|
Blok - SPPe-1617p - Pedagogicko-psychologický a metodologický komponent |
min. 14 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KŠP/M-SPPex001/22 |
Pedagogická a školská psychológia - K. Cabanová, Z. Zacharová |
1/Z |
5sP
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KŠP/M-SPPex001/22 |
Pedagogická a školská psychológia - K. Cabanová, Z. Zacharová |
1/L |
5sP
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPex002/22 |
Metodológia kvantitatívneho a kvalitatívneho výskumu - P. Plavčan, E. Severini |
1/Z |
8sPS
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KSpP/M-SPPex002/22 |
Metodológia kvantitatívneho a kvalitatívneho výskumu - P. Plavčan, E. Severini |
1/L |
8sPS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPex003/22 |
Primárna pedagogika a edukácia - M. Belešová |
1/Z |
5sP
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KŠP/M-SPPex003/22 |
Primárna pedagogika a edukácia - M. Belešová |
1/L |
5sP
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPex004/22 |
Všeobecná didaktika - P. Ostradický |
1/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KŠP/M-SPPex005/22 |
Seminár k diplomovej práci - Z. Ivanová |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KŠP/M-SPPex005/22 |
Seminár k diplomovej práci - Z. Ivanová |
3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - SPPe-1617š - Spoločný špeciálnopedagogický základ |
min. 28 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KŠP/M-SPPex006/22 |
Komplexná a špeciálnopedagogická diagnostika postihnutých a zdravotne znevýhodnených - A. Biščo Kastelová |
1/Z |
8sPS
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KŠP/M-SPPex006/22 |
Komplexná a špeciálnopedagogická diagnostika postihnutých a zdravotne znevýhodnených - A. Biščo Kastelová |
1/L |
8sPS
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPex007/22 |
Teória a didaktika špeciálnej edukácie a výchovnej rehabilitácie - A. Vančová |
1/L |
5sP
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KŠP/M-SPPex007/22 |
Teória a didaktika špeciálnej edukácie a výchovnej rehabilitácie - A. Vančová |
2/Z |
5sP
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPex008/22 |
Logopédia pre špeciálnych pedagógov - V. Čiernik Kevická, K. Mocsári |
1/Z |
8sP
|
S
|
3 |
|
|
PdF.KŠP/M-SPPex010/22 |
Inkluzívna pedagogika a edukácia postihnutých - M. Bartoňová |
1, 2/L |
5sP
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KŠP/M-SPPex010/22 |
Inkluzívna pedagogika a edukácia postihnutých - M. Bartoňová |
2/Z |
5sP
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPex011/22 |
Neuropedagogika a špeciálne neuro-psycho-edukačné intervencie - A. Vančová |
2, 3/Z |
5sP
|
S
|
2 |
P
|
|
PdF.KŠP/M-SPPex011/22 |
Neuropedagogika a špeciálne neuro-psycho-edukačné intervencie - A. Vančová |
2/L |
5sP
|
S
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPex014/22 |
Individuálna logopedická intervencia v špeciálnopedagogickej praxi - V. Hauskrechtová, Ľ. Porubovičová |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KŠP/M-SPPex014/22 |
Individuálna logopedická intervencia v špeciálnopedagogickej praxi - V. Hauskrechtová, Ľ. Porubovičová |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPex046/22 |
Edukácia viacnásobne postihnutých - A. Vančová |
2, 3/Z |
5sP
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPex046/22 |
Edukácia viacnásobne postihnutých - A. Vančová |
2/L |
5sP
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPex047/22 |
Inkluzívne vzdelávanie a vzdelávacia podpora - M. Bartoňová, D. Tarcsiová |
2, 3/Z |
5sP
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KSpP/M-SPPex047/22 |
Inkluzívne vzdelávanie a vzdelávacia podpora - M. Bartoňová, D. Tarcsiová |
2/L |
5sP
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPex048/22 |
Pedagogika jednotlivcov s poruchami autistického spektra - A. Vančová, L. Nadányi |
1, 2/L |
5sP
|
S
|
2 |
P
|
|
PdF.KSpP/M-SPPex048/22 |
Pedagogika jednotlivcov s poruchami autistického spektra - A. Vančová, L. Nadányi |
2/Z |
5sP
|
S
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPex049/22 |
Edukácia jednotlivcov s poruchami autistického spektra - A. Vančová, L. Nadányi |
2, 3/Z |
5sP
|
S
|
2 |
P
|
|
PdF.KSpP/M-SPPex049/22 |
Edukácia jednotlivcov s poruchami autistického spektra - A. Vančová, L. Nadányi |
2/L |
5sP
|
S
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPex050/22 |
Špeciálnopedagogické intervencie pre jednotlivcov s poruchami autistického spektra - A. Vančová, L. Nadányi |
2, 3/L |
5sS
|
S
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPex050/22 |
Špeciálnopedagogické intervencie pre jednotlivcov s poruchami autistického spektra - A. Vančová, L. Nadányi |
3/Z |
5sS
|
S
|
2 |
P
|
|
Blok - PMPe-1617 - Špecializácia Pedagogika mentálne a viacnásobne postihnutých |
min. 22 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KŠP/M-PMPex001/22 |
Teória edukácie mentálne a viacnásobne postihnutých - A. Vančová |
2/Z |
8sP
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KŠP/M-PMPex002/22 |
Špeciálna didaktika prírodovedných predmetov - J. Gunčaga |
2, 3/Z |
8sS
|
S
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KŠP/M-PMPex002/22 |
Špeciálna didaktika prírodovedných predmetov - J. Gunčaga |
2/L |
8sS
|
S
|
2 |
P
|
|
PdF.KŠP/M-PMPex003/22 |
Špeciálna didaktika spoločenskovedných predmetov - A. Partlová, A. Vančová |
2, 3/Z |
8sS
|
S
|
2 |
P
|
|
PdF.KŠP/M-PMPex003/22 |
Špeciálna didaktika spoločenskovedných predmetov - A. Partlová, A. Vančová |
2/L |
8sS
|
S
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KŠP/M-PMPex004/22 |
Špeciálnopedagogická prax B - K. Čierna |
2/L |
26sX
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KŠP/M-PMPex004/22 |
Špeciálnopedagogická prax B - K. Čierna |
3/Z |
26sX
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KŠP/M-PMPex005/22 |
Špeciálna didaktika slovenského jazyka a literatúry - A. Partlová, A. Vančová |
2, 3/Z |
5sCS
|
S
|
2 |
P
|
|
PdF.KŠP/M-PMPex005/22 |
Špeciálna didaktika slovenského jazyka a literatúry - A. Partlová, A. Vančová |
2/L |
5sCS
|
S
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KŠP/M-PMPex006/22 |
Špeciálna didaktika matematiky a informatiky - J. Gunčaga |
2, 3/Z |
5sCS
|
S
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KŠP/M-PMPex006/22 |
Špeciálna didaktika matematiky a informatiky - J. Gunčaga |
2/L |
5sCS
|
S
|
2 |
P
|
|
PdF.KŠP/M-PMPex007/22 |
Špeciálna didaktika hudobnej výchovy - M. Osvaldová |
2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-PMPex007/22 |
Špeciálna didaktika hudobnej výchovy - M. Osvaldová |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-PMPex008/22 |
Špeciálna didaktika telesnej výchovy - P. Ladecká |
2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-PMPex008/22 |
Špeciálna didaktika telesnej výchovy - P. Ladecká |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-PMPex009/22 |
Špeciálna didaktika pracovného vyučovania - I. Malinovská, A. Prečuchová Štefanovičová |
2, 3/Z |
5sCS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KŠP/M-PMPex009/22 |
Špeciálna didaktika pracovného vyučovania - I. Malinovská, A. Prečuchová Štefanovičová |
2/L |
5sCS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-PMPex010/22 |
Špeciálna didaktika výtvarnej výchovy - L. Minichová |
2, 3/Z |
5sCS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KŠP/M-PMPex010/22 |
Špeciálna didaktika výtvarnej výchovy - L. Minichová |
2/L |
5sCS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - PSPe-1617 - Špecializácia Pedagogika sluchovo postihnutých |
min. 22 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KŠP/M-PSPex002/22 |
Komunikácia v posunkovom jazyku - odborné posunky - M. Tomášková |
1, 2/L |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-PSPex002/22 |
Komunikácia v posunkovom jazyku - odborné posunky - M. Tomášková |
2/Z |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-PSPex003/22 |
Teória edukácie sluchovo postihnutých - D. Tarcsiová |
2/Z |
5sP
|
S
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KŠP/M-PSPex006/22 |
Špeciálnopedagogická prax D - M. Tomášková |
2/L |
26sX
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-PSPex006/22 |
Špeciálnopedagogická prax D - M. Tomášková |
3/Z |
26sX
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-PSPex007/22 |
Didaktika primárnej edukácie sluchovo postihnutých - D. Tarcsiová |
2/Z |
11sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KŠP/M-PSPex007/22 |
Didaktika primárnej edukácie sluchovo postihnutých - D. Tarcsiová |
2/L |
11sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KŠP/M-PSPex008/22 |
Špeciálna metodika vyučovania slovenského jazyka a literatúry - D. Tarcsiová |
2/L |
5sPS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-PSPex008/22 |
Špeciálna metodika vyučovania slovenského jazyka a literatúry - D. Tarcsiová |
3/Z |
5sPS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-PSPex010/22 |
Špecifické metódy vzdelávania využívajúce posunkovú komunikáciu - D. Tarcsiová |
1/L |
8sP
|
S
|
3 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-PSPex011/22 |
Špecifické metódy vzdelávania využívajúce primárne hovorený jazyk - Ľ. Porubovičová |
2/Z |
8sP
|
S
|
3 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-PSPex012/22 |
Špecifické vyučovacie predmety - D. Tarcsiová |
2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-PSPex012/22 |
Špecifické vyučovacie predmety - D. Tarcsiová |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok - SPPe-2223 - platnosť od AR 22/23 |
min. 8 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KŠP/M-SPPex027/22 |
Komparatívna špeciálna pedagogika a alternatívne smery - A. Biščo Kastelová |
1, 2, 3/L |
3sP
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KŠP/M-SPPex027/22 |
Komparatívna špeciálna pedagogika a alternatívne smery - A. Biščo Kastelová |
2, 3/Z |
3sP
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPex033/22 |
Špecifiká edukácie viacnásobne postihnutých - A. Vančová, Z. Ivanová |
3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KŠP/M-SPPex033/22 |
Špecifiká edukácie viacnásobne postihnutých - A. Vančová, Z. Ivanová |
2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPex034/22 |
Profesijná príprava postihnutých - T. Harčaríková |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KŠP/M-SPPex034/22 |
Profesijná príprava postihnutých - T. Harčaríková |
2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPex035/22 |
Pedagogika intelektovo nadaných - J. Jurášková, D. Fábik |
2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPex035/22 |
Pedagogika intelektovo nadaných - J. Jurášková, D. Fábik |
2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPex052/22 |
Špeciálnopedagogické intervencie pre jednotlivcov s narušenou komunikačnou schopnosťou - Ľ. Porubovičová |
2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPex052/22 |
Špeciálnopedagogické intervencie pre jednotlivcov s narušenou komunikačnou schopnosťou - Ľ. Porubovičová |
2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPex053/22 |
Špecifiká edukácie intelektovo nadaných - J. Jurášková |
2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPex053/22 |
Špecifiká edukácie intelektovo nadaných - J. Jurášková |
3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPex054/22 |
Špeciálnopedagogická prax G - pedagogika intelektovo nadaných - J. Jurášková |
2, 3/L |
26sX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPex054/22 |
Špeciálnopedagogická prax G - pedagogika intelektovo nadaných - J. Jurášková |
3/Z |
26sX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPex055/22 |
Komunikácia a špecifiká edukácie hluchoslepých - D. Tarcsiová |
2, 3/L |
5sCP
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPex055/22 |
Komunikácia a špecifiká edukácie hluchoslepých - D. Tarcsiová |
3/Z |
5sCP
|
H
|
2 |
|
!
|
|
|
|
Blok - SPPe-2223 - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KŠP/M-SPPex013/22 |
Riadenie, manažment, legislatíva a systém špeciálnych škôl a zariadení - V. Stašiaková |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPex013/22 |
Riadenie, manažment, legislatíva a systém špeciálnych škôl a zariadení - V. Stašiaková |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPex032/22 |
Komunikácia v posunkovom jazyku I - M. Tomášková |
1, 2, 3/Z |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPex032/22 |
Komunikácia v posunkovom jazyku I - M. Tomášková |
1, 2, 3/L |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPex036/22 |
Ergoterapia v špeciálnej pedagogike - K. Majzlanová |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPex036/22 |
Ergoterapia v špeciálnej pedagogike - K. Majzlanová |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPex037/22 |
Muzikoterapia v špeciálnej pedagogike - M. Osvaldová |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPex037/22 |
Muzikoterapia v špeciálnej pedagogike - M. Osvaldová |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPex038/22 |
Dramatoterapia a biblioterapia v špeciálnej pedagogike - K. Majzlanová |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPex038/22 |
Dramatoterapia a biblioterapia v špeciálnej pedagogike - K. Majzlanová |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPex039/22 |
Arteterapia v špeciálnej pedagogike - L. Minichová, J. Štefan |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KŠP/M-SPPex039/22 |
Arteterapia v špeciálnej pedagogike - L. Minichová, J. Štefan |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPex040/22 |
Terapia hrou v špeciálnej pedagogike - K. Tkáčová |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPex040/22 |
Terapia hrou v špeciálnej pedagogike - K. Tkáčová |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPex043/22 |
Prstová abeceda - M. Tomášková |
1, 2, 3/Z |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPex043/22 |
Prstová abeceda - M. Tomášková |
1, 2, 3/L |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPex044/22 |
Braillovo písmo - M. Hlina |
1, 2, 3/Z |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KŠP/M-SPPex044/22 |
Braillovo písmo - M. Hlina |
1, 2, 3/L |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPex056/22 |
Komunikácia v posunkovom jazyku II - M. Tomášková |
1, 2, 3/L |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSpP/M-SPPex056/22 |
Komunikácia v posunkovom jazyku II - M. Tomášková |
1, 2, 3/Z |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
|
|