Blok - FRA-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 26 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/M-FRAde001/16 |
Miesto románskych literatúr vo svetovej literatúre - R. Bojničanová, T. Palágyi |
1/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde002/16 |
Kontrastívna lingvistika 1. - R. Štrbáková |
1/Z |
2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KRoJL/M-FRAde003/16 |
Miesto francúzskej literatúry vo svetovej literatúre - R. Bojničanová, T. Palágyi |
1/L |
4S
|
S
|
6 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde004/16 |
Kontrastívna lingvistika 2. - R. Štrbáková |
1/L |
2S
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde005/16 |
Didaktika cudzích jazykov - G. Domokos, M. Malovecký, Z. Tóth |
2/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
|
Blok - ANG-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 27 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KAJL/M-ANGde001/16 |
Lexikológia anglického jazyka II - R. Pavlík |
1/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde002/16 |
Didaktika anglického jazyka II - M. Šipošová |
1/Z |
2S
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde003/16 |
Anglická literatúra II - Z. Panák Husárová |
1/L |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde004/20 |
Didaktika anglického jazyka III - M. Šipošová |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde005/16 |
Psychologické aspekty učenia sa cudzích jazykov - G. Lojová |
1/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde006/16 |
Kontrastívna lingvistika - P. Kotlebová |
2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde007/16 |
Americká literatúra II - J. Javorčíková |
2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde008/20 |
Praktický jazyk - advanced II - L. Kocianová |
2/Z |
3S
|
S
|
4 |
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde005/15 |
Pedagogická prax 2 (A) - I. Kolečáni Lenčová, K. Hankerová, E. Faithová, K. Minarovičová, A. Hamranová, B. Gómez-Pablos Calvo |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde006/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - K. Hankerová, A. Bocková, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, B. Gómez-Pablos Calvo |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-104/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, A. Drozdíková, M. Fuchs, M. Križanová |
1/L |
80X
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - D. Valachová, J. Šrank, P. Gergel, P. Makyna, B. Šramová, R. Bojničanová, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, M. Hottmar, T. Hlava, P. Plavčan |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-114/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, M. Prokša, A. Drozdíková, H. Žarnovičan, M. Fuchs |
2/Z |
120X
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - D. Valachová, J. Šrank, P. Gergel, P. Makyna, B. Šramová, R. Bojničanová, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, M. Hottmar, T. Hlava, P. Plavčan |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde007/15 |
Pedagogická prax 3 (A) - A. Bocková, K. Hankerová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, A. Hamranová, B. Gómez-Pablos Calvo |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde008/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, K. Hankerová, A. Bocková, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, B. Gómez-Pablos Calvo |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
Označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie
B pre druhú (podľa skratky študijného programu). *Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 2 (B)
a 3 (B) s kódom na PriF UK. Pedagogická prax 2 z obidvoch špecializácií (A,B) sa realizuje spravidla v druhom
semestri. Koná sa súbežne s výučbou na príslušnej fakulte v termínoch určených harmonogramom
akademického roka. Predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom
danej špecializácie. Pedagogická prax 3 z obidvoch špecializácií (A, B) sa spravidla realizuje v treťom
semestri v termínoch určených harmonogramom akademického roka. Predchádza jej úvodné
inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom danej špecializácie. Konkrétnu formu
a termíny realizácie praxí stanovujú a organizačne zabezpečujú didaktici katedier.
|
|
|
Blok - FRA-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 10 kreditov |
POZOR! Kredity za absolvované predmety s kódom "M-ROMde" môžu byť študentom, ktorí
študujú kombináciu dvoch románskych jazykov, započítané do požadovaného počtu kreditov
len jedného z nich!
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KRoJL/M-FRAde010/16 |
Lexikológia, frazeológia a lexikografia francúzskeho jazyka - F. Tricoire |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde011/16 |
Analýza textov vo francúzskom jazyku 1. - T. Palágyi |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde012/16 |
Norma a úzus 1. - J. Kadlec, M. Paolini |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde013/16 |
Vývoj románskych jazykov - R. Štrbáková |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde009/16 |
Moderné smery v lingvistike 1. - M. Malovecký |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/M-FRAde015/16 |
Teritoriálne špecifiká francúzskeho jazyka - T. Palágyi |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/M-FRAde016/16 |
Analýza textov vo francúzskom jazyku 2. - T. Palágyi |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde017/20 |
Norma a úzus 2. - F. Tricoire |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde018/16 |
Kinematografia krajín francúzskeho jazyka - PdF.KRoJL |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde020/16 |
Vybrané kapitoly z kultúry krajín francúzskeho jazyka 1. - M. Malovecký |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/M-ROMde014/20 |
Moderné smery v lingvistike 2. - PdF.KRoJL |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde019/20 |
Vzdelávacie koncepcie Európy - PdF.KRoJL |
1/L |
2P
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde021/16 |
Seminár z literatúry - PdF.KRoJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde022/16 |
Metodika vyučovania francúzskeho jazyka - PdF.KRoJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde023/16 |
Analýza textov vo francúzskom jazyku 3 - T. Palágyi |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/M-FRAde024/16 |
Praktická štylistika francúzskeho jazyka - F. Tricoire |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde025/16 |
Vybrané kapitoly z kultúry krajín francúzskeho jazyka 2. - F. Tricoire |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - ANG-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 9 kreditov |
Z povinne voliteľných predmetov (skupiny A-E) si študent vyberá podľa vlastného uváženia
a usmernení tak, aby dosiahol minimálne 9 kreditov. SKUPINA A (lingvistika) = M-ANGde011-014; SKUPINA B (literatúra) = M-ANGde015-017; SKUPINA C (didaktika) = M-ANGde018-021; SKUPINA D (reálie) = M-ANGde022-025; SKUPINA E = M-ANGde026-027;
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KAJL/M-ANGde015/16 |
Práca s literárnym textom - PdF.KAJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde022/16 |
Reálie anglofónnych krajín (okrem Veľkej Británie a USA) - S. Kováč |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde023/16 |
Interkultúrny prístup v jazykovom vzdelávaní - PdF.KAJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde024/16 |
Mediálna kultúra - Z. Panák Husárová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde011/16 |
Sémantika - P. Bojo |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde012/16 |
Sociolingvistika - P. Bojo |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde016/16 |
Súčasná anglofónna literatúra - J. Javorčíková |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde017/16 |
Anglicky písaná literatúra minorít - T. Karáth |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde018/16 |
Didaktika anglického jazyka pre mladší školský vek - PdF.KAJL |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde013/16 |
Lingvistická analýza textu I - R. Pavlík, P. Bojo |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde019/16 |
Teórie učenia sa cudzích jazykov - PdF.KAJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde020/16 |
Vybrané kapitoly z didaktiky anglického jazyka II - PdF.KAJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde025/16 |
Súčasná americká a britská kultúra - T. Karáth |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde026/16 |
Praktický jazyk - prezentačné zručnosti - PdF.KAJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde014/16 |
Lingvistická analýza textu II - P. Bojo, P. Kotlebová |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde021/16 |
Didaktika anglického jazyka pre dospelých - P. Bojo |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde027/16 |
Príprava na test CA - P. McCullough |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 4 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - M. Zaviš |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/Z |
24sS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - Z. Štefanec |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - K. Cabanová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - M. Zaviš |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/L |
24sS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - Z. Štefanec |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - K. Cabanová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|