|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. pedagogiky) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 20 kreditov |
Študenti uč. pedagogiky si nezapisujú predmety Teoretické základy výchovy, Všeobecná
didaktika a Školský manažment. Kredity za príslušné predmety sa presúvajú do komponentu
predmetovej špecializácie. *Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 1 (B)
v lete s kódom na PriF UK.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde003/15 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Štefanec, R. Schunová |
1, 2, 3/Z |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde007/15 |
Psychológia pre učiteľov 2 - D. Fábik, R. Schunová |
1, 2, 3/Z |
4PS
|
H
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - M. Zaviš, L. Koldeová, P. Ostradický, Š. Ferková, E. Tóblová, V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde003/15 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Štefanec, R. Schunová |
1, 2, 3/L |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde007/15 |
Psychológia pre učiteľov 2 - D. Fábik, R. Schunová |
1, 2, 3/L |
4PS
|
H
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - M. Zaviš, L. Koldeová, P. Ostradický, Š. Ferková, E. Tóblová, V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - T. Palágyi, J. Šrank, P. Gergel, M. Kmeť, M. Viršinská, R. Bojničanová, G. Domokos, M. Malovecký, Z. Tóth, Z. Valentovičová, M. Hottmar, P. Bojo, B. Šramová, K. Minarovičová, V. Valkovičová, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, M. Repiská |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - J. Strakoš, E. Tóblová, Š. Ferková, P. Ostradický, M. Zaviš, V. Zemančíková |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - T. Palágyi, J. Šrank, P. Gergel, M. Kmeť, M. Viršinská, R. Bojničanová, G. Domokos, M. Malovecký, Z. Tóth, Z. Valentovičová, M. Hottmar, P. Bojo, B. Šramová, K. Minarovičová, V. Valkovičová, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, M. Repiská |
2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
(B)prax1* |
biológia na PriF UK* |
- PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - J. Strakoš, E. Tóblová, Š. Ferková, P. Ostradický, M. Zaviš, V. Zemančíková |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
!
|
- PriF.KDPP/N-bUXX-024/16 |
Pedagogická prax 1 (B) - E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, M. Fuchs, M. Križanová |
3/L |
40X
|
H
|
2 |
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
Blok - HIS-1617 - platnosť od AR 16/17 |
min. 40 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KH/B-HISde001/16 |
Dejiny Slovenska I. - J. Nemeš |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KH/B-HISde002/16 |
Všeobecné dejiny II. - M. Kamenický |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KH/B-HISde003/16 |
Dejiny Slovenska II. - M. Viršinská |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KH/B-HISde004/16 |
Všeobecné dejiny III. - M. Kamenický, J. Nemeš |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KH/B-HISde005/16 |
Dejiny Slovenska III. - P. Matula |
2/L |
3P
|
S
|
4 |
|
PdF.KH/B-HISde006/16 |
Všeobecné dejiny IV. - M. Viršinská |
2/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KH/B-HISde007/16 |
Základy modernej didaktiky dejepisu - A. Bocková |
2/L |
2PS
|
H
|
4 |
|
PdF.KH/B-HISde008/16 |
Dejiny Slovenska IV. - R. Letz |
3/Z |
4P
|
S
|
6 |
|
PdF.KH/B-HISde009/16 |
Všeobecné dejiny V. - M. Tonková |
3/Z |
4P
|
S
|
6 |
|
Blok - PED-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 51 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-PEDde001/16 |
Všeobecná pedagogika - J. Strakoš |
1/Z |
2PS
|
S
|
5 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDde002/16 |
Teória výchovy - L. Koldeová |
1/Z |
2PS
|
S
|
5 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDde003/16 |
Dejiny školstva a pedagogiky - J. Strakoš |
1/L |
2PS
|
S
|
5 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDde004/20 |
Pedagogika voľného času - B. Jaslovská |
1/L |
2PS
|
S
|
5 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDde005/16 |
Komunikačné zručnosti učiteľa - B. Jaslovská |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde006/16 |
Andragogika - J. Strakoš, M. Zaviš |
2/Z |
2PS
|
S
|
5 |
|
PdF.KPg/B-PEDde007/16 |
Všeobecná didaktika - J. Strakoš |
2/L |
3PS
|
S
|
6 |
|
PdF.KPg/B-PEDde008/16 |
Metodológia výskumu v edukačných vedách - L. Koldeová |
2/L |
2PS
|
S
|
5 |
|
PdF.KPg/B-PEDde009/16 |
Metodika písania odborných textov v pedagogike - P. Ostradický |
2/L |
2PS
|
H
|
5 |
|
PdF.KPg/B-PEDde010/16 |
Školský systém a školská legislatíva pre učiteľov - A. Poliaková |
3/Z |
2PS
|
S
|
6 |
|
PdF.KPg/B-PEDde011/16 |
Využitie IKT vo vyučovacom procese - J. Záhorec |
3/Z |
3C
|
H
|
2 |
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. pedagogiky) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 17 kreditov |
Študenti a študentky uč. pedagogiky si nezapisujú predmety B-VUZde022 až 025: Dejiny
pedagogiky, Pedagogika voľného času, Rodinná výchova a Konštruktivizmus v edukácii.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň, K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová, P. Rapošová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde019/15 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - J. Petrík |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde020/15 |
Patopsychológia pre učiteľov - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková, V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde030/20 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň, K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová, P. Rapošová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde019/15 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - J. Petrík |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde020/15 |
Patopsychológia pre učiteľov - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková, V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde030/20 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
Blok - HIS-1617a - platnosť od AR 16/17 - skupina A |
min. 8 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KH/B-HISde010/16 |
Všeobecné dejiny I. - P. Makyna |
1/Z |
3PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KH/B-HISde011/16 |
Úvod do štúdia dejepisu - P. Matula |
1/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KH/B-HISde010/16 |
Všeobecné dejiny I. - P. Makyna |
1/L |
3PS
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KH/B-HISde011/16 |
Úvod do štúdia dejepisu - P. Matula |
1/L |
2PS
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KH/B-HISde012/16 |
Regionálne dejiny Slovenska - A. Bocková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde013/16 |
Metodika písania odborného textu v histórii - M. Viršinská |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - HIS-1617b - platnosť od AR 16/17 - skupina B |
min. 12 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KH/B-HISde014/16 |
Seminár k všeobecným dejinám I. - P. Makyna |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde015/16 |
Latinčina I. - M. Kamenický |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde016/16 |
Seminár k dejinám Slovenska I. - J. Nemeš |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde017/16 |
Seminár k všeobecným dejinám II. - M. Kamenický, L. Izsófová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde018/16 |
Latinčina II. - PdF.KH |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KH/B-HISde019/16 |
Historická geografia - P. Makyna |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde020/16 |
Seminár k dejinám Slovenska II. - P. Matula, I. Stodola |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde021/16 |
Seminár k všeobecným dejinám III. - J. Nemeš |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde022/16 |
Seminár k dejinám Slovenska III. - P. Matula, P. Polubňáková, I. Stodola |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde023/16 |
Seminár k všeobecným dejinám IV. - M. Viršinská |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde024/16 |
Seminár k základom modernej didaktiky dejepisu - A. Bocková |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde025/16 |
Seminár k dejinám Slovenska IV. - R. Letz |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde026/16 |
Seminár k všeobecným dejinám V. - M. Tonková |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - PED-1617a - platnosť od AR 16/17 - skupina A - denné štúdium (jadro) |
min. 8 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-PEDde012/16 |
Tvorivá dramatika v edukačnom procese - V. Zemančíková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde013/16 |
Teória a prax rodinnej výchovy - J. Derková, M. Potočarová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde014/16 |
Psychodidaktika - Š. Ferková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde015/16 |
Sociálna pedagogika pre učiteľov I. - PdF.KPg |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDde016/16 |
Sociálna determinácia výchovy - L. Koldeová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde017/16 |
Pedagogika detí s poruchami učenia - PdF.KPg |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDde018/16 |
Výchovné poradenstvo - V. Zemančíková |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - PED-1617b - platnosť od AR 16/17 - skupina B - denné štúdium (mimo jadra) |
min. 12 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-PEDde019/16 |
Výchova k tvorivosti - PdF.KPg |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDde020/16 |
Mediálna výchova - S. Drozdová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde021/16 |
Rodina, škola, komunita - M. Potočarová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde022/16 |
Výchova k tolerancii - B. Jaslovská |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde023/16 |
Tréning zážitkovej pedagogiky I. - M. Kuruc |
2/Z |
20sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde024/16 |
Súčasné alternatívne smery v pedagogike - M. Kuruc, J. Strakoš |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde025/16 |
Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania - J. Strakoš |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde026/16 |
Prevencia a intervencia sociálno-patologických javov v škole - Š. Ferková |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde027/16 |
Dieťa v krízových životných situáciách - J. Holonič |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
|
|
|
Blok - HIS-1617 - platnosť od AR 16/17 |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KH/B-HISde027/16 |
Exkurzia I. - P. Matula, M. Viršinská, P. Makyna |
1/L |
1E
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde029/20 |
Dejepisná olympiáda - A. Bocková |
2/Z |
20sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde033/20 |
Krúžková činnosť - A. Bocková |
2/Z |
30sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde028/16 |
Prax v kultúrnych inštitúciách - P. Makyna |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde030/20 |
Projektová činnosť - A. Bocková |
2/L |
20sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde031/20 |
Exkurzia - A. Bocková |
2/L |
20sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde032/20 |
Empirický prieskum - A. Bocková |
2/L |
30sZ
|
H
|
2 |
|
Blok - PED-2021 - platnosť od AR 20/21 - denné štúdium |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-PEDde028/20 |
Stáž A - J. Strakoš |
2, 3/Z |
10sZ
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDde030/20 |
Tvorivá trieda - M. Kuruc |
2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde028/20 |
Stáž A - J. Strakoš |
2, 3/L |
10sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde029/20 |
Stáž B - J. Strakoš |
2, 3/L |
10sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde030/20 |
Tvorivá trieda - M. Kuruc |
2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDde029/20 |
Stáž B - J. Strakoš |
3/Z |
10sZ
|
H
|
2 |
!
|
|
|