Študijný plán - Schválený

Akademický rok:
2023/2024
Študijný program:
Špeciálna pedagogika pre školského špeciálneho pedagóga, špeciálneho pedagóga a terénneho špeciálneho pedagóga (cPOR)
(rozširujúce štúdium, iné D st., externá forma)
Študijný odbor:
38. učiteľstvo a pedagogické vedy

Študijná časť
Povinné predmety

Blok - 1POR - 1. ročník
Skratka predmetu Názov predmetu - Vyučujúci Odporúčaný
roč./sem.
Rozsah
a forma
Spôsob
ukončenia
Kredity Profilový
predmet
Aktuál-
nosť
 PdF/C-1POR-01/23  Sociálna patológia - PdF   6sP     H   0        
 PdF/C-1POR-02/23  Psychológia postihnutých ( všeobecná patopsychológia) - PdF   4sP     S   0        
 PdF/C-1POR-03/23  Psychológia postihnutých (patopsychológia mentálne postihnutých) - PdF   4sP     S   0        
 PdF/C-1POR-04/23  Psychológia postihnutých ( patopsychológia sluchovo postihnutých) - PdF   4sP     S   0        
 PdF/C-1POR-05/23  Psychológia postihnutých (patopsychológia zrakovo postihnutých) - PdF   4sP     S   0        
 PdF/C-1POR-06/23  Psychológia postihnutých (patopsychológia telesne postihnutých) - PdF   4sP     S   0        
 PdF/C-1POR-07/23  Somatopatológia a etiopatogenéza porúch zdravia - PdF   12sP     S   0        
 PdF/C-1POR-08/23  Špeciálna pedagogika - PdF   12sP     S   0        
 PdF/C-1POR-09/23  Dejiny špeciálnej pedagogiky - PdF   4sP     H   0        
 PdF/C-1POR-10/23  Špeciálnopedagogická diagnostika a prognostika - PdF   8sP     H   0        
 PdF/C-1POR-11/23  Logopédia – základy pre špeciálnych pedagógov - PdF   12sP     S   0        
 PdF/C-1POR-12/23  Pedagogika mentálne postihnutých – základy - PdF   8sP     S   0        
 PdF/C-1POR-13/23  Pedagogika telesne postihnutých, chorých a zdravotne oslabených – základy - PdF   8sP     S   0        
 PdF/C-1POR-14/23  Pedagogika sluchovo postihnutých - základy - PdF   8sP     S   0        
 PdF/C-1POR-15/23  Pedagogika psychosociálne narušených – základy - PdF   8sP     S   0        
 PdF/C-1POR-16/23  Pedagogika zrakovo postihnutých – základy - PdF   8sP     S   0        
 PdF/C-1POR-17/23  Pedagogika detí s poruchami učenia - základy - PdF   8sP     S   0        
 PdF/C-1POR-18/23  Špeciálne pomôcky a IKT - PdF   8sP     H   0        
 PdF/C-1POR-19/23  Záverečná písomná práca – seminár - PdF   2sP     H   0        
 PdF/C-1POR-20/23  Špeciálnopedagogická prax – seminár - PdF   20sX     H   0        

Blok - 3POR - 3. ročník
Skratka predmetu Názov predmetu - Vyučujúci Odporúčaný
roč./sem.
Rozsah
a forma
Spôsob
ukončenia
Kredity Profilový
predmet
Aktuál-
nosť
 PdF/C-3POR-01/23  Raná stimulácia a špeciálno pedagogické intervencie - PdF   10sP     H   0        
 PdF/C-3POR-02/23  Neuropedagogika a neuropsychoedukačné intervencie - PdF   8sP     S   0        
 PdF/C-3POR-03/23  Komplexná rehabilitácia postihnutých - PdF   6sP     H   0        
 PdF/C-3POR-04/23  Riadenie špeciálnych škôl a zariadení a školská legislatíva - PdF   8sP     H   0        
 PdF/C-3POR-05/23  Pedagogika mentálne postihnutých - didaktika - PdF   8sP     S   0        
 PdF/C-3POR-06/23  Pedagogika telesne postihnutých, chorých a zdravotne oslabených- didaktika - PdF   8sP     S   0        
 PdF/C-3POR-07/23  Pedagogika sluchovo postihnutých - didaktika - PdF   8sP     S   0        
 PdF/C-3POR-08/23  Pedagogika zrakovo postihnutých - didaktika - PdF   8sP     S   0        
 PdF/C-3POR-09/23  Metódy korekcie dyslexie, dysgrafie, dysortografie - PdF   16sP     S   0        
 PdF/C-3POR-10/23  Reedukácia správania - PdF   8sP     S   0        
 PdF/C-3POR-11/23  Individuálna log. intervencia a rozvíjanie komunikačných zručností - PdF   16sP     S   0        
 PdF/C-3POR-12/23  Poruchy a narušenia matematických schopností a ich korekcia - PdF   8sP     S   0        
 PdF/C-3POR-13/23  Metódy korekcie dyspraxie a dyspinxie - PdF   12sP     S   0        
 PdF/C-3POR-14/23  Záverečná práca - PdF   0sI     H   0        

Blok - 2POR - 2. ročník
Skratka predmetu Názov predmetu - Vyučujúci Odporúčaný
roč./sem.
Rozsah
a forma
Spôsob
ukončenia
Kredity Profilový
predmet
Aktuál-
nosť
 PdF/C-2POR-01/23  Pedagogika detí s NKS - PdF   8sP     S   0        
 PdF/C-2POR-02/23  Špeciálnopedagogická diagnostika a prognostika - PdF   24sP     S   0        
 PdF/C-2POR-03/23  Špeciálnopedagogické poradenstvo - PdF   24sP     S   0        
 PdF/C-2POR-04/23  Pedagogika mentálne postihnutých – špeciálna edukácia - PdF   8sP     S   0        
 PdF/C-2POR-05/23  Pedagogika telesne postihnutých, chorých a zdravotne oslabených – špeciálna edukácia - PdF   8sP     S   0        
 PdF/C-2POR-06/23  Pedagogika sluchovo postihnutých – špeciálna edukácia - PdF   8sP     S   0        
 PdF/C-2POR-07/23  Pedagogika zrakovo postihnutých – špeciálna edukácia - PdF   8sP     S   0        
 PdF/C-2POR-08/23  Pedagogika detí s poruchami správania – špeciálna edukácia - PdF   8sP     S   0        
 PdF/C-2POR-09/23  Pedagogika psychosociálne narušených – špeciálna edukácia - PdF   8sP     S   0        
 PdF/C-2POR-10/23  Pedagogika viacnásobne postihnutých - PdF   10sP     S   0        
 PdF/C-2POR-11/23  Špeciálnopedagogická prax - PdF   20sX     H   0        
 

Štátne skúšky

Za údajom o rozsahu výučby sa môže vyskytovať nasledujúci symbol: d - dní za semester, h - hodín za týždeň, s - hodín za semester, t - týždňov za semester
Pokiaľ nie je uvedený žiadny z týchto symbolov, predpokladá sa rozsah "hodín za týždeň".
Forma výučby: C - cvičenie, D - samostatná práca, E - exkurzia, I - iná, K - kurz, L - laboratórne cvičenie, M - praktikum, Su - sústredenie, P - prednáška, S - seminár, T - práce v teréne, X - prax, Z - stáž, PS - prednáška + seminár, CP - cvičenie + prednáška, CS - cvičenie + seminár