|
Blok - HIS-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 20 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KH/M-HISde001/22 |
Teória a metodika dejepisu - A. Bocková, R. Letz |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KH/M-HISde002/22 |
Stredná Európa v stredoveku a novoveku - M. Kamenický |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KH/M-HISde003/22 |
Osobnosť v dejinách - R. Letz |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KH/M-HISde004/22 |
Stredná Európa v 19. storočí - P. Matula, M. Viršinská |
1/L |
2P
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KH/M-HISde005/22 |
Stredná Európa v 20. storočí - M. Tonková, P. Matula |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KH/M-HISde008/22 |
Seminár z teórie a metodiky dejepisu - A. Bocková |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KH/M-HISde008/22 |
Seminár z teórie a metodiky dejepisu - A. Bocková |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
-
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 22/23 |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde001/22 |
Pedagogická diagnostika a evalvácia - Š. Ferková |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/M-VUZde001/22 |
Pedagogická diagnostika a evalvácia - Š. Ferková |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/M-VUZde003/22 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KPg/M-VUZde003/22 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KP/M-VUZde004/22 |
Seminár k diplomovej práci - P. Makyna, M. Hottmar, T. Hlava, M. Malovecký, M. Bizoň, J. Miškolci, E. Brtáňová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde004/22 |
Seminár k diplomovej práci - P. Makyna, M. Hottmar, T. Hlava, M. Malovecký, M. Bizoň, J. Miškolci, E. Brtáňová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde005/22 |
Pedagogická prax 1 (A) - I. Kolečáni Lenčová, K. Hankerová, E. Faithová, K. Minarovičová, A. Bocková, B. Gómez-Pablos Calvo |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde005/22 |
Pedagogická prax 1 (A) - I. Kolečáni Lenčová, K. Hankerová, E. Faithová, K. Minarovičová, A. Bocková, B. Gómez-Pablos Calvo |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde006/22 |
Pedagogická prax 1 (B) - K. Hankerová, A. Bocková, K. Minarovičová, D. Valachová, I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, A. Lenzi Kučmová, B. Gómez-Pablos Calvo |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde006/22 |
Pedagogická prax 1 (B) - K. Hankerová, A. Bocková, K. Minarovičová, D. Valachová, I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, A. Lenzi Kučmová, B. Gómez-Pablos Calvo |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde007/22 |
Pedagogická prax 2 (A) - K. Hankerová, Ľ. Horváthová, K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, B. Gómez-Pablos Calvo |
2/Z |
3tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde007/22 |
Pedagogická prax 2 (A) - K. Hankerová, Ľ. Horváthová, K. Minarovičová, I. Kolečáni Lenčová, B. Gómez-Pablos Calvo |
2/L |
3tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/M-VUZde008/22 |
Pedagogická prax 2 (B) - K. Hankerová, A. Bocková, K. Minarovičová, D. Valachová, L. Kaščáková |
2/Z |
3tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/M-VUZde008/22 |
Pedagogická prax 2 (B) - K. Hankerová, A. Bocková, K. Minarovičová, D. Valachová, L. Kaščáková |
2/L |
3tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde021/22 |
Teórie učenia sa a koncepcie vyučovania - P. Ostradický, E. Tóblová |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/M-VUZde021/22 |
Teórie učenia sa a koncepcie vyučovania - P. Ostradický, E. Tóblová |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
3 |
P
|
|
Pedagogické praxe: Pedagogická prax 1, Pedagogická prax 2 z obidvoch aprobácií (A,
B) sa realizuje v termínoch určených harmonogramom akademického roka PdF UK. Predchádza
jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov s metodikom praxe danej aprobácie. Označenie
A pri praxiach platí pre prvú odborovú aprobáciu v kombinácii, označenie B pre druhú
(podľa skratky študijného programu).
|
|
Blok - ITAd-2122 - platnosť od AR 22/23 |
min. 26 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/M-ITAde001/22 |
Miesto románskych literatúr vo svetovej literatúre - T. Palágyi, Z. Malinovská |
1, 2/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
P
|
|
PdF.KRoJL/M-ITAde002/22 |
Kontrastívna lingvistika 1. - K. Klimová, A. Lenzi Kučmová |
1, 2/Z |
2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KRoJL/M-ITAde003/22 |
Miesto talianskej literatúry vo svetovej literatúre - G. Domokos, T. Palágyi |
1, 2/L |
2P + 2S
|
S
|
6 |
P
|
|
PdF.KRoJL/M-ITAde004/22 |
Kontrastívna lingvistika 2. - K. Klimová, A. Lenzi Kučmová |
1, 2/L |
2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KRoJL/M-ITAde005/22 |
Didaktika talianskeho jazyka - G. Domokos, Z. Tóth |
1, 2/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
P
|
!
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok - HIS-1617a - skupina A |
min. 6 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KH/M-HISde009/22 |
Vývoj školstva v Európe - M. Kamenický |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KH/M-HISde010/22 |
Dejepisectvo pre učiteľov - M. Tonková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KH/M-HISde011/22 |
Vyučovanie histórie v 21. storočí - A. Bocková, M. Tonková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KH/M-HISde025/22 |
Práca s edukačnými médiami - A. Bocková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - HIS-1617b - skupina B |
min. 10 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KH/M-HISde012/22 |
Každodennosť na stredovekom Slovensku - J. Nemeš |
1/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KH/M-HISde013/22 |
Osobnosti slovenských dejín 19. storočia - M. Viršinská |
1/Z |
2PS
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KH/M-HISde014/22 |
Každodennosť v novovekej Európe - M. Viršinská |
1/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KH/M-HISde015/22 |
Vznik, vývoj a rozpad sovietskeho bloku - M. Tonková |
1/L |
2PS
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KH/M-HISde016/22 |
Politické procesy v Československu po r. 1948 - R. Letz |
1/L |
2PS
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KH/M-HISde017/22 |
Slovenský politický exil v 20. storočí - R. Letz |
1/L |
2PS
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KH/M-HISde018/22 |
Kapitoly z cirkevných dejín - J. Nemeš |
1/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KH/M-HISde019/22 |
Dejiny vojenstva - R. Letz |
1/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KH/M-HISde020/22 |
Dejiny vo filme - P. Matula |
2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KH/M-HISde021/22 |
Ochrana kultúrneho a prírodného dedičstva - P. Makyna |
2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KH/M-HISde022/22 |
Dejiny vedy a techniky - P. Makyna |
2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KH/M-HISde024/22 |
Exkurzia II. - M. Tonková, A. Bocková |
1/L |
40sE
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KH/M-HISde026/22 |
Historické audiovizuálne pramene v práci učiteľa - P. Matula |
1/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KH/M-HISde027/22 |
Pomocné vedy historické pre učiteľov - J. Nemeš |
1/Z |
2PS
|
H
|
2 |
P
|
!
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 22/23 |
min. 4 kredity |
Študent si vyberá povinne voliteľné predmety v rozsahu minimálne 4 kredity. Z ponuky
povinne voliteľných predmetov si študent musí zapísať najmenej jeden predmet so psychologickým
zameraním: M-VUZde022 Kognitívna psychológia a neurodidaktika, M-VUZde017 Osobnostný a sociálny rozvoj, M-VUZde023 Poruchy detského vývinu, učenia sa a správania alebo M-VUZde018 Psychologická analýza školských výchovných situácií.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde002/22 |
Metodológia pedagogického výskumu - D. Kostrub, L. Koldeová, P. Ostradický |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde002/22 |
Metodológia pedagogického výskumu - D. Kostrub, L. Koldeová, P. Ostradický |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde014/22 |
Inkluzívne vzdelávanie - J. Miškolci, Z. Zacharová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde014/22 |
Inkluzívne vzdelávanie - J. Miškolci, Z. Zacharová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/22 |
Tvorba a hodnotenie učebníc a edukačných zdrojov - Š. Ferková, A. Poliaková, J. Strakoš |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/22 |
Tvorba a hodnotenie učebníc a edukačných zdrojov - Š. Ferková, A. Poliaková, J. Strakoš |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde016/22 |
Religionistika - M. Zaviš, M. Bizoň |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/22 |
Religionistika - M. Zaviš, M. Bizoň |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde017/22 |
Osobnostný a sociálny rozvoj - M. Lemešová, A. Hamranová, Z. Zacharová |
1, 2/Z |
24sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde017/22 |
Osobnostný a sociálny rozvoj - M. Lemešová, A. Hamranová, Z. Zacharová |
1, 2/L |
24sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/22 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - A. Hamranová, M. Lemešová, Z. Štefanec |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/22 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - A. Hamranová, M. Lemešová, Z. Štefanec |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde022/22 |
Kognitívna psychológia a neurodidaktika - Z. Zacharová, A. Hamranová |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde022/22 |
Kognitívna psychológia a neurodidaktika - Z. Zacharová, A. Hamranová |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde023/22 |
Poruchy detského vývinu, učenia sa a správania - Z. Štefanec, A. Hamranová, M. Lemešová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/M-VUZde023/22 |
Poruchy detského vývinu, učenia sa a správania - Z. Štefanec, A. Hamranová, M. Lemešová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde024/22 |
Spracovanie a interpretácia štatistických dát - L. Koreňová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde024/22 |
Spracovanie a interpretácia štatistických dát - L. Koreňová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde025/22 |
Triedny manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde025/22 |
Triedny manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - ITAd-2122 - platnosť od AR 22/23 |
min. 8 kreditov |
POZOR! Kredity za absolvované predmety s kódom "M-ROMde" môžu byť študentom, ktorí
študujú kombináciu dvoch románskych jazykov, započítané do požadovaného počtu kreditov
len jedného z nich!
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/M-ITAde010/22 |
Lexikológia, frazeológia a lexikografia talianskeho jazyka - T. Palágyi, Z. Tóth |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde010/22 |
Lexikológia, frazeológia a lexikografia talianskeho jazyka - T. Palágyi, Z. Tóth |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde011/22 |
Analýza textov v talianskom jazyku 1. - T. Palágyi, A. Lenzi Kučmová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/M-ITAde011/22 |
Analýza textov v talianskom jazyku 1. - T. Palágyi, A. Lenzi Kučmová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde012/22 |
Norma a úzus 1. - Z. Tóth |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde012/22 |
Norma a úzus 1. - Z. Tóth |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde013/22 |
Vývoj románskych jazykov - G. Domokos |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde013/22 |
Vývoj románskych jazykov - G. Domokos |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde015/22 |
Teritoriálne špecifiká talianskeho jazyka - A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde015/22 |
Teritoriálne špecifiká talianskeho jazyka - A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde016/22 |
Analýza textov v talianskom jazyku 2. - A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde016/22 |
Analýza textov v talianskom jazyku 2. - A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde017/22 |
Norma a úzus 2. - Z. Tóth |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde017/22 |
Norma a úzus 2. - Z. Tóth |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde018/22 |
Talianska kinematografia - A. Lenzi Kučmová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde018/22 |
Talianska kinematografia - A. Lenzi Kučmová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde020/22 |
Vybrané kapitoly z talianskej kultúry 1. - A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde020/22 |
Vybrané kapitoly z talianskej kultúry 1. - A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/M-ITAde021/22 |
Seminár z literatúry - G. Domokos |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde021/22 |
Seminár z literatúry - G. Domokos |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde022/22 |
Metodika vyučovania talianskeho jazyka - Z. Tóth |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde022/22 |
Metodika vyučovania talianskeho jazyka - Z. Tóth |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde023/22 |
Analýza textov v talianskom jazyku 3. - A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi, Z. Tóth |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde023/22 |
Analýza textov v talianskom jazyku 3. - A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi, Z. Tóth |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde024/22 |
Praktická štylistika talianskeho jazyka - T. Palágyi |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde024/22 |
Praktická štylistika talianskeho jazyka - T. Palágyi |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde025/22 |
Vybrané kapitoly z talianskej kultúry 2. - A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde025/22 |
Vybrané kapitoly z talianskej kultúry 2. - A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde014/22 |
Súčasná lingvistika pre romanistov - M. Malovecký |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde014/22 |
Súčasná lingvistika pre romanistov - M. Malovecký |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde015/22 |
Aplikovaná lingvistika pre učiteľov románskych jazykov - M. Malovecký, Z. Tóth |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde015/22 |
Aplikovaná lingvistika pre učiteľov románskych jazykov - M. Malovecký, Z. Tóth |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde020/22 |
Inovatívne prístupy v didaktike románskych jazykov - Z. Tóth |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KRoJL/M-ROMde020/22 |
Inovatívne prístupy v didaktike románskych jazykov - Z. Tóth |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
|
|
|
Blok - VUZ-2223 - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - M. Zaviš, J. Strakoš |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - M. Zaviš, J. Strakoš |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov - M. Kuruc |
1, 2/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov - M. Kuruc |
1, 2/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde026/22 |
Stratégie rozvoja tvorivosti žiaka - B. Jaslovská, P. Ostradický, A. Poliaková, M. Kuruc |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/M-VUZde026/22 |
Stratégie rozvoja tvorivosti žiaka - B. Jaslovská, P. Ostradický, A. Poliaková, M. Kuruc |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - ITAd-2122 - platnosť od AR 22/23 |
Študent musí získať min.2 kredity za výberové predmety, pričom sa za výberové predmety
počítajú predmety zo skupiny výberových predmetov vlastného študijného programu, predmety
zo skupiny povinne voliteľných predmetov nad rámec splnenia podmienky zisku min. 8
kreditov z danej skupiny, ako aj všetky predmety PdF UK resp. UK.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/M-ITAde026/21 |
Konverzačné cvičenia - A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde026/21 |
Konverzačné cvičenia - A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde028/22 |
Sociolingvistický seminár - M. Malovecký |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde028/22 |
Sociolingvistický seminár - M. Malovecký |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde029/22 |
Techniky efektívnej komunikácie v jazykovom vzdelávaní - M. Malovecký |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde029/22 |
Techniky efektívnej komunikácie v jazykovom vzdelávaní - M. Malovecký |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde030/22 |
Praktický jazyk - pokročilá úroveň - A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/M-ITAde030/22 |
Praktický jazyk - pokročilá úroveň - A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
|
|