Study programme - Approved

Academic year:
2023/2024
Study programme:
Špeciálna pedagogika pre školského špeciálneho pedagóga, špeciálneho pedagóga a terénneho špeciálneho pedagóga (cPOR)
(rozširujúce štúdium, iné D st., externá forma)
Study field:
38. Teacher Training and Education Science

Study section
Compulsory courses

Block: 1. ročník
Subject code Subject title - Teacher Ac. year
/Semester
Range
and form
Con-
cluding
Credits Core
course
Current
 PdF/C-1POR-01/23  Sociálna patológia - PdF   6sL     H   0        
 PdF/C-1POR-02/23  Psychológia postihnutých ( všeobecná patopsychológia) - PdF   4sL     S   0        
 PdF/C-1POR-03/23  Psychológia postihnutých (patopsychológia mentálne postihnutých) - PdF   4sL     S   0        
 PdF/C-1POR-04/23  Psychológia postihnutých ( patopsychológia sluchovo postihnutých) - PdF   4sL     S   0        
 PdF/C-1POR-05/23  Psychológia postihnutých (patopsychológia zrakovo postihnutých) - PdF   4sL     S   0        
 PdF/C-1POR-06/23  Psychológia postihnutých (patopsychológia telesne postihnutých) - PdF   4sL     S   0        
 PdF/C-1POR-07/23  Somatopatológia a etiopatogenéza porúch zdravia - PdF   12sL     S   0        
 PdF/C-1POR-08/23  Špeciálna pedagogika - PdF   12sL     S   0        
 PdF/C-1POR-09/23  Dejiny špeciálnej pedagogiky - PdF   4sL     H   0        
 PdF/C-1POR-10/23  Špeciálnopedagogická diagnostika a prognostika - PdF   8sL     H   0        
 PdF/C-1POR-11/23  Logopédia – základy pre špeciálnych pedagógov - PdF   12sL     S   0        
 PdF/C-1POR-12/23  Pedagogika mentálne postihnutých – základy - PdF   8sL     S   0        
 PdF/C-1POR-13/23  Pedagogika telesne postihnutých, chorých a zdravotne oslabených – základy - PdF   8sL     S   0        
 PdF/C-1POR-14/23  Pedagogika sluchovo postihnutých - základy - PdF   8sL     S   0        
 PdF/C-1POR-15/23  Pedagogika psychosociálne narušených – základy - PdF   8sL     S   0        
 PdF/C-1POR-16/23  Pedagogika zrakovo postihnutých – základy - PdF   8sL     S   0        
 PdF/C-1POR-17/23  Pedagogika detí s poruchami učenia - základy - PdF   8sL     S   0        
 PdF/C-1POR-18/23  Špeciálne pomôcky a IKT - PdF   8sL     H   0        
 PdF/C-1POR-19/23  Záverečná písomná práca – seminár - PdF   2sL     H   0        
 PdF/C-1POR-20/23  Špeciálnopedagogická prax – seminár - PdF   20sX     H   0        

Block: 3. ročník
Subject code Subject title - Teacher Ac. year
/Semester
Range
and form
Con-
cluding
Credits Core
course
Current
 PdF/C-3POR-01/23  Raná stimulácia a špeciálno pedagogické intervencie - PdF   10sL     H   0        
 PdF/C-3POR-02/23  Neuropedagogika a neuropsychoedukačné intervencie - PdF   8sL     S   0        
 PdF/C-3POR-03/23  Komplexná rehabilitácia postihnutých - PdF   6sL     H   0        
 PdF/C-3POR-04/23  Riadenie špeciálnych škôl a zariadení a školská legislatíva - PdF   8sL     H   0        
 PdF/C-3POR-05/23  Pedagogika mentálne postihnutých - didaktika - PdF   8sL     S   0        
 PdF/C-3POR-06/23  Pedagogika telesne postihnutých, chorých a zdravotne oslabených- didaktika - PdF   8sL     S   0        
 PdF/C-3POR-07/23  Pedagogika sluchovo postihnutých - didaktika - PdF   8sL     S   0        
 PdF/C-3POR-08/23  Pedagogika zrakovo postihnutých - didaktika - PdF   8sL     S   0        
 PdF/C-3POR-09/23  Metódy korekcie dyslexie, dysgrafie, dysortografie - PdF   16sL     S   0        
 PdF/C-3POR-10/23  Reedukácia správania - PdF   8sL     S   0        
 PdF/C-3POR-11/23  Individuálna log. intervencia a rozvíjanie komunikačných zručností - PdF   16sL     S   0        
 PdF/C-3POR-12/23  Poruchy a narušenia matematických schopností a ich korekcia - PdF   8sL     S   0        
 PdF/C-3POR-13/23  Metódy korekcie dyspraxie a dyspinxie - PdF   12sL     S   0        
 PdF/C-3POR-14/23  Záverečná práca - PdF   0sO     H   0        

Block: 2. ročník
Subject code Subject title - Teacher Ac. year
/Semester
Range
and form
Con-
cluding
Credits Core
course
Current
 PdF/C-2POR-01/23  Pedagogika detí s NKS - PdF   8sL     S   0        
 PdF/C-2POR-02/23  Špeciálnopedagogická diagnostika a prognostika - PdF   24sL     S   0        
 PdF/C-2POR-03/23  Špeciálnopedagogické poradenstvo - PdF   24sL     S   0        
 PdF/C-2POR-04/23  Pedagogika mentálne postihnutých – špeciálna edukácia - PdF   8sL     S   0        
 PdF/C-2POR-05/23  Pedagogika telesne postihnutých, chorých a zdravotne oslabených – špeciálna edukácia - PdF   8sL     S   0        
 PdF/C-2POR-06/23  Pedagogika sluchovo postihnutých – špeciálna edukácia - PdF   8sL     S   0        
 PdF/C-2POR-07/23  Pedagogika zrakovo postihnutých – špeciálna edukácia - PdF   8sL     S   0        
 PdF/C-2POR-08/23  Pedagogika detí s poruchami správania – špeciálna edukácia - PdF   8sL     S   0        
 PdF/C-2POR-09/23  Pedagogika psychosociálne narušených – špeciálna edukácia - PdF   8sL     S   0        
 PdF/C-2POR-10/23  Pedagogika viacnásobne postihnutých - PdF   10sL     S   0        
 PdF/C-2POR-11/23  Špeciálnopedagogická prax - PdF   20sX     H   0        
 

State exams

Such a symbol can occur after the teaching range: d - days in a semester, h - hours in a week, s - hours in a semester, t - weeks in a semester
When none of these symbols are given, expected range of teaching is "hours in a week".
Form: P - practicals, IW - independent work, E - excursion, O - other, C - course, LP - laboratory practicals, p - practical, TS - training session, L - lecture, S - seminar, FW - fieldwork, X - practice, I - internship, LS - lecture + seminar, PL - practicals + lecture, PS - practicals + seminar