Študijný plán - Schválený

Akademický rok:
2023/2024
Študijný program:
Špeciálna pedagogika pre učiteľov (pedagogika jednotlivcov s poruchami učenia a správania) (cU-PUS)
(rozširujúce štúdium, iné D st., externá forma)
Študijný odbor:
38. učiteľstvo a pedagogické vedy

Študijná časť
Povinné predmety

Blok - 1PUS - 1. ročník
Skratka predmetu Názov predmetu - Vyučujúci Odporúčaný
roč./sem.
Rozsah
a forma
Spôsob
ukončenia
Kredity Profilový
predmet
Aktuál-
nosť
 PdF/C-1PUS-01/23  Špeciálna pedagogika - P. Pavlis   16sP     S   0        
 PdF/C-1PUS-02/23  Diagnostika porúch učenia - N. Szászová   16sP     S   0        
 PdF/C-1PUS-03/23  Pedagogika jednotlivcov s poruchami učenia - T. Harčaríková, M. Podhorská   16sP     S   0        
 PdF/C-1PUS-04/23  Pedagogika jednotlivcov s poruchami správania - D. Smetanová   16sP     S   0        
 PdF/C-1PUS-05/23  Základy logopédie pre špeciálnych pedagógov - V. Hauskrechtová   16P     S   0        
 PdF/C-1PUS-06/23  Diagnostika porúch správania - D. Smetanová   16sP     S   0        
 PdF/C-1PUS-07/23  Neuropedagogika a neuropsychoedukačné intervencie - A. Vančová   8sP     S   0        
 PdF/C-1PUS-08/23  Seminár k záverečnej práci - T. Harčaríková   2sP     H   0        
 PdF/C-1PUS-09/23  Špeciálnopedagogická prax - T. Harčaríková   20sX     H   0        

Blok - 2PUS - 2. ročník
Skratka predmetu Názov predmetu - Vyučujúci Odporúčaný
roč./sem.
Rozsah
a forma
Spôsob
ukončenia
Kredity Profilový
predmet
Aktuál-
nosť
 PdF/C-2PUS-01/23  Teória edukácie jednotlivcov s poruchami učenia - PdF   16sP     S   0        
 PdF/C-2PUS-02/23  Individulána logopedická intervencia pre jednotlivcov s poruchami učenia - PdF   16sP     S   0        
 PdF/C-2PUS-03/23  Didaktika predmetov vzdelávania a špeciálnopedagogickej podpory pre žiakov s poruchami učenia - PdF   8sP     H   0        
 PdF/C-2PUS-04/23  Didaktika predmetov vzdelávania a špeciálnopedagogickej podpory pre žiakov s poruchami spravania - PdF   8sP     H   0        
 PdF/C-2PUS-05/23  Stimulácia a korekcia u jednotlivcov s poruchami učenia, špecifiká edukácie a predmetových metodík postupu u jednotlivcov s poruchami učenia - PdF   16sP     H   0        
 PdF/C-2PUS-06/23  Teória edukácie a intervenčnej činnosti u jednotlivcov s poruchami správania - PdF   16sP     S   0        
 PdF/C-2PUS-07/23  Špeciálne výchovne postupy a metodické postupy u jednotlivcov s poruchami správania - PdF   16sP     S   0        
 PdF/C-2PUS-08/23  Špecifika edukácie u jednotlivcov s poruchami správania - PdF   8sP     S   0        
 PdF/C-2PUS-09/23  Technická a multimediálna facilitácia v edukácii jednotlivcov s poruchami učenia a s poruchami správania - PdF   8sP     H   0        
 PdF/C-2PUS-10/23  Záverečná práca - PdF   0sI     H   0        
 PdF/C-2PUS-11/23  Špeciálnopedagogická prax - PdF   20sX     H   0        
 

Štátne skúšky

Za údajom o rozsahu výučby sa môže vyskytovať nasledujúci symbol: d - dní za semester, h - hodín za týždeň, s - hodín za semester, t - týždňov za semester
Pokiaľ nie je uvedený žiadny z týchto symbolov, predpokladá sa rozsah "hodín za týždeň".
Forma výučby: C - cvičenie, D - samostatná práca, E - exkurzia, I - iná, K - kurz, L - laboratórne cvičenie, M - praktikum, Su - sústredenie, P - prednáška, S - seminár, T - práce v teréne, X - prax, Z - stáž, PS - prednáška + seminár, CP - cvičenie + prednáška, CS - cvičenie + seminár