Blok - VYT-1516 - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 26 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KVV/M-VU-de001/15 |
Teória a filozofia vizuálneho umenia - Ľ. Moza, M. Kvasnicová |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de003/15 |
Maliarska tvorba - X. Bergerová, N. Okolicsányiová |
1/Z |
3PS
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de004/15 |
Sochárske koncepty - A. Drahoš, Ľ. Purdeš |
1/Z |
3PS
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de002/20 |
Súčasné vizuálne umenie - Ľ. Moza, M. Kvasnicová |
1/L |
3PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KVV/M-VU-de006/15 |
Grafika, ilustrácia - M. Činovský |
1/L |
3PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KVV/M-VU-de007/15 |
Výtvarná pedagogika 1 - D. Valachová |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de005/15 |
Intermédiá - P. Breier, A. Sládek |
2/Z |
3PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KVV/M-VU-de008/20 |
Výtvarná pedagogika 2 - D. Valachová |
2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
Blok - SLO-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 26 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/M-SLOde001/16 |
Didaktika jazyka a slohu - Ľ. Horváthová |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde002/16 |
Dejiny staršej literatúry - Ľ. Blažencová |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde003/16 |
Didaktika literatúry - E. Faithová |
1/L |
1P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde004/16 |
Dejiny literárneho klasicizmu a romantizmu - Ľ. Blažencová |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde005/16 |
Súčasný spisovný jazyk - P. Žeňuch |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde006/16 |
Základy jazykovej kultúry - M. Turočeková |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde007/16 |
Dejiny literárneho realizmu - Ľ. Blažencová |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde005/15 |
Pedagogická prax 2 (A) - I. Kolečáni Lenčová, K. Hankerová, E. Faithová, K. Minarovičová, A. Hamranová, B. Gómez-Pablos Calvo |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde006/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - K. Hankerová, A. Bocková, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, B. Gómez-Pablos Calvo |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-104/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, A. Drozdíková, M. Fuchs, M. Križanová |
1/L |
80X
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - D. Valachová, J. Šrank, P. Gergel, P. Makyna, B. Šramová, R. Bojničanová, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, M. Hottmar, T. Hlava, P. Plavčan |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-114/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, M. Prokša, A. Drozdíková, H. Žarnovičan, M. Fuchs |
2/Z |
120X
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - D. Valachová, J. Šrank, P. Gergel, P. Makyna, B. Šramová, R. Bojničanová, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, M. Hottmar, T. Hlava, P. Plavčan |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde007/15 |
Pedagogická prax 3 (A) - A. Bocková, K. Hankerová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, A. Hamranová, B. Gómez-Pablos Calvo |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde008/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, K. Hankerová, A. Bocková, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, B. Gómez-Pablos Calvo |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
Označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie
B pre druhú (podľa skratky študijného programu). *Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 2 (B)
a 3 (B) s kódom na PriF UK. Pedagogická prax 2 z obidvoch špecializácií (A,B) sa realizuje spravidla v druhom
semestri. Koná sa súbežne s výučbou na príslušnej fakulte v termínoch určených harmonogramom
akademického roka. Predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom
danej špecializácie. Pedagogická prax 3 z obidvoch špecializácií (A, B) sa spravidla realizuje v treťom
semestri v termínoch určených harmonogramom akademického roka. Predchádza jej úvodné
inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom danej špecializácie. Konkrétnu formu
a termíny realizácie praxí stanovujú a organizačne zabezpečujú didaktici katedier.
|
|
|
Blok - VYT-1516 - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 10 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KVV/M-VU-de011/15 |
Arteterapia - J. Šicková |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de014/15 |
Súčasné podoby maľby - X. Bergerová |
1, 2/Z |
3CS
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/M-VU-de015/15 |
Objekt a šperk - A. Drahoš |
1, 2/Z |
3CS
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de017/15 |
Vizuálna komunikácia - A. Sládek |
1, 2/Z |
3CS
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/M-VU-de012/15 |
Súčasné umenie v strednej Európe - M. Kvasnicová |
1/L |
3S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de016/15 |
Grafické presahy - M. Činovský |
1/L |
3CS
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de017/15 |
Vizuálna komunikácia - A. Sládek |
1/L |
3CS
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de018/15 |
Digitálny obraz - A. Sládek |
1/L |
3PS
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de020/15 |
Tvorivé laboratórium v krajine - A. Sládek, N. Okolicsányiová |
1/L |
39sSu
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de013/20 |
Výtvarné projekty - M. Kmeť, M. Repiská |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/M-VU-de016/15 |
Grafické presahy - M. Činovský |
2/Z |
3CS
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de019/15 |
Intermediálna tvorba - P. Breier |
2/L |
3CS
|
H
|
3 |
|
Blok - SLO-1617s1 - platnosť od AR 16/17 - skupina 1 - denné štúdium |
min. 4 kredity |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/M-SLOde010/16 |
Vývin slovenského jazyka a dialektológia - P. Žeňuch |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde011/16 |
Dejiny spisovnej slovenčiny - P. Žeňuch |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde014/16 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku II - M. Dziviaková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde016/16 |
Komplexný jazykový rozbor - PdF.KSJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde017/16 |
Rétorika - M. Šimková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde011/16 |
Dejiny spisovnej slovenčiny - P. Žeňuch |
L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - SLO-1617s2 - platnosť od AR 16/17 - skupina 2 - denné štúdium |
min. 6 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/M-SLOde012/16 |
Seminár zo staršej literatúry - Ľ. Blažencová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde013/16 |
Literárnokritický seminár - PdF.KSJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde015/16 |
Seminár z literárneho klasicizmu a romantizmu - Ľ. Blažencová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde018/16 |
Seminár z literárneho realizmu - Ľ. Blažencová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde019/20 |
Porovnávacia literárna veda - PdF.KSJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 4 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - M. Zaviš |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/Z |
24sS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - Z. Štefanec |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - K. Cabanová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - M. Zaviš |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/L |
24sS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - Z. Štefanec |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - K. Cabanová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - VYT-1516 - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KVV/M-VU-de021/15 |
Vizuálne umenie v praxi - Ľ. Moza |
1, 2/Z |
26sE
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de029/20 |
Tvorba vizuálnych prezentácii - D. Valachová, M. Kmeť |
1/Z |
10sZ
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de021/15 |
Vizuálne umenie v praxi - Ľ. Moza |
1/L |
26sE
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de022/15 |
Maliarske presahy - X. Bergerová, N. Okolicsányiová |
1/L |
3CS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de023/15 |
Keramická tvorba - A. Drahoš |
1/L |
3CS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de026/15 |
Fotografické stratégie - P. Breier |
1/L |
3CS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de029/20 |
Tvorba vizuálnych prezentácii - D. Valachová, M. Kmeť |
1/L |
10sZ
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de027/15 |
Význam výtvarných materiálov a médií v arteterapii - PdF.KVV |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de024/15 |
Digitálna ilustrácia - A. Sládek |
2/Z |
3CS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de025/15 |
Grafický experiment - M. Činovský |
2/Z |
3CS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de028/15 |
Reflexívny pedagogický seminár - PdF.KVV |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de030/20 |
Digitálne technológie pre školu - D. Valachová, M. Kmeť |
2/Z |
10sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/M-VU-de031/20 |
Školský web - D. Valachová, M. Kmeť |
2/Z |
10sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/M-VU-de030/20 |
Digitálne technológie pre školu - D. Valachová, M. Kmeť |
2/L |
10sZ
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de031/20 |
Školský web - D. Valachová, M. Kmeť |
2/L |
10sZ
|
H
|
2 |
!
|
Blok - SLO-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/M-SLOde022/20 |
Recitačné súťaže - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/Z |
6sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde023/20 |
Školský časopis/rozhlas - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/Z |
4sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde024/20 |
Testovanie 5/Testovanie 9 - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/Z |
6sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde025/20 |
Maturitná skúška zo slovenského jazyka a literatúry - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/Z |
10sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde026/20 |
Olympiáda zo slovenského jazyka a literatúry - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/Z |
4sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde020/16 |
Literárna exkurzia - E. Faithová |
1/L |
12sE
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde022/20 |
Recitačné súťaže - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/L |
6sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde023/20 |
Školský časopis/rozhlas - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/L |
4sZ
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde024/20 |
Testovanie 5/Testovanie 9 - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/L |
6sZ
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde025/20 |
Maturitná skúška zo slovenského jazyka a literatúry - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/L |
10sZ
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde026/20 |
Olympiáda zo slovenského jazyka a literatúry - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/L |
4sZ
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde021/16 |
Korpusová lingvistika v školskej praxi - M. Šimková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde021/16 |
Korpusová lingvistika v školskej praxi - M. Šimková |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
|