|
Blok - SLO-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 26 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/M-SLOde001/22 |
Didaktika slovenského jazyka - J. Kačala, Ľ. Horváthová |
1, 2/Z |
3PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KSJL/M-SLOde001/22 |
Didaktika slovenského jazyka - J. Kačala, Ľ. Horváthová |
1/L |
3PS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde002/22 |
Dejiny staršej literatúry - E. Brtáňová |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KSJL/M-SLOde003/22 |
Didaktika literatúry - J. Šrank, E. Faithová |
1, 2/Z |
3PS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde003/22 |
Didaktika literatúry - J. Šrank, E. Faithová |
1/L |
3PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KSJL/M-SLOde004/22 |
Dejiny literárneho klasicizmu a romantizmu - E. Brtáňová, Ľ. Blažencová |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KSJL/M-SLOde006/22 |
Základy jazykovej kultúry - J. Kačala, M. Turočeková |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde006/22 |
Základy jazykovej kultúry - J. Kačala, M. Turočeková |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KSJL/M-SLOde007/22 |
Dejiny literárneho realizmu - J. Kačala, Ľ. Blažencová |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KSJL/M-SLOde011/22 |
Dejiny spisovnej slovenčiny - P. Žeňuch, J. Kačala |
2/Z |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KSJL/M-SLOde011/22 |
Dejiny spisovnej slovenčiny - P. Žeňuch, J. Kačala |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
|
Blok - NEM-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 24 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMde001/22 |
Jazykové prostriedky v didaktike nemeckého jazyka - I. Kolečáni Lenčová |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde001/22 |
Jazykové prostriedky v didaktike nemeckého jazyka - I. Kolečáni Lenčová |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde002/22 |
Receptívne a produktívne zručnosti v didaktike nemeckého jazyka - I. Kolečáni Lenčová |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde002/22 |
Receptívne a produktívne zručnosti v didaktike nemeckého jazyka - I. Kolečáni Lenčová |
1/L |
2P
|
S
|
3 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde003/22 |
Nemecká frazeológia - M. Vajičková |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde004/22 |
Nemecká literatúra 20. storočia I - A. Mikulášová |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde005/22 |
Nemecká literatúra 20. storočia II - R. Mikuláš |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde006/22 |
Nemecká štylistika - M. Vajičková |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde012/22 |
Postkomunikatívna didaktika nemeckého jazyka - I. Kolečáni Lenčová |
2/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 22/23 |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde001/22 |
Pedagogická diagnostika a evalvácia - Š. Ferková |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/M-VUZde001/22 |
Pedagogická diagnostika a evalvácia - Š. Ferková |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/M-VUZde003/22 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KPg/M-VUZde003/22 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KP/M-VUZde004/22 |
Seminár k diplomovej práci - P. Makyna, M. Hottmar, T. Hlava, M. Malovecký, M. Bizoň, J. Miškolci, E. Brtáňová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde004/22 |
Seminár k diplomovej práci - P. Makyna, M. Hottmar, T. Hlava, M. Malovecký, M. Bizoň, J. Miškolci, E. Brtáňová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde005/22 |
Pedagogická prax 1 (A) - I. Kolečáni Lenčová, K. Hankerová, E. Faithová, K. Minarovičová, A. Bocková, B. Gómez-Pablos Calvo |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde005/22 |
Pedagogická prax 1 (A) - I. Kolečáni Lenčová, K. Hankerová, E. Faithová, K. Minarovičová, A. Bocková, B. Gómez-Pablos Calvo |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde006/22 |
Pedagogická prax 1 (B) - K. Hankerová, A. Bocková, K. Minarovičová, D. Valachová, I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, A. Lenzi Kučmová, B. Gómez-Pablos Calvo |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde006/22 |
Pedagogická prax 1 (B) - K. Hankerová, A. Bocková, K. Minarovičová, D. Valachová, I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, A. Lenzi Kučmová, B. Gómez-Pablos Calvo |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde007/22 |
Pedagogická prax 2 (A) - K. Hankerová, Ľ. Horváthová, K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, B. Gómez-Pablos Calvo |
2/Z |
3tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde007/22 |
Pedagogická prax 2 (A) - K. Hankerová, Ľ. Horváthová, K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, B. Gómez-Pablos Calvo |
2/L |
3tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde008/22 |
Pedagogická prax 2 (B) - K. Hankerová, A. Bocková, K. Minarovičová, D. Valachová, L. Kaščáková |
2/Z |
3tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde008/22 |
Pedagogická prax 2 (B) - K. Hankerová, A. Bocková, K. Minarovičová, D. Valachová, L. Kaščáková |
2/L |
3tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde021/22 |
Teórie učenia sa a koncepcie vyučovania - P. Ostradický, E. Tóblová |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/M-VUZde021/22 |
Teórie učenia sa a koncepcie vyučovania - P. Ostradický, E. Tóblová |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
|
Pedagogické praxe: Pedagogická prax 1, Pedagogická prax 2 z obidvoch aprobácií (A,
B) sa realizuje v termínoch určených harmonogramom akademického roka PdF UK. Predchádza
jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov s metodikom praxe danej aprobácie. Označenie
A pri praxiach platí pre prvú odborovú aprobáciu v kombinácii, označenie B pre druhú
(podľa skratky študijného programu).
|
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok - SLO-1617s1 - skupina 1 |
min. 4 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/M-SLOde014/22 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku - M. Dziviaková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde014/22 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku - M. Dziviaková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/M-SLOde016/22 |
Komplexný jazykový rozbor - M. Dziviaková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/M-SLOde016/22 |
Komplexný jazykový rozbor - M. Dziviaková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde027/22 |
Súčasná slovenčina z historického a nárečového hľadiska - P. Žeňuch |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KSJL/M-SLOde027/22 |
Súčasná slovenčina z historického a nárečového hľadiska - P. Žeňuch |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde028/22 |
Tvorivé písanie - J. Šrank |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde028/22 |
Tvorivé písanie - J. Šrank |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/M-SLOde029/22 |
Didaktika slovenčiny ako cudzieho jazyka - Ľ. Blažencová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/M-SLOde029/22 |
Didaktika slovenčiny ako cudzieho jazyka - Ľ. Blažencová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - SLO-1617s2 - skupina 2 |
min. 6 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/M-SLOde012/22 |
Seminár zo staršej literatúry - E. Brtáňová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/M-SLOde015/22 |
Seminár z literárneho klasicizmu a romantizmu - Ľ. Blažencová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/M-SLOde018/22 |
Seminár z literárneho realizmu - Ľ. Blažencová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/M-SLOde030/22 |
Kompetencie učiteľa slovenského jazyka a literatúry v praxi - E. Faithová, Ľ. Horváthová, J. Šrank |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde030/22 |
Kompetencie učiteľa slovenského jazyka a literatúry v praxi - E. Faithová, Ľ. Horváthová, J. Šrank |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde031/22 |
Procesy a kontexty kultúrnej komunikácie - P. Žeňuch |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
P
|
!
|
Blok - NEMa-1617 - SKUPINA A1 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMde007/22 |
Praktická štylistika nemeckého jazyka - M. Vajičková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde008/22 |
Seminár z nemeckej literatúry 20. storočia II - R. Mikuláš |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde026/22 |
Využitie médií vo vyučovaní - PdF.KNJL |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEMb1-1617 - SKUPINA B1 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMde021/22 |
Prozaické a lyrické žánre v nemeckej literatúre - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde023/22 |
Seminár z nemeckej literatúry 20. storočia I - A. Mikulášová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde025/22 |
Didaktika nemeckého jazyka pre primárny stupeň - PdF.KNJL |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEMb2-1617 - SKUPINA B2 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMde018/22 |
Lingvistický seminár - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde022/22 |
Seminár z nemeckej frazeológie - M. Vajičková |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde027/22 |
Seminár z textovej lingvistiky - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde033/22 |
Teória a prax primárneho vzdelávania - PdF.KNJL |
1/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEMb3-1617 - SKUPINA B3 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMde011/22 |
Didaktika celoživotného vzdelávania - PdF.KNJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde019/22 |
Literatúra pre deti a mládež Rakúska a Švajčiarska - A. Mikulášová, P. Kupka |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - NEMb4-1617 - SKUPINA B4 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMde013/22 |
Didaktika literatúry - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde020/22 |
Nemecká literatúra 21. storočia - R. Mikuláš |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KNJL/M-NEMde024/22 |
Súčasná rakúska a švajčiarska literatúra - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - NEMb5-1617 - SKUPINA B5 |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMde014/22 |
Jazyk médií - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde015/22 |
Jazyková politika - podpora vyučovania cudzích jazykov v EÚ - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde016/22 |
Zostavenie vyučovacej hodiny - I. Kolečáni Lenčová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMpr016/20 |
Jazykový seminár (zostavenie vyučovacej hodiny) - I. Kolečáni Lenčová |
1/L |
10sS + 16sZ
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde017/22 |
Kognitívna lingvistika - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde016/22 |
Zostavenie vyučovacej hodiny - I. Kolečáni Lenčová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMpr016/20 |
Jazykový seminár (zostavenie vyučovacej hodiny) - I. Kolečáni Lenčová |
1/Z |
10sS + 16sZ
|
H
|
2 |
|
-
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 22/23 |
min. 4 kredity |
Študent si vyberá povinne voliteľné predmety v rozsahu minimálne 4 kredity. Z ponuky
povinne voliteľných predmetov si študent musí zapísať najmenej jeden predmet so psychologickým
zameraním: M-VUZde022 Kognitívna psychológia a neurodidaktika, M-VUZde017 Osobnostný a sociálny rozvoj, M-VUZde023 Poruchy detského vývinu, učenia sa a správania alebo M-VUZde018 Psychologická analýza školských výchovných situácií.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde002/22 |
Metodológia pedagogického výskumu - D. Kostrub, L. Koldeová, P. Ostradický |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde002/22 |
Metodológia pedagogického výskumu - D. Kostrub, L. Koldeová, P. Ostradický |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde014/22 |
Inkluzívne vzdelávanie - J. Miškolci, Z. Zacharová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde014/22 |
Inkluzívne vzdelávanie - J. Miškolci, Z. Zacharová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/22 |
Tvorba a hodnotenie učebníc a edukačných zdrojov - Š. Ferková, A. Poliaková, J. Strakoš |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/22 |
Tvorba a hodnotenie učebníc a edukačných zdrojov - Š. Ferková, A. Poliaková, J. Strakoš |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde016/22 |
Religionistika - M. Zaviš, M. Bizoň |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/22 |
Religionistika - M. Zaviš, M. Bizoň |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde017/22 |
Osobnostný a sociálny rozvoj - M. Lemešová, A. Hamranová, Z. Zacharová |
1, 2/Z |
24sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde017/22 |
Osobnostný a sociálny rozvoj - M. Lemešová, A. Hamranová, Z. Zacharová |
1, 2/L |
24sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/22 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - A. Hamranová, M. Lemešová, Z. Štefanec |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/22 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - A. Hamranová, M. Lemešová, Z. Štefanec |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde022/22 |
Kognitívna psychológia a neurodidaktika - Z. Zacharová, A. Hamranová |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde022/22 |
Kognitívna psychológia a neurodidaktika - Z. Zacharová, A. Hamranová |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde023/22 |
Poruchy detského vývinu, učenia sa a správania - Z. Štefanec, A. Hamranová, M. Lemešová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde023/22 |
Poruchy detského vývinu, učenia sa a správania - Z. Štefanec, A. Hamranová, M. Lemešová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde024/22 |
Spracovanie a interpretácia štatistických dát - L. Koreňová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde024/22 |
Spracovanie a interpretácia štatistických dát - L. Koreňová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde025/22 |
Triedny manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde025/22 |
Triedny manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
|
|
|
Blok - SLO-1617 - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/M-SLOde020/16 |
Literárna exkurzia - M. Halašková, Ľ. Blažencová |
1, 2/Z |
12sE
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde022/20 |
Recitačné súťaže - Ľ. Horváthová, E. Faithová |
1, 2/Z |
6sZ
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/M-SLOde023/20 |
Školský časopis/rozhlas - Ľ. Horváthová |
1, 2/Z |
4sZ
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/M-SLOde024/20 |
Testovanie 5/Testovanie 9 - Ľ. Horváthová |
1, 2/Z |
6sZ
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/M-SLOde025/20 |
Maturitná skúška zo slovenského jazyka a literatúry - Ľ. Horváthová |
1, 2/Z |
10sZ
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde026/20 |
Olympiáda zo slovenského jazyka a literatúry - Ľ. Horváthová |
1, 2/Z |
4sZ
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/M-SLOde020/16 |
Literárna exkurzia - M. Halašková, Ľ. Blažencová |
1/L |
12sE
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/M-SLOde022/20 |
Recitačné súťaže - Ľ. Horváthová, E. Faithová |
1/L |
6sZ
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde023/20 |
Školský časopis/rozhlas - Ľ. Horváthová |
1/L |
4sZ
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/M-SLOde024/20 |
Testovanie 5/Testovanie 9 - Ľ. Horváthová |
1/L |
6sZ
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/M-SLOde025/20 |
Maturitná skúška zo slovenského jazyka a literatúry - Ľ. Horváthová |
1/L |
10sZ
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde026/20 |
Olympiáda zo slovenského jazyka a literatúry - Ľ. Horváthová |
1/L |
4sZ
|
H
|
2 |
|
|
Blok - NEM-2223 - SKUPINA C |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KNJL/M-NEMde028/22 |
Od textu k projektu - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde029/22 |
Metódy aktívneho učenia sa - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde030/22 |
Didaktika nemčiny v kontexte viacjazyčnosti - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde031/22 |
Gramatika a konverzácia B2 - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde032/22 |
Gramatika a konverzácia C1 - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - VUZ-2223 - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - M. Zaviš, J. Strakoš |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - M. Zaviš, J. Strakoš |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov - M. Kuruc |
1, 2/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov - M. Kuruc |
1, 2/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde026/22 |
Stratégie rozvoja tvorivosti žiaka - B. Jaslovská, P. Ostradický, A. Poliaková, M. Kuruc |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde026/22 |
Stratégie rozvoja tvorivosti žiaka - B. Jaslovská, P. Ostradický, A. Poliaková, M. Kuruc |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
|
|