Blok - VUZ-1516 - programy PG (bez PS) |
min. 23 kreditov |
Študenti uč. pedagogiky si nezapisujú predmety Teoretické základy výchovy a Všeobecná
didaktika. Kredity za príslušné predmety sa presúvajú do komponentu predmetovej aprobácie.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde002/22 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec, A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde002/22 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec, A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde003/22 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Zacharová, Z. Štefanec |
1, 2/Z |
2P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde003/22 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Zacharová, Z. Štefanec |
1, 2/L |
2P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde005/22 |
Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská, J. Danek |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde005/22 |
Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská, J. Danek |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde007/22 |
Psychológia pre učiteľov 2 - R. Schunová |
1, 2, 3/L |
2P + 2S
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde007/22 |
Psychológia pre učiteľov 2 - R. Schunová |
2, 3/Z |
2P + 2S
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KP/B-VUZde008/22 |
Seminár k bakalárskej práci - P. Gergel, M. Viršinská, P. Bojo, V. Valkovičová, M. Repiská, B. Šramová, M. Malovecký, E. Brtáňová, M. Hottmar, K. Minarovičová |
3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/B-VUZde008/22 |
Seminár k bakalárskej práci - P. Gergel, M. Viršinská, P. Bojo, V. Valkovičová, M. Repiská, B. Šramová, M. Malovecký, E. Brtáňová, M. Hottmar, K. Minarovičová |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde009/22 |
Pedagogická prax (A) - M. Potočarová, L. Koldeová, Š. Ferková, V. Zemančíková |
1, 2/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde009/22 |
Pedagogická prax (A) - M. Potočarová, L. Koldeová, Š. Ferková, V. Zemančíková |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde010/22 |
Pedagogická prax (B) - D. Kostrub, J. Strakoš, E. Tóblová, P. Ostradický |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde010/22 |
Pedagogická prax (B) - D. Kostrub, J. Strakoš, E. Tóblová, P. Ostradický |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde023/22 |
Pedagogika voľného času - B. Jaslovská, L. Koldeová, J. Danek |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde023/22 |
Pedagogika voľného času - B. Jaslovská, L. Koldeová, J. Danek |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
Pedagogická prax (A), Pedagogická prax (B) sa realizuje v termínoch určených harmonogramom
akademického roka PdF UK a predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov
s metodikom praxe.
|
|
Blok - ITA-1819 - platnosť od AR 22/23 |
min. 46 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/B-ITAde003/22 |
Úvod do dejín a kultúry Talianska - G. Domokos, A. Lenzi Kučmová |
1/L |
4PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde005/22 |
Jazykový systém talianskeho jazyka 1. - A. Lenzi Kučmová, K. Klimová |
2, 3/Z |
4S
|
S
|
6 |
P
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde006/22 |
Prehľad dejín talianskej literatúry 1. - G. Domokos, A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
2, 3/Z |
4S
|
S
|
6 |
P
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde007/22 |
Jazyková činnosť v interakcii – ústny prejav v talianskom jazyku - Z. Tóth |
2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde008/22 |
Jazykový systém talianskeho jazyka 2. - A. Lenzi Kučmová, K. Klimová |
2, 3/L |
4S
|
S
|
6 |
P
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde009/22 |
Prehľad dejín talianskej literatúry 2. - G. Domokos, A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
2, 3/L |
4S
|
S
|
6 |
P
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde010/22 |
Jazyková činnosť v interakcii – písomný prejav v talianskom jazyku - Z. Tóth, K. Klimová |
2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde011/22 |
Základy didaktiky cudzích jazykov - G. Domokos, Z. Tóth |
2, 3/L |
2P + 2S
|
S
|
6 |
P
|
|
PdF.KRoJL/B-ROMde001/22 |
Úvod do jazykovedy pre romanistov - G. Domokos, M. Malovecký, K. Klimová |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KRoJL/B-ROMde002/22 |
Úvod do štúdia literatúry pre romanistov - Z. Malinovská, M. Malovecký |
1/L |
2P
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KRoJL/B-ROMde012/22 |
Metodika písania odborného textu - R. Štrbáková, R. Bojničanová |
3/Z |
2PS
|
H
|
2 |
P
|
|
Blok - PED-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 52 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-PEDde001/22 |
Všeobecná pedagogika - J. Strakoš, P. Ostradický |
1/Z |
2PS
|
S
|
5 |
P
|
|
PdF.KPg/B-PEDde002/22 |
Teória výchovy - L. Koldeová, Š. Ferková |
1/Z |
3PS
|
S
|
5 |
P
|
|
PdF.KPg/B-PEDde003/22 |
Dejiny školstva a pedagogiky - J. Strakoš |
1/L |
2PS
|
S
|
5 |
|
|
PdF.KPg/B-PEDde005/22 |
Tréning sociálnych kompetencií učiteľov - M. Potočarová, M. Kuruc |
2/Z |
24sC
|
H
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde007/22 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, P. Ostradický |
2/L |
3PS
|
S
|
5 |
P
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde008/22 |
Metodológia výskumu v edukačných vedách - L. Koldeová |
2/L |
3PS
|
S
|
5 |
P
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde009/22 |
Metodika písania odborných textov v pedagogike - L. Koldeová, L. Hradská |
1/Z |
2PS
|
H
|
5 |
|
|
PdF.KPg/B-PEDde009/22 |
Metodika písania odborných textov v pedagogike - L. Koldeová, L. Hradská |
1/L |
2PS
|
H
|
5 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde010/22 |
Školský systém a školská legislatíva pre učiteľov - P. Plavčan, A. Poliaková |
3/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde011/22 |
Využitie DT vo výučbe pedagogiky - J. Záhorec, A. Poliaková |
3/Z |
2S
|
H
|
4 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde030/22 |
Poruchy psychického vývinu detí a dospievajúcich - M. Kuruc, Š. Ferková |
1/L |
2PS
|
S
|
5 |
P
|
|
PdF.KPg/B-PEDde031/22 |
Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania - J. Strakoš |
3/Z |
2S
|
S
|
5 |
P
|
!
|
|
Blok - VUZ-1516 - programy PG (bez PS) |
min. 15 kreditov |
Študenti a študentky uč. pedagogiky si nezapisujú povinne voliteľné predmety Školský
manažment a Výchovné poradenstvo. Kredity za príslušné predmety sa presúvajú do komponentu
predmetovej aprobácie.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec, E. Tóblová, A. Poliaková |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec, E. Tóblová, A. Poliaková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň, S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň, S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde016/22 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová, M. Bizoň |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde016/22 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová, M. Bizoň |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová, P. Rapošová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová, P. Rapošová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde019/22 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - M. Lemešová |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde019/22 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - M. Lemešová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/22 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov - M. Lemešová, A. Hamranová |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde021/22 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov - M. Lemešová, A. Hamranová |
2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš, M. Kamenický |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš, M. Kamenický |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde024/22 |
Rodinná výchova - M. Potočarová, V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde024/22 |
Rodinná výchova - M. Potočarová, V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková, M. Tomášková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková, M. Tomášková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde030/22 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová, Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde030/22 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová, Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde033/22 |
Multikultúrna výchova - K. Minarovičová, E. Mistrík |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde033/22 |
Multikultúrna výchova - K. Minarovičová, E. Mistrík |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
Blok - ITA-1819 - platnosť od AR 22/23 |
min. 12 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/B-ITAde002/22 |
Jazyková činnosť v interakcii – počúvanie s porozumením v talianskom jazyku - G. Domokos, Z. Tóth |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde004/22 |
Jazyková činnosť v interakcii – čítanie s porozumením v talianskom jazyku - T. Palágyi |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde015/22 |
Mediačné činnosti v talianskom jazyku 1. - A. Lenzi Kučmová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde015/22 |
Mediačné činnosti v talianskom jazyku 1. - A. Lenzi Kučmová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde017/22 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 1. - A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde020/22 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 2. - A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde021/22 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 1. - A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde021/22 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 1. - A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde022/22 |
Kultúra a civilizácia Talianska 1. - G. Domokos, A. Lenzi Kučmová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde022/22 |
Kultúra a civilizácia Talianska 1. - G. Domokos, A. Lenzi Kučmová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde023/22 |
Cvičenia z fonetiky, fonológie a pravopisu - Z. Tóth, A. Lenzi Kučmová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde023/22 |
Cvičenia z fonetiky, fonológie a pravopisu - Z. Tóth, A. Lenzi Kučmová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde024/22 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 3. - K. Klimová |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde025/22 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 2. - A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde025/22 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 2. - A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde026/22 |
Kultúra a civilizácia Talianska 2. - G. Domokos, A. Lenzi Kučmová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde026/22 |
Kultúra a civilizácia Talianska 2. - G. Domokos, A. Lenzi Kučmová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde027/22 |
Cvičenia z morfológie a syntaxe 1. - A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde028/22 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 4. - K. Klimová |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde029/22 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 3. - A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde029/22 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 3. - A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde031/22 |
Literatúra pre deti a mládež - A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde031/22 |
Literatúra pre deti a mládež - A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde032/22 |
Praktické cvičenia z didaktiky cudzích jazykov - Z. Tóth, T. Palágyi |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde032/22 |
Praktické cvičenia z didaktiky cudzích jazykov - Z. Tóth, T. Palágyi |
3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde033/22 |
Cvičenia z morfológie a syntaxe 2. - A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde034/22 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 5. - A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde036/22 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 6. - A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde037/22 |
Cvičenia z lexikológie a sémantiky - T. Palágyi, Z. Tóth |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde037/22 |
Cvičenia z lexikológie a sémantiky - T. Palágyi, Z. Tóth |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde013/22 |
Úvod do teórie prekladu a tlmočenia - M. Malovecký, R. Bojničanová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde013/22 |
Úvod do teórie prekladu a tlmočenia - M. Malovecký, R. Bojničanová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde014/22 |
Dejiny jazykovedných teórií - M. Malovecký |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde014/22 |
Dejiny jazykovedných teórií - M. Malovecký |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde016/22 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 1. - M. Malovecký, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ROMde016/22 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 1. - M. Malovecký, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde019/22 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 2. - M. Malovecký, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde019/22 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 2. - M. Malovecký, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde031/22 |
Metodika vyučovania plurilingvizmu v krajinách EÚ - Z. Tóth |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde031/22 |
Metodika vyučovania plurilingvizmu v krajinách EÚ - Z. Tóth |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde032/22 |
Inkluzívne vzdelávanie a pluralistické prístupy k jazykom - Z. Tóth |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde032/22 |
Inkluzívne vzdelávanie a pluralistické prístupy k jazykom - Z. Tóth |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde035/22 |
Interkultúrna komunikácia - M. Medveczká, Z. Tóth |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde035/22 |
Interkultúrna komunikácia - M. Medveczká, Z. Tóth |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
Blok - PED - platnosť od AR 22/23 |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-PEDde014/22 |
Psychodidaktika - Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde014/22 |
Psychodidaktika - Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde015/22 |
Sociálna pedagogika pre učiteľov - V. Zemančíková, M. Kuruc |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde015/22 |
Sociálna pedagogika pre učiteľov - V. Zemančíková, M. Kuruc |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde016/22 |
Sociálna determinácia výchovy - L. Koldeová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde016/22 |
Sociálna determinácia výchovy - L. Koldeová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde017/22 |
Pedagogika detí a dospievajúcich s poruchami učenia sa - V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde017/22 |
Pedagogika detí a dospievajúcich s poruchami učenia sa - V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-PEDde018/22 |
Výchovné poradenstvo - Š. Ferková, V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde018/22 |
Výchovné poradenstvo - Š. Ferková, V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde022/22 |
Výchova k tolerancii - B. Jaslovská |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde022/22 |
Výchova k tolerancii - B. Jaslovská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde024/22 |
Súčasné alternatívne smery v pedagogike - M. Kuruc |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde024/22 |
Súčasné alternatívne smery v pedagogike - M. Kuruc |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-PEDde026/22 |
Prevencia a intervencia sociálno-patologických javov v škole - Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde026/22 |
Prevencia a intervencia sociálno-patologických javov v škole - Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde027/22 |
Dieťa a dospievajúci v krízových životných situáciách - J. Derková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde027/22 |
Dieťa a dospievajúci v krízových životných situáciách - J. Derková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde032/22 |
Výchova v rodine a spolupráca školy a rodiny - M. Potočarová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde032/22 |
Výchova v rodine a spolupráca školy a rodiny - M. Potočarová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde033/22 |
Rozvoj tvorivosti - M. Kuruc, P. Ostradický |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde033/22 |
Rozvoj tvorivosti - M. Kuruc, P. Ostradický |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
|
Blok - VUZ-2223 - programy bez PS |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde013/22 |
Digitálne technológie 3 - J. Záhorec |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde013/22 |
Digitálne technológie 3 - J. Záhorec |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde020/22 |
Patopsychológia pre učiteľov - V. Basaliukov, M. Groma |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde020/22 |
Patopsychológia pre učiteľov - V. Basaliukov, M. Groma |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - D. Kostrub |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - D. Kostrub |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde038/22 |
Odborný cudzí jazyk - P. Gergel, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, M. Malovecký |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde038/22 |
Odborný cudzí jazyk - P. Gergel, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, M. Malovecký |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde039/22 |
Tvorivá trieda - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, A. Poliaková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde039/22 |
Tvorivá trieda - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, A. Poliaková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
Blok - ITA-1819 - platnosť od AR 22/23 |
Študent musí získať min. 2 kredity za výberové predmety, pričom sa za výberové predmety
počítajú predmety zo skupiny výberových predmetov vlastného študijného programu, predmety
zo skupiny povinne voliteľných predmetov nad rámec splnenia podmienky zisku min. 12
kreditov z danej skupiny, ako aj všetky predmety PdF UK resp. UK.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/B-ITAde038/17 |
Praktický taliansky jazyk 1. - A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde039/17 |
Praktický taliansky jazyk 2. - A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde040/17 |
Praktický taliansky jazyk 3. - A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde042/22 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 4. - A. Lenzi Kučmová |
2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde042/22 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 4. - A. Lenzi Kučmová |
2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde043/22 |
Tvorivá dramatická dielňa v talianskom jazyku - G. Domokos, T. Palágyi |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde043/22 |
Tvorivá dramatická dielňa v talianskom jazyku - G. Domokos, T. Palágyi |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde044/22 |
Podpora literárneho čítania - G. Domokos, A. Lenzi Kučmová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde044/22 |
Podpora literárneho čítania - G. Domokos, A. Lenzi Kučmová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde045/22 |
Mediačné činnosti v talianskom jazyku 2. - A. Lenzi Kučmová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde045/22 |
Mediačné činnosti v talianskom jazyku 2. - A. Lenzi Kučmová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde046/22 |
Aktivizácia jazykovej kompetencie 1. - G. Domokos, A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
1, 2/Z |
25sC
|
H
|
1 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde047/22 |
Aktivizácia jazykovej kompetencie 2. - G. Domokos, A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
1, 2/L |
25sC
|
H
|
1 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde048/22 |
Aktivizácia jazykovej kompetencie 3. - G. Domokos, A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
2, 3/Z |
25sC
|
H
|
1 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde049/22 |
Aktivizácia jazykovej kompetencie 4. - G. Domokos, A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
2, 3/L |
25sC
|
H
|
1 |
|
!
|
Blok - PED-2021 - platnosť od AR 20/21 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-PEDde028/20 |
Stáž A - J. Strakoš, M. Kuruc |
2/L |
10sZ
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-PEDde028/20 |
Stáž A - J. Strakoš, M. Kuruc |
1, 2, 3/Z |
10sZ
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-PEDde029/20 |
Stáž B - J. Strakoš, M. Kuruc |
2, 3/L |
10sZ
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-PEDde029/20 |
Stáž B - J. Strakoš, M. Kuruc |
3/Z |
10sZ
|
H
|
2 |
|
!
|
|