|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. psychológie) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 23 kreditov |
Študenti uč. psychológie si nezapisujú predmety Psychológia pre učiteľov 1 a 2. Kredity
za príslušné predmety sa presúvajú do komponentu predmetovej špecializácie. *Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 1 (B)
v lete s kódom na PriF UK.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde001/15 |
Teoretické základy výchovy - L. Koldeová, V. Zemančíková, M. Potočarová |
1, 2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde004/15 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, D. Kostrub, P. Ostradický |
1, 2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde006/15 |
Školský manažment - A. Poliaková |
1, 2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - M. Zaviš, L. Koldeová, P. Ostradický, Š. Ferková, E. Tóblová, V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde001/15 |
Teoretické základy výchovy - L. Koldeová, V. Zemančíková, M. Potočarová |
1, 2, 3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde004/15 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, D. Kostrub, P. Ostradický |
1, 2, 3/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde006/15 |
Školský manažment - A. Poliaková |
1, 2, 3/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - M. Zaviš, L. Koldeová, P. Ostradický, Š. Ferková, E. Tóblová, V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - T. Palágyi, J. Šrank, P. Gergel, M. Kmeť, M. Viršinská, R. Bojničanová, G. Domokos, M. Malovecký, Z. Tóth, Z. Valentovičová, M. Hottmar, P. Bojo, B. Šramová, K. Minarovičová, V. Valkovičová, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, M. Repiská |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - T. Palágyi, J. Šrank, P. Gergel, M. Kmeť, M. Viršinská, R. Bojničanová, G. Domokos, M. Malovecký, Z. Tóth, Z. Valentovičová, M. Hottmar, P. Bojo, B. Šramová, K. Minarovičová, V. Valkovičová, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, M. Repiská |
2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - J. Strakoš, E. Tóblová, Š. Ferková, P. Ostradický, M. Zaviš, V. Zemančíková |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
(B)prax1* |
biológia na PriF UK* |
- PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - J. Strakoš, E. Tóblová, Š. Ferková, P. Ostradický, M. Zaviš, V. Zemančíková |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
!
|
- PriF.KDPP/N-bUXX-024/16 |
Pedagogická prax 1 (B) - E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, M. Fuchs, M. Križanová |
3/L |
40X
|
H
|
2 |
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
Blok - VYT-1516 - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 43 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KVV/B-VU-de001/15 |
Dejiny výtvarného umenia 1 - M. Kvasnicová |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de003/15 |
Základy kresby - M. Ševčovič, X. Bergerová, Ľ. Purdeš, N. Okolicsányiová |
1/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de004/20 |
Modelovanie - A. Drahoš, Ľ. Purdeš |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de002/15 |
Dejiny výtvarného umenia 2 - Ľ. Moza, M. Kvasnicová |
1/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de005/15 |
Základy grafiky - M. Činovský, M. Ševčovič |
1/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de012/15 |
Kurz kresby a priestorovej tvorby v krajine - M. Ševčovič |
1, 2/L |
39sSu
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de006/15 |
Základy maľby - X. Bergerová, N. Okolicsányiová |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de007/20 |
Fotografické techniky - P. Breier |
2/Z |
3S
|
H
|
4 |
|
prESF |
projekt ESF |
- PdF.KVV/B-VU-de009/15 |
Didaktika výtvarnej výchovy 1 - D. Valachová |
2/Z |
1X + 2PS
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KVV/B-VU-de011/15 |
Metodika písania odborného textu vo výtvarnej edukácii - D. Valachová, J. Leikert |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
prESF |
projekt ESF |
- PdF.KVV/B-VU-pr009/20 |
Didaktika výtvarnej výchovy 1 - D. Valachová, M. Kmeť |
2/Z |
10sX + 39sPS
|
S
|
6 |
|
PdF.KVV/B-VU-de008/20 |
Základy vizuálnej komunikácie - A. Sládek |
2/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de010/15 |
Didaktika výtvarnej výchovy 2 - D. Valachová, H. Juhász Muchová |
2/L |
1X + 2PS
|
S
|
4 |
|
prESF = počas trvania projektu ESF študenti absolvujú Didaktiku VV1 za 6 kreditov
(celkový počet kreditov za blok povinných predmetov je preto 45)
|
|
Blok - PSY-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 48 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPsPp/B-PSYde001/16 |
Všeobecná psychológia - R. Schunová |
1/Z |
2P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde002/16 |
Anatómia a fyziológia nervovej sústavy - V. Basaliukov |
1/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde003/16 |
Sociálno-psychologický výcvik I. - M. Lemešová |
1/Z |
26sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde004/16 |
Dejiny psychológie - Z. Štefanec |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde005/16 |
Vývinová psychológia - M. Glasová |
1/L |
2P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde006/16 |
Metodológia psychologického výskumu - M. Groma |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde007/16 |
Sociálna psychológia - M. Lemešová |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde008/16 |
Psychológia osobnosti - D. Fábik |
2/Z |
2P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde009/16 |
Úvod do vyučovania psychológie - A. Hamranová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde010/16 |
Všeobecná patopsychológia - V. Basaliukov |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde011/16 |
Pedagogická psychológia - K. Cabanová |
2/L |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde012/16 |
Štatistické metódy a techniky - J. Petrík |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde013/16 |
Metodika písania odborného textu v psychológii - J. Petrík |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde014/16 |
Psychológia tvorivosti - K. Cabanová |
3/Z |
26sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde015/16 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
3/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. psychológie) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 15 kreditov |
Študenti a študentky uč. psychológie si nezapisujú predmety B-VUZde019 až 021: Sociálna
psychológia pre učiteľov, Patopsychológia pre učiteľov a Sociálno-psychologický výcvik
pre učiteľov 1.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň, K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová, P. Rapošová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde022/15 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde023/20 |
Pedagogika voľného času - B. Jaslovská, P. Rapošová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde024/15 |
Rodinná výchova - J. Derková, V. Zemančíková, M. Potočarová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - D. Kostrub |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková, V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde030/20 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň, K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová, P. Rapošová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde022/15 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde023/20 |
Pedagogika voľného času - B. Jaslovská, P. Rapošová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde024/15 |
Rodinná výchova - J. Derková, V. Zemančíková, M. Potočarová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - D. Kostrub |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková, V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde030/20 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
Blok - VYT-1516a - Skupina A - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 8 kreditov |
Povinne voliteľné predmety mimo jadra študijného programu.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KVV/B-VU-de015/15 |
Reflexívny didaktický seminár - D. Valachová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/B-VU-de013/15 |
Kontexty vizuálneho umenia - Ľ. Moza, M. Kvasnicová |
1, 2/L |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de015/15 |
Reflexívny didaktický seminár - D. Valachová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de016/15 |
Základy arteterapie - J. Šicková, L. Golisová |
2, 3/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de014/15 |
Pedagogika výtvarného umenia - M. Repiská |
2/L |
3S
|
H
|
3 |
|
Blok - VYT-1516b - Skupina B - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 9 kreditov |
Povinne voliteľné predmety mimo jadra študijného programu.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KVV/B-VU-de017/15 |
Kresba - N. Okolicsányiová |
1, 2/L |
3PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de018/15 |
Základy keramiky - A. Drahoš, Ľ. Purdeš |
1, 2, 3/L |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de018/15 |
Základy keramiky - A. Drahoš, Ľ. Purdeš |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
-
|
PdF.KVV/B-VU-de019/15 |
Grafika - M. Ševčovič |
2, 3/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de020/20 |
Maľba - X. Bergerová, N. Okolicsányiová |
2, 3/L |
3PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de021/15 |
Fotografia - P. Breier |
2/L |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de022/15 |
Grafický dizajn - A. Sládek, M. Činovský |
3/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
Blok - PSY-1617a - platnosť od AR 16/17 - skupina A - denné štúdium |
min. 8 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPsPp/B-PSYde016/16 |
Úvod do štúdia psychológie - PdF.KPsPp |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde017/16 |
Filozofia výchovy - S. Drozdová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde018/16 |
Tréning komunikačných kompetencií - PdF.KPsPp |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde019/16 |
Filozofické koncepcie človeka - B. Malík |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde020/16 |
Základy sociológie - K. Minarovičová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde021/16 |
Etická propedeutika - M. Bizoň |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde022/16 |
Interkultúrna psychológia - PdF.KPsPp |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - PSY-1617b - platnosť od AR 16/17 - skupina B - denné štúdium |
min. 12 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPsPp/B-PSYde023/16 |
Liečebná pedagogika pre pomáhajúce profesie - PdF.KPsPp |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde026/16 |
Základy logopédie - PdF.KPsPp |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde024/16 |
Psychológia ľudí s mentálnym postihnutím - A. Hamranová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde025/16 |
Psychológia ľudí so zrakovým postihnutím - D. Fábik |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde027/16 |
Psychológia ľudí so sluchovým postihnutím - M. Groma |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde028/16 |
Psychológia ľudí s telesným postihnutím a chronickým ochorením - V. Basaliukov |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde029/16 |
Základy psychiatrie - V. Basaliukov |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde030/16 |
Sociálna patológia - D. Smetanová |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
|
|
Blok - VYT-1516 - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KVV/B-VU-de024/15 |
Priestorová tvorba - A. Drahoš, Ľ. Purdeš |
1, 2/Z |
3S
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de032/20 |
Výtvarná školička v prírode - D. Valachová, M. Kmeť |
1/Z |
10sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de024/15 |
Priestorová tvorba - A. Drahoš, Ľ. Purdeš |
1/L |
3S
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de029/20 |
Artefiletika - M. Repiská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/B-VU-de030/15 |
Umenie a inštitúcie - Ľ. Moza |
1, 2/L |
26sE
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de033/20 |
VytUm - D. Valachová |
1, 2/L |
10sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de023/15 |
Polohy kresby - M. Ševčovič |
2, 3/Z |
3CS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/B-VU-de025/15 |
Podoby maľby - X. Bergerová |
2, 3/L |
3CS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/B-VU-de026/15 |
Úžitková grafika - M. Činovský |
2/L |
3CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de031/15 |
Kurz maľby a fotografickej tvorby v krajine - X. Bergerová, P. Breier, N. Okolicsányiová |
2/L |
39sSu
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/B-VU-de027/15 |
Počítačová grafika - A. Sládek |
3/Z |
3S
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de028/15 |
Fotografické koncepty - P. Breier |
3/Z |
3S
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de032/20 |
Výtvarná školička v prírode - D. Valachová, M. Kmeť |
L |
10sZ
|
H
|
2 |
|
Blok - PSY-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPsPp/B-PSYde031/16 |
Základy arteterapie - PdF.KPsPp |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde032/16 |
Základy dramatoterapie - PdF.KPsPp |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde033/16 |
Základy psychoterapie hrou - PdF.KPsPp |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde034/16 |
Základy aplikovanej behaviorálnej analýzy - PdF.KPsPp |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde035/20 |
Digitálne technológie v medzipredmetových vzťahoch - Z. Štefanec |
Z |
15sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde035/20 |
Digitálne technológie v medzipredmetových vzťahoch - Z. Štefanec |
L |
15sZ
|
H
|
2 |
|
|
|