|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 31 kreditov |
*Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 1 (B)
v lete s kódom na PriF UK.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde001/15 |
Teoretické základy výchovy - L. Koldeová, V. Zemančíková, M. Potočarová |
1, 2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde003/15 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Štefanec, R. Schunová |
1, 2, 3/Z |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde004/15 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, D. Kostrub, P. Ostradický |
1, 2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde006/15 |
Školský manažment - A. Poliaková |
1, 2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde007/15 |
Psychológia pre učiteľov 2 - D. Fábik, R. Schunová |
1, 2, 3/Z |
4PS
|
H
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - M. Zaviš, L. Koldeová, P. Ostradický, Š. Ferková, E. Tóblová, V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde001/15 |
Teoretické základy výchovy - L. Koldeová, V. Zemančíková, M. Potočarová |
1, 2, 3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde003/15 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Štefanec, R. Schunová |
1, 2, 3/L |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde004/15 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, D. Kostrub, P. Ostradický |
1, 2, 3/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde006/15 |
Školský manažment - A. Poliaková |
1, 2, 3/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde007/15 |
Psychológia pre učiteľov 2 - D. Fábik, R. Schunová |
1, 2, 3/L |
4PS
|
H
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - M. Zaviš, L. Koldeová, P. Ostradický, Š. Ferková, E. Tóblová, V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - T. Palágyi, J. Šrank, P. Gergel, M. Kmeť, M. Viršinská, R. Bojničanová, G. Domokos, M. Malovecký, Z. Tóth, Z. Valentovičová, M. Hottmar, P. Bojo, B. Šramová, K. Minarovičová, V. Valkovičová, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, M. Repiská |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - T. Palágyi, J. Šrank, P. Gergel, M. Kmeť, M. Viršinská, R. Bojničanová, G. Domokos, M. Malovecký, Z. Tóth, Z. Valentovičová, M. Hottmar, P. Bojo, B. Šramová, K. Minarovičová, V. Valkovičová, A. Lenzi Kučmová, M. Medveczká, M. Repiská |
2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - J. Strakoš, E. Tóblová, Š. Ferková, P. Ostradický, M. Zaviš, V. Zemančíková |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
(B)prax1* |
biológia na PriF UK* |
- PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - J. Strakoš, E. Tóblová, Š. Ferková, P. Ostradický, M. Zaviš, V. Zemančíková |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
!
|
- PriF.KDPP/N-bUXX-024/16 |
Pedagogická prax 1 (B) - E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, M. Fuchs, M. Križanová |
3/L |
40X
|
H
|
2 |
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
Blok - VYT-1516 - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 43 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KVV/B-VU-de001/15 |
Dejiny výtvarného umenia 1 - M. Kvasnicová |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de003/15 |
Základy kresby - M. Ševčovič, X. Bergerová, Ľ. Purdeš, N. Okolicsányiová |
1/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de004/20 |
Modelovanie - A. Drahoš, Ľ. Purdeš |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de002/15 |
Dejiny výtvarného umenia 2 - Ľ. Moza, M. Kvasnicová |
1/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de005/15 |
Základy grafiky - M. Činovský, M. Ševčovič |
1/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de012/15 |
Kurz kresby a priestorovej tvorby v krajine - M. Ševčovič |
1, 2/L |
39sSu
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de006/15 |
Základy maľby - X. Bergerová, N. Okolicsányiová |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de007/20 |
Fotografické techniky - P. Breier |
2/Z |
3S
|
H
|
4 |
|
prESF |
projekt ESF |
- PdF.KVV/B-VU-de009/15 |
Didaktika výtvarnej výchovy 1 - D. Valachová |
2/Z |
1X + 2PS
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KVV/B-VU-de011/15 |
Metodika písania odborného textu vo výtvarnej edukácii - D. Valachová, J. Leikert |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
prESF |
projekt ESF |
- PdF.KVV/B-VU-pr009/20 |
Didaktika výtvarnej výchovy 1 - D. Valachová, M. Kmeť |
2/Z |
10sX + 39sPS
|
S
|
6 |
|
PdF.KVV/B-VU-de008/20 |
Základy vizuálnej komunikácie - A. Sládek |
2/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de010/15 |
Didaktika výtvarnej výchovy 2 - D. Valachová, H. Juhász Muchová |
2/L |
1X + 2PS
|
S
|
4 |
|
prESF = počas trvania projektu ESF študenti absolvujú Didaktiku VV1 za 6 kreditov
(celkový počet kreditov za blok povinných predmetov je preto 45)
|
|
Blok - ANG-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 48 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KAJL/B-ANGde001/16 |
Úvod do štúdia anglického jazyka - P. Kotlebová |
1/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde002/16 |
Úvod do štúdia anglofónnej literatúry - J. Javorčíková, Z. Panák Husárová |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde003/20 |
Dejiny a reálie Veľkej Británie a USA - P. Bojo, K. Hankerová |
1/Z |
3S
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde004/16 |
Morfológia anglického jazyka I - G. Lojová, P. Kotlebová, I. Juríková |
1/L |
1P + 2S
|
S
|
5 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde005/16 |
Anglická literatúra I - T. Karáth, S. Kováč |
1/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde006/16 |
Fonetika a fonológia anglického jazyka - R. Pavlík |
2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde007/16 |
Morfológia anglického jazyka II - G. Lojová, T. Hlava |
2/Z |
1P + 2S
|
S
|
5 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde008/16 |
Syntax anglického jazyka - G. Lojová, T. Hlava |
2/L |
1P + 2S
|
S
|
5 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde009/16 |
Didaktika anglického jazyka I - M. Šipošová |
2/L |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde011/16 |
Lexikológia anglického jazyka I - R. Pavlík, P. Bojo |
2/L |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde010/16 |
Metodika písania odborného textu z anglického jazyka - P. Bojo |
3/Z |
2S
|
S
|
2 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde012/16 |
Americká literatúra I - T. Karáth |
3/Z |
1P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde013/20 |
Praktický jazyk - advanced I - P. McCullough |
3/Z |
2S
|
S
|
3 |
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 17 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň, K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová, P. Rapošová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde019/15 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - J. Petrík |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde020/15 |
Patopsychológia pre učiteľov - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde022/15 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde023/20 |
Pedagogika voľného času - B. Jaslovská, P. Rapošová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde024/15 |
Rodinná výchova - J. Derková, V. Zemančíková, M. Potočarová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - D. Kostrub |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková, V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde030/20 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň, K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová, V. Valkovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová, P. Rapošová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde019/15 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - J. Petrík |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde020/15 |
Patopsychológia pre učiteľov - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde023/20 |
Pedagogika voľného času - B. Jaslovská, P. Rapošová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde022/15 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde024/15 |
Rodinná výchova - J. Derková, V. Zemančíková, M. Potočarová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - D. Kostrub |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková, V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde030/20 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
Blok - VYT-1516a - Skupina A - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 8 kreditov |
Povinne voliteľné predmety mimo jadra študijného programu.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KVV/B-VU-de015/15 |
Reflexívny didaktický seminár - D. Valachová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/B-VU-de013/15 |
Kontexty vizuálneho umenia - Ľ. Moza, M. Kvasnicová |
1, 2/L |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de015/15 |
Reflexívny didaktický seminár - D. Valachová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de016/15 |
Základy arteterapie - J. Šicková, L. Golisová |
2, 3/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de014/15 |
Pedagogika výtvarného umenia - M. Repiská |
2/L |
3S
|
H
|
3 |
|
Blok - VYT-1516b - Skupina B - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 9 kreditov |
Povinne voliteľné predmety mimo jadra študijného programu.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KVV/B-VU-de017/15 |
Kresba - N. Okolicsányiová |
1, 2/L |
3PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de018/15 |
Základy keramiky - A. Drahoš, Ľ. Purdeš |
1, 2, 3/L |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de018/15 |
Základy keramiky - A. Drahoš, Ľ. Purdeš |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
-
|
PdF.KVV/B-VU-de019/15 |
Grafika - M. Ševčovič |
2, 3/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de020/20 |
Maľba - X. Bergerová, N. Okolicsányiová |
2, 3/L |
3PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de021/15 |
Fotografia - P. Breier |
2/L |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de022/15 |
Grafický dizajn - A. Sládek, M. Činovský |
3/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
Blok - ANG-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 12 kreditov |
Z povinne voliteľných predmetov (skupiny A-E) si študent vyberá podľa vlastného uváženia
a usmernení tak, aby dosiahol minimálne 12 kreditov. SKUPINA A (lingvistika) = B-ANGde015-019; SKUPINA B (literatúra) = B-ANGde020-022; SKUPINA C (didaktika) = B-ANGde023-024; SKUPINA D (reálie) = B-ANGde025-027; SKUPINA E = B-ANGde028-030;
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KAJL/B-ANGde028/16 |
Praktický jazyk - čítanie s porozumením - Z. Vávrová |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde029/16 |
Praktický jazyk - písanie - PdF.KAJL |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde030/16 |
Praktický jazyk - rozprávanie - P. McCullough |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde020/16 |
Staršia anglická literatúra - J. Javorčíková |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde025/16 |
Krajinoveda Veľkej Británie - L. Štangová |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde026/16 |
Krajinoveda USA - P. McCullough |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde015/16 |
Prehľad vývoja anglického jazyka - P. Kotlebová |
2/Z |
1S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde021/16 |
Anglická literatúra 19. storočia - S. Kováč, T. Karáth |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde027/16 |
Interkultúrna komunikácia - PdF.KAJL |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde016/16 |
Frazeológia anglického jazyka - R. Pavlík |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde022/16 |
Anglo-americká krátka próza - Z. Panák Husárová |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde023/16 |
Vybrané kapitoly z didaktiky - PdF.KAJL |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde024/16 |
IKT v jazykovom vzdelávaní - K. Hankerová |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde017/16 |
Analýza diskurzu - PdF.KAJL |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde018/16 |
Gramatická analýza textu - P. Kotlebová |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde019/16 |
Korpusová lingvistika - PdF.KAJL |
3/Z |
1S
|
H
|
2 |
!
|
|
|
|
Blok - VYT-1516 - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KVV/B-VU-de024/15 |
Priestorová tvorba - A. Drahoš, Ľ. Purdeš |
1, 2/Z |
3S
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de032/20 |
Výtvarná školička v prírode - D. Valachová, M. Kmeť |
1/Z |
10sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de024/15 |
Priestorová tvorba - A. Drahoš, Ľ. Purdeš |
1/L |
3S
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de029/20 |
Artefiletika - M. Repiská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/B-VU-de030/15 |
Umenie a inštitúcie - Ľ. Moza |
1, 2/L |
26sE
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de033/20 |
VytUm - D. Valachová |
1, 2/L |
10sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de023/15 |
Polohy kresby - M. Ševčovič |
2, 3/Z |
3CS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/B-VU-de025/15 |
Podoby maľby - X. Bergerová |
2, 3/L |
3CS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/B-VU-de026/15 |
Úžitková grafika - M. Činovský |
2/L |
3CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de031/15 |
Kurz maľby a fotografickej tvorby v krajine - X. Bergerová, P. Breier, N. Okolicsányiová |
2/L |
39sSu
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/B-VU-de027/15 |
Počítačová grafika - A. Sládek |
3/Z |
3S
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de028/15 |
Fotografické koncepty - P. Breier |
3/Z |
3S
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de032/20 |
Výtvarná školička v prírode - D. Valachová, M. Kmeť |
L |
10sZ
|
H
|
2 |
|
Blok - ANG-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
PdF.KAJL/B-ANGde054/20 |
Súťaže v anglickom jazyku vo forme hier - K. Hankerová |
3/Z |
20sZ
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde050/16 |
Jazykový proseminár - PdF.KAJL |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde051/16 |
Cvičenia z gramatiky anglického jazyka - Z. Vávrová |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde052/16 |
Stratégie efektívneho štúdia na vysokej škole - PdF.KAJL |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde053/16 |
Praktický jazyk - konverzácia I - PdF.KAJL |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde050/16 |
Jazykový proseminár - PdF.KAJL |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde051/16 |
Cvičenia z gramatiky anglického jazyka - Z. Vávrová |
L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde052/16 |
Stratégie efektívneho štúdia na vysokej škole - PdF.KAJL |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde053/16 |
Praktický jazyk - konverzácia I - PdF.KAJL |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
|
|