Blok - mPSa1 - Povinné kurzy |
min. 61 kreditov |
Študent musí počas štúdia absolvovať všetky predmety tohto bloku.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KPs/A-moPS-216/22 |
Personálna psychológia - E. Rošková |
1/Z |
2P + 2S
|
H
|
6 |
P
|
|
FiF.KPs/A-moPS-166/22 |
Školská psychológia - D. Čechová, D. Demkaninová |
1/Z |
2P + 2S
|
H
|
6 |
P
|
|
FiF.KPs/A-moPS-169/22 |
Poradenské a psychoterapeutické prístupy - R. Blaho, V. Cviková, D. Čechová |
1/Z |
2P + 2S
|
H
|
6 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-186/22 |
Psychopatológia v detstve a adolescencii - M. Hapčová, H. Celušáková |
1/Z |
2P
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-167/22 |
Psychodiagnostika v praxi - D. Čechová, D. Demkaninová, M. Hajdúk, M. Hapčová, M. Jakubek, P. Brandoburová, S. Krakovská |
1/L |
2S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-226/22 |
Kvantitatívna metodológia - M. Hajdúk, A. Straková, S. Majsniarová, V. Cviková |
1/L |
2P + 2S
|
H
|
6 |
P
|
|
FiF.KPs/A-moPS-203/22 |
Psychopatológia dospelých - M. Hajdúk, A. Heretik, P. Weiss, P. Brandoburová, V. Ivančík, A. Kurilla |
1/L |
2P + 2S
|
H
|
6 |
P
|
|
FiF.KPs/A-moPS-206/22 |
Poradenské zručnosti - D. Čechová, P. Brandoburová, S. Krakovská, K. Široká |
2/Z |
2S
|
H
|
6 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-171/22 |
Psychologické poradenstvo v celoživotnom vývine - D. Čechová |
2/Z |
2P + 2S
|
H
|
6 |
P
|
|
FiF.KPs/A-moPS-260/20 |
Diplomový seminár - FiF.KPs, vedúci diplomovej práce |
L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-256/22 |
Odborná prax - E. Rošková, D. Demkaninová, A. Heretik, M. Hapčová, D. Čechová, M. Jakubek, A. Straková |
2/L |
125sX
|
H
|
6 |
P
|
|
|
Blok - mPSa3 - Povinne voliteľné |
min. 17 kreditov |
Študent si z tohto bloku počas štúdia zapíše predmety za minimálne 17 kreditov. Študent
si môže vybrať aj viac predmetov.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KPs/A-moPS-180/22 |
Seminár k psychopatológii detí a adolescentov - M. Hapčová, H. Celušáková |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-670/14 |
Psychofyziológia - P. Soláriková |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-612/00 |
Rorschachova metóda 1 - R. Máthé |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-632/12 |
Metódy školskej psychológie - D. Demkaninová |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-659/22 |
Metódy v personálnej psychológii - E. Rošková |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-233/16 |
Klinická neuropsychológia - M. Hajdúk, P. Brandoburová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-90/23 |
Úvod do vojenskej psychológie - L. Müller |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-94/23 |
Experimentálna psychopatológia - M. Hajdúk, A. Straková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-01/24 |
Psychológia náboženstva - V. Svetský |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
4 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-82/23 |
Párová psychoterapia - L. Pavuková Rušarová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-02/24 |
Kvalitatívna paradigma v psychológii - G. Bianchi |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
4 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-083/23 |
Imaginatívne metódy v psychoterapii - N. Uhnák |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-187/23 |
Manažment - P. Kita |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
4 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-184/22 |
Klinická adiktológia - A. Kurilla |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-646/00 |
Aplikovaná štatistika - M. Jakubek |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-662/11 |
Výber zamestnancov psychologickými prostriedkami - M. Jakubek |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-610/00 |
Úvod do procesorientovanej psychológie - S. Takáčová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-182/22 |
Psychologické intervencie v séniu - P. Brandoburová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-269/20 |
Úvod do KBT - J. Rajčáni |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-95/23 |
Úvod do neuropsychologickej rehabilitácie - S. Krakovská |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-93/23 |
Úvod do gestalt psychoterapie - R. Cagáň |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-681/16 |
Psychoonkológia - R. Blaho |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-97/23 |
Experience Sampling: Metóda zachytávania každodenných zážitkov v praxi - D. Dančík |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-99/23 |
Poradenstvo rodinným príslušníkom ľudí s psychickými ťažkosťami a neuropsychiatrickými
poruchami - S. Krakovská |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-100/23 |
Psychologické aspekty reprodukčného zdravia - H. Celušáková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-79/23 |
Poruchy osobnosti - A. Heretik, L. Pavuková Rušarová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-624/00 |
Psychologická sexuológia 1 - R. Máthé, P. Weiss |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-661/11 |
Psychológia v trhu a reklame - M. Jakubek |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-217/15 |
Forenzná psychológia - A. Heretik |
2/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-680/16 |
Individuálna psychológia - D. Čechová |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-668/12 |
Dynamická psychoterapia - V. Cviková |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-658/10 |
Dopravná psychológia - E. Rošková |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-629/00 |
Psychosomatika interne, v gynekológii a onkológii - K. Jandová, P. Nôtová |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-183/22 |
Kvalitatívna metodológia - G. Bianchi |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KPs/A-moPS-236/17 |
Úvod do logoterapie - V. Svetský |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KPs/A-moPS-181/22 |
Preventívne a intervenčné stratégie pri skupinovej práci s triedou - D. Demkaninová, S. Harvanová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KPs/A-moPS-270/20 |
Psychologické poradenstvo dištančné - K. Ludrovská |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KPs/A-moPS-619/00 |
Párové a manželské poradenstvo 1 - H. Smitková |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
FiF.KPs/A-moPS-640/00 |
Autogénny tréning - K. Ludrovská |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
3 kredity zo 120 kreditov magisterského štúdia sú určené na výberové predmety. Tie
môžu byť načerpané ľubovoľným predmetom z ponuky na univerzite (a teda aj ďalším povinne
voliteľným predmetom z ponuky povinne voliteľných predmetov).
|
|
Blok - mPSa2 - Teoretické disciplíny |
min. 12 kreditov |
Študent si počas štúdia zapíše z bloku minimálne 3 predmety za minimálne 12 kreditov.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KPs/A-moPS-177/22 |
Vybrané otázky sociálnej psychológie - R. Blaho, M. Schraggeová |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
4 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-179/22 |
Vybrané otázky vývinovej psychológie - B. Mesárošová, Ľ. Konrádová |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
4 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-174/22 |
Úvod do sociálnej, afektívnej, kognitívnej a behaviorálnej neurovedy - P. Brandoburová, J. Rajčáni, M. Hajdúk, D. Turoňová, P. Soláriková, A. Straková, H. Hollá Kutlíková, S. Harvanová |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
4 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-03/24 |
Behaviorálna neuroveda jazyka a myslenia - D. Michalko, M. Marko |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
4 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-175/22 |
Vybrané otázky psychológie osobnosti - M. Schraggeová |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
4 |
|
|
FiF.KPs/A-moPS-98/23 |
Úvod do sociálnej, afektívnej, kognitívnej a behaviorálnej neurovedy 2 - J. Rajčáni, M. Hajdúk, P. Soláriková, D. Turoňová, H. Hollá Kutlíková, A. Straková |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
4 |
|
|
|