Blok - SLO-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 26 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/M-SLOde001/16 |
Didaktika jazyka a slohu - Ľ. Horváthová |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde002/16 |
Dejiny staršej literatúry - Ľ. Blažencová |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde003/16 |
Didaktika literatúry - E. Faithová |
1/L |
1P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde004/16 |
Dejiny literárneho klasicizmu a romantizmu - Ľ. Blažencová |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde005/16 |
Súčasný spisovný jazyk - P. Žeňuch |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde006/16 |
Základy jazykovej kultúry - M. Turočeková |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde007/16 |
Dejiny literárneho realizmu - Ľ. Blažencová |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
Blok - FRA-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 26 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/M-FRAde001/16 |
Miesto románskych literatúr vo svetovej literatúre - R. Bojničanová, T. Palágyi |
1/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde002/16 |
Kontrastívna lingvistika 1. - R. Štrbáková |
1/Z |
2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KRoJL/M-FRAde003/16 |
Miesto francúzskej literatúry vo svetovej literatúre - R. Bojničanová, T. Palágyi |
1/L |
4S
|
S
|
6 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde004/16 |
Kontrastívna lingvistika 2. - R. Štrbáková |
1/L |
2S
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde005/16 |
Didaktika cudzích jazykov - G. Domokos, M. Malovecký, Z. Tóth |
2/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde005/15 |
Pedagogická prax 2 (A) - I. Kolečáni Lenčová, K. Hankerová, E. Faithová, K. Minarovičová, A. Hamranová, B. Gómez-Pablos Calvo |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde006/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - K. Hankerová, A. Bocková, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, B. Gómez-Pablos Calvo |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-104/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, A. Drozdíková, M. Fuchs, M. Križanová |
1/L |
80X
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - D. Valachová, J. Šrank, P. Gergel, P. Makyna, B. Šramová, R. Bojničanová, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, M. Hottmar, T. Hlava, P. Plavčan |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-114/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, M. Prokša, A. Drozdíková, H. Žarnovičan, M. Fuchs |
2/Z |
120X
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - D. Valachová, J. Šrank, P. Gergel, P. Makyna, B. Šramová, R. Bojničanová, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, M. Hottmar, T. Hlava, P. Plavčan |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde007/15 |
Pedagogická prax 3 (A) - A. Bocková, K. Hankerová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, A. Hamranová, B. Gómez-Pablos Calvo |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde008/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, K. Hankerová, A. Bocková, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, B. Gómez-Pablos Calvo |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
Označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie
B pre druhú (podľa skratky študijného programu). *Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 2 (B)
a 3 (B) s kódom na PriF UK. Pedagogická prax 2 z obidvoch špecializácií (A,B) sa realizuje spravidla v druhom
semestri. Koná sa súbežne s výučbou na príslušnej fakulte v termínoch určených harmonogramom
akademického roka. Predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom
danej špecializácie. Pedagogická prax 3 z obidvoch špecializácií (A, B) sa spravidla realizuje v treťom
semestri v termínoch určených harmonogramom akademického roka. Predchádza jej úvodné
inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom danej špecializácie. Konkrétnu formu
a termíny realizácie praxí stanovujú a organizačne zabezpečujú didaktici katedier.
|
|
|
Blok - SLO-1617s1 - platnosť od AR 16/17 - skupina 1 - denné štúdium |
min. 4 kredity |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/M-SLOde010/16 |
Vývin slovenského jazyka a dialektológia - P. Žeňuch |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde011/16 |
Dejiny spisovnej slovenčiny - P. Žeňuch |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde014/16 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku II - M. Dziviaková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde016/16 |
Komplexný jazykový rozbor - PdF.KSJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde017/16 |
Rétorika - M. Šimková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde011/16 |
Dejiny spisovnej slovenčiny - P. Žeňuch |
L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - SLO-1617s2 - platnosť od AR 16/17 - skupina 2 - denné štúdium |
min. 6 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/M-SLOde012/16 |
Seminár zo staršej literatúry - Ľ. Blažencová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde013/16 |
Literárnokritický seminár - PdF.KSJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde015/16 |
Seminár z literárneho klasicizmu a romantizmu - Ľ. Blažencová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde018/16 |
Seminár z literárneho realizmu - Ľ. Blažencová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde019/20 |
Porovnávacia literárna veda - PdF.KSJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - FRA-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 10 kreditov |
POZOR! Kredity za absolvované predmety s kódom "M-ROMde" môžu byť študentom, ktorí
študujú kombináciu dvoch románskych jazykov, započítané do požadovaného počtu kreditov
len jedného z nich!
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/M-FRAde010/16 |
Lexikológia, frazeológia a lexikografia francúzskeho jazyka - F. Tricoire |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde011/16 |
Analýza textov vo francúzskom jazyku 1. - T. Palágyi |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde012/16 |
Norma a úzus 1. - J. Kadlec, M. Paolini |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde013/16 |
Vývoj románskych jazykov - R. Štrbáková |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde009/16 |
Moderné smery v lingvistike 1. - M. Malovecký |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/M-FRAde015/16 |
Teritoriálne špecifiká francúzskeho jazyka - T. Palágyi |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/M-FRAde016/16 |
Analýza textov vo francúzskom jazyku 2. - T. Palágyi |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde017/20 |
Norma a úzus 2. - F. Tricoire |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde018/16 |
Kinematografia krajín francúzskeho jazyka - PdF.KRoJL |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde020/16 |
Vybrané kapitoly z kultúry krajín francúzskeho jazyka 1. - M. Malovecký |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/M-ROMde014/20 |
Moderné smery v lingvistike 2. - PdF.KRoJL |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde019/20 |
Vzdelávacie koncepcie Európy - PdF.KRoJL |
1/L |
2P
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde021/16 |
Seminár z literatúry - PdF.KRoJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde022/16 |
Metodika vyučovania francúzskeho jazyka - PdF.KRoJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde023/16 |
Analýza textov vo francúzskom jazyku 3 - T. Palágyi |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/M-FRAde024/16 |
Praktická štylistika francúzskeho jazyka - F. Tricoire |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde025/16 |
Vybrané kapitoly z kultúry krajín francúzskeho jazyka 2. - F. Tricoire |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 4 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - M. Zaviš |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/Z |
24sS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - Z. Štefanec |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - K. Cabanová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - M. Zaviš |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/L |
24sS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - Z. Štefanec |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - K. Cabanová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - SLO-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/M-SLOde022/20 |
Recitačné súťaže - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/Z |
6sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde023/20 |
Školský časopis/rozhlas - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/Z |
4sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde024/20 |
Testovanie 5/Testovanie 9 - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/Z |
6sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde025/20 |
Maturitná skúška zo slovenského jazyka a literatúry - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/Z |
10sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde026/20 |
Olympiáda zo slovenského jazyka a literatúry - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/Z |
4sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde020/16 |
Literárna exkurzia - E. Faithová |
1/L |
12sE
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde022/20 |
Recitačné súťaže - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/L |
6sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde023/20 |
Školský časopis/rozhlas - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/L |
4sZ
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde024/20 |
Testovanie 5/Testovanie 9 - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/L |
6sZ
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde025/20 |
Maturitná skúška zo slovenského jazyka a literatúry - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/L |
10sZ
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde026/20 |
Olympiáda zo slovenského jazyka a literatúry - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/L |
4sZ
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde021/16 |
Korpusová lingvistika v školskej praxi - M. Šimková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde021/16 |
Korpusová lingvistika v školskej praxi - M. Šimková |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - FRA-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/M-FRAde026/16 |
Konverzačné cvičenia - PdF.KRoJL |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde027/16 |
Základy riadenia a manažmentu - PdF.KRoJL |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde028/16 |
Sociolingvistika - PdF.KRoJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
|