdelávaní - I. Lacko, E. Reid |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-muAN-020/22 |
Staršia anglická literatúra - M. Gazdík |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-muAN-113/16 |
Sémantika - D. Lančarič |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-buAN-215/17 |
Harlemská renesancia - A. Smiešková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-muAN-305/15 |
Metodické prístupy k výučbe ústneho jazykového prejavu - L. Steyne, E. Reid |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-muAN-067/12 |
Mimoškolská odborná činnosť 2 - I. Lacko, L. Grauzľová, M. Kabát, M. Hroteková |
1, 2/L |
2I
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-muAN-103/15 |
Neologizácia anglickej lexiky - M. Hroteková, D. Lančarič |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-muAN-106/15 |
Sociolingvistika - B. Borošová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-muAN-206/15 |
Americké divadlo a spoločnosť - I. Lacko, A. Smiešková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
FiF.KAA/A-muAN-431/18 |
Americký Juh - J. Pecina |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-mpAN-220/19 |
Vybrané kapitoly z americkej histórie a filmu - A. Smiešková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-muAN-204/15 |
Experiment v románe - M. Gazdík |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-muAN-306/15 |
Metodické prístupy k výučbe písomného prejavu - L. Steyne |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-muAN-305/15 |
Metodické prístupy k výučbe ústneho jazykového prejavu - L. Steyne, E. Reid |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-muAN-107/15 |
Lingvokultúrne aspekty diskurzu - J. Lonek |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-muAN-214/15 |
Osobnosti, udalosti a systém Veľkej Británie - J. Lonek |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-muAN-304/15 |
Metodické prístupy k výučbe gramatiky a slovnej zásoby - L. Steyne |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-muAN-212/15 |
Ženy a ich postavenie v spoločnosti v 18. a 19. storočí - K. Brziaková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-muAN-207/15 |
Súčasná literatúra a kultúra pôvodných obyvateľov Severnej Ameriky - L. Grauzľová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-muAN-208/15 |
Černošské literatúry a kultúry Kanady - L. Grauzľová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-109/18 |
Základy prekladu z angličtiny pre učiteľov - I. Poláček |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-mpAN-400/18 |
Jazyk a prezentačné zručnosti - I. Lacko, L. Grauzľová, J. Pecina, A. Smiešková, K. Brziaková, M. Gazdík, D. Lančarič |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
FiF.KAA/A-muAN-204/15 |
Experiment v románe - M. Gazdík |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-muAN-208/15 |
Černošské literatúry a kultúry Kanady - L. Grauzľová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-buAN-216/23 |
Úvod do írskych štúdií - J. O’Conaill, A. Smiešková, S. Bajáková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-buAN-216/23 |
Úvod do írskych štúdií - J. O’Conaill, A. Smiešková, S. Bajáková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-buAN-221/23 |
Korektívna výslovnosť - E. Reid, D. Mihaľová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-221/23 |
Korektívna výslovnosť - E. Reid, D. Mihaľová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-223/24 |
Írsky jazyk a kultúra 1 - J. O’Conaill, A. Smiešková, S. Bajáková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-224/24 |
Írsky jazyk a kultúra 2 - J. O’Conaill, A. Smiešková, S. Bajáková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-229/24 |
Úvod do írskych štúdií 1 - J. O’Conaill, A. Smiešková, S. Bajáková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-229/24 |
Úvod do írskych štúdií 1 - J. O’Conaill, A. Smiešková, S. Bajáková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-buAN-230/24 |
Úvod do írskych štúdií 2 - J. O’Conaill, A. Smiešková, S. Bajáková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-buAN-230/24 |
Úvod do írskych štúdií 2 - J. O’Conaill, A. Smiešková, S. Bajáková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-muAN-308/24 |
Psychologické aspekty výučby cudzích jazykov - I. Juríková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/A-muAN-308/24 |
Psychologické aspekty výučby cudzích jazykov - I. Juríková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/muAN-109/24 |
Analýza internetového jazyka - M. Hroteková, D. Lančarič |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/muAN-109/24 |
Analýza internetového jazyka - M. Hroteková, D. Lančarič |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/muAN-110/24 |
Kontrastívna analýza jazykov - M. Hroteková, D. Lančarič |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KAA/muAN-110/24 |
Kontrastívna analýza jazykov - M. Hroteková, D. Lančarič |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KAA/A-mpAN-220/19 |
Vybrané kapitoly z americkej histórie a filmu - A. Smiešková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
Blok - muSZ-B1 - Povinne voliteľné predmety spoločného základu |
min. 4 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KPg/A-muSZ-120/00 |
Alternatívne školy - M. Mikulcová |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
2 |
|
|
FiF.KPg/A-muSZ-129/17 |
Vybrané problémy zo sociálnej pedagogiky v škole - S. Ťupeková Dončevová |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-muSZ-128/00 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov - G. Herényiová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
FiF.KPA/A-muSZ-150/22 |
Rodové aspekty výchovy a socializácie - S. Ťupeková Dončevová |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KKIV/A-moIS-244/22 |
Informačná gramotnosť vo vzdelávaní - Ľ. Hrdináková, L. Lichnerová |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KJ/A-moCJ-101/22 |
Tvorivé písanie pre učiteľov 1 - V. Eliašová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KJ/A-moCJ-102/22 |
Tvorivé písanie pre učiteľov 2 - V. Eliašová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KS/A-AmoSO-30/22 |
Sociológia detstva a mladosti - G. Lubelcová |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KSJ/A-AmuSL-53/22 |
Učiteľská rétorika - A. Bohunická, O. Orgoňová |
1, 2/Z |
1P + 2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KŽ/A-moZU-153/22 |
Mediálna výchova - J. Hacek |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
|
Predmet učiteľská rétorika si nezapisujú študenti učiteľstva slovenského jazyka a
literatúry, ktorí ho absolvujú ako povinný predmet v rámci svojej aprobácie.
|
|
|