Blok - SLO-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 26 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/M-SLOde001/16 |
Didaktika jazyka a slohu - Ľ. Horváthová |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde002/16 |
Dejiny staršej literatúry - Ľ. Blažencová |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde003/16 |
Didaktika literatúry - E. Faithová |
1/L |
1P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde004/16 |
Dejiny literárneho klasicizmu a romantizmu - Ľ. Blažencová |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde005/16 |
Súčasný spisovný jazyk - P. Žeňuch |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde006/16 |
Základy jazykovej kultúry - M. Turočeková |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde007/16 |
Dejiny literárneho realizmu - Ľ. Blažencová |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
Blok - ANG-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 27 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KAJL/M-ANGde001/16 |
Lexikológia anglického jazyka II - R. Pavlík |
1/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde002/16 |
Didaktika anglického jazyka II - M. Šipošová |
1/Z |
2S
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde003/16 |
Anglická literatúra II - Z. Panák Husárová |
1/L |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde004/20 |
Didaktika anglického jazyka III - M. Šipošová |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde005/16 |
Psychologické aspekty učenia sa cudzích jazykov - G. Lojová |
1/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde006/16 |
Kontrastívna lingvistika - P. Kotlebová |
2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde007/16 |
Americká literatúra II - J. Javorčíková |
2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde008/20 |
Praktický jazyk - advanced II - L. Kocianová |
2/Z |
3S
|
S
|
4 |
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde005/15 |
Pedagogická prax 2 (A) - I. Kolečáni Lenčová, K. Hankerová, E. Faithová, K. Minarovičová, A. Hamranová, B. Gómez-Pablos Calvo |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde006/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - K. Hankerová, A. Bocková, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, B. Gómez-Pablos Calvo |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-104/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, A. Drozdíková, M. Fuchs, M. Križanová |
1/L |
80X
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - D. Valachová, J. Šrank, P. Gergel, P. Makyna, B. Šramová, R. Bojničanová, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, M. Hottmar, T. Hlava, P. Plavčan |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-114/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, M. Prokša, A. Drozdíková, H. Žarnovičan, M. Fuchs |
2/Z |
120X
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - D. Valachová, J. Šrank, P. Gergel, P. Makyna, B. Šramová, R. Bojničanová, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, M. Hottmar, T. Hlava, P. Plavčan |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde007/15 |
Pedagogická prax 3 (A) - A. Bocková, K. Hankerová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, A. Hamranová, B. Gómez-Pablos Calvo |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde008/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, K. Hankerová, A. Bocková, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, B. Gómez-Pablos Calvo |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
Označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie
B pre druhú (podľa skratky študijného programu). *Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 2 (B)
a 3 (B) s kódom na PriF UK. Pedagogická prax 2 z obidvoch špecializácií (A,B) sa realizuje spravidla v druhom
semestri. Koná sa súbežne s výučbou na príslušnej fakulte v termínoch určených harmonogramom
akademického roka. Predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom
danej špecializácie. Pedagogická prax 3 z obidvoch špecializácií (A, B) sa spravidla realizuje v treťom
semestri v termínoch určených harmonogramom akademického roka. Predchádza jej úvodné
inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom danej špecializácie. Konkrétnu formu
a termíny realizácie praxí stanovujú a organizačne zabezpečujú didaktici katedier.
|
|
|
Blok - SLO-1617s1 - platnosť od AR 16/17 - skupina 1 - denné štúdium |
min. 4 kredity |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/M-SLOde010/16 |
Vývin slovenského jazyka a dialektológia - P. Žeňuch |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde011/16 |
Dejiny spisovnej slovenčiny - P. Žeňuch |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde014/16 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku II - M. Dziviaková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde016/16 |
Komplexný jazykový rozbor - PdF.KSJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde017/16 |
Rétorika - M. Šimková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde011/16 |
Dejiny spisovnej slovenčiny - P. Žeňuch |
L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - SLO-1617s2 - platnosť od AR 16/17 - skupina 2 - denné štúdium |
min. 6 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/M-SLOde012/16 |
Seminár zo staršej literatúry - Ľ. Blažencová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde013/16 |
Literárnokritický seminár - PdF.KSJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde015/16 |
Seminár z literárneho klasicizmu a romantizmu - Ľ. Blažencová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde018/16 |
Seminár z literárneho realizmu - Ľ. Blažencová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde019/20 |
Porovnávacia literárna veda - PdF.KSJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - ANG-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 9 kreditov |
Z povinne voliteľných predmetov (skupiny A-E) si študent vyberá podľa vlastného uváženia
a usmernení tak, aby dosiahol minimálne 9 kreditov. SKUPINA A (lingvistika) = M-ANGde011-014; SKUPINA B (literatúra) = M-ANGde015-017; SKUPINA C (didaktika) = M-ANGde018-021; SKUPINA D (reálie) = M-ANGde022-025; SKUPINA E = M-ANGde026-027;
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KAJL/M-ANGde015/16 |
Práca s literárnym textom - PdF.KAJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde022/16 |
Reálie anglofónnych krajín (okrem Veľkej Británie a USA) - S. Kováč |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde023/16 |
Interkultúrny prístup v jazykovom vzdelávaní - PdF.KAJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde024/16 |
Mediálna kultúra - Z. Panák Husárová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde011/16 |
Sémantika - P. Bojo |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde012/16 |
Sociolingvistika - P. Bojo |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde016/16 |
Súčasná anglofónna literatúra - J. Javorčíková |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde017/16 |
Anglicky písaná literatúra minorít - T. Karáth |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde018/16 |
Didaktika anglického jazyka pre mladší školský vek - PdF.KAJL |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde013/16 |
Lingvistická analýza textu I - R. Pavlík, P. Bojo |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde019/16 |
Teórie učenia sa cudzích jazykov - PdF.KAJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde020/16 |
Vybrané kapitoly z didaktiky anglického jazyka II - PdF.KAJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde025/16 |
Súčasná americká a britská kultúra - T. Karáth |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde026/16 |
Praktický jazyk - prezentačné zručnosti - PdF.KAJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde014/16 |
Lingvistická analýza textu II - P. Bojo, P. Kotlebová |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde021/16 |
Didaktika anglického jazyka pre dospelých - P. Bojo |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde027/16 |
Príprava na test CA - P. McCullough |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 4 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - M. Zaviš |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/Z |
24sS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - Z. Štefanec |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - K. Cabanová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - M. Zaviš |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/L |
24sS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - Z. Štefanec |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - K. Cabanová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - SLO-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KSJL/M-SLOde022/20 |
Recitačné súťaže - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/Z |
6sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde023/20 |
Školský časopis/rozhlas - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/Z |
4sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde024/20 |
Testovanie 5/Testovanie 9 - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/Z |
6sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde025/20 |
Maturitná skúška zo slovenského jazyka a literatúry - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/Z |
10sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde026/20 |
Olympiáda zo slovenského jazyka a literatúry - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/Z |
4sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde020/16 |
Literárna exkurzia - E. Faithová |
1/L |
12sE
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde022/20 |
Recitačné súťaže - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/L |
6sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde023/20 |
Školský časopis/rozhlas - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/L |
4sZ
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde024/20 |
Testovanie 5/Testovanie 9 - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/L |
6sZ
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde025/20 |
Maturitná skúška zo slovenského jazyka a literatúry - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/L |
10sZ
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde026/20 |
Olympiáda zo slovenského jazyka a literatúry - E. Faithová, Ľ. Horváthová |
1, 2/L |
4sZ
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde021/16 |
Korpusová lingvistika v školskej praxi - M. Šimková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde021/16 |
Korpusová lingvistika v školskej praxi - M. Šimková |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - ANG-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KAJL/M-ANGde051/20 |
Anglické divadlo pre žiakov mladšieho školského veku alebo nižšieho sekundárneho vzdelávania - K. Hankerová |
1/L |
10sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde046/16 |
Pragmalingvistika - PdF.KAJL |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde047/16 |
Kognitívna lingvistika - PdF.KAJL |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde048/16 |
Kultúry anglofónnych krajín - PdF.KAJL |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde049/16 |
Praktický jazyk - konverzácia II - PdF.KAJL |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde050/16 |
Elektronická literatúra - PdF.KAJL |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde046/16 |
Pragmalingvistika - PdF.KAJL |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde047/16 |
Kognitívna lingvistika - PdF.KAJL |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde048/16 |
Kultúry anglofónnych krajín - PdF.KAJL |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde049/16 |
Praktický jazyk - konverzácia II - PdF.KAJL |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde050/16 |
Elektronická literatúra - PdF.KAJL |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
|