|
Blok - mUXX - Povinné predmety |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PriF.KDPP/N-mUXX-100/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - M. Prokša |
1/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-102/15 |
Seminár k diplomovej práci - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, T. Nagy, S. Nagyová, A. Drozdíková, Z. Haláková, M. Prokša, I. Ružek, S. Ondoš, K. Danielová, M. Nevřelová, P. Ikhardt, J. Ciceková, E. Gálová, A. Ševčovičová, J. Chrappová, Š. Zolcer, M. Križanová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-103/15 |
Pedagogická prax 2 (A) - E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, A. Drozdíková, M. Fuchs, M. Križanová |
1/L |
80X
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-104/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, A. Drozdíková, M. Fuchs, M. Križanová |
1/L |
80X
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-124/21 |
Pedagogická diagnostika - P. Ikhardt |
1/L |
2P
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-113/15 |
Pedagogická prax 3 (A) - E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, M. Prokša, A. Drozdíková, H. Žarnovičan, M. Fuchs |
2/Z |
120X
|
H
|
3 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-114/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, M. Prokša, A. Drozdíková, H. Žarnovičan, M. Fuchs |
2/Z |
120X
|
H
|
3 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-121/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - Š. Zolcer |
2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
Blok - mUmCH - Povinné predmety |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PriF.KDPP/N-mUCH-103/15 |
Didaktika chémie 1 - M. Prokša, T. Nagy |
1/Z |
2P + 2S
|
H
|
4 |
|
PriF.KDPP/N-mUCH-105/15 |
Didaktika školských pokusov z chémie 1 - A. Drozdíková |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUCH-107/15 |
Vyučovanie chémie s podporou DT - B. Brestenská, T. Nagy |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KOrCh/N-mUCH-100/15 |
Vybrané kapitoly z organickej chémie - A. Martinická, M. Mečiarová |
1/Z |
2P + 2S
|
H
|
4 |
|
PriF.KAgCh/N-mUCH-052/15 |
Vybrané kapitoly z anorganickej chémie - J. Chrappová, J. Tatiersky |
1/L |
1P + 2S
|
H
|
3 |
|
PriF.KDPP/N-mUCH-104/15 |
Didaktika chémie 2 - M. Prokša, T. Nagy |
1/L |
2P + 2S
|
H
|
4 |
|
PriF.KDPP/N-mUCH-106/15 |
Didaktika školských pokusov z chémie 2 - A. Drozdíková |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PriF.KFTCh/N-mUCH-057/15 |
Vybrané kapitoly z fyzikálnej chémie - V. Kellö |
1/L |
1P
|
H
|
1 |
|
PriF.KBCh/N-mUCH-001/16 |
Vybrané kapitoly z biochémie - J. Korduláková |
2/Z |
2P + 2S
|
H
|
4 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-119/15 |
Diplomová práca 1 - B. Brestenská, E. Čipková, A. Drozdíková, Z. Haláková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, T. Nagy, S. Nagyová, M. Prokša, A. Ševčovičová, E. Gálová, M. Mečiarová, J. Chrappová, J. Tatiersky, S. Kubalová, Z. Országhová, I. Ružek, K. Danielová, Š. Zolcer, P. Ikhardt, D. Gurňák, J. Ciceková, R. Cákoci |
2/Z |
4S
|
H
|
4 |
|
PriF.KOrCh/N-mUCH-099/16 |
Priemyselná chémia pre učiteľov - E. Veverková, K. Jesenák |
2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-120/15 |
Diplomová práca 2 - B. Brestenská, E. Čipková, A. Drozdíková, Z. Haláková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, T. Nagy, S. Nagyová, M. Prokša, A. Ševčovičová, E. Gálová, M. Mečiarová, J. Chrappová, J. Tatiersky, S. Kubalová, Z. Országhová, I. Ružek, K. Danielová, Š. Zolcer, P. Ikhardt, D. Gurňák, J. Ciceková, R. Cákoci |
2/L |
6S
|
H
|
6 |
|
Blok - muAN - Anglický jazyk a literatúra |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
FiF.KAA/A-muAN-301/15 |
Didaktika anglického jazyka 1 - L. Steyne |
1/Z |
4S
|
H
|
4 |
|
FiF.KAA/A-muAN-201/15 |
Americká literatúra 20. a 21. storočia - A. Smiešková |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-302/15 |
Didaktika anglického jazyka 2 - L. Steyne, E. Reid |
1/L |
4S
|
H
|
4 |
|
FiF.KAA/A-muAN-101/20 |
Kontrastívny rozbor angličtiny a slovenčiny - M. Hroteková |
1/L |
2S
|
H
|
4 |
|
FiF.KAA/A-muAN-303/15 |
Tvorba učebných plánov a učebných materiálov - L. Steyne |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok - mUXX - Povinne voliteľné predmety |
Študenti si z bloku povinne voliteľných predmetov zapíšu aspoň jeden. Predmet Rétorika pre učiteľov je prednostne určený študentom učiteľstva.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PriF.KDPP/N-mUXX-115/15 |
Prevencia drogových závislostí - T. Nagy, S. Nagyová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-105/15 |
Spracovanie a interpretácia štatistických dát v pedagogicko-psychologických výskumoch - A. Drozdíková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-106/15 |
Rodinná výchova - S. Nagyová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-116/15 |
Rétorika pre učiteľov - Š. Zolcer |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - mXXX - Telesná výchova - zimný semester |
Študent si môže zapísať len jeden predmet za semester.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PriF.KTV/N-mXTV-107/18 |
Telesná výchova 7 - K. Vanýsková, V. Hubka, M. Kirchmayerová, J. Krošlák, M. Mokošák, I. Remák, L. Vandáková, V. Pajkoš, D. Széllová |
1/Z |
2C
|
H
|
1 |
|
PriF.KTV/N-mXTV-109/18 |
Telesná výchova 9 - K. Vanýsková, V. Hubka, M. Kirchmayerová, J. Krošlák, M. Mokošák, I. Remák, L. Vandáková, V. Pajkoš, D. Széllová |
2/Z |
2C
|
H
|
1 |
|
Blok - mXXX - Telesná výchova - letný semester |
Študent si môže zapísať len jeden predmet za semester.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PriF.KTV/N-mXTV-108/18 |
Telesná výchova 8 - K. Vanýsková, V. Hubka, M. Kirchmayerová, J. Krošlák, M. Mokošák, I. Remák, L. Vandáková, V. Pajkoš, D. Széllová |
1/L |
2C
|
H
|
1 |
|
PriF.KTV/N-mXTV-110/18 |
Telesná výchova 10 - K. Vanýsková, V. Hubka, M. Kirchmayerová, J. Krošlák, M. Mokošák, I. Remák, L. Vandáková, V. Pajkoš, D. Széllová |
2/L |
2C
|
H
|
1 |
|
Blok - muAN-PV - Povinne voliteľné predmety / Anglický jazyk a literatúra UAP |
min. 18 kreditov |
Študent musí získať min. 18 kreditov z povinne voliteľných predmetov. (Poznámka: Povinnosť získať min. 3 kredity za každý z 3 tematických blokov Jazyk a
lingvistika (AN)/Didaktika (AN)/Literatúra a kultúra (AN) sa od AR 2020/21 ruší paušálne
pre celý Mgr. stupeň.)
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
FiF.KAA/A-muAN-206/19 |
Americké divadlo a spoločnosť - A. Smiešková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-431/20 |
Americký Juh - J. Pecina |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-066/12 |
Mimoškolská odborná činnosť 1 - I. Lacko, L. Grauzľová |
1, 2/Z |
2I
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-103/15 |
Neologizácia anglickej lexiky - M. Hroteková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-067/12 |
Mimoškolská odborná činnosť 2 - I. Lacko, L. Grauzľová |
1, 2/L |
2I
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-306/15 |
Metodické prístupy k výučbe písomného prejavu - L. Steyne |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-305/15 |
Metodické prístupy k výučbe ústneho jazykového prejavu - L. Steyne, E. Reid |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-206/15 |
Americké divadlo a spoločnosť - I. Lacko |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-431/18 |
Americký Juh - J. Pecina |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-mpAN-220/19 |
Vybrané kapitoly z americkej histórie a filmu - A. Smiešková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-204/15 |
Experiment v románe - M. Gazdík |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-mpAN-400/18 |
Jazyk a prezentačné zručnosti - I. Lacko, L. Grauzľová, J. Pecina, A. Smiešková, K. Brziaková, M. Gazdík |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-buAN-109/18 |
Základy prekladu z angličtiny pre učiteľov - I. Poláček |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-buAN-409/18 |
Základy tlmočenia pre učiteľov - L. Podlucká |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-103/15 |
Neologizácia anglickej lexiky - M. Hroteková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-buAN-220/17 |
Globálne problémy vo vzdelávaní - I. Lacko, E. Reid |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-107/15 |
Lingvokultúrne aspekty diskurzu - J. Lonek |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-212/15 |
Ženy a ich postavenie v spoločnosti v 18. a 19. storočí - K. Brziaková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-110/15 |
Angličtina na špecifické účely - I. Poláček, L. Steyne |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-213/15 |
Filmové adaptácie literárnych diel - K. Brziaková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-113/16 |
Sémantika - D. Lančarič |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-mpAN-108/15 |
Lexikológia a lexikografia - A. Böhmerová |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-207/15 |
Súčasná literatúra a kultúra pôvodných obyvateľov Severnej Ameriky - L. Grauzľová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-208/15 |
Černošské literatúry a kultúry Kanady - L. Grauzľová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-214/15 |
Osobnosti, udalosti a systém Veľkej Británie - J. Lonek |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-mpAN-306/17 |
Odborná terminológia - I. Poláček |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-buAN-112/15 |
Dejiny anglického jazyka - A. Böhmerová |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-304/15 |
Metodické prístupy k výučbe gramatiky a slovnej zásoby - L. Steyne |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-307/15 |
Inovatívne výučby a e-learning vo výučbe angličtiny - E. Tandlichová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-215/15 |
Umelecká kultúra Austrálie a Nového Zélandu - J. Barrer |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-buAN-215/17 |
Harlemská renesancia - J. Van Dover |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-106/15 |
Sociolingvistika - B. Borošová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
|
|
|
Blok - mUXX - Výberové predmety |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PriF.KDPP/N-mUXX-107/15 |
Umenie prezentácie a komunikácie - P. Likavský, T. Nagy, S. Nagyová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-108/15 |
Aktivizujúce metódy a ich využitie vo vyučovaní - E. Čipková, Š. Karolčík |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-109/15 |
Mobilné prírodovedné vzdelávanie (1) - E. Čipková, Š. Karolčík, M. Fuchs |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-110/15 |
Mobilné prírodovedné vzdelávanie (2) - E. Čipková, Š. Karolčík, M. Fuchs |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-122/19 |
Kreatívny digitálny obsah pre prírodovedné predmety - B. Brestenská |
1/L |
1P + 2S
|
H
|
3 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-117/15 |
Tvorba edukačných webstránok - T. Nagy |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - mXXX - Telesná výchova - telovýchovné sustredenie |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PriF.KTV/N-mUXX-204/10 |
Letné telovýchovné sústredenie - K. Vanýsková, V. Pajkoš |
1/L |
7dI
|
H
|
1 |
|
PriF.KTV/N-mUXX-203/10 |
Zimné telovýchovné sústredenie - M. Mokošák |
1, 2/Z |
7dI
|
H
|
1 |
|
Blok - mXXX - Výberové predmety - cudzie jazyky |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PriF.KJ/N-mXCJ-060/10 |
Anglický jazyk 1 - J. Cihová, Š. Dugovičová, T. Slováková, B. Kordíková, O. Pažitková |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PriF.KJ/N-mXCJ-064/10 |
Nemecký jazyk 1 - K. Rózsová Wolfová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KJ/N-mXCJ-074/20 |
CLIL 1 - integrované vyučovanie prírodovedného predmetu a jazyka - B. Kordíková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KJ/N-mXCJ-061/10 |
Anglický jazyk 2 - J. Cihová, Š. Dugovičová, T. Slováková, B. Kordíková, O. Pažitková, L. Jeleňová |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PriF.KJ/N-mXCJ-065/10 |
Nemecký jazyk 2 - K. Rózsová Wolfová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KJ/N-mXCJ-075/20 |
CLIL 2 - integrované vyučovanie prírodovedného predmetu a jazyka - B. Kordíková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - mXXX - Prírodovedné predmety |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PriF.KBo/N-XXXX-003/21 |
Rastliny známe neznáme - E. Zahradníková, K. Mišíková, J. Ščevková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PriF.KAn/N-XXXX-005/21 |
Bioarcheológia - R. Beňuš, S. Bodoriková, V. Černý |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PriF.KPl/N-XXXX-008/21 |
Človek ako súčasť prírody - M. Čierniková, P. Dlapa, E. Masarovičová, P. Prokop, P. Fedor, E. Chmielewská, M. Zvaríková, M. Labuda, E. Pauditšová, H. Žarnovičan, S. Rapant, Ľ. Jurkovič, T. Lánczos, K. Pavličková |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PriF.KOrCh/N-XXXX-011/21 |
Perspektívy chémie - M. Cigáň, M. Putala, D. Velič, I. Černušák, E. Rakovský, P. Hrobárik, O. Rosskopfová |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PriF.KIHG/N-XXXX-012/21 |
Praktická geológia pre všetkých - R. Adamcová, M. Bednarik, R. Tornyai, D. Krčmář, M. Zatlakovič, T. Durmeková, R. Fľaková, I. Ondrejková, R. Pašteka, V. Greif, M. Seman |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PriF.KRGRR/N-XXXX-002/21 |
Praktická geografia pre prírodovedcov - R. Cákoci, K. Danielová, D. Gurňák, F. Križan, E. Rajčáková, M. Sládeková Madajová, A. Švecová, M. Šveda, L. Tolmáči, A. Tolmáči, G. Zubriczký |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
PriF.KBCh/N-XXXX-010/21 |
Perspektívy biochémie - M. Mentel |
1, 2/L |
1S
|
H
|
1 |
|
PriF.KGe/N-XXXX-004/21 |
Genetika pre každého - R. Sepšiová, M. Slaninová, F. Červenák, A. Ševčovičová, E. Gálová, S. Kyzek |
1, 2/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PriF.KMPLG/N-XXXX-007/21 |
Geológia v kocke - R. Aubrecht, N. Hlavatá Hudáčková, J. Hók, M. Kováč, A. Lačný, J. Fridrichová, O. Nemec |
1, 2/L |
1C + 2P
|
H
|
3 |
|
PriF.KPl/N-XXXX-009/21 |
Globálne problémy životného prostredia - P. Dlapa, M. Zvaríková, K. Pavličková, Ľ. Jurkovič |
1, 2/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PriF.KRGRR/N-XXXX-001/21 |
Geografia sveta v 21. storočí - R. Cákoci, K. Danielová, D. Gurňák, F. Križan, E. Rajčáková, M. Sládeková Madajová, A. Švecová, M. Šveda, L. Tolmáči, A. Tolmáči, G. Zubriczký |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
PriF.KZ/N-XXXX-006/21 |
Teória druhu - P. Vďačný |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KEM/N-mXXX-003/19 |
Zelená univerzita 1 - J. Bella, M. Slaninová, M. Šebesta, H. Žarnovičan |
1, 2 |
2C + 2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KEM/N-mXXX-004/19 |
Zelená univerzita 2 - J. Bella, M. Slaninová, M. Šebesta, H. Žarnovičan |
1, 2 |
2C + 2S
|
H
|
2 |
|
Blok - mUmCH - Výberové predmety |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PriF.KOrCh/N-mUCH-101/15 |
Zelená chémia - M. Mečiarová |
1/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PriF.KAgCh/N-mCAG-131/17 |
Seminár zo všeobecnej a anorganickej chémie pre učiteľov - J. Chrappová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KAgCh/N-mUCH-110/15 |
Predmetové súťaže v práci učiteľa - J. Chrappová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KFTCh/N-mUCH-102/15 |
Seminár z fyzikálnej chémie - V. Kellö |
1/L |
1S
|
H
|
1 |
|
PriF.KDPP/N-mUCH-108/15 |
Technické a právne aspekty školských chemických pokusov - A. Drozdíková |
2/Z |
2C + 1S
|
H
|
3 |
|
PriF.KOrCh/N-mUCH-098/16 |
Chémia v každodennom živote - A. Martinická, M. Mečiarová |
2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUCH-109/15 |
Prostriedky motivácie vo vyučovaní chémie - M. Prokša |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
|