Blok - bMKS-A - Povinné predmety |
min. 15 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KKIV/A-dMKS-001/21 |
Metodológia výskumu v mediálnych a komunikačných vedách - J. Steinerová, P. Horňák, J. Hacek |
1/Z |
2PS
|
H
|
5 |
P
|
|
FiF.KKIV/A-dMKS-002/21 |
Teória sociálnej a mediálnej komunikácie - P. Rankov, P. Horňák, A. Rikhter, A. Sámelová |
1/Z |
2PS
|
H
|
5 |
P
|
|
FiF.KKIV/A-dMKS-003/21 |
Tvorba mediálnych a informačných produktov a systémov - J. Steinerová, J. Šušol, M. Banyár, P. Horňák, A. Sámelová |
1/L |
2PS
|
H
|
5 |
P
|
|
|
Blok - dMKS-B - Povinne voliteľné predmety |
min. 20 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.KMK/A-dMKS-206/22 |
Manažment tvorivých tímov - E. Chudinová |
1/L |
2S
|
H
|
5 |
P
|
|
FiF.KKIV/A-dMKS-301/21 |
Informačná a znalostná spoločnosť - P. Rankov |
2/Z |
2PS
|
H
|
5 |
P
|
|
FiF.KKIV/A-dMKS-303/21 |
Teória informačnej vedy a informačná etika - J. Steinerová |
2/Z |
2PS
|
H
|
5 |
P
|
|
FiF.KKIV/A-dMKS-305/21 |
Bibliometria a podpora vedeckej komunikácie - J. Šušol |
2/Z |
2PS
|
H
|
5 |
P
|
|
FiF.KMK/A-dMKS-202/21 |
Etika marketingovej komunikácie - P. Horňák |
2/Z |
2PS
|
H
|
5 |
P
|
|
FiF.KMK/A-dMKS-204/21 |
Aplikované public relations - E. Chudinová |
2/Z |
2PS
|
H
|
5 |
P
|
|
FiF.KŽ/A-dMKS-101/21 |
Výskum mediálnych textov - J. Hacek, A. Rikhter |
2/Z |
2PS
|
H
|
5 |
P
|
|
FiF.KŽ/A-dMKS-104/21 |
História žurnalistickej komunikácie - A. Rikhter, J. Hacek |
2/Z |
2PS
|
H
|
5 |
P
|
|
FiF.KKIV/A-dMKS-302/21 |
Teória informačných systémov a projektovanie - J. Šušol |
2/L |
2PS
|
H
|
5 |
P
|
|
FiF.KŽ/A-dMKS-100/21 |
Post-faktická spoločnosť a pravda v médiách - A. Sámelová, P. Rankov |
2/Z |
2PS
|
H
|
5 |
P
|
|
FiF.KKIV/A-dMKS-304/21 |
Dejiny knižnej kultúry - L. Lichnerová |
2/L |
2PS
|
H
|
5 |
P
|
|
FiF.KMK/A-dMKS-201/21 |
Nástroje marketingovej komunikácie - M. Banyár |
2/L |
2PS
|
H
|
5 |
P
|
|
FiF.KMK/A-dMKS-203/21 |
História marketingovej komunikácie - P. Horňák, E. Chudinová |
2/L |
2PS
|
H
|
5 |
P
|
|
FiF.KŽ/A-dMKS-102/21 |
Etické aspekty žurnalistickej komunikácie - A. Sámelová |
2/L |
2PS
|
H
|
5 |
P
|
|
FiF.KŽ/A-dMKS-103/21 |
Médiá ako súčasť distribúcie moci a online dohľadu - A. Sámelová, J. Šušol |
2/L |
2PS
|
H
|
5 |
P
|
|
|
Blok - dpVCDAC1 - vyberové predmety |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Profilový predmet |
Aktuál- nosť |
FiF.Dek/A-dSZ-013/20 |
Informačné zdroje a vedecká komunikácia - J. Šušol |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
6 |
|
|
FiF.KPA/A-dSZ-502/21 |
Ako inovatívne učiť na vysokej škole I. - D. Dvorská, J. Medveďová, L. Hlavatá, G. Pleschová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.KPA/A-dSZ-504/21 |
Ako inovatívne učiť na vysokej škole II. - D. Dvorská, J. Medveďová, G. Pleschová, L. Hlavatá |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
|
FiF/A-dSZ-004/13 |
Logická sémantika a argumentácia - F. Gahér |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
6 |
|
|
FiF.Dek/A-dSZ-017/20 |
Ženy, veda a feminizmus: filozofická perspektíva - M. Szapuová |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
6 |
|
|
FiF/A-dSZ-003/13 |
Metodológia vedy - L. Bielik |
1, 2/L |
2S
|
H
|
6 |
|
|
FiF.KKSF/A-moKF-026/20 |
Antické grécke náboženstvo - M. Andoková |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
4 |
|
|
FiF.KKSF/A-moKF-027/20 |
Antické rímske náboženstvo - M. Andoková |
1, 2/L |
2P
|
H
|
4 |
|
|
FiF.Dek/A-dSZ-506/21 |
O čom všetkom sú a môžu byť dejiny 20. storočia - A. Šústová Drelová, L. Vörös, M. Zavacká |
1, 2/L |
2P
|
H
|
5 |
|
|
FiF.Dek/A-dSZ-509/22 |
Akademické písanie pre doktorandov 1 - L. Grauzľová, L. Steyne, Á. Simon |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.Dek/A-dSZ-510/22 |
Akademické písanie pre doktorandov 2 - L. Grauzľová, L. Steyne, Á. Simon |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.Dek/A-dSZ-511/22 |
Teória moderny Waltera Benjamina - A. Bžoch |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
5 |
|
|
FiF.Dek/A-dSZ-512/22 |
Viera a politika v nenáboženskom svete - M. Szabó, M. Kocúr |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
|
|