Block: platnosť od AR 17/18 - denné štúdium |
min. 55 credits |
Subject code |
Subject title - Teacher |
Ac. year /Semester |
Range and form |
Con- cluding |
Credits |
Current |
PdF.KAJL/M-ANJde001/17 |
English language Lexicology II. - R. Pavlík |
1/W |
2LS
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde002/17 |
Didactics of English language II - M. Šipošová |
1/W |
2S
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde003/17 |
English literature II - J. Javorčíková |
1/W |
2LS
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde005/17 |
Psychological aspects of foreign language learning - G. Lojová |
1/W |
3LS
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde030/17 |
Theory and practice of primary education - M. Kožuchová |
1/W |
2LS
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde004/17 |
Didactics of English language III - K. Hankerová |
1/S |
2LS
|
H
|
4 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde007/17 |
American literature II - J. Javorčíková |
1/S |
2LS
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde028/17 |
Working with literary texts in primary education - M. Kostelníková |
1/S |
3S
|
H
|
4 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde031/17 |
Pedagogical and school psychology - PdF.KAJL |
1/S |
2LS
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde032/17 |
Communicative literacy in primary education - B. Kožík Lehotayová |
1/S |
2LS
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde006/17 |
Contrastive linguistics - P. Kotlebová |
2/W |
2LS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde008/17 |
Language in use - Advanced II - L. Kocianová |
2/W |
3S
|
H
|
4 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde009/17 |
Didactics of English language for young learners - K. Hankerová |
2/W |
3LS
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde010/17 |
Pre-primary didactics of English language - K. Hankerová |
2/W |
3S
|
H
|
4 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde029/17 |
Innovative methods of teaching English in primary education - M. Šipošová |
2/W |
2LS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde033/17 |
Inclusive pedagogy in theory and practice in primary education - Z. Ivanová |
2/W |
2LS
|
H
|
3 |
|
Block: platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 18 credits |
Subject code |
Subject title - Teacher |
Ac. year /Semester |
Range and form |
Con- cluding |
Credits |
Current |
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Educational diagnostics - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/W |
2LS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Methodology of educational research - L. Koldeová, D. Kostrub |
1, 2/W |
2LS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Philosophical anthropology and axiology - B. Malík |
1, 2/W |
2L
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde005/15 |
Teaching practice 2 (A) - I. Kolečáni Lenčová, K. Hankerová, E. Faithová, K. Minarovičová, A. Hamranová, B. Gómez-Pablos Calvo |
1/W |
2tX
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde006/15 |
Teaching practice 2 (B) - K. Hankerová, A. Bocková, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, B. Gómez-Pablos Calvo |
1/W |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Educational diagnostics - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/S |
2LS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Methodology of educational research - L. Koldeová, D. Kostrub |
1, 2/S |
2LS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Philosophical anthropology and axiology - B. Malík |
1, 2/S |
2L
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-104/15 |
Teaching Practice 2 (B) - E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, A. Drozdíková, M. Fuchs, M. Križanová |
1/S |
80X
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Master thesis seminar - D. Valachová, J. Šrank, P. Gergel, P. Makyna, B. Šramová, R. Bojničanová, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, M. Hottmar, T. Hlava, P. Plavčan |
2/W |
2S
|
H
|
2 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-114/15 |
Teaching Practice 3 (B) - E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, M. Prokša, A. Drozdíková, H. Žarnovičan, M. Fuchs |
2/W |
120X
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Master thesis seminar - D. Valachová, J. Šrank, P. Gergel, P. Makyna, B. Šramová, R. Bojničanová, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, M. Hottmar, T. Hlava, P. Plavčan |
2/S |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde007/15 |
Teaching practice 3 (A) - A. Bocková, K. Hankerová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, A. Hamranová, B. Gómez-Pablos Calvo |
2/S |
3tX
|
H
|
3 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde008/15 |
Teaching practice 3 (B) - I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, K. Hankerová, A. Bocková, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, B. Gómez-Pablos Calvo |
2/S |
3tX
|
H
|
3 |
|
Označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie
B pre druhú (podľa skratky študijného programu). *Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 2 (B)
a 3 (B) s kódom na PriF UK. Pedagogická prax 2 z obidvoch špecializácií (A,B) sa realizuje spravidla v druhom
semestri. Koná sa súbežne s výučbou na príslušnej fakulte v termínoch určených harmonogramom
akademického roka. Predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom
danej špecializácie. Pedagogická prax 3 z obidvoch špecializácií (A, B) sa spravidla realizuje v treťom
semestri v termínoch určených harmonogramom akademického roka. Predchádza jej úvodné
inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom danej špecializácie. Konkrétnu formu
a termíny realizácie praxí stanovujú a organizačne zabezpečujú didaktici katedier.
|
|
|
Block: min. 29 kreditov - platnosťod AR 17/18 - denné štúdium |
min. 29 credits |
z povinne voliteľných predmetov si študent vyberá zo skupín A-F podľa vlastného uváženia
a usmernení tak, aby dosiahol minimálne 29 kreditov
|
Subject code |
Subject title - Teacher |
Ac. year /Semester |
Range and form |
Con- cluding |
Credits |
Current |
PdF.KAJL/M-ANJde015/17 |
Work with literary text - PdF.KAJL |
1/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde022/17 |
Realities of English-speaking countries (except the UK and the US) - S. Kováč |
1/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde023/17 |
Intercultural approach in language learning - PdF.KAJL |
1/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde024/17 |
Media culture - PdF.KAJL |
1/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde039/17 |
Psychological aspects of school integration - PdF.KAJL |
1/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde040/17 |
Defects in child development and teaching a foreign language - PdF.KAJL |
1/W |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde011/17 |
Semantics - R. Repka |
1/S |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde012/17 |
Sociolinguistics - P. Bojo |
1/S |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde016/17 |
Contemporary English literature - J. Javorčíková |
1/S |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde017/17 |
Minority literature in English - T. Karáth |
1/S |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde041/17 |
Pedagogical diagnostics of pupils - M. Belešová |
1/S |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde044/17 |
Gender studies in education - R. Osaďan |
1/S |
1S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde045/17 |
Psychology of children with disabilities - PdF.KAJL |
1/S |
1S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde013/17 |
Linguistic text analysis I - R. Pavlík, P. Bojo |
2/W |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde019/17 |
Theory of foreign language learning - PdF.KAJL |
2/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde020/17 |
Selected chapters from didactics of English language II - PdF.KAJL |
2/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde025/17 |
Contemporary American and English culture - T. Karáth |
2/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde026/17 |
Language in use - presentation skills - P. Bojo |
2/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde043/17 |
Applied digital media in primary education - M. Repiská |
2/W |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde042/17 |
Alternative concepts in education - PdF.KAJL |
2/W |
1S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde014/17 |
Linguistic text analysis II - P. Bojo |
2/S |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde021/17 |
Didactics of English language for adults - P. Bojo |
2/S |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde027/17 |
Preparation for the test of CA - P. McCullough |
2/S |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde038/17 |
Using drama and narrative techniques in teaching English - K. Hankerová |
2/S |
2S
|
H
|
3 |
!
|
SKUPINA A (lingvistika) = predmety M-ANJde011 až 014 SKUPINA B (literatúra) = predmety M-ANJde015 až 017 SKUPINA C (didaktika) = predmety M-ANJde019 až 021 a 038 SKUPINA D (reálie) = predmety M-ANJde022 až 025 SKUPINA E = predmety M-ANJde026 a 027 SKUPINA F = predmety M-ANJde039 až 045
|
|
Block: platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 4 credits |
Subject code |
Subject title - Teacher |
Ac. year /Semester |
Range and form |
Con- cluding |
Credits |
Current |
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutology - P. Plavčan |
1, 2/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogy - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Training of teachers´social skills 2 - PdF.KPg |
1, 2/W |
24sP
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Activity based teaching methods - E. Tóblová |
1, 2/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integration/inclusive education - J. Miškolci |
1, 2/W |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Textbook creation and evaluation - PdF.KPg |
1, 2/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religious studies - M. Zaviš |
1, 2/W |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Socio-educational training for teachers 2 - M. Lemešová |
1, 2/W |
24sS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychological analysis of school educational situations - PdF.KPg |
1, 2/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Developmental disorders - Z. Štefanec |
1, 2/W |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Learning and behaviour disorders - K. Cabanová |
1, 2/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutology - P. Plavčan |
1, 2/S |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogy - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/S |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Training of teachers´social skills 2 - PdF.KPg |
1, 2/S |
24sP
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Activity based teaching methods - E. Tóblová |
1, 2/S |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integration/inclusive education - J. Miškolci |
1, 2/S |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Textbook creation and evaluation - PdF.KPg |
1, 2/S |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religious studies - M. Zaviš |
1, 2/S |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Socio-educational training for teachers 2 - M. Lemešová |
1, 2/S |
24sS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychological analysis of school educational situations - PdF.KPg |
1, 2/S |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Developmental disorders - Z. Štefanec |
1, 2/S |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Learning and behaviour disorders - K. Cabanová |
1, 2/S |
2S
|
H
|
2 |
|
|