Blok - VOB-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 40 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KEOV/B-VOBex001/22 |
Úvod do štúdia výchovy k občianstvu - E. Mistrík |
1/Z |
5sS
|
H
|
4 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex001/22 |
Úvod do štúdia výchovy k občianstvu - E. Mistrík |
1/L |
5sS
|
H
|
4 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex002/22 |
Politológia I. - J. Lysý |
1/Z |
5sP
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex002/22 |
Politológia I. - J. Lysý |
1/L |
5sP
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex003/22 |
Politológia II. - J. Lysý |
1/L |
5sP
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex003/22 |
Politológia II. - J. Lysý |
2/Z |
5sP
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex004/22 |
Filozofická propedeutika - B. Malík |
2/Z |
5sPS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex004/22 |
Filozofická propedeutika - B. Malík |
2/L |
5sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex005/22 |
Dejiny filozofie I. - M. Bizoň |
2/L |
5sPS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex005/22 |
Dejiny filozofie I. - M. Bizoň |
3/Z |
5sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex006/22 |
Dejiny filozofie II. - B. Malík |
3/Z |
5sPS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex006/22 |
Dejiny filozofie II. - B. Malík |
3/L |
5sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex007/22 |
Etika - M. Zaviš |
3/Z |
6sP + 5sS
|
S
|
6 |
P
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex007/22 |
Etika - M. Zaviš |
3/L |
6sP + 5sS
|
S
|
6 |
P
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex008/22 |
Estetika - E. Mistrík |
3/L |
5sP
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex008/22 |
Estetika - E. Mistrík |
4/Z |
5sP
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex009/22 |
Sociológia - K. Minarovičová |
2/Z |
5sPS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex009/22 |
Sociológia - K. Minarovičová |
2/L |
5sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex010/22 |
Metodika písania odborného textu z výchovy k občianstvu - V. Valkovičová |
1, 2, 3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex010/22 |
Metodika písania odborného textu z výchovy k občianstvu - V. Valkovičová |
1, 2, 3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
Blok - VUZ-1617 - programy bez PS a PG |
min. 31 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZex001/22 |
Teoretické základy výchovy - Š. Ferková, M. Potočarová |
1/Z |
5sPS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZex001/22 |
Teoretické základy výchovy - Š. Ferková, M. Potočarová |
1/L |
5sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex002/22 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec |
1/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex002/22 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec |
1/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex003/22 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Štefanec |
1/Z |
11sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex003/22 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Štefanec |
1/L |
11sPS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZex004/22 |
Všeobecná didaktika - J. Strakoš, D. Kostrub |
2/Z |
8sPS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZex004/22 |
Všeobecná didaktika - J. Strakoš, D. Kostrub |
2/L |
8sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex005/22 |
Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská |
1/Z |
5sS
|
H
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex005/22 |
Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská |
1/L |
5sS
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZex007/22 |
Psychológia pre učiteľov 2 - D. Fábik, Z. Zacharová |
3/Z |
11sPS
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZex007/22 |
Psychológia pre učiteľov 2 - D. Fábik, Z. Zacharová |
3/L |
11sPS
|
H
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KP/B-VUZex008/22 |
Seminár k bakalárskej práci - P. Gergel, V. Valkovičová, P. Bojo, E. Brtáňová |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/B-VUZex008/22 |
Seminár k bakalárskej práci - P. Gergel, V. Valkovičová, P. Bojo, E. Brtáňová |
4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex009/22 |
Pedagogická prax (A) - Š. Ferková |
2/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex009/22 |
Pedagogická prax (A) - Š. Ferková |
2/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex010/22 |
Pedagogická prax (B) - J. Strakoš |
3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex010/22 |
Pedagogická prax (B) - J. Strakoš |
3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex023/22 |
Pedagogika voľného času - B. Jaslovská |
3/Z |
5sS
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZex023/22 |
Pedagogika voľného času - B. Jaslovská |
3/L |
5sS
|
H
|
3 |
P
|
!
|
Pedagogické praxe: študent si zapisuje Pedagogickú prax (A) súbežne s predmetom alebo
až po absolvovaní predmetu Teoretické základy výchovy. Študent si zapisuje Pedagogickú prax (B) súbežne s predmetom alebo až po absolvovaní
predmetu Všeobecná didaktika. Pedagogická prax (A), Pedagogická prax (B) sa realizuje v termínoch určených harmonogramom
akademického roka PdF UK a predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov
s metodikom praxe.
|
|
Blok - SLO-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 48 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/B-SLOex001/22 |
Úvod do štúdia jazyka - J. Kačala, M. Dziviaková |
1/Z |
8sP
|
S
|
4 |
|
|
PdF.KSJL/B-SLOex002/22 |
Úvod do štúdia literatúry - J. Šrank, E. Faithová |
1/Z |
8sP
|
S
|
4 |
|
|
PdF.KSJL/B-SLOex003/22 |
Tvorba odborného textu v odbore slovenský jazyk a literatúra - P. Žeňuch |
2/L |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex003/22 |
Tvorba odborného textu v odbore slovenský jazyk a literatúra - P. Žeňuch |
2, 3/Z |
4sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/B-SLOex004/22 |
Fonetika a fonológia - P. Žeňuch, M. Turočeková |
1/L |
10sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex005/22 |
Lexikológia - J. Kačala, Ľ. Horváthová |
1/L |
8sP
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex006/22 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku - J. Kačala, M. Turočeková |
3/L |
10sS
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOex006/22 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku - J. Kačala, M. Turočeková |
3/Z |
10sS
|
H
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex007/22 |
Svetová literatúra I - E. Brtáňová |
2/L |
8sPS
|
H
|
3 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex007/22 |
Svetová literatúra I - E. Brtáňová |
2, 3/Z |
8sPS
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOex008/22 |
Morfológia - J. Kačala, M. Dziviaková |
2/Z |
10sP
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex008/22 |
Morfológia - J. Kačala, M. Dziviaková |
2/L |
10sP
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex009/22 |
Literatúra pre deti a mládež - J. Šrank, E. Faithová |
2, 3/L |
12sPS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOex009/22 |
Literatúra pre deti a mládež - J. Šrank, E. Faithová |
3/Z |
12sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex010/22 |
Syntax - J. Kačala |
2/L |
10sP
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex010/22 |
Syntax - J. Kačala |
3/Z |
10sP
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOex011/22 |
Dejiny slovenskej literatúry 20. storočia I - J. Šrank |
3/Z |
12sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex011/22 |
Dejiny slovenskej literatúry 20. storočia I - J. Šrank |
3/L |
12sPS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOex012/22 |
Štylistika - J. Kačala, Ľ. Horváthová |
3/L |
12sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex012/22 |
Štylistika - J. Kačala, Ľ. Horváthová |
4/Z |
12sPS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOex013/22 |
Dejiny slovenskej literatúry 20. storočia II - J. Šrank |
3/L |
14sPS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex013/22 |
Dejiny slovenskej literatúry 20. storočia II - J. Šrank |
4/Z |
14sPS
|
S
|
4 |
P
|
|
|
Blok - VOB-1617a - skupina A |
min. 8 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KEOV/B-VOBex011/22 |
Základy práva - J. Miškolci, K. Minarovičová |
1/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex011/22 |
Základy práva - J. Miškolci, K. Minarovičová |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex012/22 |
Základy ekonómie - B. Jaslovská |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex012/22 |
Základy ekonómie - B. Jaslovská |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex013/22 |
Základy religionistiky - M. Zaviš |
3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex013/22 |
Základy religionistiky - M. Zaviš |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex014/22 |
Sociálno-psychologický výcvik pre výchovu k občianstvu - M. Lemešová |
1/Z |
8sC
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex014/22 |
Sociálno-psychologický výcvik pre výchovu k občianstvu - M. Lemešová |
1/L |
8sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex015/22 |
Hodnoty a výchova - S. Drozdová |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex015/22 |
Hodnoty a výchova - S. Drozdová |
4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
Blok - VOB-1617b - skupina B |
min. 12 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KEOV/B-VOBex016/22 |
Rodové aspekty vzdelávania a výchovy - K. Minarovičová |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex016/22 |
Rodové aspekty vzdelávania a výchovy - K. Minarovičová |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex017/22 |
Teória demokracie - J. Lysý |
2/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex017/22 |
Teória demokracie - J. Lysý |
2/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex018/22 |
Sociálna antropológia - B. Malík |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex018/22 |
Sociálna antropológia - B. Malík |
3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex019/22 |
Globálne a rozvojové štúdiá - J. Lysý, M. Zaviš |
4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex019/22 |
Globálne a rozvojové štúdiá - J. Lysý, M. Zaviš |
4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex020/22 |
Sociológia výchovy a mládeže - K. Minarovičová |
4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex020/22 |
Sociológia výchovy a mládeže - K. Minarovičová |
4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex021/22 |
Kultúra a multikulturalizmus - E. Mistrík |
1/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex021/22 |
Kultúra a multikulturalizmus - E. Mistrík |
1/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex022/22 |
Politická etika - J. Lysý |
3/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBex022/22 |
Politická etika - J. Lysý |
3/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex023/22 |
Komunikačné a prezentačné zručnosti učiteľa - J. Miškolci, K. Minarovičová |
1/Z |
8sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex023/22 |
Komunikačné a prezentačné zručnosti učiteľa - J. Miškolci, K. Minarovičová |
1/L |
8sC
|
H
|
2 |
|
|
Blok - VUZ-1617 - programy bez PS a PG |
min. 17 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZex012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex016/22 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex016/22 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex019/22 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - M. Lemešová, J. Petrík |
2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex019/22 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - M. Lemešová, J. Petrík |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex021/22 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov - A. Hamranová, M. Lemešová |
2, 3, 4/Z |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex021/22 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov - A. Hamranová, M. Lemešová |
1, 2, 3, 4/L |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex024/22 |
Rodinná výchova - V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex024/22 |
Rodinná výchova - V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - M. Tomášková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - M. Tomášková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZex029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/L |
5sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex030/22 |
Environmentálna výchova - Š. Ferková, M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sP
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex030/22 |
Environmentálna výchova - Š. Ferková, M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/L |
5sP
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3, 4/Z |
5sPS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3, 4/L |
5sPS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex033/22 |
Multikultúrna výchova - K. Minarovičová, E. Mistrík |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex033/22 |
Multikultúrna výchova - K. Minarovičová, E. Mistrík |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská |
2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, K. Minarovičová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, K. Minarovičová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex036/22 |
Školský manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sPS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex036/22 |
Školský manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2, 3, 4/L |
5sPS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex037/22 |
Výchovné poradenstvo - Š. Ferková, J. Derková, V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex037/22 |
Výchovné poradenstvo - Š. Ferková, J. Derková, V. Zemančíková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
Blok - SLO-1617s1 - skupina 1 |
min. 6 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/B-SLOex016/22 |
Lexikálny rozbor - Ľ. Horváthová |
1/L |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex017/22 |
Morfologický rozbor - M. Dziviaková |
2/Z |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex017/22 |
Morfologický rozbor - M. Dziviaková |
2/L |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex019/22 |
Syntaktický rozbor - M. Dziviaková |
2/L |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex019/22 |
Syntaktický rozbor - M. Dziviaková |
3/Z |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex021/22 |
Základy korektorskej a redaktorskej činnosti - J. Šrank |
3/L |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex021/22 |
Základy korektorskej a redaktorskej činnosti - J. Šrank |
4/Z |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex025/22 |
Komunikačno-prezentačné zručnosti - P. Žeňuch |
1, 2, 3/L |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex025/22 |
Komunikačno-prezentačné zručnosti - P. Žeňuch |
2, 3/Z |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - SLO-1617s2 - skupina 2 |
min. 6 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/B-SLOex015/22 |
Analýza literárneho textu - J. Šrank, Ľ. Blažencová |
1, 2/Z |
4sS
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KSJL/B-SLOex015/22 |
Analýza literárneho textu - J. Šrank, Ľ. Blažencová |
1/L |
4sS
|
H
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex018/22 |
Svetová literatúra II - E. Faithová |
2, 3/L |
4sS
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KSJL/B-SLOex018/22 |
Svetová literatúra II - E. Faithová |
3/Z |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex026/22 |
Výchova literatúrou - J. Šrank, E. Faithová |
3, 4/Z |
6sS
|
H
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex026/22 |
Výchova literatúrou - J. Šrank, E. Faithová |
3/L |
6sS
|
H
|
2 |
P
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex027/22 |
Slovenská literatúra a knižná kultúra po roku 1989 - J. Šrank |
4/Z |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex028/22 |
Kontexty európskeho kultúrneho myslenia - E. Brtáňová |
2, 3, 4/Z |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KSJL/B-SLOex028/22 |
Kontexty európskeho kultúrneho myslenia - E. Brtáňová |
2, 3/L |
4sS
|
H
|
2 |
|
!
|
|
Blok - VOB-1617 - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KEOV/B-VOBex024/22 |
Dejiny európskej kultúry - E. Mistrík |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex024/22 |
Dejiny európskej kultúry - E. Mistrík |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex025/22 |
Situačná etika - M. Zaviš |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex025/22 |
Situačná etika - M. Zaviš |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex026/22 |
Náboženské systémy - M. Zaviš |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex026/22 |
Náboženské systémy - M. Zaviš |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex027/22 |
Stáž I. - S. Drozdová |
1, 2, 3, 4/Z |
32sZ
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBex027/22 |
Stáž I. - S. Drozdová |
1, 2, 3, 4/L |
32sZ
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - VUZ-2223 - programy bez PS |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZex013/22 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex013/22 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex015/16 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex015/16 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex017/16 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex017/16 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex020/22 |
Patopsychológia pre učiteľov - PdF.KPg |
2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex020/22 |
Patopsychológia pre učiteľov - PdF.KPg |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex025/16 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex025/16 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - PdF.KPg |
1, 2, 3, 4/Z |
5sC
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - PdF.KPg |
1, 2, 3, 4/L |
5sC
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex038/22 |
Odborný cudzí jazyk - P. Gergel, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex038/22 |
Odborný cudzí jazyk - P. Gergel, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex039/22 |
Tvorivá trieda - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, A. Poliaková |
1, 2, 3, 4/Z |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZex039/22 |
Tvorivá trieda - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, A. Poliaková |
1, 2, 3, 4/L |
5sS
|
H
|
3 |
|
!
|
|