|
Blok - PSY-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 48 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPsPp/B-PSYde001/22 |
Všeobecná psychológia - R. Schunová |
1/Z |
2P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde002/22 |
Anatómia a fyziológia nervovej sústavy - V. Basaliukov |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde003/22 |
Sociálno-psychologický výcvik I. - A. Hamranová |
1/Z |
26sC
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde004/22 |
Dejiny psychológie - Z. Štefanec |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde005/22 |
Vývinová psychológia - M. Glasová, B. Šramová |
1/L |
2P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde006/22 |
Metodológia psychologického výskumu - B. Šramová |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde007/22 |
Sociálna psychológia - M. Lemešová |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde008/22 |
Psychológia osobnosti - V. Basaliukov |
2/Z |
2P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde009/22 |
Úvod do vyučovania psychológie - A. Hamranová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
P
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde010/22 |
Všeobecná patopsychológia - M. Groma |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde011/22 |
Pedagogická psychológia - K. Cabanová |
2/L |
4PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde012/22 |
Štatistické metódy a techniky - PdF.KPsPp |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde013/22 |
Metodika písania odborného textu v psychológii - B. Šramová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde014/22 |
Psychológia tvorivosti - K. Cabanová |
3/Z |
26sC
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde015/22 |
Poruchy detského vývinu - Z. Štefanec |
3/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
|
Blok - VUZ-1516 - kombinácia PS a PG |
min. 15 kreditov |
Blok neobsahuje predmety Psychológia pre učiteľov 1 a 2, Teoretické základy výchovy
a Všeobecná didaktika. Kredity za príslušné predmety sa presúvajú do komponentov oboch
predmetových špecializácií.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde002/22 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec, A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde002/22 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec, A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde005/22 |
Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská, J. Danek |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde005/22 |
Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská, J. Danek |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KP/B-VUZde008/22 |
Seminár k bakalárskej práci - P. Gergel, M. Viršinská, P. Bojo, V. Valkovičová, M. Repiská, B. Šramová, M. Malovecký, E. Brtáňová, M. Hottmar, K. Minarovičová |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KP/B-VUZde008/22 |
Seminár k bakalárskej práci - P. Gergel, M. Viršinská, P. Bojo, V. Valkovičová, M. Repiská, B. Šramová, M. Malovecký, E. Brtáňová, M. Hottmar, K. Minarovičová |
3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde009/22 |
Pedagogická prax (A) - M. Potočarová, L. Koldeová, Š. Ferková, V. Zemančíková |
1, 2/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde009/22 |
Pedagogická prax (A) - M. Potočarová, L. Koldeová, Š. Ferková, V. Zemančíková |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde010/22 |
Pedagogická prax (B) - D. Kostrub, J. Strakoš, E. Tóblová, P. Ostradický |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde010/22 |
Pedagogická prax (B) - D. Kostrub, J. Strakoš, E. Tóblová, P. Ostradický |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde023/22 |
Pedagogika voľného času - B. Jaslovská, L. Koldeová, J. Danek |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde023/22 |
Pedagogika voľného času - B. Jaslovská, L. Koldeová, J. Danek |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
Pedagogická prax (A), Pedagogická prax (B) sa realizuje v termínoch určených harmonogramom
akademického roka PdF UK a predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov
s metodikom praxe.
|
|
Blok - PED-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 52 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-PEDde001/22 |
Všeobecná pedagogika - J. Strakoš, P. Ostradický |
1/Z |
2PS
|
S
|
5 |
P
|
|
PdF.KPg/B-PEDde002/22 |
Teória výchovy - L. Koldeová, Š. Ferková |
1/Z |
3PS
|
S
|
5 |
P
|
|
PdF.KPg/B-PEDde003/22 |
Dejiny školstva a pedagogiky - J. Strakoš |
1/L |
2PS
|
S
|
5 |
|
|
PdF.KPg/B-PEDde005/22 |
Tréning sociálnych kompetencií učiteľov - M. Potočarová, M. Kuruc |
2/Z |
24sC
|
H
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde007/22 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, P. Ostradický |
2/L |
3PS
|
S
|
5 |
P
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde008/22 |
Metodológia výskumu v edukačných vedách - L. Koldeová |
2/L |
3PS
|
S
|
5 |
P
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde009/22 |
Metodika písania odborných textov v pedagogike - L. Koldeová, L. Hradská |
1/Z |
2PS
|
H
|
5 |
|
|
PdF.KPg/B-PEDde009/22 |
Metodika písania odborných textov v pedagogike - L. Koldeová, L. Hradská |
1/L |
2PS
|
H
|
5 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde010/22 |
Školský systém a školská legislatíva pre učiteľov - P. Plavčan, A. Poliaková |
3/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde011/22 |
Využitie DT vo výučbe pedagogiky - J. Záhorec, A. Poliaková |
3/Z |
2S
|
H
|
4 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde030/22 |
Poruchy psychického vývinu detí a dospievajúcich - M. Kuruc, Š. Ferková |
1/L |
2PS
|
S
|
5 |
P
|
|
PdF.KPg/B-PEDde031/22 |
Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania - J. Strakoš |
3/Z |
2S
|
S
|
5 |
P
|
!
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok - PSY-1617a - skupina A |
min. 10 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPsPp/B-PSYde016/22 |
Úvod do štúdia psychológie - Z. Zacharová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde017/22 |
Filozofia výchovy - S. Drozdová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde018/22 |
Tréning komunikačných kompetencií - A. Hamranová |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde019/22 |
Filozofické koncepcie človeka - B. Malík |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde020/22 |
Základy sociológie - K. Minarovičová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde021/22 |
Etická propedeutika - M. Bizoň |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde022/22 |
Interkultúrna psychológia - PdF.KPsPp |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
Blok - PSY-1617b - skupina B |
min. 12 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPsPp/B-PSYde023/22 |
Liečebná pedagogika pre pomáhajúce profesie - PdF.KPsPp |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde024/22 |
Psychológia ľudí s mentálnym postihnutím - A. Hamranová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde025/22 |
Psychológia ľudí so zrakovým postihnutím - M. Groma |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde026/22 |
Základy logopédie - PdF.KPsPp |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde027/22 |
Psychológia ľudí so sluchovým postihnutím - M. Groma |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde028/22 |
Psychológia ľudí s telesným postihnutím a chronickým ochorením - V. Basaliukov |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde029/22 |
Základy psychiatrie - V. Basaliukov |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde030/22 |
Sociálna patológia - D. Smetanová |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde025/22 |
Psychológia ľudí so zrakovým postihnutím - M. Groma |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
-
|
Blok - VUZ-1516 - kombinácia PS a PG |
min. 13 kreditov |
Študenti a študentky uč. psychológie a pedagogiky si nezapisujú povinne voliteľné
predmety Sociálna psychológia pre učiteľov, Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov,
Školský manažment a Výchovné poradenstvo. Kredity za príslušné predmety sa presúvajú
do komponentov predmetových aprobácií.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec, E. Tóblová, A. Poliaková |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec, E. Tóblová, A. Poliaková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň, S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň, S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde016/22 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová, M. Bizoň |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde016/22 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová, M. Bizoň |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová, P. Rapošová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová, P. Rapošová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš, M. Kamenický |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde024/22 |
Rodinná výchova - M. Potočarová, V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš, M. Kamenický |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde024/22 |
Rodinná výchova - M. Potočarová, V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková, M. Tomášková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková, M. Tomášková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde030/22 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová, Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde030/22 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová, Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde033/22 |
Multikultúrna výchova - K. Minarovičová, E. Mistrík |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde033/22 |
Multikultúrna výchova - K. Minarovičová, E. Mistrík |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
Blok - PED - platnosť od AR 22/23 |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-PEDde014/22 |
Psychodidaktika - Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde014/22 |
Psychodidaktika - Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde015/22 |
Sociálna pedagogika pre učiteľov - V. Zemančíková, M. Kuruc |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde015/22 |
Sociálna pedagogika pre učiteľov - V. Zemančíková, M. Kuruc |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde016/22 |
Sociálna determinácia výchovy - L. Koldeová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde016/22 |
Sociálna determinácia výchovy - L. Koldeová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde017/22 |
Pedagogika detí a dospievajúcich s poruchami učenia sa - V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde017/22 |
Pedagogika detí a dospievajúcich s poruchami učenia sa - V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-PEDde018/22 |
Výchovné poradenstvo - Š. Ferková, V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde018/22 |
Výchovné poradenstvo - Š. Ferková, V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde022/22 |
Výchova k tolerancii - B. Jaslovská |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde022/22 |
Výchova k tolerancii - B. Jaslovská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde024/22 |
Súčasné alternatívne smery v pedagogike - M. Kuruc |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde024/22 |
Súčasné alternatívne smery v pedagogike - M. Kuruc |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-PEDde026/22 |
Prevencia a intervencia sociálno-patologických javov v škole - Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde026/22 |
Prevencia a intervencia sociálno-patologických javov v škole - Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde027/22 |
Dieťa a dospievajúci v krízových životných situáciách - J. Derková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde027/22 |
Dieťa a dospievajúci v krízových životných situáciách - J. Derková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde032/22 |
Výchova v rodine a spolupráca školy a rodiny - M. Potočarová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde032/22 |
Výchova v rodine a spolupráca školy a rodiny - M. Potočarová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde033/22 |
Rozvoj tvorivosti - M. Kuruc, P. Ostradický |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde033/22 |
Rozvoj tvorivosti - M. Kuruc, P. Ostradický |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
|
|
|
Blok - PSY-1617 - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPsPp/B-PSYde031/16 |
Základy arteterapie - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde031/16 |
Základy arteterapie - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde032/16 |
Základy dramatoterapie - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde032/16 |
Základy dramatoterapie - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde033/16 |
Základy psychoterapie hrou - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde033/16 |
Základy psychoterapie hrou - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde034/16 |
Základy aplikovanej behaviorálnej analýzy - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde034/16 |
Základy aplikovanej behaviorálnej analýzy - PdF.KPsPp |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde035/22 |
Sociálno-psychologický výcvik II. - M. Lemešová |
1, 2, 3/Z |
26sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde035/22 |
Sociálno-psychologický výcvik II. - M. Lemešová |
1, 2, 3/L |
26sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde036/20 |
Digitálne technológie v medzipredmetových vzťahoch - Z. Štefanec |
1, 3/Z |
15sZ
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPsPp/B-PSYde036/20 |
Digitálne technológie v medzipredmetových vzťahoch - Z. Štefanec |
1, 3/L |
15sZ
|
H
|
2 |
|
|
Blok - VUZ-2223 - programy PS |
Študenti uč. psychológie si z výberových predmetov nezapisujú Patopsychológia pre
učiteľov. Kredity za príslušný predmet sa presúvajú do komponentu predmetovej aprobácie.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde013/22 |
Digitálne technológie 3 - J. Záhorec |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde013/22 |
Digitálne technológie 3 - J. Záhorec |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - D. Kostrub |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - D. Kostrub |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde038/22 |
Odborný cudzí jazyk - P. Gergel, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, M. Malovecký |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde038/22 |
Odborný cudzí jazyk - P. Gergel, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, M. Malovecký |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde039/22 |
Tvorivá trieda - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, A. Poliaková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde039/22 |
Tvorivá trieda - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, A. Poliaková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
Blok - PED-2021 - platnosť od AR 20/21 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-PEDde028/20 |
Stáž A - J. Strakoš, M. Kuruc |
2/L |
10sZ
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde028/20 |
Stáž A - J. Strakoš, M. Kuruc |
1, 2, 3/Z |
10sZ
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-PEDde029/20 |
Stáž B - J. Strakoš, M. Kuruc |
2, 3/L |
10sZ
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-PEDde029/20 |
Stáž B - J. Strakoš, M. Kuruc |
3/Z |
10sZ
|
H
|
2 |
|
!
|
|
|