Blok - VUZ-1516 - programy bez PS a PG |
min. 31 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde001/22 |
Teoretické základy výchovy - M. Potočarová, L. Koldeová, V. Zemančíková, Š. Ferková |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde001/22 |
Teoretické základy výchovy - M. Potočarová, L. Koldeová, V. Zemančíková, Š. Ferková |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde002/22 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec, A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde002/22 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec, A. Poliaková, E. Tóblová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde003/22 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Zacharová, Z. Štefanec |
1, 2/Z |
2P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde003/22 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Zacharová, Z. Štefanec |
1, 2/L |
2P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde004/22 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, P. Ostradický, J. Strakoš |
1, 2/Z |
1P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde004/22 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, P. Ostradický, J. Strakoš |
1, 2/L |
1P + 2S
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde005/22 |
Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská, J. Danek |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde005/22 |
Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská, J. Danek |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde007/22 |
Psychológia pre učiteľov 2 - R. Schunová |
1, 2, 3/L |
2P + 2S
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde007/22 |
Psychológia pre učiteľov 2 - R. Schunová |
2, 3/Z |
2P + 2S
|
H
|
4 |
P
|
|
PdF.KP/B-VUZde008/22 |
Seminár k bakalárskej práci - P. Gergel, M. Viršinská, P. Bojo, V. Valkovičová, M. Repiská, B. Šramová, M. Malovecký, E. Brtáňová, M. Hottmar, K. Minarovičová |
3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KP/B-VUZde008/22 |
Seminár k bakalárskej práci - P. Gergel, M. Viršinská, P. Bojo, V. Valkovičová, M. Repiská, B. Šramová, M. Malovecký, E. Brtáňová, M. Hottmar, K. Minarovičová |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde009/22 |
Pedagogická prax (A) - M. Potočarová, L. Koldeová, Š. Ferková, V. Zemančíková |
1, 2/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde009/22 |
Pedagogická prax (A) - M. Potočarová, L. Koldeová, Š. Ferková, V. Zemančíková |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde010/22 |
Pedagogická prax (B) - D. Kostrub, J. Strakoš, E. Tóblová, P. Ostradický |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde010/22 |
Pedagogická prax (B) - D. Kostrub, J. Strakoš, E. Tóblová, P. Ostradický |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde023/22 |
Pedagogika voľného času - B. Jaslovská, L. Koldeová, J. Danek |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
PdF.KPg/B-VUZde023/22 |
Pedagogika voľného času - B. Jaslovská, L. Koldeová, J. Danek |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
P
|
|
Pedagogické praxe: študent si zapisuje Pedagogickú prax (A) súbežne s predmetom alebo
až po absolvovaní predmetu Teoretické základy výchovy. Študent si zapisuje Pedagogickú prax (B) súbežne s predmetom alebo až po absolvovaní
predmetu Všeobecná didaktika. Pedagogická prax (A), Pedagogická prax (B) sa realizuje v termínoch určených harmonogramom
akademického roka PdF UK a predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov
s metodikom praxe.
|
|
Blok - ITA-1819 - platnosť od AR 22/23 |
min. 46 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/B-ITAde003/22 |
Úvod do dejín a kultúry Talianska - G. Domokos, A. Lenzi Kučmová |
1/L |
4PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde005/22 |
Jazykový systém talianskeho jazyka 1. - A. Lenzi Kučmová, K. Klimová |
2, 3/Z |
4S
|
S
|
6 |
P
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde006/22 |
Prehľad dejín talianskej literatúry 1. - G. Domokos, A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
2, 3/Z |
4S
|
S
|
6 |
P
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde007/22 |
Jazyková činnosť v interakcii – ústny prejav v talianskom jazyku - Z. Tóth |
2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde008/22 |
Jazykový systém talianskeho jazyka 2. - A. Lenzi Kučmová, K. Klimová |
2, 3/L |
4S
|
S
|
6 |
P
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde009/22 |
Prehľad dejín talianskej literatúry 2. - G. Domokos, A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
2, 3/L |
4S
|
S
|
6 |
P
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde010/22 |
Jazyková činnosť v interakcii – písomný prejav v talianskom jazyku - Z. Tóth, K. Klimová |
2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde011/22 |
Základy didaktiky cudzích jazykov - G. Domokos, Z. Tóth |
2, 3/L |
2P + 2S
|
S
|
6 |
P
|
|
PdF.KRoJL/B-ROMde001/22 |
Úvod do jazykovedy pre romanistov - G. Domokos, M. Malovecký, K. Klimová |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KRoJL/B-ROMde002/22 |
Úvod do štúdia literatúry pre romanistov - Z. Malinovská, M. Malovecký |
1/L |
2P
|
S
|
3 |
P
|
|
PdF.KRoJL/B-ROMde012/22 |
Metodika písania odborného textu - R. Štrbáková, R. Bojničanová |
3/Z |
2PS
|
H
|
2 |
P
|
|
Blok - VOB-1617 - platnosť od AR 22/23 |
min. 40 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KEOV/B-VOBde001/22 |
Úvod do štúdia výchovy k občianstvu - E. Mistrík |
1/Z |
2S
|
H
|
4 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBde001/22 |
Úvod do štúdia výchovy k občianstvu - E. Mistrík |
1/L |
2S
|
H
|
4 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde002/22 |
Politológia I. - J. Lysý |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KEOV/B-VOBde002/22 |
Politológia I. - J. Lysý |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde003/22 |
Politológia II. - J. Lysý |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KEOV/B-VOBde003/22 |
Politológia II. - J. Lysý |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde004/22 |
Filozofická propedeutika - B. Malík |
1/Z |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KEOV/B-VOBde004/22 |
Filozofická propedeutika - B. Malík |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde005/22 |
Dejiny filozofie I. - M. Bizoň, B. Malík |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KEOV/B-VOBde005/22 |
Dejiny filozofie I. - M. Bizoň, B. Malík |
2/Z |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde006/22 |
Dejiny filozofie II. - B. Malík |
2/Z |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KEOV/B-VOBde006/22 |
Dejiny filozofie II. - B. Malík |
2/L |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde007/22 |
Etika - M. Bizoň, M. Zaviš |
2/L |
2P + 2S
|
S
|
6 |
P
|
|
PdF.KEOV/B-VOBde007/22 |
Etika - M. Bizoň, M. Zaviš |
3/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
P
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde008/22 |
Estetika - E. Mistrík |
2/L |
2P
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde008/22 |
Estetika - E. Mistrík |
3/Z |
2P
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KEOV/B-VOBde009/22 |
Sociológia - K. Minarovičová |
2/Z |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
|
PdF.KEOV/B-VOBde009/22 |
Sociológia - K. Minarovičová |
2/L |
2PS
|
S
|
4 |
P
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde010/22 |
Metodika písania odborného textu z výchovy k občianstvu - V. Valkovičová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBde010/22 |
Metodika písania odborného textu z výchovy k občianstvu - V. Valkovičová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
|
Blok - VUZ-1516 - programy bez PS a PG |
min. 17 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec, E. Tóblová, A. Poliaková |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde012/22 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec, E. Tóblová, A. Poliaková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň, S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde014/22 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň, S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde016/22 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová, M. Bizoň |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde016/22 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová, M. Bizoň |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová, P. Rapošová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde018/22 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová, P. Rapošová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde019/22 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - M. Lemešová |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde019/22 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - M. Lemešová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/22 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov - M. Lemešová, A. Hamranová |
2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/22 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov - M. Lemešová, A. Hamranová |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš, M. Kamenický |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde022/22 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš, M. Kamenický |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde024/22 |
Rodinná výchova - M. Potočarová, V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde024/22 |
Rodinná výchova - M. Potočarová, V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde027/22 |
Prevencia závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková, M. Tomášková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde028/22 |
Pedagogika jednotlivcov so špeciálnymi edukačnými potrebami - V. Zemančíková, M. Tomášková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/22 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde030/22 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová, Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde030/22 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová, Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde031/22 |
Biologický vývin dieťaťa a školská hygiena - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde032/22 |
Mediálna výchova - S. Drozdová, B. Malík |
1, 2, 3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde033/22 |
Multikultúrna výchova - K. Minarovičová, E. Mistrík |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde033/22 |
Multikultúrna výchova - K. Minarovičová, E. Mistrík |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde034/22 |
Rétorika a komunikácia - B. Jaslovská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde035/22 |
Rozvoj kritického myslenia - B. Jaslovská, K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde036/22 |
Školský manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde036/22 |
Školský manažment - A. Poliaková, E. Tóblová |
2, 3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde037/22 |
Výchovné poradenstvo - V. Zemančíková, Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde037/22 |
Výchovné poradenstvo - V. Zemančíková, Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
Blok - ITA-1819 - platnosť od AR 22/23 |
min. 12 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/B-ITAde002/22 |
Jazyková činnosť v interakcii – počúvanie s porozumením v talianskom jazyku - G. Domokos, Z. Tóth |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde004/22 |
Jazyková činnosť v interakcii – čítanie s porozumením v talianskom jazyku - T. Palágyi |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde015/22 |
Mediačné činnosti v talianskom jazyku 1. - A. Lenzi Kučmová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde015/22 |
Mediačné činnosti v talianskom jazyku 1. - A. Lenzi Kučmová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde017/22 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 1. - A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde020/22 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 2. - A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde021/22 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 1. - A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde021/22 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 1. - A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde022/22 |
Kultúra a civilizácia Talianska 1. - G. Domokos, A. Lenzi Kučmová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde022/22 |
Kultúra a civilizácia Talianska 1. - G. Domokos, A. Lenzi Kučmová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde023/22 |
Cvičenia z fonetiky, fonológie a pravopisu - Z. Tóth, A. Lenzi Kučmová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde023/22 |
Cvičenia z fonetiky, fonológie a pravopisu - Z. Tóth, A. Lenzi Kučmová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde024/22 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 3. - K. Klimová |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde025/22 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 2. - A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde025/22 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 2. - A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde026/22 |
Kultúra a civilizácia Talianska 2. - G. Domokos, A. Lenzi Kučmová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde026/22 |
Kultúra a civilizácia Talianska 2. - G. Domokos, A. Lenzi Kučmová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde027/22 |
Cvičenia z morfológie a syntaxe 1. - A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde028/22 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 4. - K. Klimová |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde029/22 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 3. - A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde029/22 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 3. - A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde031/22 |
Literatúra pre deti a mládež - A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde031/22 |
Literatúra pre deti a mládež - A. Lenzi Kučmová, T. Palágyi |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde032/22 |
Praktické cvičenia z didaktiky cudzích jazykov - Z. Tóth, T. Palágyi |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde032/22 |
Praktické cvičenia z didaktiky cudzích jazykov - Z. Tóth, T. Palágyi |
3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde033/22 |
Cvičenia z morfológie a syntaxe 2. - A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde034/22 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 5. - A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde036/22 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 6. - A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde037/22 |
Cvičenia z lexikológie a sémantiky - T. Palágyi, Z. Tóth |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde037/22 |
Cvičenia z lexikológie a sémantiky - T. Palágyi, Z. Tóth |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde013/22 |
Úvod do teórie prekladu a tlmočenia - M. Malovecký, R. Bojničanová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde013/22 |
Úvod do teórie prekladu a tlmočenia - M. Malovecký, R. Bojničanová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde014/22 |
Dejiny jazykovedných teórií - M. Malovecký |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde014/22 |
Dejiny jazykovedných teórií - M. Malovecký |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde016/22 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 1. - M. Malovecký, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ROMde016/22 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 1. - M. Malovecký, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde019/22 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 2. - M. Malovecký, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde019/22 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 2. - M. Malovecký, M. Medveczká, R. Štrbáková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde031/22 |
Metodika vyučovania plurilingvizmu v krajinách EÚ - Z. Tóth |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde031/22 |
Metodika vyučovania plurilingvizmu v krajinách EÚ - Z. Tóth |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde032/22 |
Inkluzívne vzdelávanie a pluralistické prístupy k jazykom - Z. Tóth |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde032/22 |
Inkluzívne vzdelávanie a pluralistické prístupy k jazykom - Z. Tóth |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde035/22 |
Interkultúrna komunikácia - M. Medveczká, Z. Tóth |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde035/22 |
Interkultúrna komunikácia - M. Medveczká, Z. Tóth |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
Blok - VOB-1617a - skupina A |
min. 8 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KEOV/B-VOBde011/22 |
Základy práva - J. Miškolci, V. Valkovičová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde011/22 |
Základy práva - J. Miškolci, V. Valkovičová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBde012/22 |
Základy ekonómie - B. Jaslovská |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde012/22 |
Základy ekonómie - B. Jaslovská |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde013/22 |
Základy religionistiky - M. Zaviš |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBde013/22 |
Základy religionistiky - M. Zaviš |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde014/22 |
Sociálno-psychologický výcvik pre výchovu k občianstvu - M. Lemešová |
1/Z |
26sC
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBde014/22 |
Sociálno-psychologický výcvik pre výchovu k občianstvu - M. Lemešová |
1/L |
26sC
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBde015/22 |
Hodnoty a výchova - S. Drozdová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde015/22 |
Hodnoty a výchova - S. Drozdová |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - VOB-1617b - skupina B |
min. 12 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KEOV/B-VOBde016/22 |
Rodové aspekty vzdelávania a výchovy - K. Minarovičová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde016/22 |
Rodové aspekty vzdelávania a výchovy - K. Minarovičová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBde017/22 |
Teória demokracie - J. Lysý |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBde017/22 |
Teória demokracie - J. Lysý |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde018/22 |
Sociálna antropológia - B. Malík |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde018/22 |
Sociálna antropológia - B. Malík |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBde019/22 |
Globálne a rozvojové štúdiá - J. Lysý, M. Zaviš |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde019/22 |
Globálne a rozvojové štúdiá - J. Lysý, M. Zaviš |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBde020/22 |
Sociológia výchovy a mládeže - K. Minarovičová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde020/22 |
Sociológia výchovy a mládeže - K. Minarovičová |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBde021/22 |
Kultúra a multikulturalizmus - E. Mistrík |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde021/22 |
Kultúra a multikulturalizmus - E. Mistrík |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBde022/22 |
Politická etika - J. Lysý |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde022/22 |
Politická etika - J. Lysý |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBde023/22 |
Komunikačné a prezentačné zručnosti učiteľa - J. Miškolci, K. Minarovičová |
1, 2/Z |
26sC
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBde023/22 |
Komunikačné a prezentačné zručnosti učiteľa - J. Miškolci, K. Minarovičová |
1, 2/L |
26sC
|
H
|
2 |
|
|
|
Blok - VUZ-2223 - programy bez PS |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde013/22 |
Digitálne technológie 3 - J. Záhorec |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde013/22 |
Digitálne technológie 3 - J. Záhorec |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde020/22 |
Patopsychológia pre učiteľov - V. Basaliukov, M. Groma |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde020/22 |
Patopsychológia pre učiteľov - V. Basaliukov, M. Groma |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - D. Kostrub |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - D. Kostrub |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/22 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
3 |
|
!
|
PdF.KPg/B-VUZde038/22 |
Odborný cudzí jazyk - P. Gergel, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, M. Malovecký |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde038/22 |
Odborný cudzí jazyk - P. Gergel, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, M. Malovecký |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde039/22 |
Tvorivá trieda - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, A. Poliaková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
PdF.KPg/B-VUZde039/22 |
Tvorivá trieda - B. Jaslovská, M. Kuruc, P. Ostradický, A. Poliaková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
!
|
Blok - ITA-1819 - platnosť od AR 22/23 |
Študent musí získať min. 2 kredity za výberové predmety, pričom sa za výberové predmety
počítajú predmety zo skupiny výberových predmetov vlastného študijného programu, predmety
zo skupiny povinne voliteľných predmetov nad rámec splnenia podmienky zisku min. 12
kreditov z danej skupiny, ako aj všetky predmety PdF UK resp. UK.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/B-ITAde038/17 |
Praktický taliansky jazyk 1. - A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde039/17 |
Praktický taliansky jazyk 2. - A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde040/17 |
Praktický taliansky jazyk 3. - A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde042/22 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 4. - A. Lenzi Kučmová |
2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde042/22 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 4. - A. Lenzi Kučmová |
2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde043/22 |
Tvorivá dramatická dielňa v talianskom jazyku - G. Domokos, T. Palágyi |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde043/22 |
Tvorivá dramatická dielňa v talianskom jazyku - G. Domokos, T. Palágyi |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde044/22 |
Podpora literárneho čítania - G. Domokos, A. Lenzi Kučmová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde044/22 |
Podpora literárneho čítania - G. Domokos, A. Lenzi Kučmová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde045/22 |
Mediačné činnosti v talianskom jazyku 2. - A. Lenzi Kučmová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde045/22 |
Mediačné činnosti v talianskom jazyku 2. - A. Lenzi Kučmová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde046/22 |
Aktivizácia jazykovej kompetencie 1. - G. Domokos, A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
1, 2/Z |
25sC
|
H
|
1 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde047/22 |
Aktivizácia jazykovej kompetencie 2. - G. Domokos, A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
1, 2/L |
25sC
|
H
|
1 |
|
|
PdF.KRoJL/B-ITAde048/22 |
Aktivizácia jazykovej kompetencie 3. - G. Domokos, A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
2, 3/Z |
25sC
|
H
|
1 |
|
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde049/22 |
Aktivizácia jazykovej kompetencie 4. - G. Domokos, A. Lenzi Kučmová, Z. Tóth |
2, 3/L |
25sC
|
H
|
1 |
|
!
|
Blok - VOB-1617 - platnosť od AR 22/23 |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
PdF.KEOV/B-VOBde024/22 |
Dejiny európskej kultúry - E. Mistrík |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde024/22 |
Dejiny európskej kultúry - E. Mistrík |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde025/22 |
Situačná etika - M. Zaviš |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde025/22 |
Situačná etika - M. Zaviš |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde026/22 |
Náboženské systémy - M. Zaviš |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde026/22 |
Náboženské systémy - M. Zaviš |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde027/20 |
Stáž I. - S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
32sZ
|
H
|
2 |
|
|
PdF.KEOV/B-VOBde027/20 |
Stáž I. - S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
32sZ
|
H
|
2 |
|
|
|