Študijný plán - Schválený

Akademický rok:
2024/2025
Študijný program:
Marketingová komunikácia (moMK)
(Jednoodborové štúdium, magisterský II. st., denná forma)
Študijný odbor:
23. mediálne a komunikačné štúdiá
Osoba zodpovedná za realizáciu študijného programu:
prof. Ing. Pavol Kita, PhD.

Študijná časť
Povinné predmety

Blok - mMK-A - Povinné predmety min. 71 kreditov
Skratka predmetu Názov predmetu - Vyučujúci Odporúčaný
roč./sem.
Rozsah
a forma
Spôsob
ukončenia
Kredity Profilový
predmet
Aktuál-
nosť
 FiF.KMK/A-moMK-001/15  Kreativita v marketingovej komunikácii - O. Kořínek 1/Z    1P + 1S     H   3        
 FiF.KMK/A-moMK-002/23  Manažment - P. Kita 1/Z    2S     H   4   P      
 FiF.KMK/A-moMK-003/15  Komunikácia s verejnosťou 3 - E. Chudinová 1/Z    2C     H   4   P      
 FiF.KMK/A-moMK-006/15  Kapitoly z dejín umenia 1 - P. Szalay 1/Z    2S     H   4        
 FiF.KMK/A-moMK-008/00  Tvorba reklamnej kampane - O. Kořínek 1/L    2S     H   5        
 FiF.KMK/A-moMK-009/15  Komunikácia s verejnosťou 4 - E. Chudinová 1/L    2C     H   4   P      
 FiF.KMK/A-moMK-010/15  Kapitoly z dejín umenia 2 - V. Pichaničová 1/L    2S     H   4        
 FiF.KMK/A-moMK-013/00  Corporate identity - M. Danišik 1/L    1P + 1S     H   4   P      
 FiF.KMK/A-moMK-017/15  Jazyk a štýl reklamy 1 - T. Deptová 2/Z    2S     H   4        
 FiF.KMK/A-moMK-016/15  Kapitoly z dejín umenia 3 - P. Buday 2/Z    2S     H   4        
 FiF.KMK/A-moMK-020/15  Seminár k diplomovej práci - T. Deptová 2/Z    2S     H   3        
 FiF.KMK/A-moMK-046/15  Semiotika reklamy - M. Banyár 2/Z    2S     H   4   P      
 FiF.KMK/A-moMK-100/23  Psychológia spotrebiteľského správania - B. Mesárošová 2/Z    1P + 1S     H   4   P      
 FiF.KMK/A-moMK-021/15  Verejná mienka a reklama - D. Vunhu 2/L    2S     H   3        
 FiF.KMK/A-moMK-023/15  Kapitoly z dejín umenia 4 - K. Beňová, K. Kolbiarz Chmelinová, P. Szalay 2/L    2S     H   4        
 FiF.KMK/A-moMK-022/15  Agentúry marketingovej komunikácie - D. Vunhu 2/L    1P + 1S     H   4        
 FiF.KMK/A-moMK-024/00  Jazyk a štýl reklamy 2 - P. Rajčák 2/L    2S     H   3        
 FiF.KMK/A-moMK-059/15  Seminár k štátnej záverečnej skúške - T. Deptová 2/L    2S     H   3        
 FiF.KMK/A-moMK-101/23  Základy logiky - M. Zouhar 2/L    1P + 1S     H   3   P      
 
Povinne voliteľné predmety

Blok - mMK-B - Povinne voliteľné predmety min. 18 kreditov
Skratka predmetu Názov predmetu - Vyučujúci Odporúčaný
roč./sem.
Rozsah
a forma
Spôsob
ukončenia
Kredity Profilový
predmet
Aktuál-
nosť
 FiF.KMK/A-moMK-040/11  Sociálna reklama - A. Popovičová 1/Z    2S     H   2        
 FiF.KMK/A-moMK-041/11  PR v praxi - D. Vunhu 1/Z    2S     H   2        
 FiF.KMK/A-moMK-053/18  Médiá v marketingovej komunikácii - V. Madleňáková 1/Z    2S     H   2        
 FiF.KMK/A-moMK-047/15  Obsahová a formálna analýza textu - P. Rajčák 1/Z    2S     H   2        
 FiF.KMK/A-moMK-048/12  Marketing umenia, kultúry a kultúrneho dedičstva - P. Kita 1/L    2S     H   2        
 FiF.KMK/A-moMK-043/15  Budgeting v marketingovej komunikácii - M. Kajan 1/L    1P + 1S     H   3        
 FiF.KMK/A-moMK-037/15  Online marketing - V. Madleňáková 1/L    2S     H   2        
 FiF.KMK/A-moMK-089/15  Kreatívny tréning - K. Kurečková 1/L    2S     H   3        
 FiF.KMK/A-moMK-005/00  Psychológia osobnosti - M. Schraggeová 2/Z    2S     H   2        
 FiF.KMK/A-moMK-001/17  Špecifickosť prejavu v audiovizuálnych médiách - E. Chudinová 2/Z    1P + 1S     H   2   P      
 FiF.KMK/A-moMK-032/15  Aktuálne otázky marketingovej komunikácie 1 - D. Vunhu 2/Z    1P + 1S     H   2        
 FiF.KMK/A-moMK-038/15  Aktuálne otázky marketingovej komunikácie 2 - D. Vunhu 2/L    1P + 1S     H   2        

Predmet web design si už študenti nezapisujú.
 
Výberové predmety

Blok - mMK-C - Výberové predmety min. 4 kredity
Skratka predmetu Názov predmetu - Vyučujúci Odporúčaný
roč./sem.
Rozsah
a forma
Spôsob
ukončenia
Kredity Profilový
predmet
Aktuál-
nosť
 FiF.KMK/A-moMK-082/15  Fashion marketing - P. Šagát 1/Z    2S     H   2        
 FiF.KMK/A-moMK-037/00  Geopolitika - P. Greksová 1/L    1P + 1S     H   2        
 FiF.KMK/A-moMK-030/00  Scenáristika a dramaturgia - P. Rajčák 1/L    1P + 1S     H   2        
 FiF.KMK/A-moMK-054/22  Trendy v digitálnom marketingu - R. Bahurinský 1/L    2S     H   2        

Študenti si v rámci tohto bloku môžu zapisovať aj predmety z iných študijných plánov.
 

Štátne skúšky
Povinné predmety

Blok - mMK-S - Predmety štátnej skúšky min. 27 kreditov
Skratka predmetu Názov predmetu Spôsob
ukončenia
Kredity Aktuál-
nosť
 FiF.KMK/A-moMK-099/15  Obhajoba diplomovej práce   OB   15        
 FiF.KMK/A-moMK-991/15  História a teória marketingovej komunikácie   SS   4        
 FiF.KMK/A-moMK-992/15  Tvorba propagačných celkov   SS   4        
 FiF.KMK/A-moMK-993/15  Tvorba propagačných prejavov   SS   4        
 

Poznámka k výberovým predmetom:
Ako výberové predmety si študenti môžu vybrať nielen určené výberové predmety (pokiaľ ich študijný plán definuje), ale akýkoľvek predmet z bloku povinne voliteľných predmetov alebo z celofakultnej ponuky predmetov (moSZ), či ponuky predmetov iných katedier / iných fakúlt UK. Výberové predmety si študent zapíše v takej výške kreditov, aby dosiahol spolu s povinnými, povinne voliteľnými predmetmi, obhajobou diplomovej práce a štátnymi skúškami min. 120 kreditov.
Za údajom o rozsahu výučby sa môže vyskytovať nasledujúci symbol: d - dní za semester, h - hodín za týždeň, r - hodín za akademický rok, s - hodín za semester, t - týždňov za semester
Pokiaľ nie je uvedený žiadny z týchto symbolov, predpokladá sa rozsah "hodín za týždeň".
Forma výučby: P - prednáška, S - seminár, C - cvičenie, X - prax, K - kurz, E - exkurzia, Su - sústredenie, D - samostatná práca, M - praktikum, T - práce v teréne, I - iná, Z - stáž, L - laboratórne cvičenie, PS - prednáška + seminár