Blok - PED-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium - komponent PEDAGOGIKA |
min. 20 kreditov |
platné pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-PEDde001/16 |
Filozofia výchovy - M. Zaviš |
1/Z |
2PS
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde002/16 |
Predprimárna a primárna pedagogika - E. Severini |
1/Z |
2PS
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde003/16 |
Projektovanie kurikula a paradigmy výučby - J. Strakoš |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/M-PEDde004/16 |
Interaktívne metódy vyučovania pedagogických disciplín - E. Tóblová |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/M-PEDde005/16 |
Didaktika pedagogiky - Š. Ferková |
2/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
Blok - UHK-1819 - platnosť od AR 18/19 - komponent HUDOBNÁ |
min. 26 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KHV/M-UHKde001/18 |
Hudba 20.storočia - A. Šuba |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
PdF.KHV/M-UHKde002/18 |
Úvod do hudobnej analýzy - H. Urbancová |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
PdF.KHV/M-UHKde003/18 |
Hudobná estetika - H. Urbancová |
1/Z |
2P
|
S
|
2 |
!
|
PdF.KHV/M-UHKde007/18 |
Zborový spev a dirigovanie - S. Mironov |
1/Z |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/M-UHKde008/18 |
Hra na hudobnom nástroji I - S. Maggioni, K. Račić Derner, V. Harvan, V. Rašková, D. Šašinová, M. Tomašovič, S. Zamborský, B. Dugovič |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/M-UHKde003/18 |
Hudobná estetika - H. Urbancová |
1/L |
2P
|
S
|
2 |
|
PdF.KHV/M-UHKde004/18 |
Organológia a hudobná akustika - M. Hottmar |
1/L |
2P
|
S
|
2 |
|
PdF.KHV/M-UHKde005/18 |
Didaktika hudobnej výchovy I - L. Kaščáková |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KHV/M-UHKde007/18 |
Zborový spev a dirigovanie - S. Mironov |
1/L |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/M-UHKde009/18 |
Hra na hudobnom nástroji II - B. Dugovič, V. Harvan, S. Maggioni, K. Račić Derner, V. Rašková, M. Tomašovič, S. Zamborský |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/M-UHKde004/18 |
Organológia a hudobná akustika - M. Hottmar |
2/Z |
2P
|
S
|
2 |
!
|
PdF.KHV/M-UHKde006/18 |
Didaktika hudobnej výchovy II - L. Kaščáková |
2/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KHV/M-UHKde010/18 |
Hra na hudobnom nástroji III - V. Rašková, B. Dugovič, V. Harvan, S. Maggioni, K. Račić Derner, D. Šašinová, M. Tomašovič, S. Zamborský, M. Hottmar |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde005/15 |
Pedagogická prax 2 (A) - I. Kolečáni Lenčová, K. Hankerová, E. Faithová, K. Minarovičová, A. Hamranová, B. Gómez-Pablos Calvo |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde006/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - K. Hankerová, A. Bocková, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, B. Gómez-Pablos Calvo |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-104/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, A. Drozdíková, M. Fuchs, M. Križanová |
1/L |
80X
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - D. Valachová, J. Šrank, P. Gergel, P. Makyna, B. Šramová, R. Bojničanová, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, M. Hottmar, T. Hlava, P. Plavčan |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-114/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, M. Prokša, A. Drozdíková, H. Žarnovičan, M. Fuchs |
2/Z |
120X
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - D. Valachová, J. Šrank, P. Gergel, P. Makyna, B. Šramová, R. Bojničanová, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, M. Hottmar, T. Hlava, P. Plavčan |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde007/15 |
Pedagogická prax 3 (A) - A. Bocková, K. Hankerová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, A. Hamranová, B. Gómez-Pablos Calvo |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde008/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, K. Hankerová, A. Bocková, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, B. Gómez-Pablos Calvo |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
Označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie
B pre druhú (podľa skratky študijného programu). *Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 2 (B)
a 3 (B) s kódom na PriF UK. Pedagogická prax 2 z obidvoch špecializácií (A,B) sa realizuje spravidla v druhom
semestri. Koná sa súbežne s výučbou na príslušnej fakulte v termínoch určených harmonogramom
akademického roka. Predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom
danej špecializácie. Pedagogická prax 3 z obidvoch špecializácií (A, B) sa spravidla realizuje v treťom
semestri v termínoch určených harmonogramom akademického roka. Predchádza jej úvodné
inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom danej špecializácie. Konkrétnu formu
a termíny realizácie praxí stanovujú a organizačne zabezpečujú didaktici katedier.
|
|
|
Blok - PED-1617a - platnosť od AR 16/17 - skupina A - denné štúdium - komponent PEDAGOGIKA |
min. 6 kreditov |
platné pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-PEDde008/16 |
Pedeutológia - PdF.KPg |
1/Z |
2P
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde009/16 |
Sociálna pedagogika pre učiteľov II - V. Zemančíková |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde010/16 |
Komparatívna pedagogika - PdF.KPg |
1/L |
2P
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde011/16 |
Intervencia v práci s problémovými žiakmi - Š. Ferková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde012/16 |
Kvalitatívne metódy pedagogického výskumu - D. Kostrub |
2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde013/16 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
Blok - PED-1617b - platnosť od AR 16/17 - skupina B - denné štúdium - komponent PEDAGOGIKA |
min. 10 kreditov |
platné pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-PEDde014/16 |
Pedagogika nadaných a talentovaných - PdF.KPg |
1/Z |
2PS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde015/16 |
Tréning zážitkovej pedagogiky II. - M. Kuruc |
1/Z |
20sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde016/16 |
Triedny manažment a triedny učiteľ v pedagogickej praxi - P. Ostradický |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde017/16 |
Komunikačné zručnosti školského manažéra - PdF.KPg |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde018/16 |
Multimediálna didaktická technika a základy e-learningu - J. Záhorec |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde019/16 |
Stáž v školských inštitúciách - A. Poliaková |
2/Z |
20sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde020/16 |
Vzdelávacia politika - P. Plavčan |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde021/16 |
Tvorba projektov - PdF.KPg |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde022/16 |
Evalvácia a autoevalvácia školy - P. Plavčan |
2/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
Blok - UHK-1819 - platnosť od AR 18/19 - komponent HUDOBNÁ |
min. 10 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KHV/M-UHKde013/18 |
Seminár z hudby 20.storočia - M. Hottmar |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KHV/M-UHKde015/18 |
Tradičná európska a mimoeurópska hudba I - H. Urbancová |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
PdF.KHV/M-UHKde017/18 |
Komorná hra I - V. Harvan |
1/Z |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/M-UHKde019/18 |
Inštrumentálny ansámbel I - B. Dugovič |
1/Z |
2CS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KHV/M-UHKde014/18 |
Seminár z hudobnej analýzy - A. Šuba |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KHV/M-UHKde015/18 |
Tradičná európska a mimoeurópska hudba I - H. Urbancová |
1/L |
2P
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KHV/M-UHKde016/18 |
Tradičná európska a mimoeurópska hudba II - H. Urbancová |
1/L |
2P
|
S
|
3 |
|
PdF.KHV/M-UHKde017/18 |
Komorná hra I - V. Harvan |
1/L |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/M-UHKde019/18 |
Inštrumentálny ansámbel I - B. Dugovič |
1/L |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/M-UHKde016/18 |
Tradičná európska a mimoeurópska hudba II - H. Urbancová |
2/Z |
2P
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KHV/M-UHKde018/18 |
Komorná hra II - V. Harvan |
2/Z |
2CS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KHV/M-UHKde020/18 |
Inštrumentálny ansámbel II - B. Dugovič |
2/Z |
2CS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KHV/M-UHKde021/18 |
Populárna hudba a džez - B. Dugovič |
2/Z |
2P
|
S
|
2 |
!
|
PdF.KHV/M-UHKde018/18 |
Komorná hra II - V. Harvan |
2/L |
2CS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KHV/M-UHKde020/18 |
Inštrumentálny ansámbel II - B. Dugovič |
2/L |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/M-UHKde021/18 |
Populárna hudba a džez - B. Dugovič |
2/L |
2P
|
S
|
2 |
!
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. pedagogiky) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 4 kredity |
Študenti a študentky uč. pedagogiky si nezapisujú predmety Pedeutológia, Aktivizujúce
edukačné metódy a Integratívna/inkluzívna pedagogika.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - M. Zaviš |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/Z |
24sS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - Z. Štefanec |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - K. Cabanová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - M. Zaviš |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/L |
24sS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - Z. Štefanec |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - K. Cabanová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|