Študijný plán - Schválený

Akademický rok:
2023/2024
Študijný program:
Učiteľstvo španielskeho jazyka a literatúry a talianskeho jazyka a literatúry (ESIT16)
(Učiteľské štúdium, bakalársky I. st., denná forma)
Jazyky výučby: španielsky, taliansky, slovenský
Študijný odbor:
38. učiteľstvo a pedagogické vedy
Osoba zodpovedná za realizáciu študijného programu:
doc. Mgr. Beatriz Gómez-Pablos Calvo, PhD.
Osoba zodpovedná za realizáciu študijného programu:
prof. György Domokos, PhD.
Osoba zodpovedná za realizáciu študijného programu:
prof. PhDr. Mária Potočárová, PhD.

Študijná časť
Povinné predmety

Blok - VUZ-1516 - programy bez PS a PG min. 31 kreditov
Skratka predmetu Názov predmetu - Vyučujúci Odporúčaný
roč./sem.
Rozsah
a forma
Spôsob
ukončenia
Kredity Profilový
predmet
Aktuál-
nosť
 PdF.KPg/B-VUZde001/22  Teoretické základy výchovy - Š. Ferková 1, 2/Z    2PS     S   4   P      
 PdF.KPg/B-VUZde001/22  Teoretické základy výchovy - Š. Ferková 1, 2/L    2PS     S   4   P      
 PdF.KPg/B-VUZde002/22  Digitálne technológie 1 - J. Záhorec 1, 2/Z    2S     H   3        
 PdF.KPg/B-VUZde002/22  Digitálne technológie 1 - J. Záhorec 1, 2/L    2S     H   3        
 PdF.KPg/B-VUZde003/22  Psychológia pre učiteľov 1 - R. Schunová 1, 2/Z    2P + 2S     S   4   P      
 PdF.KPg/B-VUZde003/22  Psychológia pre učiteľov 1 - R. Schunová 1, 2/L    2P + 2S     S   4   P     !  
 PdF.KPg/B-VUZde004/22  Všeobecná didaktika - E. Tóblová 1, 2/Z    1P + 2S     S   4   P      
 PdF.KPg/B-VUZde004/22  Všeobecná didaktika - E. Tóblová 1, 2/L    1P + 2S     S   4   P      
 PdF.KPg/B-VUZde005/22  Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská, J. Danek 1, 2, 3/Z    2S     H   3   P      
 PdF.KPg/B-VUZde005/22  Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská, J. Danek 1, 2, 3/L    2S     H   3   P      
 PdF.KPg/B-VUZde007/22  Psychológia pre učiteľov 2 - R. Schunová 1, 2, 3/L    2P + 2S     H   4   P      
 PdF.KPg/B-VUZde007/22  Psychológia pre učiteľov 2 - R. Schunová 2, 3/Z    2P + 2S     H   4   P     !  
 PdF.KP/B-VUZde008/22  Seminár k bakalárskej práci - M. Viršinská, V. Valkovičová, M. Repiská, M. Malovecký, J. Šrank, B. Šramová, A. Mikulášová, T. Hlava 3/L    2S     H   2       !  
 PdF.KP/B-VUZde008/22  Seminár k bakalárskej práci - M. Viršinská, V. Valkovičová, M. Repiská, M. Malovecký, J. Šrank, B. Šramová, A. Mikulášová, T. Hlava 3/Z    2S     H   2        
 PdF.KPg/B-VUZde009/22  Pedagogická prax (A) - M. Potočárová, Š. Ferková, V. Zemančíková, E. Labudová 1, 2/L    1tX     H   2        
 PdF.KPg/B-VUZde009/22  Pedagogická prax (A) - M. Potočárová, Š. Ferková, V. Zemančíková, E. Labudová 2, 3/Z    1tX     H   2       !  
 PdF.KPg/B-VUZde010/22  Pedagogická prax (B) - D. Kostrub, J. Strakoš, E. Tóblová, P. Ostradický 2, 3/L    1tX     H   2       !  
 PdF.KPg/B-VUZde010/22  Pedagogická prax (B) - D. Kostrub, J. Strakoš, E. Tóblová, P. Ostradický 2, 3/Z    1tX     H   2        
 PdF.KPg/B-VUZde023/22  Pedagogika voľného času - E. Labudová 1, 2, 3/L    2S     H   3   P      
 PdF.KPg/B-VUZde023/22  Pedagogika voľného času - E. Labudová 1, 2, 3/Z    2S     H   3   P      

Pedagogické praxe: študent si zapisuje Pedagogickú prax (A) súbežne s predmetom alebo až po absolvovaní predmetu Teoretické základy výchovy.
Študent si zapisuje Pedagogickú prax (B) súbežne s predmetom alebo až po absolvovaní predmetu Všeobecná didaktika.
Pedagogická prax (A), Pedagogická prax (B) sa realizuje v termínoch určených harmonogramom akademického roka PdF UK a predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov s metodikom praxe.

Blok - RJL - kombinácia dvoch rom. jazykov min. 84 kreditov
Študenti kombinácie Učiteľstvo španielskeho jazyka a literatúry a Učiteľstvo talianskeho jazyka a literatúry, absolvujú predmety s kódom "B-ROMde" v rámci všetkých blokov povinných predmetov len 1x, t. j. musia za bloky povinných predmetov aprobácií získať spolu 84 kreditov.
Skratka predmetu Názov predmetu - Vyučujúci Odporúčaný
roč./sem.
Rozsah
a forma
Spôsob
ukončenia
Kredity Profilový
predmet
Aktuál-
nosť
 PdF.KRoJL/B-ITAde003/22  Úvod do dejín a kultúry Talianska - G. Domokos 1/L    4PS     S   4        
 PdF.KRoJL/B-ITAde005/22  Jazykový systém talianskeho jazyka 1. - K. Klimová 2, 3/Z    4S     S   6        
 PdF.KRoJL/B-ITAde006/22  Prehľad dejín talianskej literatúry 1. - G. Domokos, T. Palágyi 2, 3/Z    4S     S   6        
 PdF.KRoJL/B-ITAde007/22  Jazyková činnosť v interakcii – ústny prejav v talianskom jazyku - Z. Tóth, G. Domokos, T. Palágyi 2, 3/Z    2C     H   2        
 PdF.KRoJL/B-ITAde008/22  Jazykový systém talianskeho jazyka 2. - K. Klimová 2, 3/L    4S     S   6        
 PdF.KRoJL/B-ITAde009/22  Prehľad dejín talianskej literatúry 2. - G. Domokos, T. Palágyi 2, 3/L    4S     S   6        
 PdF.KRoJL/B-ITAde010/22  Jazyková činnosť v interakcii – písomný prejav v talianskom jazyku - Z. Tóth, K. Klimová 2, 3/L    2C     H   2        
 PdF.KRoJL/B-ITAde011/22  Základy didaktiky cudzích jazykov - G. Domokos, Z. Tóth 2, 3/L    2P + 2S     S   6        
 PdF.KRoJL/B-ESPde003/22  Úvod do dejín a kultúry krajín španielskeho jazyka - M. Medveczká, R. Bojničanová 1/L    4PS     S   4   P      
 PdF.KRoJL/B-ESPde005/22  Jazykový systém španielskeho jazyka 1. - M. Medveczká, B. Gómez-Pablos Calvo 2, 3/Z    4S     S   6   P      
 PdF.KRoJL/B-ESPde006/22  Prehľad dejín literatúry španielskeho jazyka 1. - R. Bojničanová 2, 3/Z    4S     S   6   P      
 PdF.KRoJL/B-ESPde007/22  Jazyková činnosť v interakcii – ústny prejav v španielskom jazyku - B. Gómez-Pablos Calvo 2, 3/Z    2C     H   2        
 PdF.KRoJL/B-ESPde008/22  Jazykový systém španielskeho jazyka 2. - M. Medveczká, B. Gómez-Pablos Calvo 2, 3/L    4S     S   6   P      
 PdF.KRoJL/B-ESPde009/22  Prehľad dejín literatúry španielskeho jazyka 2. - R. Bojničanová, M. Medveczká, R. Štrbáková 2, 3/L    4S     S   6   P      
 PdF.KRoJL/B-ESPde010/22  Jazyková činnosť v interakcii – písomný prejav v španielskom jazyku - B. Gómez-Pablos Calvo 2, 3/L    2C     H   2        
 PdF.KRoJL/B-ESPde011/22  Základy didaktiky cudzích jazykov - B. Gómez-Pablos Calvo 2, 3/L    2P + 2S     S   6   P      
 PdF.KRoJL/B-ROMde001/22  Úvod do jazykovedy pre romanistov - G. Domokos, M. Malovecký 1/Z    2P     S   3   P      
 PdF.KRoJL/B-ROMde002/22  Úvod do štúdia literatúry pre romanistov - Z. Malinovská, M. Malovecký 1/L    2P     S   3   P      
 PdF.KRoJL/B-ROMde012/22  Metodika písania odborného textu - R. Štrbáková, R. Bojničanová, M. Malovecký 3/Z    2PS     H   2   P      
 
Povinne voliteľné predmety

Blok - VUZ-1516 - programy bez PS a PG min. 17 kreditov
Skratka predmetu Názov predmetu - Vyučujúci Odporúčaný
roč./sem.
Rozsah
a forma
Spôsob
ukončenia
Kredity Profilový
predmet
Aktuál-
nosť
 PdF.KPg/B-VUZde012/22  Digitálne technológie 2 - J. Záhorec 2, 3/Z    2S     H   3       !  
 PdF.KPg/B-VUZde012/22  Digitálne technológie 2 - J. Záhorec 1, 2, 3/L    2S     H   3       !  
 PdF.KPg/B-VUZde014/22  Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň, S. Drozdová 1, 2, 3/Z    2S     H   3        
 PdF.KPg/B-VUZde014/22  Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň, S. Drozdová 1, 2, 3/L    2S     H   3       !  
 PdF.KPg/B-VUZde016/22  Etika a profesijná etika - S. Drozdová 1, 2, 3/Z    2S     H   3        
 PdF.KPg/B-VUZde016/22  Etika a profesijná etika - S. Drozdová 1, 2, 3/L    2S     H   3        
 PdF.KPg/B-VUZde018/22  Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová, V. Valkovičová 1, 2, 3/Z    2S     H   3        
 PdF.KPg/B-VUZde018/22  Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová, V. Valkovičová 1, 2, 3/L    2S     H   3       !  
 PdF.KPg/B-VUZde019/22  Sociálna psychológia pre učiteľov - M. Lemešová 2, 3/Z    2S     H   3        
 PdF.KPg/B-VUZde019/22  Sociálna psychológia pre učiteľov - M. Lemešová 1, 2, 3/L    2S     H   3       !  
 PdF.KPg/B-VUZde021/22  Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov - M. Lemešová, Z. Štefanec 2, 3/Z    24sC     H   2       !  
 PdF.KPg/B-VUZde021/22  Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov - M. Lemešová, Z. Štefanec 1, 2, 3/L    24sC     H   2        
 PdF.KPg/B-VUZde022/22  Dejiny pedagogiky - J. Strakoš, M. Kamenický 1, 2, 3/Z    2S     H   3       !  
 PdF.KPg/B-VUZde022/22  Dejiny pedagogiky - J. Strakoš, M. Kamenický 1, 2, 3/L    2S     H   3        
 PdF.KPg/B-VUZde024/22  Rodinná výchova - M. Potočárová, B. Jaslovská 1, 2, 3/Z    2S     H   3        
 PdF.KPg/B-VUZde024/22  Rodinná výchova - M. Potočárová, B. Jaslovská 1, 2, 3/L    2S     H   3        
 PdF.KPg/B-VUZde027/22  Prevencia závislostí - Š. Ferková 1, 2, 3/Z    2S     H   3        
 PdF.KPg/B-VUZde027/22  Prevencia závislostí - Š. Ferková 1, 2, 3/L    2S     H   3        
 PdF.KPg/B-VUZde028/22  Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková 1, 2, 3/Z    2S     H   3        
 PdF.KPg/B-VUZde028/22  Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková 1, 2, 3/L    2S     H   3       !  
 PdF.KPg/B-VUZde029/22  Základy prvej pomoci - M. Fuchsová 1, 2, 3/Z    2C     H   2       !  
 PdF.KPg/B-VUZde029/22  Základy prvej pomoci - M. Fuchsová 1, 2, 3/L    2C     H   2        
 PdF.KPg/B-VUZde030/22  Environmentálna výchova - M. Fuchsová 1, 2, 3/Z    2P     H   3       !  
 PdF.KPg/B-VUZde030/22  Environmentálna výchova - M. Fuchsová 1, 2, 3/L    2P     H   3        
 PdF.KPg/B-VUZde031/22  Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová 1, 2, 3/Z    2S     H   3       !  
 PdF.KPg/B-VUZde031/22  Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová 1, 2, 3/L    2S     H   3       !  
 PdF.KPg/B-VUZde032/22  Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík 1, 2, 3/Z    2PS     H   3       !  
 PdF.KPg/B-VUZde032/22  Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík 1, 2, 3/L    2PS     H   3        
 PdF.KPg/B-VUZde033/22  Multikultúrna výchova - K. Minarovičová, E. Mistrík 1, 2, 3/Z    2S     H   3       !  
 PdF.KPg/B-VUZde033/22  Multikultúrna výchova - K. Minarovičová, E. Mistrík 1, 2, 3/L    2S     H   3       !  
 PdF.KPg/B-VUZde034/22  Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská 2, 3/Z    2S     H   3       !  
 PdF.KPg/B-VUZde034/22  Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská 1, 2, 3/L    2S     H   3       !  
 PdF.KPg/B-VUZde035/22  Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, K. Minarovičová 1, 2, 3/Z    2S     H   3       !  
 PdF.KPg/B-VUZde035/22  Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, K. Minarovičová 1, 2, 3/L    2S     H   3        
 PdF.KPg/B-VUZde036/22  Školský manažment - A. Poliaková 2, 3/Z    2PS     H   3        
 PdF.KPg/B-VUZde036/22  Školský manažment - A. Poliaková 2, 3/L    2PS     H   3        
 PdF.KPg/B-VUZde037/22  Výchovné poradenstvo - V. Zemančíková 1, 2, 3/Z    2S     H   3        
 PdF.KPg/B-VUZde037/22  Výchovné poradenstvo - V. Zemančíková 1, 2, 3/L    2S     H   3        

Blok - RJL - kombinácia dvoch rom. jazykov min. 32 kreditov
Študenti kombinácie Učiteľstvo španielskeho jazyka a literatúry a Učiteľstvo talianskeho jazyka a literatúry absolvujú predmety s kódom "B-ROMde" v rámci všetkých blokov povinne voliteľných predmetov len 1x, pričom musia za bloky povinne voliteľných predmetov aprobácií získať spolu minimálne 32 kreditov.
Skratka predmetu Názov predmetu - Vyučujúci Odporúčaný
roč./sem.
Rozsah
a forma
Spôsob
ukončenia
Kredity Profilový
predmet
Aktuál-
nosť
 PdF.KRoJL/B-ESPde002/22  Jazyková činnosť v interakcii – počúvanie s porozumením v španielskom jazyku - M. Medveczká 1, 2/Z    2C     H   2        
 PdF.KRoJL/B-ESPde004/22  Jazyková činnosť v interakcii – čítanie s porozumením v španielskom jazyku - B. Gómez-Pablos Calvo, R. Štrbáková 1, 2/L    2C     H   2        
 PdF.KRoJL/B-ESPde015/22  Mediačné činnosti v španielskom jazyku 1. - R. Bojničanová, M. Medveczká 1, 2, 3/Z    2C     H   2        
 PdF.KRoJL/B-ESPde015/22  Mediačné činnosti v španielskom jazyku 1. - R. Bojničanová, M. Medveczká 1, 2, 3/L    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde017/22  Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 1. - R. Štrbáková, M. Medveczká 1/Z    2C     H   2        
 PdF.KRoJL/B-ESPde020/22  Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 2. - R. Štrbáková, M. Medveczká 1/L    2C     H   2        
 PdF.KRoJL/B-ESPde021/22  Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 1. - R. Štrbáková, R. Bojničanová 1, 2/Z    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde021/22  Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 1. - R. Štrbáková, R. Bojničanová 1, 2/L    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde022/22  Kultúra a civilizácia krajín španielskeho jazyka 1. - M. Medveczká 1, 2, 3/Z    2S     H   3        
 PdF.KRoJL/B-ESPde022/22  Kultúra a civilizácia krajín španielskeho jazyka 1. - M. Medveczká 1, 2, 3/L    2S     H   3       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde023/22  Cvičenia z fonetiky, fonológie a pravopisu - R. Štrbáková 1, 2, 3/Z    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde023/22  Cvičenia z fonetiky, fonológie a pravopisu - R. Štrbáková 1, 2, 3/L    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde024/22  Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 3 - M. Medveczká, R. Štrbáková 2/Z    2C     H   2        
 PdF.KRoJL/B-ESPde025/22  Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 2. - R. Štrbáková, R. Bojničanová 1, 2/Z    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde025/22  Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 2. - R. Štrbáková, R. Bojničanová 1, 2/L    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde026/22  Kultúra a civilizácia krajín španielskeho jazyka 2. - M. Medveczká 1, 2, 3/Z    2S     H   3       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde026/22  Kultúra a civilizácia krajín španielskeho jazyka 2. - M. Medveczká 1, 2, 3/L    2S     H   3       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde027/22  Cvičenia z morfológie a syntaxe 1. - M. Medveczká, R. Štrbáková 2, 3/Z    2C     H   2        
 PdF.KRoJL/B-ESPde028/22  Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 4. - M. Medveczká, R. Štrbáková 2/L    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde029/22  Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 3. - R. Bojničanová, R. Štrbáková 2, 3/Z    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde029/22  Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 3. - R. Bojničanová, R. Štrbáková 2, 3/L    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde031/22  Literatúra pre deti a mládež - R. Bojničanová 1, 2, 3/Z    2S     H   3       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde031/22  Literatúra pre deti a mládež - R. Bojničanová 1, 2, 3/L    2S     H   3       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde032/22  Praktické cvičenia z didaktiky cudzích jazykov - Z. Tóth, B. Gómez-Pablos Calvo 3/Z    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde032/22  Praktické cvičenia z didaktiky cudzích jazykov - Z. Tóth, B. Gómez-Pablos Calvo 3/L    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde033/22  Cvičenia z morfológie a syntaxe 2. - M. Medveczká, R. Štrbáková 2, 3/L    2C     H   2        
 PdF.KRoJL/B-ESPde034/22  Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 5. - M. Medveczká, R. Štrbáková 3/Z    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde036/22  Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 6. - M. Medveczká, R. Štrbáková 3/L    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde037/22  Cvičenia z lexikológie a sémantiky - B. Gómez-Pablos Calvo, R. Štrbáková 1, 2, 3/Z    2C     H   2        
 PdF.KRoJL/B-ESPde037/22  Cvičenia z lexikológie a sémantiky - B. Gómez-Pablos Calvo, R. Štrbáková 1, 2, 3/L    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ROMde013/22  Úvod do teórie prekladu a tlmočenia - M. Malovecký, R. Bojničanová 1, 2, 3/Z    2S     H   3       !  
 PdF.KRoJL/B-ROMde013/22  Úvod do teórie prekladu a tlmočenia - M. Malovecký, R. Bojničanová 1, 2, 3/L    2S     H   3       !  
 PdF.KRoJL/B-ROMde014/22  Dejiny jazykovedných teórií - M. Malovecký 1, 2, 3/Z    2S     H   3       !  
 PdF.KRoJL/B-ROMde014/22  Dejiny jazykovedných teórií - M. Malovecký 1, 2, 3/L    2S     H   3       !  
 PdF.KRoJL/B-ROMde016/22  Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 1. - M. Malovecký, M. Medveczká, R. Štrbáková 1, 2, 3/Z    2S     H   3        
 PdF.KRoJL/B-ROMde016/22  Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 1. - M. Malovecký, M. Medveczká, R. Štrbáková 1, 2, 3/L    2S     H   3       !  
 PdF.KRoJL/B-ROMde019/22  Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 2. - M. Malovecký, M. Medveczká, R. Štrbáková 1, 2, 3/Z    2S     H   3       !  
 PdF.KRoJL/B-ROMde019/22  Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 2. - M. Malovecký, M. Medveczká, R. Štrbáková 1, 2, 3/L    2S     H   3       !  
 PdF.KRoJL/B-ROMde031/22  Metodika vyučovania plurilingvizmu v krajinách EÚ - Z. Tóth 1, 2, 3/Z    2S     H   3       !  
 PdF.KRoJL/B-ROMde031/22  Metodika vyučovania plurilingvizmu v krajinách EÚ - Z. Tóth 1, 2, 3/L    2S     H   3       !  
 PdF.KRoJL/B-ROMde032/22  Inkluzívne vzdelávanie a pluralistické prístupy k jazykom - Z. Tóth 1, 2, 3/Z    2S     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ROMde032/22  Inkluzívne vzdelávanie a pluralistické prístupy k jazykom - Z. Tóth 1, 2, 3/L    2S     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ROMde035/22  Interkultúrna komunikácia - M. Medveczká, Z. Tóth 1, 2, 3/Z    2S     H   3       !  
 PdF.KRoJL/B-ROMde035/22  Interkultúrna komunikácia - M. Medveczká, Z. Tóth 1, 2, 3/L    2S     H   3       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde002/22  Jazyková činnosť v interakcii – počúvanie s porozumením v talianskom jazyku - G. Domokos, Z. Tóth, T. Palágyi 1, 2/Z    2C     H   2        
 PdF.KRoJL/B-ITAde004/22  Jazyková činnosť v interakcii – čítanie s porozumením v talianskom jazyku - T. Palágyi 1, 2/L    2C     H   2        
 PdF.KRoJL/B-ITAde015/22  Mediačné činnosti v talianskom jazyku 1. - K. Klimová 1, 2, 3/Z    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde015/22  Mediačné činnosti v talianskom jazyku 1. - K. Klimová 1, 2, 3/L    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde017/22  Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 1. - Z. Tóth, K. Klimová 1/Z    2C     H   2        
 PdF.KRoJL/B-ITAde020/22  Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 2. - K. Klimová 1/L    2C     H   2        
 PdF.KRoJL/B-ITAde021/22  Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 1. - T. Palágyi, K. Klimová 1, 2/Z    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde021/22  Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 1. - T. Palágyi, K. Klimová 1, 2/L    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde022/22  Kultúra a civilizácia Talianska 1. - G. Domokos 1, 2, 3/Z    2S     H   3       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde022/22  Kultúra a civilizácia Talianska 1. - G. Domokos 1, 2, 3/L    2S     H   3       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde023/22  Cvičenia z fonetiky, fonológie a pravopisu - Z. Tóth, K. Klimová 1, 2, 3/Z    2C     H   2        
 PdF.KRoJL/B-ITAde023/22  Cvičenia z fonetiky, fonológie a pravopisu - Z. Tóth, K. Klimová 1, 2, 3/L    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde024/22  Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 3. - K. Klimová 2/Z    2C     H   2        
 PdF.KRoJL/B-ITAde025/22  Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 2. - T. Palágyi, K. Klimová 1, 2/Z    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde025/22  Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 2. - T. Palágyi, K. Klimová 1, 2/L    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde026/22  Kultúra a civilizácia Talianska 2. - G. Domokos 1, 2, 3/Z    2S     H   3       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde026/22  Kultúra a civilizácia Talianska 2. - G. Domokos 1, 2, 3/L    2S     H   3       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde027/22  Cvičenia z morfológie a syntaxe 1. - Z. Tóth, K. Klimová 2, 3/Z    2C     H   2        
 PdF.KRoJL/B-ITAde028/22  Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 4. - K. Klimová, Z. Tóth 2/L    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde029/22  Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 3. - T. Palágyi, K. Klimová 2, 3/Z    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde029/22  Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 3. - T. Palágyi, K. Klimová 2, 3/L    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde031/22  Literatúra pre deti a mládež - T. Palágyi 1, 2, 3/Z    2S     H   3       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde031/22  Literatúra pre deti a mládež - T. Palágyi 1, 2, 3/L    2S     H   3       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde032/22  Praktické cvičenia z didaktiky cudzích jazykov - Z. Tóth, T. Palágyi 3/Z    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde032/22  Praktické cvičenia z didaktiky cudzích jazykov - Z. Tóth, T. Palágyi 3/L    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde033/22  Cvičenia z morfológie a syntaxe 2. - Z. Tóth, K. Klimová 2, 3/L    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde034/22  Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 5. - Z. Tóth, K. Klimová 3/Z    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde036/22  Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 6. - Z. Tóth, K. Klimová 3/L    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde037/22  Cvičenia z lexikológie a sémantiky - T. Palágyi, Z. Tóth 1, 2, 3/Z    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde037/22  Cvičenia z lexikológie a sémantiky - T. Palágyi, Z. Tóth 1, 2, 3/L    2C     H   2       !  
 
Výberové predmety

Blok - VUZ-2223 - programy bez PS
Skratka predmetu Názov predmetu - Vyučujúci Odporúčaný
roč./sem.
Rozsah
a forma
Spôsob
ukončenia
Kredity Profilový
predmet
Aktuál-
nosť
 PdF.KPg/B-VUZde013/22  Digitálne technológie 3 - J. Záhorec 2, 3/Z    2S     H   3       !  
 PdF.KPg/B-VUZde013/22  Digitálne technológie 3 - J. Záhorec 2, 3/L    2S     H   3       !  
 PdF.KPg/B-VUZde015/15  Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová 1, 2, 3/Z    2S     H   3       !  
 PdF.KPg/B-VUZde015/15  Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová 1, 2, 3/L    2S     H   3       !  
 PdF.KPg/B-VUZde017/15  Úvod do rodových štúdií - V. Valkovičová 1, 2, 3/Z    2S     H   3       !  
 PdF.KPg/B-VUZde017/15  Úvod do rodových štúdií - V. Valkovičová 1, 2, 3/L    2S     H   3        
 PdF.KPg/B-VUZde020/22  Patopsychológia pre učiteľov - V. Basaliukov, M. Groma 2, 3/Z    2S     H   3       !  
 PdF.KPg/B-VUZde020/22  Patopsychológia pre učiteľov - V. Basaliukov, M. Groma 1, 2, 3/L    2S     H   3       !  
 PdF.KPg/B-VUZde025/15  Konštruktivizmus v edukácii - D. Kostrub 1, 2, 3/Z    2S     H   3       !  
 PdF.KPg/B-VUZde025/15  Konštruktivizmus v edukácii - D. Kostrub 1, 2, 3/L    2S     H   3       !  
 PdF.KPg/B-VUZde026/22  Tréning sociálnych zručností učiteľa - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová 1, 2, 3/Z    24sC     H   3       !  
 PdF.KPg/B-VUZde026/22  Tréning sociálnych zručností učiteľa - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová 1, 2, 3/L    24sC     H   3       !  
 PdF.KPg/B-VUZde038/22  Odborný cudzí jazyk - P. Gergel, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, R. Štrbáková, M. Malovecký 1, 2, 3/Z    2S     H   3        
 PdF.KPg/B-VUZde038/22  Odborný cudzí jazyk - P. Gergel, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, R. Štrbáková, M. Malovecký 1, 2, 3/L    2S     H   3        
 PdF.KPg/B-VUZde039/23  Zvedavé učenie 1 - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, A. Poliaková 1, 2, 3/Z    2S     H   3        
 PdF.KPg/B-VUZde040/23  Zvedavé učenie 2 - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, A. Poliaková 1, 2, 3/L    2S     H   3        

Blok - RJL - kombinácia dvoch rom. jazykov
Študent musí získať min. 4 kredity za výberové predmety, pričom sa za výberové predmety počítajú predmety zo skupiny výberových predmetov vlastného študijného programu, predmety zo skupiny povinne voliteľných predmetov nad rámec splnenia podmienky zisku min. 32 kreditov z danej skupiny, ako aj všetky predmety PdF UK resp. UK.
Skratka predmetu Názov predmetu - Vyučujúci Odporúčaný
roč./sem.
Rozsah
a forma
Spôsob
ukončenia
Kredity Profilový
predmet
Aktuál-
nosť
 PdF.KRoJL/B-ITAde038/17  Praktický taliansky jazyk 1. - Z. Tóth 1/Z    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde039/17  Praktický taliansky jazyk 2. - Z. Tóth 1/L    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde040/17  Praktický taliansky jazyk 3. - Z. Tóth 2/Z    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde042/22  Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 4. - K. Klimová 2, 3/Z    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde042/22  Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 4. - K. Klimová 2, 3/L    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde043/22  Tvorivá dramatická dielňa v talianskom jazyku - G. Domokos, T. Palágyi 1, 2, 3/Z    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde043/22  Tvorivá dramatická dielňa v talianskom jazyku - G. Domokos, T. Palágyi 1, 2, 3/L    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde044/22  Podpora literárneho čítania - G. Domokos 1, 2, 3/Z    2S     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde044/22  Podpora literárneho čítania - G. Domokos 1, 2, 3/L    2S     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde045/22  Mediačné činnosti v talianskom jazyku 2. - K. Klimová 1, 2, 3/Z    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde045/22  Mediačné činnosti v talianskom jazyku 2. - K. Klimová 1, 2, 3/L    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde046/22  Aktivizácia jazykovej kompetencie 1. - Z. Tóth, G. Domokos, K. Klimová, T. Palágyi 1, 2/Z    25sC     H   1        
 PdF.KRoJL/B-ITAde047/22  Aktivizácia jazykovej kompetencie 2. - G. Domokos, Z. Tóth, K. Klimová, T. Palágyi 1, 2/L    25sC     H   1        
 PdF.KRoJL/B-ITAde048/22  Aktivizácia jazykovej kompetencie 3. - G. Domokos, Z. Tóth 2, 3/Z    25sC     H   1       !  
 PdF.KRoJL/B-ITAde049/22  Aktivizácia jazykovej kompetencie 4. - G. Domokos, Z. Tóth 2, 3/L    25sC     H   1       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde038/16  Praktický španielsky jazyk 1. - M. Medveczká, R. Štrbáková 1/Z    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde039/16  Praktický španielsky jazyk 2. - M. Medveczká, R. Štrbáková 1/L    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde040/16  Praktický španielsky jazyk 3. - M. Medveczká, R. Štrbáková 2/Z    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde042/16  Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 4. - R. Bojničanová 2, 3/Z    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde042/22  Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 4. - R. Bojničanová 2, 3/L    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde043/22  Tvorivá dramatická dielňa v španielskom jazyku - M. Medveczká 1, 2, 3/Z    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde043/22  Tvorivá dramatická dielňa v španielskom jazyku - M. Medveczká 1, 2, 3/L    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde044/22  Podpora literárneho čítania - R. Bojničanová, M. Medveczká, R. Štrbáková 1, 2, 3/Z    2S     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde044/22  Podpora literárneho čítania - R. Bojničanová, M. Medveczká, R. Štrbáková 1, 2, 3/L    2S     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde045/22  Mediačné činnosti v španielskom jazyku 2. - R. Bojničanová, M. Medveczká 1, 2, 3/Z    2C     H   2       !  
 PdF.KRoJL/B-ESPde045/22  Mediačné činnosti v španielskom jazyku 2. - R. Bojničanová, M. Medveczká 1, 2, 3/L    2C     H   2       !  
 

Štátne skúšky
Povinné predmety

Blok - VUZ-1516 - ŠS min. 12 kreditov
Skratka predmetu Názov predmetu Spôsob
ukončenia
Kredity Aktuál-
nosť
 PdF.KPg/B-VUZšt011/15  obhajoba bakalárskej práce   OB   12        
 

Za údajom o rozsahu výučby sa môže vyskytovať nasledujúci symbol: d - dní za semester, h - hodín za týždeň, s - hodín za semester, t - týždňov za semester
Pokiaľ nie je uvedený žiadny z týchto symbolov, predpokladá sa rozsah "hodín za týždeň".
Forma výučby: C - cvičenie, D - samostatná práca, E - exkurzia, I - iná, K - kurz, L - laboratórne cvičenie, M - praktikum, Su - sústredenie, P - prednáška, S - seminár, T - práce v teréne, X - prax, Z - stáž, PS - prednáška + seminár, CP - cvičenie + prednáška, CS - cvičenie + seminár
Aktuálnosť predmetu: ! - v danom akademickom roku sa predmet nerealizuje, + - predmet sa nerealizuje, možno od nasledujúceho akademického roku, - - predmet sa realizuje poslednýkrát