Blok - PEP-1920 - platnosť od AR 22/23 |
min. 87 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPEP/B-PEPde001/22 |
Hudobné umenie v predprimárnej a voľnočasovej edukácii - L. Kaščáková |
3/L |
2PS
|
H
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPEP/B-PEPde001/22 |
Hudobné umenie v predprimárnej a voľnočasovej edukácii - L. Kaščáková |
3/Z |
2PS
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde003/22 |
Metodika písania odborného textu - M. Belešová, Ľ. Čierťažská, K. Žilková |
2/Z |
2S
|
H
|
4 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde003/22 |
Metodika písania odborného textu - M. Belešová, Ľ. Čierťažská, K. Žilková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
4 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde004/22 |
Metódy rozvíjania geometrických pojmov - M. Totkovičová, L. Koreňová, K. Žilková |
2/Z |
2S
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde004/22 |
Metódy rozvíjania geometrických pojmov - M. Totkovičová, L. Koreňová, K. Žilková |
2/L |
2S
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde005/22 |
Metódy rozvíjania prípravných pojmov k pojmu číslo - J. Gunčaga, V. Valkóová, K. Žilková |
2/L |
2S
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde005/22 |
Metódy rozvíjania prípravných pojmov k pojmu číslo - J. Gunčaga, V. Valkóová, K. Žilková |
2/Z |
2S
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde006/22 |
Pedagogika voľného času - I. Čavojský, M. Kožuchová |
2/L |
2PS
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde006/22 |
Pedagogika voľného času - I. Čavojský, M. Kožuchová |
2/Z |
2PS
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde007/22 |
Predprimárna pedagogika - E. Severini, M. Belešová |
2/Z |
2PS
|
S
|
5 |
P
|
!
|
PdF.KPEP/B-PEPde007/22 |
Predprimárna pedagogika - E. Severini, M. Belešová |
1/L |
2PS
|
S
|
5 |
P
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde008/22 |
Prírodovedné štúdie v predprimárnej a voľnočasovej edukácii - M. Droščák, M. Fuchsová, L. Koreňová |
2/L |
2PS
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde008/22 |
Prírodovedné štúdie v predprimárnej a voľnočasovej edukácii - M. Droščák, M. Fuchsová, L. Koreňová |
3/Z |
2PS
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde012/22 |
Semestrálny projekt - E. Severini, Ľ. Čierťažská, B. Kožík Lehotayová, M. Kožuchová, K. Žilková |
3/L |
80sX
|
S
|
8 |
P
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde012/22 |
Semestrálny projekt - E. Severini, Ľ. Čierťažská, B. Kožík Lehotayová, M. Kožuchová, K. Žilková |
3/Z |
80sX
|
S
|
8 |
P
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde013/22 |
Sociálna psychológia - M. Lemešová |
3/Z |
2PS
|
H
|
4 |
|
!
|
PdF.KPEP/B-PEPde013/22 |
Sociálna psychológia - M. Lemešová |
2/L |
2PS
|
H
|
4 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde014/22 |
Sociálne štúdie v predprimárnej a voľnočasovej edukácii - B. Kožík Lehotayová, M. Kožuchová |
2/L |
2PS
|
H
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPEP/B-PEPde014/22 |
Sociálne štúdie v predprimárnej a voľnočasovej edukácii - B. Kožík Lehotayová, M. Kožuchová |
3/Z |
2PS
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KPPP/B-PEPde015/22 |
Sociológia detstva - R. Osaďan, D. Kostrub |
1/L |
2PS
|
H
|
4 |
|
|
PdF.KPPP/B-PEPde015/22 |
Sociológia detstva - R. Osaďan, D. Kostrub |
1/Z |
2PS
|
H
|
4 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde016/22 |
Somatický vývin dieťaťa - M. Fuchsová, M. Droščák |
1/L |
2P
|
H
|
4 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde016/22 |
Somatický vývin dieťaťa - M. Fuchsová, M. Droščák |
1/Z |
2P
|
H
|
4 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde017/22 |
Telesná výchova v predprimárnej a voľnočasovej edukácii - M. Merica, L. Bundová |
3/Z |
2PS
|
H
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPEP/B-PEPde017/22 |
Telesná výchova v predprimárnej a voľnočasovej edukácii - M. Merica, L. Bundová |
2/L |
2PS
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde018/22 |
Teórie učenia sa a koncepcie vyučovania - V. Kitová Mazalánová, E. Tóblová, D. Kostrub, D. Brezány |
1/L |
2PS
|
S
|
5 |
P
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde018/22 |
Teórie učenia sa a koncepcie vyučovania - V. Kitová Mazalánová, E. Tóblová, D. Kostrub, D. Brezány |
2/Z |
2PS
|
S
|
5 |
P
|
|
PdF.KPPP/B-PEPde020/22 |
Výtvarné umenie v predprimárnej a voľnočasovej edukácii - B. Kožík Lehotayová |
2/Z |
2PS
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KPPP/B-PEPde020/22 |
Výtvarné umenie v predprimárnej a voľnočasovej edukácii - B. Kožík Lehotayová |
2/L |
2PS
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde021/22 |
Vývinová psychológia - Z. Zacharová, M. Glasová, L. Liliková |
2/Z |
1P + 1S
|
S
|
5 |
P
|
!
|
PdF.KPEP/B-PEPde021/22 |
Vývinová psychológia - Z. Zacharová, M. Glasová, L. Liliková |
1/L |
1P + 1S
|
S
|
5 |
P
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde022/22 |
Základy komunikačnej gramotnosti - L. Kaščáková, M. Belešová, Ľ. Čierťažská |
1/L |
2PS
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde022/22 |
Základy komunikačnej gramotnosti - L. Kaščáková, M. Belešová, Ľ. Čierťažská |
2/Z |
2PS
|
H
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPEP/B-PEPde111/22 |
Kurikulárne projektovanie vo vzdelávaní - P. Ostradický, E. Severini, B. Kožík Lehotayová |
2/L |
2S
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde111/22 |
Kurikulárne projektovanie vo vzdelávaní - P. Ostradický, E. Severini, B. Kožík Lehotayová |
2/Z |
2S
|
H
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPEP/B-PEPde213/22 |
Výchova v školskom klube detí - I. Čavojský, Ľ. Čierťažská, M. Kožuchová |
2/Z |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde213/22 |
Výchova v školskom klube detí - I. Čavojský, Ľ. Čierťažská, M. Kožuchová |
2/L |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPPP/B-PEPde235/22 |
Rozvíjanie technickej tvorivosti - M. Kožuchová, E. Severini, L. Koreňová |
2/L |
2S
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KPPP/B-PEPde235/22 |
Rozvíjanie technickej tvorivosti - M. Kožuchová, E. Severini, L. Koreňová |
2/Z |
2S
|
H
|
4 |
P
|
|
|
Blok - PEPa1 - Pedagogicko-psychologický blok – predmety typu A |
min. 9 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPEP/B-PEPde009/22 |
Propedeutika pedagogiky - M. Belešová, J. Chamrazová |
1/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde019/22 |
Psychologická propedeutika - M. Lemešová, E. Vancu |
1/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde024/22 |
Adaptačná prax v materskej škole - B. Kožík Lehotayová, R. Osaďan |
3/Z |
20sX
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPPP/B-PEPde112/22 |
Hra v edukácii - I. Čavojský, D. Kostrub |
2/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPPP/B-PEPde112/22 |
Hra v edukácii - I. Čavojský, D. Kostrub |
2/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde113/22 |
Integratívna/inkluzívna špeciálna pedagogika - N. Szászová, L. Nadányi, K. Čierna |
3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde113/22 |
Integratívna/inkluzívna špeciálna pedagogika - N. Szászová, L. Nadányi, K. Čierna |
3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
!
|
Blok - PEPb1 - Pedagogicko-psychologický blok – predmety typu B |
min. 12 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPEP/B-PEPde010/22 |
Psychologické aspekty výchovy dieťaťa v rodine - Z. Štefanec |
2/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPEP/B-PEPde010/22 |
Psychologické aspekty výchovy dieťaťa v rodine - Z. Štefanec |
2/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde214/22 |
Výskumné projekty v edukácii - M. Kuruc, D. Kostrub, R. Osaďan, V. Kitová Mazalánová |
2/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde214/22 |
Výskumné projekty v edukácii - M. Kuruc, D. Kostrub, R. Osaďan, V. Kitová Mazalánová |
2/L |
2P
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde215/22 |
Základy logopédie - M. Zubáková Peregrinová, M. Janíková |
2/L |
2P
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde216/22 |
Základy špeciálno-pedagogickej diagnostiky - A. Biščo Kastelová |
2/L |
1P
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde011/22 |
Riadenie školstva a školy - A. Poliaková, D. Kostrub |
3/Z |
1P
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPEP/B-PEPde011/22 |
Riadenie školstva a školy - A. Poliaková, D. Kostrub |
3/L |
1P
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde212/22 |
Raná intervencia a stimulácia - Z. Ivanová |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde212/22 |
Raná intervencia a stimulácia - Z. Ivanová |
3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPEP/B-PEPde215/22 |
Základy logopédie - M. Zubáková Peregrinová, M. Janíková |
3/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPEP/B-PEPde216/22 |
Základy špeciálno-pedagogickej diagnostiky - A. Biščo Kastelová |
3/Z |
1P
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - PEPa2 - Blok jazyk a komunikácia – predmety typu A |
min. 3 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPEP/B-PEPde121/22 |
Literatúra pre deti predškolského veku - L. Szentesiová, A. Dúbravová |
2/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde121/22 |
Literatúra pre deti predškolského veku - L. Szentesiová, A. Dúbravová |
1/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde122/22 |
Základy jazykovej kultúry - M. Halašková, M. Turočeková |
1/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde122/22 |
Základy jazykovej kultúry - M. Halašková, M. Turočeková |
1/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
!
|
Blok - PEPb2 - Blok jazyk a komunikácia – predmety typu B |
min. 6 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPEP/B-PEPde221/22 |
Cudzí jazyk (odborná terminológia) - Anglický jazyk - L. Hradská, P. Ostradický |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde221/22 |
Cudzí jazyk (odborná terminológia) - Anglický jazyk - L. Hradská, P. Ostradický |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde222/22 |
Cudzí jazyk (odborná terminológia) - Nemecký jazyk - PdF.KPEP |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPEP/B-PEPde222/22 |
Cudzí jazyk (odborná terminológia) - Nemecký jazyk - PdF.KPEP |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPEP/B-PEPde223/22 |
Problémové pravopisné javy vo vyučovaní slovenského jazyka - A. Dúbravová, L. Szentesiová |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde223/22 |
Problémové pravopisné javy vo vyučovaní slovenského jazyka - A. Dúbravová, L. Szentesiová |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPEP/B-PEPde241/22 |
Dramatická výchova - A. Dúbravová, L. Szentesiová |
3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde241/22 |
Dramatická výchova - A. Dúbravová, L. Szentesiová |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
Blok - PEPa3 - Prírodovedno-matematický blok – predmety typu A |
min. 3 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPEP/B-PEPde232/22 |
Manipulačná geometria - L. Koreňová, K. Žilková |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde232/22 |
Manipulačná geometria - L. Koreňová, K. Žilková |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde233/22 |
Narábanie s údajmi - M. Totkovičová, V. Valkóová, K. Žilková |
3/Z |
1C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde233/22 |
Narábanie s údajmi - M. Totkovičová, V. Valkóová, K. Žilková |
2, 3/L |
1C
|
H
|
2 |
|
|
Blok - PEPb3 - Prírodovedno-matematický blok – predmety typu B |
min. 6 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPEP/B-PEPde231/22 |
Čísla a operácie - J. Gunčaga, K. Žilková |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde231/22 |
Čísla a operácie - J. Gunčaga, K. Žilková |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde234/22 |
Prírodovedné pokusy - M. Droščák, M. Fuchsová, L. Koreňová |
2/L |
2C
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPEP/B-PEPde234/22 |
Prírodovedné pokusy - M. Droščák, M. Fuchsová, L. Koreňová |
3/Z |
2C
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPPP/B-PEPde310/22 |
Výchovno-vzdelávacie aktivity v prírode - I. Čavojský, M. Merica, M. Fuchsová |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPPP/B-PEPde310/22 |
Výchovno-vzdelávacie aktivity v prírode - I. Čavojský, M. Merica, M. Fuchsová |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde312/22 |
Bádateľské technické aktivity - M. Kožuchová, L. Koreňová |
3/Z |
2C
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPEP/B-PEPde312/22 |
Bádateľské technické aktivity - M. Kožuchová, L. Koreňová |
2, 3/L |
2C
|
H
|
3 |
|
|
Blok - PEPa4 - Blok výchovných predmetov – predmety typu A |
min. 5 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPPP/B-PEPde141/22 |
Elementárny hudobný inštrumentár - M. Kološtová, M. Bažíková |
2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPPP/B-PEPde141/22 |
Elementárny hudobný inštrumentár - M. Kološtová, M. Bažíková |
1/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde142/22 |
Základy výtvarnej kultúry - D. Weissová, D. Valachová, H. Juhász Muchová, M. Kvasnicová, B. Lukáčová |
1/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde142/22 |
Základy výtvarnej kultúry - D. Weissová, D. Valachová, H. Juhász Muchová, M. Kvasnicová, B. Lukáčová |
1/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPEP/B-PEPde247/22 |
Rozvoj základných lokomócií - L. Bundová, M. Merica |
2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPEP/B-PEPde247/22 |
Rozvoj základných lokomócií - L. Bundová, M. Merica |
1/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
|
Blok - PEPb4 - Blok výchovných predmetov – predmety typu B |
min. 10 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPPP/B-PEPde243/22 |
Hudobné aktivity v predprimárnom vzdelávaní - L. Kaščáková, M. Kološtová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPPP/B-PEPde243/22 |
Hudobné aktivity v predprimárnom vzdelávaní - L. Kaščáková, M. Kološtová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde245/22 |
Plošné výtvarné médiá - N. Okolicsányiová, X. Bergerová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde245/22 |
Plošné výtvarné médiá - N. Okolicsányiová, X. Bergerová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde246/22 |
Priestorové výtvarné médiá - M. Lukić, N. Okolicsányiová, M. Repiská, M. Petráňová, K. Patúcová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde246/22 |
Priestorové výtvarné médiá - M. Lukić, N. Okolicsányiová, M. Repiská, M. Petráňová, K. Patúcová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde242/22 |
Gymnastika a rytmika - L. Bundová, M. Merica |
2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde242/22 |
Gymnastika a rytmika - L. Bundová, M. Merica |
2/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPEP/B-PEPde244/22 |
Hudobno-pohybová výchova - V. Šotterová, L. Bundová, L. Kaščáková |
2/Z |
1S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde244/22 |
Hudobno-pohybová výchova - V. Šotterová, L. Bundová, L. Kaščáková |
2/L |
1S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPEP/B-PEPde302/22 |
Letné športové hry - L. Bundová, M. Merica |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde302/22 |
Letné športové hry - L. Bundová, M. Merica |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPEP/B-PEPde311/22 |
Zborový spev - M. Bažíková |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde311/22 |
Zborový spev - M. Bažíková |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
Blok výchovných predmetov – Študent vyberá predmety typu A minimálne za 5 kreditov
a predmety typu B minimálne za 10 kreditov tak, aby bol aspoň 1 predmet z každej výchovnej
zložky (Hv, Vv, Tv).
|
|
Blok - PEPa5 - Blok spoločenskovedný – predmety typu A |
min. 3 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPPP/B-PEPde251/22 |
Etická výchova - I. Čavojský, E. Mistrík |
2/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPPP/B-PEPde251/22 |
Etická výchova - I. Čavojský, E. Mistrík |
2/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde252/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPEP/B-PEPde252/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová |
3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - PEPb5 - Blok spoločenskovedný – predmety typu B |
min. 4 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPEP/B-PEPde254/22 |
Regionálna kultúra - A. Dúbravová, I. Čavojský, M. Kožuchová |
2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde254/22 |
Regionálna kultúra - A. Dúbravová, I. Čavojský, M. Kožuchová |
2/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde253/22 |
Multikultúrna výchova - E. Mistrík |
3/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPEP/B-PEPde253/22 |
Multikultúrna výchova - E. Mistrík |
3/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde255/22 |
Rodovosť a sexualita v kontexte mladšieho školského veku - R. Osaďan, D. Smetanová |
3/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPEP/B-PEPde255/22 |
Rodovosť a sexualita v kontexte mladšieho školského veku - R. Osaďan, D. Smetanová |
3/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
|
|