|
Blok - VUZ-1516 - programy bez PS a PG |
min. 31 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde001/22 |
Teoretické základy výchovy - Š. Ferková |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde001/22 |
Teoretické základy výchovy - Š. Ferková |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde002/22 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde002/22 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde003/22 |
Psychológia pre učiteľov 1 - R. Schunová |
1, 2/Z |
2P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde003/22 |
Psychológia pre učiteľov 1 - R. Schunová |
1, 2/L |
2P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde004/22 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová |
1, 2/Z |
1P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde004/22 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová |
1, 2/L |
1P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde005/22 |
Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská, J. Danek |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde005/22 |
Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská, J. Danek |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde007/22 |
Psychológia pre učiteľov 2 - R. Schunová |
1, 2, 3/L |
2P + 2S
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde007/22 |
Psychológia pre učiteľov 2 - R. Schunová |
2, 3/Z |
2P + 2S
|
H
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KP/B-VUZde008/22 |
Seminár k bakalárskej práci - M. Viršinská, V. Valkovičová, M. Repiská, M. Malovecký, J. Šrank, B. Šramová, A. Mikulášová, T. Hlava |
3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/B-VUZde008/22 |
Seminár k bakalárskej práci - M. Viršinská, V. Valkovičová, M. Repiská, M. Malovecký, J. Šrank, B. Šramová, A. Mikulášová, T. Hlava |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde009/22 |
Pedagogická prax (A) - M. Potočárová, Š. Ferková, V. Zemančíková, E. Labudová |
1, 2/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde009/22 |
Pedagogická prax (A) - M. Potočárová, Š. Ferková, V. Zemančíková, E. Labudová |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde010/22 |
Pedagogická prax (B) - D. Kostrub, J. Strakoš, E. Tóblová, P. Ostradický |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde010/22 |
Pedagogická prax (B) - D. Kostrub, J. Strakoš, E. Tóblová, P. Ostradický |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde023/22 |
Pedagogika voľného času - E. Labudová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde023/22 |
Pedagogika voľného času - E. Labudová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
Pedagogické praxe: študent si zapisuje Pedagogickú prax (A) súbežne s predmetom alebo
až po absolvovaní predmetu Teoretické základy výchovy. Študent si zapisuje Pedagogickú prax (B) súbežne s predmetom alebo až po absolvovaní
predmetu Všeobecná didaktika. Pedagogická prax (A), Pedagogická prax (B) sa realizuje v termínoch určených harmonogramom
akademického roka PdF UK a predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov
s metodikom praxe.
|
|
Blok - SLO-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 48 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/B-SLOde001/22 |
Úvod do štúdia jazyka - M. Dziviaková |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde002/22 |
Úvod do štúdia literatúry - E. Faithová |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde003/22 |
Tvorba odborného textu v odbore slovenský jazyk a literatúra - P. Žeňuch |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde004/22 |
Fonetika a fonológia - M. Turočeková |
1/L |
2P + 1S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde005/22 |
Lexikológia - Ľ. Horváthová |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde006/22 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku - M. Turočeková, J. Kačala |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde007/22 |
Svetová literatúra I - E. Brtáňová |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde006/22 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku - M. Turočeková, J. Kačala |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde007/22 |
Svetová literatúra I - E. Brtáňová |
2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde008/22 |
Morfológia - M. Dziviaková |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde009/22 |
Literatúra pre deti a mládež - E. Faithová, J. Šrank |
1, 2/L |
3PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde009/22 |
Literatúra pre deti a mládež - E. Faithová, J. Šrank |
2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde010/22 |
Syntax - M. Dziviaková, J. Kačala |
2/L |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde010/22 |
Syntax - M. Dziviaková, J. Kačala |
3/Z |
2P
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde011/22 |
Dejiny slovenskej literatúry 20. storočia I - J. Šrank |
2/Z |
2P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde011/22 |
Dejiny slovenskej literatúry 20. storočia I - J. Šrank |
2/L |
2P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde012/22 |
Štylistika - Ľ. Horváthová, J. Kačala |
2/L |
3PS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde013/22 |
Dejiny slovenskej literatúry 20. storočia II - J. Šrank |
2/L |
2P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde012/22 |
Štylistika - Ľ. Horváthová, J. Kačala |
3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde013/22 |
Dejiny slovenskej literatúry 20. storočia II - J. Šrank |
3/Z |
2P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
Blok - ANG-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 48 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KAJL/B-ANGde001/22 |
Úvod do štúdia anglického jazyka - P. Kotlebová, P. Bojo |
1/Z |
1P + 1S
|
S
|
3 |
|
|
PdF.KAJL/B-ANGde002/22 |
Úvod do štúdia anglofónnej literatúry - A. Demovičová, T. Karáth |
1/Z |
1P + 2S
|
S
|
4 |
|
|
PdF.KAJL/B-ANGde003/22 |
Dejiny a reálie Veľkej Británie a USA - T. Karáth, K. Hankerová |
1/Z |
1P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KAJL/B-ANGde004/22 |
Morfológia anglického jazyka I - G. Lojová, P. Kotlebová |
1/L |
1P + 2S
|
S
|
4 |
|
|
PdF.KAJL/B-ANGde005/22 |
Základy anglickej literatúry - T. Karáth, A. Demovičová |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KAJL/B-ANGde006/22 |
Fonetika a fonológia anglického jazyka - P. Bojo |
2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KAJL/B-ANGde007/22 |
Morfológia anglického jazyka II - G. Lojová, T. Hlava, K. Hankerová |
2/Z |
1P + 2S
|
S
|
5 |
|
|
PdF.KAJL/B-ANGde008/22 |
Syntax anglického jazyka - G. Lojová, T. Hlava |
2, 3/L |
1P + 2S
|
S
|
5 |
P
|
|
PdF.KAJL/B-ANGde009/22 |
Základy didaktiky anglického jazyka - M. Šipošová |
2, 3/L |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KAJL/B-ANGde010/22 |
Metodika písania odborného textu z anglického jazyka - P. Bojo |
3/Z |
2S
|
S
|
2 |
|
|
PdF.KAJL/B-ANGde011/22 |
Slovotvorba anglického jazyka - P. Bojo |
2/L |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KAJL/B-ANGde012/22 |
Základy americkej literatúry - A. Demovičová |
3/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
|
PdF.KAJL/B-ANGde013/22 |
Praktický jazyk B2 - C1 - P. McCullough |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KAJL/B-ANGde014/22 |
Prístup zameraný na žiaka vo výučbe anglického jazyka - G. Lojová |
2, 3/Z |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok - VUZ-1516 - programy bez PS a PG |
min. 17 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň, S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň, S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/22 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde016/22 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde019/22 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - M. Lemešová |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde019/22 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - M. Lemešová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/22 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov - M. Lemešová, Z. Štefanec |
2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/22 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov - M. Lemešová, Z. Štefanec |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš, M. Kamenický |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš, M. Kamenický |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde024/22 |
Rodinná výchova - M. Potočárová, B. Jaslovská |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde024/22 |
Rodinná výchova - M. Potočárová, B. Jaslovská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde030/22 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde030/22 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde033/22 |
Multikultúrna výchova - K. Minarovičová, E. Mistrík |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde033/22 |
Multikultúrna výchova - K. Minarovičová, E. Mistrík |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde036/22 |
Školský manažment - A. Poliaková |
2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde036/22 |
Školský manažment - A. Poliaková |
2, 3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde037/22 |
Výchovné poradenstvo - V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde037/22 |
Výchovné poradenstvo - V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
Blok - SLO-1617s1 - skupina 1 |
min. 6 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/B-SLOde016/22 |
Lexikálny rozbor - Ľ. Horváthová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde017/22 |
Morfologický rozbor - M. Dziviaková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde019/22 |
Syntaktický rozbor - M. Dziviaková |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde021/22 |
Základy korektorskej a redaktorskej činnosti - J. Šrank |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde021/22 |
Základy korektorskej a redaktorskej činnosti - J. Šrank |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde019/22 |
Syntaktický rozbor - M. Dziviaková |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde025/22 |
Komunikačno-prezentačné zručnosti - P. Žeňuch |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde025/22 |
Komunikačno-prezentačné zručnosti - P. Žeňuch |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - SLO-1617s2 - skupina 2 |
min. 6 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/B-SLOde015/22 |
Analýza literárneho textu - J. Šrank, Ľ. Blažencová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde015/22 |
Analýza literárneho textu - J. Šrank, Ľ. Blažencová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde018/22 |
Svetová literatúra II - E. Faithová |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde018/22 |
Svetová literatúra II - E. Faithová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde026/22 |
Výchova literatúrou - E. Faithová, J. Šrank |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde026/22 |
Výchova literatúrou - E. Faithová, J. Šrank |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde027/22 |
Slovenská literatúra a knižná kultúra po roku 1989 - J. Šrank |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde028/22 |
Kontexty európskeho kultúrneho myslenia - E. Brtáňová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde028/22 |
Kontexty európskeho kultúrneho myslenia - E. Brtáňová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - ANG-1617 - skupiny A-E |
min. 12 kreditov |
Z povinne voliteľných predmetov (skupiny A-E) si študent vyberá podľa vlastného uváženia
a usmernení tak, aby dosiahol spolu minimálne 12 kreditov. SKUPINA A (lingvistika) = B-ANGde015-018 a 031; SKUPINA B (literatúra) = B-ANGde022, 032-033; SKUPINA C (didaktika) = B-ANGde023-024 a 034; SKUPINA D (kultúra a história) = B-ANGde027, 035-036; SKUPINA E (praktický jazyk) = B-ANGde028-030 a 037;
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KAJL/B-ANGde015/22 |
Prehľad vývoja anglického jazyka - P. Kotlebová |
2, 3/Z |
1S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde015/22 |
Prehľad vývoja anglického jazyka - P. Kotlebová |
2/L |
1S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde016/22 |
Frazeológia anglického jazyka - P. Bojo |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KAJL/B-ANGde017/22 |
Analýza diskurzu - P. Bojo, T. Hlava |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde018/22 |
Gramatická analýza textu - P. Kotlebová |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KAJL/B-ANGde031/22 |
Rozvoj foneticko-fonologických zručností - P. Bojo, P. McCullough |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde022/22 |
Anglo-americká krátka próza - A. Demovičová |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KAJL/B-ANGde032/22 |
Vybrané kapitoly z britskej a americkej literatúry - A. Demovičová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KAJL/B-ANGde033/22 |
Literatúra a popkultúra - A. Demovičová, T. Karáth |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde023/22 |
Vybrané kapitoly z didaktiky - M. Šipošová |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde023/22 |
Vybrané kapitoly z didaktiky - M. Šipošová |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde024/22 |
IKT v jazykovom vzdelávaní - K. Hankerová, M. Šipošová |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde034/22 |
Analýza a tvorba učebných materiálov - K. Hankerová |
3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KAJL/B-ANGde027/22 |
Interkultúrna komunikácia - A. Demovičová, T. Karáth |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde035/22 |
Kultúra anglicky hovoriacich krajín - P. McCullough, S. Babenská |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde035/22 |
Kultúra anglicky hovoriacich krajín - P. McCullough, S. Babenská |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KAJL/B-ANGde036/22 |
Anglicky hovoriace krajiny v historickom kontexte - A. Demovičová, T. Karáth |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde028/22 |
Praktický jazyk - čítanie s porozumením - P. McCullough |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KAJL/B-ANGde029/22 |
Praktický jazyk - písanie - P. McCullough |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KAJL/B-ANGde030/22 |
Praktický jazyk - rozprávanie - P. McCullough |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KAJL/B-ANGde037/22 |
Rozvoj anglickej slovnej zásoby - P. Bojo |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
|
|
|
Blok - VUZ-2223 - programy bez PS |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde013/22 |
Digitálne technológie 3 - J. Záhorec |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde013/22 |
Digitálne technológie 3 - J. Záhorec |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - V. Valkovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - V. Valkovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde020/22 |
Patopsychológia pre učiteľov - V. Basaliukov, M. Groma |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde020/22 |
Patopsychológia pre učiteľov - V. Basaliukov, M. Groma |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - D. Kostrub |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - D. Kostrub |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde038/22 |
Odborný cudzí jazyk - P. Gergel, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, R. Štrbáková, M. Malovecký |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde038/22 |
Odborný cudzí jazyk - P. Gergel, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, R. Štrbáková, M. Malovecký |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde039/23 |
Zvedavé učenie 1 - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, A. Poliaková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde040/23 |
Zvedavé učenie 2 - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, A. Poliaková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
Blok - SLO-1920 - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/B-SLOde024/19 |
Slovenčina pre cudzincov – jazykový kurz - Ľ. Blažencová |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/B-SLOde024/19 |
Slovenčina pre cudzincov – jazykový kurz - Ľ. Blažencová |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
Blok - ANG-1617 - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KAJL/B-ANGde051/22 |
Cvičenia z gramatiky anglického jazyka - K. Hankerová, P. Kotlebová |
L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KAJL/B-ANGde052/22 |
Stratégie efektívneho štúdia na vysokej škole - PdF.KAJL |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde053/22 |
Praktický jazyk - konverzácia B2-C1 - PdF.KAJL |
Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
|
|