Blok - VUZ-1617 - platnosť od AR 16/17 - 3-ročné externé štúdium |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZex001/16 |
Pedagogická diagnostika - M. Kuruc |
1/Z |
13sPS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZex002/16 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová |
1/L |
13sPS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZex005/16 |
Pedagogická prax 2 (A) - K. Hankerová, K. Minarovičová, E. Faithová |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZex006/16 |
Pedagogická prax 2 (B) - K. Hankerová, I. Kolečáni Lenčová, K. Minarovičová |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZex003/16 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
2/Z |
13sP
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZex005/16 |
Pedagogická prax 2 (A) - K. Hankerová, K. Minarovičová, E. Faithová |
2/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZex006/16 |
Pedagogická prax 2 (B) - K. Hankerová, I. Kolečáni Lenčová, K. Minarovičová |
2/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZex007/16 |
Pedagogická prax 3 (A) - I. Kolečáni Lenčová, K. Hankerová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, A. Hamranová |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/M-VUZex008/16 |
Pedagogická prax 3 (B) - I. Kolečáni Lenčová, K. Hankerová, L. Kaščáková |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/M-VUZex004/16 |
Seminár k diplomovej práci - J. Šrank, B. Šramová, P. Gergel, T. Hlava, M. Hottmar |
3/Z |
13sS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZex007/16 |
Pedagogická prax 3 (A) - I. Kolečáni Lenčová, K. Hankerová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, A. Hamranová |
3/Z |
3tX
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZex003/16 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
3/L |
13sP
|
H
|
2 |
|
Pedagogická prax 2 z obidvoch špecializácií (A,B) sa realizuje spravidla v druhom
semestri. Koná sa súbežne s výučbou na príslušnej fakulte v termínoch určených harmonogramom akademického roka. Predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov
s didaktikom danej špecializácie. Pedagogická prax 3 z obidvoch špecializácií (A, B) sa spravidla realizuje v treťom semestri v termínoch určených
harmonogramom akademického roka. Predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom danej špecializácie. Konkrétnu formu a termíny realizácie praxí
stanovujú a organizačne zabezpečujú didaktici katedier.
|
|