Blok - SLO-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 26 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/M-SLOde001/16 |
Didaktika jazyka a slohu - Ľ. Horváthová |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde002/16 |
Dejiny staršej literatúry - Ľ. Blažencová |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde003/16 |
Didaktika literatúry - E. Faithová |
1/L |
1P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde004/16 |
Dejiny literárneho klasicizmu a romantizmu - Ľ. Blažencová |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde005/16 |
Súčasný spisovný jazyk - P. Žeňuch |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde006/16 |
Základy jazykovej kultúry - M. Turočeková |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde007/16 |
Dejiny literárneho realizmu - Ľ. Blažencová |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
Blok - PED-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium - komponent PEDAGOGIKA |
min. 20 kreditov |
platné pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-PEDde001/16 |
Filozofia výchovy - M. Zaviš |
1/Z |
2PS
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde002/16 |
Predprimárna a primárna pedagogika - E. Severini |
1/Z |
2PS
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde003/16 |
Projektovanie kurikula a paradigmy výučby - J. Strakoš |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/M-PEDde004/16 |
Interaktívne metódy vyučovania pedagogických disciplín - E. Tóblová |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/M-PEDde005/16 |
Didaktika pedagogiky - Š. Ferková |
2/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde005/15 |
Pedagogická prax 2 (A) - I. Kolečáni Lenčová, K. Hankerová, E. Faithová, K. Minarovičová, A. Hamranová, B. Gómez-Pablos Calvo |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde006/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - K. Hankerová, A. Bocková, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, B. Gómez-Pablos Calvo |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-104/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, A. Drozdíková, M. Fuchs, M. Križanová |
1/L |
80X
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - D. Valachová, J. Šrank, P. Gergel, P. Makyna, B. Šramová, R. Bojničanová, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, M. Hottmar, T. Hlava, P. Plavčan |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-114/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, M. Prokša, A. Drozdíková, H. Žarnovičan, M. Fuchs |
2/Z |
120X
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - D. Valachová, J. Šrank, P. Gergel, P. Makyna, B. Šramová, R. Bojničanová, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, M. Hottmar, T. Hlava, P. Plavčan |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde007/15 |
Pedagogická prax 3 (A) - A. Bocková, K. Hankerová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, A. Hamranová, B. Gómez-Pablos Calvo |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde008/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, K. Hankerová, A. Bocková, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, B. Gómez-Pablos Calvo |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
Označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie
B pre druhú (podľa skratky študijného programu). *Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 2 (B)
a 3 (B) s kódom na PriF UK. Pedagogická prax 2 z obidvoch špecializácií (A,B) sa realizuje spravidla v druhom
semestri. Koná sa súbežne s výučbou na príslušnej fakulte v termínoch určených harmonogramom
akademického roka. Predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom
danej špecializácie. Pedagogická prax 3 z obidvoch špecializácií (A, B) sa spravidla realizuje v treťom
semestri v termínoch určených harmonogramom akademického roka. Predchádza jej úvodné
inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom danej špecializácie. Konkrétnu formu
a termíny realizácie praxí stanovujú a organizačne zabezpečujú didaktici katedier.
|
|
|
Blok - SLO-1617s1 - platnosť od AR 16/17 - skupina 1 - denné štúdium |
min. 4 kredity |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/M-SLOde010/16 |
Vývin slovenského jazyka a dialektológia - P. Žeňuch |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde011/16 |
Dejiny spisovnej slovenčiny - P. Žeňuch |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde014/16 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku II - M. Dziviaková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde016/16 |
Komplexný jazykový rozbor - PdF.KSJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde017/16 |
Rétorika - M. Šimková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde011/16 |
Dejiny spisovnej slovenčiny - P. Žeňuch |
L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - SLO-1617s2 - platnosť od AR 16/17 - skupina 2 - denné štúdium |
min. 6 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/M-SLOde012/16 |
Seminár zo staršej literatúry - Ľ. Blažencová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde013/16 |
Literárnokritický seminár - PdF.KSJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde015/16 |
Seminár z literárneho klasicizmu a romantizmu - Ľ. Blažencová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde018/16 |
Seminár z literárneho realizmu - Ľ. Blažencová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde019/20 |
Porovnávacia literárna veda - PdF.KSJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - PED-1617a - platnosť od AR 16/17 - skupina A - denné štúdium - komponent PEDAGOGIKA |
min. 6 kreditov |
platné pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-PEDde008/16 |
Pedeutológia - PdF.KPg |
1/Z |
2P
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde009/16 |
Sociálna pedagogika pre učiteľov II - V. Zemančíková |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde010/16 |
Komparatívna pedagogika - PdF.KPg |
1/L |
2P
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde011/16 |
Intervencia v práci s problémovými žiakmi - Š. Ferková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde012/16 |
Kvalitatívne metódy pedagogického výskumu - D. Kostrub |
2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde013/16 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
Blok - PED-1617b - platnosť od AR 16/17 - skupina B - denné štúdium - komponent PEDAGOGIKA |
min. 10 kreditov |
platné pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-PEDde014/16 |
Pedagogika nadaných a talentovaných - PdF.KPg |
1/Z |
2PS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde015/16 |
Tréning zážitkovej pedagogiky II. - M. Kuruc |
1/Z |
20sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde016/16 |
Triedny manažment a triedny učiteľ v pedagogickej praxi - P. Ostradický |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde017/16 |
Komunikačné zručnosti školského manažéra - PdF.KPg |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde018/16 |
Multimediálna didaktická technika a základy e-learningu - J. Záhorec |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde019/16 |
Stáž v školských inštitúciách - A. Poliaková |
2/Z |
20sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde020/16 |
Vzdelávacia politika - P. Plavčan |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde021/16 |
Tvorba projektov - PdF.KPg |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde022/16 |
Evalvácia a autoevalvácia školy - P. Plavčan |
2/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. pedagogiky) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 4 kredity |
Študenti a študentky uč. pedagogiky si nezapisujú predmety Pedeutológia, Aktivizujúce
edukačné metódy a Integratívna/inkluzívna pedagogika.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - M. Zaviš |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/Z |
24sS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - Z. Štefanec |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - K. Cabanová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - M. Zaviš |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/L |
24sS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - Z. Štefanec |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - K. Cabanová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - SLO-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/M-SLOde022/20 |
Recitačné súťaže - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/Z |
6sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde023/20 |
Školský časopis/rozhlas - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/Z |
4sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde024/20 |
Testovanie 5/Testovanie 9 - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/Z |
6sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde025/20 |
Maturitná skúška zo slovenského jazyka a literatúry - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/Z |
10sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde026/20 |
Olympiáda zo slovenského jazyka a literatúry - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/Z |
4sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde020/16 |
Literárna exkurzia - E. Faithová |
1/L |
12sE
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde022/20 |
Recitačné súťaže - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/L |
6sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde023/20 |
Školský časopis/rozhlas - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/L |
4sZ
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde024/20 |
Testovanie 5/Testovanie 9 - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/L |
6sZ
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde025/20 |
Maturitná skúška zo slovenského jazyka a literatúry - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/L |
10sZ
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde026/20 |
Olympiáda zo slovenského jazyka a literatúry - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/L |
4sZ
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde021/16 |
Korpusová lingvistika v školskej praxi - M. Šimková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde021/16 |
Korpusová lingvistika v školskej praxi - M. Šimková |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
|