|
Blok - dSD-A1-FiF - Povinné predmety |
min. 24 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KSD/A-dSD-001/14 |
Metodologický PhD. seminár 1 - R. Holec |
1/Z |
1P + 1S
|
H
|
8 |
P
|
|
FiF.KSD/A-dSD-002/14 |
Metodologický PhD. seminár 2 - R. Holec, E. Benková, L. Vörös, M. Zavacká, E. Kowalská |
1/L |
1P + 1S
|
H
|
8 |
P
|
|
FiF.KSD/A-dSD-003/14 |
Metodologický PhD. seminár 3 - R. Holec, E. Benková, L. Vörös, M. Zavacká, E. Kowalská |
2/L |
1P + 1S
|
H
|
8 |
P
|
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok - dSD-B1-FiF - Povinne voliteľné predmety |
min. 12 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KSD/A-dSD-006/13 |
Feudálne národy a štáty v strednej Európe - M. Homza |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
6 |
P
|
|
FiF.KSD/A-dSD-008/13 |
Dynastia, národ a štát v dlhom 19. storočí - R. Holec |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
6 |
P
|
!
|
FiF.KSD/A-dSD-009/13 |
Národ, menšina a štát v 20. storočí - M. Vašš |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
6 |
P
|
!
|
FiF.KSD/A-dSD-013/14 |
Kurikulárny seminár k výučbe histórie na VŠ - M. Zavacká |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
6 |
|
|
FiF.KSD/A-dSD-014/22 |
Aktuálne otázky výskumu slovenských dejín v rokoch 1918 - 1945 - M. Vašš |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
6 |
P
|
|
FiF.KAPVH/A-dSD-020/22 |
Doktorandský seminár z pomocných vied historických a archívnictva 1 - F. Federmayer, J. Roháč, J. Šedivý |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
6 |
P
|
|
FiF.KAPVH/A-dSD-021/22 |
Doktorandský seminár z pomocných vied historických a archívnictva 2 - F. Federmayer, J. Roháč, J. Šedivý |
1, 2/L |
2S
|
H
|
6 |
P
|
|
FiF.KSD/A-dSD-015/22 |
Slovenská historiografia 19. storočia - P. Podolan |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
6 |
|
!
|
FiF.KEM/dMU08/18 |
Múzeum ako inštitúcia – nové paradigmy v ponímaní múzea - Ľ. Kačírek |
1, 2/L |
2S
|
H
|
6 |
P
|
!
|
FiF.KEM/dMU09/18 |
Pamäťové inštitúcie v medzinárodnom kontexte - Ľ. Kačírek |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
6 |
P
|
!
|
FiF.KEM/dMU14/18 |
Muzealizácia skutočnosti - J. Dolák |
1, 2/L |
2S
|
H
|
6 |
P
|
!
|
FiF.KVD/A-dVD-014/14 |
Nacionalizmus. Teória a výskum. - L. Vörös |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
6 |
|
|
FiF/A-dSZ-005/22 |
Individuálne štúdium literatúry 1 - FiF, školiteľ |
|
15D
|
H
|
4 |
|
|
FiF/A-dSZ-006/22 |
Individuálne štúdium literatúry 2 - FiF, školiteľ |
|
15D
|
H
|
4 |
|
|
|
|
|
Blok - dpVCDAC1 - vyberové predmety |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.Dek/A-dSZ-013/20 |
Informačné zdroje a vedecká komunikácia - J. Šušol |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
6 |
|
|
FiF.KPA/A-dSZ-502/21 |
Ako inovatívne učiť na vysokej škole I. - D. Dvorská, J. Medveďová, L. Hlavatá, G. Pleschová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KPA/A-dSZ-504/21 |
Ako inovatívne učiť na vysokej škole II. - D. Dvorská, J. Medveďová, G. Pleschová, L. Hlavatá |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
|
FiF/A-dSZ-004/13 |
Logická sémantika a argumentácia - F. Gahér |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
6 |
|
|
FiF.Dek/A-dSZ-017/20 |
Ženy, veda a feminizmus: filozofická perspektíva - M. Szapuová |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
6 |
|
|
FiF/A-dSZ-003/13 |
Metodológia vedy - L. Bielik |
1, 2/L |
2S
|
H
|
6 |
|
|
FiF.KKSF/A-moKF-026/20 |
Antické grécke náboženstvo - M. Andoková |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
4 |
|
|
FiF.KKSF/A-moKF-027/20 |
Antické rímske náboženstvo - M. Andoková |
1, 2/L |
2P
|
H
|
4 |
|
|
FiF.Dek/A-dSZ-506/21 |
O čom všetkom sú a môžu byť dejiny 20. storočia - A. Šústová Drelová, L. Vörös, M. Zavacká |
1, 2/L |
2P
|
H
|
5 |
|
|
FiF.Dek/A-dSZ-509/22 |
Akademické písanie pre doktorandov 1 - L. Grauzľová, L. Steyne, Á. Simon |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.Dek/A-dSZ-510/22 |
Akademické písanie pre doktorandov 2 - L. Grauzľová, L. Steyne, Á. Simon |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.Dek/A-dSZ-511/22 |
Teória moderny Waltera Benjamina - A. Bžoch |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.Dek/A-dSZ-512/22 |
Viera a politika v nenáboženskom svete - M. Szabó, M. Kocúr |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
|
|
|